andreib Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Poate masina nu e fabricata in Romania sau a fost pus aftermarket. Link to comment
lowlife Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Mi s-a aprins martorul ABS, care sa fie cauza? ce trebuie sa verific? Link to comment
cosmin25 Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Salut, Acum 2 zile am montat distributia de pe o nubira 2. Avea 7 ani si 75.000km. Masina avea cand am luato 45.000km 1. Cureau demontata era Gates. Stiti cumva daca cele oginiale din fabrica vin tot cu gates? 2. Cureaua noua cumparata este tot Gates cu aceleasi repere. Cea veche era montata ca scrisul sa poata fi citit de la dreapta la stanga atunci cand stau cu fata la distributie.(scrisul in sens invers rotatiei motorului). Pe cea noua am montato identic ca cea veche in ideea ca era originala. Dar sagetiile care indica sensul de rotatie de pe cea noua au cazut in acest caz in sens contrar rotatiei motorului. Aveti idee daca acest lucru are impact ? Multumesc. O zi buna. Link to comment
andreib Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 1. Cureaua originala nu e gates deci masina ta nu avea 45.000km. 2. Nu cred ca are cum sa-i prinda bine daca se roteste in sens invers. Sensul de rotatie este dat probabil de ,,tesatura" interna a curelei... Link to comment
cosmin25 Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 1. Cureaua originala nu e gates deci masina ta nu avea 45.000km. 2. Nu cred ca are cum sa-i prinda bine daca se roteste in sens invers. Sensul de rotatie este dat probabil de ,,tesatura" interna a curelei... Ovi jer preciza ca GM nu fabrica curele, ca tot ce monteaza pe ele sunt power grip de la Gates. Asadar nu cam stiu ce sa mai cred. O zi buna. Link to comment
andreib Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Eu mi-am luat masina de noua iar pe cureaua originala NU scria gates. E posibil sa fie facuta de gates dar nebranduita. Link to comment
CristiV Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 1. Cureaua originala nu e gates deci masina ta nu avea 45.000km. De unde stii ca nu avea 45000 km? Eu am facut distributia la 40000 km deoarece masina tocmai implinise 5 ani! Link to comment
andreib Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Posibil dar improbabil la cum se intretin masinile la noi . Link to comment
Danutz1987 Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 (edited) si eu am gasit curea gates la masina mea...stiam ca sunt tot primul care i-a schimbat distributia pe la 65 k.Apropos ,la una din role trebuie rupt ceva,ca agatza in carcasa de la distributie,nu?De 2 ori am schimbato si ambii mecanici au rupt ceva cu dalta la o rola .Acum o noua problema la masina,de vineei cand accelerez si sunt in viteza mi se aude un "tac"in partea stanga in compartimentul motor,care se aude din nou cand iau piciorul de pe acceleratie.Pe loc pot tura oricat motorul si nu se aude,nu se aude nici la franare.M-am uitat pe acolo,dar nu am gasit nimic care ar putea cauza acel tacanit! Ps: rolele erau Ina Edited November 7, 2011 by Danutz1987 Link to comment
FeryGL86 Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Mie nu mi-au taiat nimic la nici o rola...si am 4 distributii schimbate pana acum la masina...dar na...poate este vreo "cutuma" cu vreo rola! In partea stanga???? Hmm ce ar putea sa tacaie pe acolo...m-ai bagat in ceata! Link to comment
nt98adu Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 (edited) Salut, Acum 2 zile am montat distributia de pe o nubira 2. Avea 7 ani si 75.000km. Masina avea cand am luato 45.000km 1. Cureau demontata era Gates. Stiti cumva daca cele oginiale din fabrica vin tot cu gates? 2. Cureaua noua cumparata este tot Gates cu aceleasi repere. Cea veche era montata ca scrisul sa poata fi citit de la dreapta la stanga atunci cand stau cu fata la distributie.(scrisul in sens invers rotatiei motorului). Pe cea noua am montato identic ca cea veche in ideea ca era originala. Dar sagetiile care indica sensul de rotatie de pe cea noua au cazut in acest caz in sens contrar rotatiei motorului. Aveti idee daca acest lucru are impact ? Multumesc. O zi buna. Sagetile iti indicau sensul in care trebuie montata cureaua, adica in sensul de rotatie al motorului. Daca cea veche era montata invers, ma indoiesc ca era cureaua originala. Le; acel ticait poate veni de la rola intinzatoare a curelei de accesorii. Verifica. Edited November 7, 2011 by nt98adu Link to comment
Danutz1987 Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 se aude in partea stanga a motorului...poate sa fie rulmentul de la kitul de ambreiaj?Parca cateodata se aude si pe loc cand calc ambreiaju... Link to comment
andreib Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 1. Cureau demontata era Gates. Stiti cumva daca cele oginiale din fabrica vin tot cu gates? si eu am gasit curea gates la masina mea...stiam ca sunt tot primul care i-a schimbat distributia pe la 65 k. M-ati facut sa caut cureaua veche in garaj. Deci pe cureaua originala scrie GMdae cu sigla daewoo pe ea si nu scrie in nici un caz gates. Cine o fi fabricantul numai daewoo stie. Link to comment
lowlife Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Cam in cat timp sau dupa cati km vi se incalzesc nubirele (apa 90gr) ? la mers normal. Link to comment
andreib Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Cred ca in jur de 5 min mers normal urban. Voi fi mai atent zilele astea si voi posta mai exact. Link to comment
CristiV Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Cam in cat timp sau dupa cati km vi se incalzesc nubirele (apa 90gr) ? la mers normal. Variaza in functie de temperatura de afara, in jur de 10-15 minute, vara mai repede iarna mai greu. O informatie oficiala avem din manualul de service unde este descrisa procedura de verificare si remediere a sistemului de incalzire. Acolo, se porneste motorul si se lasa sa functioneze 20 de minute. Este de presupus ca dupa 20 de minute cu siguranta lichidul de racire a ajuns la temperatura maxima. Link to comment
Viktor Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 In final raspunsul corect este: depinde. La Constanta se incalzeste mai repede, iar la Miercurea - Ciuc mai greu. Link to comment
lowlife Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Multam de raspunsuri, inseamna ca problema sunt drumurile scurte Va mai cer totusi o parere - am schimbat capetele de bara si bieletele de directie, iar la drumuri cu gropi parca se misca mai rau volanul ca inainte. In primul rand - e normal sa se miste volanul la gropi si apoi - poate sa fie vreo legatura sau mi se pare mie? Link to comment
Malea Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 am o pl cu senzorul de aprindere .cine imi poate spune pozitia cititorului de senzor de pe vibrochen cand pistonul 4 e in sus? el are o portiune de dinti lipsa mar interesa pozitia aceea lipsa cum vine pe vibrochen ? Link to comment
Andrei_nubira Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Are cineva idee unde se afla caloriferul de caldura la nubira nubira 2 ?? Link to comment
Danutz1987 Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Nu mi se mai aprind "rotitele" de la climatizare, au siguranta?Imi puteti spune unde se gaseste si care este?Sau s-au ars ledurile de acolo? Link to comment
Black_Wolf Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 (edited) Am cumparat de curind o Nubira 2 (2003) si am constatat ca : 1- ceasul ramine in permanenta aprins ( cheie scoasa din contact, masina inchisa ) ; 2- cind deschid una dintre usi , martorul "usa deschisa" si "porbagaj" se aprind amundoua odata. Va rog sa-mi spuneti daca acestea sunt normale sau daca este un defect daca exista si o cale de rezolvare. Multumesc anticipat Moderator: Pe viitor te rog sa ai grija unde postezi ! Edited November 17, 2011 by Salex Link to comment
andreib Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Cam in cat timp sau dupa cati km vi se incalzesc nubirele (apa 90gr) ? la mers normal. 8 min pornind de la o temperatura exterioara de 0 grade celsius, mers urban. Observatie: 1. Nu stati sa se incalzeasca motorul. La relanti motorul se incalzeste f greu. 2. Nubira NU are sonda lambda incalzita. De aceea la relanti aceasta incepe sa fucntioneze f tarziu, rezultand un consum mai ridicat de combustibil (open loop). Eu am observat ca un mers la rece intre 2500-3000 rpm duce la scurtarea substantiala a timpului de incalzire a sondei lambda si implicit inceperea functionarii acesteia. Link to comment
Andrei_nubira Posted November 18, 2011 Share Posted November 18, 2011 Are cineva idee unde se afla caloriferul de caldura la nubira nubira 2 ?? Link to comment
Salex Posted November 18, 2011 Share Posted November 18, 2011 Partea inferioara a zonei de mijloc, foarte bine ascuns si foarte greu accesibil. In mod normal se impune demontarea bordului. Orientativ poti sa te uiti aici sau, desigur, in manualul de service. Din pacate observ ca serverul pe care sint manualele Daewoo & Chevrolet este cazut. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now