Mircea Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 asemenea probleme se rezolva de obicei cu un pic de benzina pe discul de ambreiaj prin fereastra de vizitare. ai incercat sa-i aplici un mic soc prin pornirea motorului cu masina in viteza? Link to comment
bybulu Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 stie cineva cate stele a luat nubira II la euroncap?ca am inteles ca a fost testata in afara si ca ar fi luat 2 stele. Link to comment
Gica Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 ai incercat sa-i aplici un mic soc prin pornirea motorului cu masina in viteza? <{POST_SNAPBACK}> Hehe, pai la asta m-am gadit si eu, dar parcarea e cam nasoala ca se parcheaza oblic cu fata la bordura si asta cu spatele la o sosea circulata, asa ca mi-a fost tarsala sa fac probe... S"> Link to comment
Mircea Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Sa ne spui cum s-a rezolvat problema! Nu te-ai gandit sa o impingi in sosea pana era pe drept si apoi sa-i aplici socul? Link to comment
Gica Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Mircica, ai citit cu atentie ce am scris in primul mesaj legat de defectiune ? S-a rezolvat si merge bine, nu am fost la service sau la un specialist inca fiindca nu am avut timp, dar merge excelent... Nu puteam, cred, sa imping masina ca era in panta. Link to comment
Mircea Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 si in mod surprinzator si-a dat drumul. Am ajuns la concluzia ca datorita umezelii si a evaporarii ulterioare a apei, s-a lipit discul (sau "soarele" ala ce e acolo) si pana la urma a cedat. acum da... e 1=1 ( dupa faza cu litrul) Link to comment
Gica Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 e 1=1 ( dupa faza cu litrul) <{POST_SNAPBACK}> Corect ! Iar facem maine ... cu Cola... ("> daca apari si tu. Link to comment
Mircea Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Nu pot maine... ("> sper in ultima saptamana din luna sa apar, am sperante ca voi fi in concediu atunci! Si putem bea si BR fara Alcool Drive safe! Link to comment
jekill Posted July 8, 2005 Share Posted July 8, 2005 Am cautat in forum, dar nu am gasit nimic despre problema care ma framanta: de la o vreme (cca. 200 km) a inceput sa vibreze volanul atunci cand franez si circul cu viteze de peste 40-50 km/ora (vibratia apare si la franari mai putin intense, ca atunci cand ma apropii de un semafor pe care il vad de la distanta ca este rosu; la viteza mai mica nu se intampla nimic, nici daca apas brusc pedala de frana). Directia nu trage in nici o parte, nici cand franez, nici altfel. Vibratia parca a crescut in intensitate de vreo doua zile (cca 50-80 km). Tot cam de atunci am observat aparitia unui zgomot (parca ar zdrangani ceva, undeva in fata dreapta, cred) la demaraj, in jurul unei turatii de 2500 (nu se aude daca am ajuns la o viteza de croaziera corespunzatoare acestei turatii); nu stiu daca au vreo legatura. M-am programat pentru o vizita la service pentru marti, dar as vrea sa aflu, daca se poate, si parerile voastre. Multumesc anticipat. Link to comment
dinoc Posted July 8, 2005 Share Posted July 8, 2005 vezi sa nu fie cumva inelul ala - nu stiu cum ii spune tehnic - care se pune la jantele de aluminiu ... pus prost sau crapat (in caz ca-i din plastic) ... ti-ai schimbat vre-o roata de curand - asta daca ai jante de aluminu Zic asta, deoarece un angajat prost de la un Daewoo service mi-a pus doua inele din alea la o rotile din fata (incercam nishte jante noi) - si tot asa nu stiam ce vibreaza volanul - era cat pe ce sa-mi sara o roata din cauza asta ... Link to comment
jekill Posted July 8, 2005 Share Posted July 8, 2005 Am jante de tabla. (Nubira II Wagon) Link to comment
dinoc Posted July 8, 2005 Share Posted July 8, 2005 mda ... nu stiu atunci ... nu sunt o persoana tehnica in domeniul auto, ti-am impartasit doar din experienta mea ... sorry Link to comment
Tavi Dumitru Posted July 8, 2005 Share Posted July 8, 2005 Bine v-am gasit Tocmai mi-am vandut masinuta(un citroen xantia din '94 1.6i)si am ramas pedestru. Cum n-am bani de un armasar(passat, 407, vectra c, etc), iar poneii nu-mi plac(clio, punto, etc)am tot batut 2 forumuri, daewoo si dacia si am ajuns la urmatoarele concluzii: Dacia Logan: Ma oprisem initial la dacia logan 1.6i full dar uitandu-ma pe forum am ajuns la concluzia ca dupa ce o iei trebuie neaparat sa faci destule imbunatatiri (insonorizare, strans suruburi, diverse lubrifieri, etc) deasemenea mai exista postat acol si ce tebuie sa verifici atunci cand iti iei masina, iar ca sa verific toate componentele in parte nu am timp. A... ar mai fi si timpul de livrare, cand am fost la ei mi-au spus ca dureaza aprox. 3luni pana vine masina. Daewoo Nubira sx dab: din discutiile voastre pare cel putin un nivel peste dacia si nu ma refer la clasa din care face parte ci la finisaje si ofera si aceleasi dotari ca logan full option, mai putin copm. de bord. Un punct minus din cate am observat este consumul dar cum nu am nevoie de o masina cu care sa merg zilnic pot trece peste acest lucru. Poate ca ar fi mers si niste jante pe 15 din fabrica ma refer. Suspensia moale nu ma deranjeaza, am avut citroen(sa vedeti acolo barcuta adevarata ) Aproape m-ati convins la o nubira, inca mai fac cercetari. Toate cele bune. Link to comment
Gica Posted July 9, 2005 Share Posted July 9, 2005 Jekill, daca nu ma insel a existat si un topic separat legat de vibratiile astea, cauta si tu pe forum, si eu le-am avut si stii cum s-au rezolvat...? Au trecut pur si simplu de la sine. Nu stiu nici azi ce a fost de fapt, la mine se manifesta la 60 ce km/h cand franam, la viteze mai mari era OK. Tavi, sa stii ca acest consum mare al Nubirei e o porcarie dupa parerea mea, adica fie nu e adevarat, fie cei ce il reusesc sunt niste oameni cu "talpa grea". La mine mai mult de 10,5 urban nu s-a intamplat niciodata. Chiar vreau sa deschid un topic separat cu chestia asta... Link to comment
andreib Posted July 9, 2005 Share Posted July 9, 2005 Nubira este mult peste Logan din toate punctele de vedere (inclusiv pretul, Nubira SX DAB 10990 eur). Finisajele sunt net superioare, calitatea fabricatiei, comfort, ergonomie, design(atat interior cat si exterior). La consum daca poti avea un stil de condus mai calm atunci nu este de speriat, mai ales exraurban e destul de mic. Link to comment
jekill Posted July 9, 2005 Share Posted July 9, 2005 Intr-adevar s-a mai discutat aceasta problema, fapt pentru care imi cer scuze ca nu am fost atent. :"> Oricum, de lamurit ma voi lamuri marti la service. Va tin la curent. "> Cat despre comparatia dintre Nubira si Logan, nu prea are obiect. Doritorii de Logan au la indemana o "bibliografie" impresionanta pe daciaclub. Link to comment
jekill Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Revin asa cum am promis. Am fost azi la Autonet. Am facut o mica proba in trafic si intr-adevar nu mi se parea. Cauze posibile: - ovalizarea discurilor de frana (cel mai grav, dar si cel mai putin probabil) - deformarea anvelopelor si/sau a jantelor multumita primariei (probabil) - dezechilibrarea rotilor multumita primariei (foarte probabil) Au verificat rotile la stand si cam fulau amandoua fftopic: (sa le dea Dumnezeu aceeasi senzatie domnilor primari). Precizez ca anvelopele sunt Continental. Au fost echilibrate ambele roti si vibratia a scazut in intensitate, dar nu a disparut complet. Probabil ca este de la anvelope (imi place sa cred), care s-au deformat putin in urma contactului cu realizarile primariei. Din ce am vorbit la service, probabilitatea de a fi discurile de frana este destul de mica pentru ca nu am franat atat de intens pentru a le incinge puternic si apoi nu am cautat cele mai adanci balti in care sa intru cu rotile. Voi ce parere aveti? Cost total: 15 lei Link to comment
Mircea Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 E foarte simplu de verificat: schimba rotile pentru cateva ore si vezi cum se misca. Poti sa le schimbi de pe fata pe spate si vezi. Sa stii ca o roata neechilibrata insa se manifesta tot timpul (la anumite viteze ce-i drept) nu numai cand pui frana. Link to comment
bybulu Posted July 16, 2005 Share Posted July 16, 2005 am si eu o intrebare pt. cei care au nubiraII la viteza 185acul se duce la partea rosie (peste 4000 de ture) mai mult de atat nu merge nubira ?(de 185km/h) ca la 180-185 e super turata, Link to comment
george03 Posted July 17, 2005 Share Posted July 17, 2005 Cred ca incurci putin borcanele ... La Nubira II zona rosie incepe la 6500 rot/min ... nu la 4000. La 167 km/ora eu aveam fix 5000 ture. Mai mult nu am avut inca curajul sa-i dau. Dupa ce o scot din service ... dat fiind ca ma apropii de 5000 km ... o sa-i dau mai mult in drum spre Bucuresti pe autostrada. Link to comment
Mircea Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Maxim am mers cu 185 pe ceas. Acul aproape de zona rosie, dar mai mult nu se duce, desi ai senzatia ca mai ai pedala. S-a mai vorbit pe topicul asta despre aceasta. Exista chiar pareri ca e limitata la 185. Oricum nu stiu care este abaterea kilometrajului, dar la viteze de genul 60-85 nu este nici o abatere (testat pe radarul de la Kiseleff). Link to comment
Gica Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Dar oare cei 175 km/h cat e data vit. maxima la Wagon, or fi tot datorita limitarii ? Sau e Wagonul mai greu... ? Link to comment
sp67 Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Eu am testat cu Wagon-ul la radar-ul de pe kiseleff, si la 70 km/h aveam abatere de 5 km/h (radarul zicea 65 km/h). Si n-am auzit de vreo masina care sa n-aibe abatere - chiar si BMW; e probabil o politica a constructorilor, sa se asigure ca nu poti sa incalci viteza legala si sa dai vina pe vitezometru. Viteza maxima pe ceas, 185 km/h, deci probabil vreo 170-175 reali. Link to comment
Mircea Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 sarind de la una la alta, dar tot in tema, care stii sa-mi spui unde este IAC-ul la Nubira? M-am uitat pe galeria de admisie si in zona clapetelor se afla 2 "chestii" electrice, una in partea superioara, cealalta in partea inferioara, amandoua spre habitaclu. Sa nu ma trimiteti la manualul de service, ca il am si eu, dar e pdf si n-am timp sa ma uit in el . Vreau sa curat IAC-ul pentru ca dimineata la pornirea la rece socul este inexistent, adica masina porneste si se opreste daca nu o accelerez. O alta intrebare, il pot curata cu alcool izopropilic? Link to comment
Gica Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Dupa parerea mea (atentie ! nu e de specialist... ), la IAC-ul se poate identifica asa : Te uiti la motor cu capota deschisa si vezi rotita (sau cum sa o numesc) care trage de cablul de acceleratie. In spatele ei se gaseste acel cilindru din... aluminiu (oare?) care se continua cu tulumba bine cunoscuta. Exact pe partea cealalta a cilindrului fata de rotita cu cablul de acceleratie se gaseste o piesa prinsa de respectivul cilindru. Dupa umila mea parere ala este IACul ! Daca nu reusesti ii fac o poza. Stii cum sa ii cureti ? Si sigur da rezultate ? Ca eu la Cielo pana nu l-am schimbat nu a mers bine, de fapt, cand bagam in viteza se oprea motorul (avea cutie automata ) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now