Jump to content

Recommended Posts

Andrei,am TRW,data trecuta le-am tinut pana s-au uzat aproape de tot,poate al prins lot mai prost...Am pus si alt disc,aveam 2 pe care le-am cumparat pt cielo si nu se potrivesc...Ma gandeam sa schimb si discul+placutele de pe stanga pe dreapta sa vad pe care parte se aude apoi.Poate sa fie si rulmentul?Acum 3 zile am schimbat si capul de planetara,poate sa fie si de acolo?

Link to comment

...am pilit bavura de la extremetitatile discului ...

 

Asta nu influenteaza cu nimic frinele, la tamburi se practica pilirea/slefuirea, pentru o usoara ansamblare cu sabotii apropiati.

Din cite inteleg problema e la frinare, n-are legatura cu rulmentii, care "mirie" continu daca au defect.

Link to comment

Se aude acel zgomot si cand e curba la dreapta mai stransa si e pe coborare sau pe urcare,pe drum drept nu am auzit!

 

@Victor,nu stiu ce ar putea fi la sistemul de franare atata timp cat am schimbat placutele si discurile intre ele si se aude pe aceeasi parte.Am verificat toate componentele etrierului si sunt ok.Poate totusi sa fie de la capul de planetara pe care l-am schimbat?Cateodata mi se pare ca inca il mai aud cum "cloncane"!

 

 

Link to comment

Salut. Am schimbat azi bieletele antiruliu la nubira 2 pe fata. Le mai schimbasem odata cam acum 1 an dar se pare ca au fost SRL-uri (nu am stiut) si ma tot vaitam eu aici pe forum de un bocanit pe spate, mi se parea. Tot zgomotul era de la bieletele antiruliu am pus originale acum(21 Ron una), nu se mai aude nimic acum nici pe fata nici pe spate. Nu-mi vine sa cred cat scandal faceau 2 rahaturi d-alea,s-a chinuit mecanicul o gramada sa le dea jos, erau foarte ruginite piulitele. Am schimbat si garnitura capac cubultori (45 Ron originala GM) acum sper sa numai piarda ulei, o sa vad la urmatorul schimb deocamdata in 7000 km facuti de la schimb e joja la semnul de minim. Alte nimicuri ce-am mai facut, am dat cu WD40 pe la mecanismele de la centura, schirtiiau cand le cuplam ziceai ca e de la scaun si am mai dat tot cu WD40 pe la aeroterma de la pasager si pe sus pe la ventilatiile pentru parbriz pentru ca tot scotea zgomote ciudate de acolo incontinuu in mers si era foarte enervant, chiar daca nu aveam pornite aerotermele, acum nu se mai aude nimic nici de acolo nici de la centuri. Face minuni WD40 asta. Scuza-ti pentru post-ul asa lung. O zi buna!

Edited by madalosu
Link to comment

Am vazut la Nubira 2 sub capacul negru de la motor cum se vede ulei mai mult uleioasa chiuloasa sau cum se numeste.Sa fie garnitura de chiuloasa? Daca ma uit sub masina nu se vede picaturi de ulei sa piarda.Ce anume ar putea sa fie?

Edited by daewoo
Link to comment

Nu, este doar garnitura capac culbutori.

 

Nu inteleg cum se prelinge.Recunosc ca la motor nu m-am mai uitat de mult timp.Stiu ca inainte sa merg la revizie era totul ok.Oare cel care a facut revizia sa fi fost mai putin profesionalist?

Link to comment

Unde imi recomandati sa-mi schimb placutele de frana fata la Nubira II ? Credeti ca ar fi mai bine sa le cumpar separat si sa platesc doar manopera sau nu are rost sa ma complic si sa le cumpar direct de la service-ul care mi le schimba. Cel mai important factor in alegerea mea e pretul manoperei. Va multumesc!

Link to comment

Oare cel care a facut revizia sa fi fost mai putin profesionalist?

Nu cred, mai ales fiind cunoscuta incidenta cazurilor de schimbare a garnituii culbutori la nubira; eu am schimbat prima pe la 25.000km iar a doua la 56.000. Nu e scump de schimbat, 150-200 Ron (neaparat cu capacele laterale) dar conteaza foarte mult ca cel ce o monteaza sa aiba mana buna.

Succes!

Link to comment

Nu cred, mai ales fiind cunoscuta incidenta cazurilor de schimbare a garnituii culbutori la nubira; eu am schimbat prima pe la 25.000km iar a doua la 56.000. Nu e scump de schimbat, 150-200 Ron (neaparat cu capacele laterale) dar conteaza foarte mult ca cel ce o monteaza sa aiba mana buna.

Succes!

 

Mersi foarte foarte mult pt infomatii!

Link to comment

De cand am schimbat capul de planetara si bucsile de la brat,daca schimb vitezele la peste 3000 rpm, cand ajunge in treapta superioara imi trage masina brusc si mult dreapta,la fel se intampla si daca accelerez brusc si snt in treapta mica de viteza (2 sau 3)plus ca am pierdut si din stabilitate,daca iau ceva curba la dreapta scartaie cauciucul rau de tot,pana acum nu facea asa.Trebe sa ii fac geometria?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...