nino Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 Din pacate, la Nubira II este o problema cunoscuta... se intrerupe cablajul... Cablajul original cu tot cu manopera se duca la aproape 1000 RON, dar ai solutia alimentarii aerotermei printr-un cablu separat (daca nu sunt arse sigurantele sau releele corespunzatoare...). Link to comment
ni kel Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 Din pacate, la Nubira II este o problema cunoscuta... se intrerupe cablajul... Cablajul original cu tot cu manopera se duca la aproape 1000 RON, dar ai solutia alimentarii aerotermei printr-un cablu separat (daca nu sunt arse sigurantele sau releele corespunzatoare...). Am patit la fel .Am fost la service Daewoo si electricianul a tras un alt fir .Totul a durat 20 de minute si 60 lei. Link to comment
MIKEs Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 Salut! Am si eu o problema cu robinetul de comutare rece-cald. Am desfacut panoul cu respectivul robinet de comutare si cablul care actioneaza clapeta era desfacut(iesit) din robinet si parca mai scurt; nu mai ajunge la locul lui. Cablul pare ca este asemanator cu cablul de acceleratie sau cu cel de frana de la o bicicleta . Imi puteti spune cum se numeste cablul si cat ar costa ? As mai fi interesat si de un manual pentru Nubira II 1.6 16v Link to comment
Danutz1987 Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 Numai ce am venit de la service,de f. mult timp se aud ceva pocnituri la roti cand virez putin si e ceva denivelare,sau chiar daca franez usor si e denivelare pocneste ca si cum s-ar auzi capul de planetara,dar doar odata..."poc" si gata.Am schimbat palierii crezand ca de acolo se aude,dar nici o ameliorare,doar ca nu mai scartaie ca inainte.Mecanicul mi-a spus ca e posibil din cauza jocului din tija amortizorului sa pocneasca.Este posibil?Ca mie mi se pare cam ciudat(suspensia in rest este perfecta,nimic daramat) Link to comment
mironiada Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 salutare dupa cum am scris si in topicurile mai sus am probleme cu statul la relantiiiiiiiii, tremura, se accelereaza, se deaccelereaza, merge intrerupt si se mai opreste si in mers. am facut resetul asa cum e scris, dar nici o schimbare. s-a verificat la service autorizat tot. am inteles ca ar fi calculatorul...si trebuie schimbat. stie cineva unde se poate gasii sau daca se poate rescrie calculatorul sau o alta posibilitate de reparare a masinii? multumesc daca ma poate ajuta cineva ! Link to comment
FeryGL86 Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 Salut..Ma gandesc ca ai putea gasi un calculator la cineva care dezmembreaza Nub2. Dar daca ai posibilitatea ai putea lua de la cineva un calculator,il pui, o pornesti si vezi daca mai face la fel. Asta dupa parerea mea ar fi cea mai buna metoda de a te lumina sau a elimina cauza.(sa nu te apuci sa dai banii si sa constati ca face la fel si cu celalalt calculator). Respect! Link to comment
is 83 gyk Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 Salut, Am si o problema am o nubira 2 din 2004 cdx si pe timp de noapte cand schimb din faza scurta in lunga imi ramane aprins numai pozitia ? Link to comment
andreib Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 (edited) Becuri arse, siguranta arsa sau bloc lumini defect. Edited September 30, 2012 by andreib Link to comment
mihai.c Posted October 1, 2012 Share Posted October 1, 2012 Salut. Am mare nevoie de opiniile voastre in legatura cu o problema care pare insolvabila in service: am schimbat ceva bucse si de atunci masina merge unde vrea ea, mai putin unde vreau eu. Prima hiba pe care am observat-o era ca volanul nu mai revenea singur "pe drept" - s-a intervenit iar, dar nici acum nu revine daca ajunge la capatul cursei st/dr. In plus, cand accelerez, "trage" dreapta, iar in frana de motor si cand calc ambreiajul intre tr. 4 si 5 (mai ales), "trage" stanga. I-am facut geometria de 2 ori saptamana trecuta si am testat-o si pe o rampa ITP - directia e perfecta, zic ei. O fi caseta de directie? Orice sfat e binevenit. Link to comment
is 83 gyk Posted October 2, 2012 Share Posted October 2, 2012 Problema e cand merg cu faza scurta si comut pe faza lunga merge o perioada si cand schimb nu se mai aprinde? andreib Link to comment
FeryGL86 Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 IS 83 GYK...ia un semnalizator de la cineva si inlocuieste-l pe cel care il ai tu...e posibil sa fie din comutatorul semnalizatorului! Daca face tot asa verifica si releul farurilor din blocul sigurantelor de sub capota! Respect!!! Link to comment
daewoo Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 (edited) Am si eu o problema cu Nubira 2.Sunt cu ea chiar acum in Germania si imi fac probleme arcurile sau suspensiile.Nu stiu care sunt.De exemplu cand cobor o bordura sau trec peste o mica denivelare pe carosabil imi scartaie rotile din fata(una sau ambele depinde pe care parte trec cu roata).Ca un arc ruginit.Masina nu este lasata pe o parte si nici nu se vede un arc rupt.Alta problema ar fi cred ca sunt discurile de frana.Le-am schimbat pe cele originale deoarece cred ca erau ovalizate.Trepida volanul la cea mai mica apasare pe frana.In rest nu tremura la drum lung.Au fost schimbate in Romania inainte sa plec spre Germania.Toate bune si frumoase dar acum iarasi a revenit problema.Sunt in Germania si imi este frica ca poate ma frig mecanicii aici la buzunar.Nu ma pricep la mecanica.Sa vin cu masina inapoi in Romania cand voi putea? Sau sa o duc aici la un service.Ce ma sfatuiti? Sunt intr-o mare incurcatura cu masina deoarece nu stiu ce sa fac. Edited October 7, 2012 by daewoo Link to comment
Tommy Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 Prima data ridica pe cric fiecare roata si verifica daca are jocuri. Link to comment
andreib Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Bucsele de la bara stabilizatoare. Nu e nimic grav, asa face toate... Daca le schimbi nu tine mult oricum. Link to comment
daewoo Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Asta inseamna ca pot circula fara probleme in Germania urmatoarele 5 luni? Link to comment
Bogdan84 Posted October 9, 2012 Share Posted October 9, 2012 (edited) salut, am o nubira 2 si am o problema la lampile de ceata fata, la cel din stanga intensitatea este buna (bec alb) si la cel din dreapta e rosu am rezolvat-o! am sckimbat proectorul! , Edited October 9, 2012 by Bogdan84 Link to comment
lowlife Posted November 4, 2012 Share Posted November 4, 2012 (edited) Ce ma sfatuiti? Sunt intr-o mare incurcatura cu masina deoarece nu stiu ce sa fac. Bucsele de la bara stabilizatoare. Nu e nimic grav, asa face toate... Daca le schimbi nu tine mult oricum. Asta inseamna ca pot circula fara probleme in Germania urmatoarele 5 luni? Nu poti sa te duci macar la o constatare? oricum e treaba de 1-2 ore maxim. Exista vreo siguranta pt becul de "pozitie" spate? e vb de cel de jos: Am pus bec nou, la panoul cu sigurante de la pedalier am gasit doar "rear fog light" si am probat toate sigurantele de 10.. nimic, nu se aprinde. E o problema comuna? Edited November 4, 2012 by lowlife Link to comment
FeryGL86 Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 (edited) Salut! Uite schema panoului electric din compartimentul motorului. Acolo este siguranta de 10A pt problema ta! Este siguranta "Iluminare stg" sau "Iluminare dr". http://imageshack.us...2/59763538.png/ Respect!!! Salut! Am si eu o problema la Nubira mea. Nu se mai aprind mereu becurile de mers inapoi cand bag in mans-arrier! Are momente si momente,cand se aprind,cand nu! Unde sa verific si ce? Ma poate ajuta cineva cu un sfat! Multumesc! Edited November 11, 2012 by FeryGL86 Link to comment
Viktor Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Ar insemna ca nici pe fata sa nu aibe, ceia ce nu a adus la cunostinta daca e sau nu. Link to comment
Dj_Dark Posted November 12, 2012 Share Posted November 12, 2012 @Fery, contactorul de pe cutia de viteze e problema. Link to comment
FeryGL86 Posted November 13, 2012 Share Posted November 13, 2012 Gata! Am rezolvat problema cu contactorul buclucas! L-am desfacut de acolo si l-am curatat bine bine cu spray WD40. Merge brici acum Inca odata ms mult Dj_Dark! Link to comment
Dj_Dark Posted November 13, 2012 Share Posted November 13, 2012 Daca mai face figuri pune-l fara saiba data viitoare Link to comment
lowlife Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Salut! Uite schema panoului electric din compartimentul motorului. Acolo este siguranta de 10A pt problema ta! Este siguranta "Iluminare stg" sau "Iluminare dr". http://imageshack.us...2/59763538.png/ Respect!!! Ar insemna ca nici pe fata sa nu aibe, ceia ce nu a adus la cunostinta daca e sau nu. Multumesc pt schema, FeryGL86! am si eu un manual de 2063 pagini dar din pacate nu se poate folosi "FIND" in el, iar cuprinsul e un dezastru. Am incercat sa inlocuiesc sigurantele pt lumini (si altele la incercare, ca n-aveam schema la masina), dar nici un semn de viata. Cum a amintit si Viktor, pe fata merg bine luminile: pozitii, faza scurta, faza lunga. O sa mai incerc cu un spray de contacte desi nu pare nimic in neregula acolo la bec. Link to comment
FeryGL86 Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Cu placere lowlife! Pai atunci pune si tu aparatul de masura pe lamelele alea si vezi cum sta treaba. Sa nu fie o intrerupere undeva! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now