Jump to content

Recommended Posts

la picioare in stanga...ai un capac desfacu si pe undeva pe acolo sigura gasesti mufa...posibil sa aiba si ea un capac de plastic peste..tragi usor spre tine de ele si se scoate...bagi mufa etc....

Link to comment

Salutare tuturor,

 

Am cumpaarat kit-ul pentru revizia reductorului Vaporizator (original BRC 160 ron), iar inlocuirea nu a fost efectuata de intr-un servis pentru instalatii GPL ci am facut-o la un servis normal. Din ceea ce stiam, dupa aceasta revizie nu era necesara reglarea instalatiei GPL. Baiatul care a facut aceste operatii mi-a spus ca membrana este mai dura si a umblat la un surub de reglaj, Masina in acest moment merge bine, nu am martori aprinsi, dar nu am apucat sa-i fac consumul. Considerati necesara recalibrarea instalatiei cu noul Kit?

Maina mea este o nubira 2 E3 cu instalatia BRC din fabrica, iar kitul a venit inclusiv cu piesele din Al.

A mai facut cineva revizia reductorului Vaporizator?

Link to comment

Ca idee, eu la Tomasetto Stag 200 cand am facut aceva revizie, cei de la service-ul de GPL au umblat si la soft, ce i-au facut nu stiu ca a fost de mult si ar cam trebui sa revin :)

 

In legatura cu baia de ulei. Da, cele doua capace de cauciuc mai ascund 2 suruburi, pentru care e nevoie de o tubulara de 10 lunga. Eu m-am folosit de un prelungitor flexibil dintr-un set de surubelnite :D Numai ca cele doua suruburi s-au strambat cand subsemnatul a fortat baia sa iasa, asa ca le-am schimbat cu altele, 95% la fel. Operatiunea asta a reusit.

 

Am intampinat alta problema: nu pot demonta pompa de apa. Am citit in manual si spune ca se demonteaza, nu si cum se demonteaza. Ceva sfaturi sau idei?!

 

Multumesc

Link to comment

O zi buna tuturor ! Am o intrebare care vizeaza cutia de viteze de la nubira II productie 2005. Se poate in locul cutiei originale de nubira II monta o cutie de cielo GLS ? Da ca da in ce conditii..! Multumesc pentru eventualele raspunsuri.

Link to comment

Salutare,

Dupa ce in jurul Pitestiului au inceput mai multe lucrari de reabilitare a drumurilor Nubira mea incepuse sa troncane din ce in ce mai rau, are si vreo 220.000km. Ma hotarasem sa imi iau alta masina dar dupa mai multa vizionari am spus ca mai bine repar "cazatura" mea decat sa cumpar "cazaturile" altora, macar stiu ca eu am avut grija de ea.

Ieri am schimbat consumabilele + diverse bucsi, capete de bara...acum merge deosebit.

 

Totusi mai am 3 probleme pe care trebuie sa le rezolv:

1. Am un joc la volan la viraje de cateva grade (mecanicul a spus ca ar fi din coloana volanului). Chiar trebuie schimbat toata coloana?

2. Pompa de benzina nu mai face presiune, porneste numai la a doua cheie dimineata. Oricat de mult i-as da prima cheie nu o ia. In schimb la a doua o ia la sfert. Daca aveti alte idei va rog sa imi spuneti.

3. Cand eram odata in treapta a 4-a de la aeroterma s-a auzit un pocnit si a inceput sa vibreze tot bordul. Acum nu pot sa o folosesc decat in treapta 1 si 2, daca ii dau 3 sau 4 vibreaza rau tot bordul. Aveti idee ce s-a intamplat? Vreo paleta rupta? A mai avut cineva problema asta?

 

Multumesc!

O zi placuta.

Link to comment

1) Exista un cuplaj cardanic la nubira in exteriorul caroseriei, posibil sa fie ala. Nu e ieftin insa e mai ieftin decat o caseta noua.

2) Poate fi si supapa unisens de pe tur, du-te la un test de presiune la pompa si dupa aia poti verifica si supapa cu pricina (eu as schimba-o direct, nu cred ca e o avere)

3) Aproape sigur s-a rupt o paleta. Ia legatura cu Mirceajo de pe forum, el cred ca te poate ajuta cu asta.

Edited by Dj_Dark
Link to comment
  On 9/26/2013 at 8:32 AM, Dang said:

 

2. Pompa de benzina nu mai face presiune, porneste numai la a doua cheie dimineata. Oricat de mult i-as da prima cheie nu o ia. In schimb la a doua o ia la sfert. Daca aveti alte idei va rog sa imi spuneti.

 

 

E foarte posibil ca problema ta sa nu fie provocata de pompa de benzina, ci de injectoare care s-au infundat de la mersul pe gpl; vara nu se resimt aceste efecte, dar cand scad temperaturile scad sub 7-8 grade incepe sa nu mai porneasca la prima cheie dimineata, insa in restul zilei porneste ok. Problema aceasta ar avea 2 modalitati de rezolvare :

- curatarea injectoarelor cu o solutie speciala care e undeva la 60 de lei (se pune solutia respectiva intr-un aparat si motorul funcrioneaza doar cu solutia respectiva, dar dupa operatiunea asta trebuie schimbate bujiile);

- mersul pe benzina cu 150-160 km/h constant cam 10-20 de kilometri (pt asta iti recomand centura ocolitoare a orasului, eu acolo o tratez de boala asta) .

Link to comment

Am facut motorul la loc. Dar am rupt 2 suruburi de la capacul de culbutori, norocul meu ca nu s-au rupt in chiuloasa :D Maine sosesc prin curier 10 buc noi, stiu ca-s 15 dar atatea am gasit la Radacini.

 

Problema e alta. Desi consider ca am amplasat corect furtunele de vacuum, motorul merge intrerupt si nu se accelereaza lin. Aseara i-am dat de cap (am inversat cele 2 furtune ce intra in melc langa supapa de admisie), azi cand am pornit masina a mers intrerupt iar.

 

Ceva idei?! Urmeaza maine seara sa vina un amic cu o alta Nubira si sa compar amplasarea furtunaselor de vacuum.

 

 

Edited by mike.omega
Link to comment
  On 9/26/2013 at 8:53 AM, Dj_Dark said:

1) Exista un cuplaj cardanic la nubira in exteriorul caroseriei, posibil sa fie ala. Nu e ieftin insa e mai ieftin decat o caseta noua.

2) Poate fi si supapa unisens de pe tur, du-te la un test de presiune la pompa si dupa aia poti verifica si supapa cu pricina (eu as schimba-o direct, nu cred ca e o avere)

3) Aproape sigur s-a rupt o paleta. Ia legatura cu Mirceajo de pe forum, el cred ca te poate ajuta cu asta.

 

Multumesc de informatii. Acea supapa de care vorbesti unde este localizata? As putea sa o schimb singur?

 

  On 9/26/2013 at 3:45 PM, Marian_MYT said:

 

E foarte posibil ca problema ta sa nu fie provocata de pompa de benzina, ci de injectoare care s-au infundat de la mersul pe gpl; vara nu se resimt aceste efecte, dar cand scad temperaturile scad sub 7-8 grade incepe sa nu mai porneasca la prima cheie dimineata, insa in restul zilei porneste ok. Problema aceasta ar avea 2 modalitati de rezolvare :

- curatarea injectoarelor cu o solutie speciala care e undeva la 60 de lei (se pune solutia respectiva intr-un aparat si motorul funcrioneaza doar cu solutia respectiva, dar dupa operatiunea asta trebuie schimbate bujiile);

- mersul pe benzina cu 150-160 km/h constant cam 10-20 de kilometri (pt asta iti recomand centura ocolitoare a orasului, eu acolo o tratez de boala asta) .

 

Multumesc dar nu cred ca este de la injectoare, porneste prost si cand e motorul cald si acum si mai rau, dau mai mult la automat chiar si la a doua sau a treia cheie. Dupa pornire motorul merge rotund si fara intreruperi. Pompa se aude frumos ca si inainte de aici tind sa cred ca pompa este OK dar supapa de care zicea DJ_Dark poate fi problema.

 

Ma gandesc sa schimb si filtrul de benzina, poate sa aiba legatura? nu cred ca a fost schimbat vreodata si are ceva Km.

Link to comment

Nu stiu exact la nubira dar la espero este aproape de rampa de injectoare pe furtunul de tur (sa nu o confunzi cu regulatorul de presiune de pe retur din capatul celalalt) si arata ca un ceas de butelie de aragaz in miniatura.

Edited by Dj_Dark
Link to comment

Nubira are un fel de regulator de benzina undeva langa blocul fiselor. Rectific! Conform manualului acela este EGR-ul.

 

In seara asta am stabilit ca am pus gresit 2 furtunase de vacuum, le-am corectat dar motorul tot nu merge corect. Porneste usor si normal, sta la relanti normal timp de ~1min iar apoi scade undeva la 500 rpm si merge neregulat. Daca turez motorul, se tureaza cu un hop pana pe la 2000 rpm iar apoi se tureaza liber si normal dar totusi tremura. Am ajuns sa suspectez ca nu se amorseaza corect pompa sau ca nu primeste benzina suficienta dar nu stiu ce si cum sa verific.

Edited by mike.omega
Link to comment

Nu prea se pune problema de "amorsare incorecta". Poti masura presiunea din rampa injectoarelor; daca tot ai facut referire la manual ar trebui sa gasesti acolo informatii complete.

Link to comment

post-5730-0-87600900-1380370530_thumb.jpgpost-5730-0-12818600-1380370554_thumb.jpg

 

Am rezolvat problema cu aeroterma. Se rupsese carligul acela de plastic (incercuit cu rosu) care deschidea clapeta de la recirculare si cazuse intre palete. L-am lipit cu picatura si acum e perfect.

 

Treaba e ca am gasit si doi conectori in aer. Unul chiar a facut o scanteie. Are cineva idee de la ce sunt? I-am izolat momentan si i-am lasat acolo.

 

Link to comment

Pai nu ai cum sa iti aduci aminte, pentru ca nu are lumina in torpedou. Cablajele exista, dar le-a fost lene "coreenilor romanizati" sa mai puna lampa si intrerupatorul. Aceeasi chestie este si cu tweeter-ele, desi este model SX, cablajul si mufa pentru tweeter exista, chiar poti sa ii pui tweeter-e pt ca vor si functiona.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...