andreib Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 Ai schimbat filtrul de polen? Link to comment
Mircea Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 Update la ce povesteam mai sus...Podeaua masinii este si ea infundata, in zona dreapta cam in dreptul pasagerului spate.... ("> in plus sunt strambe aparatorile de la toba... Link to comment
Cristaky Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 Mircea, nu ai scapat nici un detaliu?!?! Cainele purta cumva armura? La daunele pe care le ai... Link to comment
BogdanG Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 Nu cred ca trebuia sa aiba cainele armura ,este deajuns sa fie de talie mare si sa aiba craniul de 20 cm ,face ravagii sub masina ,am vazut un fiat Punto la care i-a cazut cutia de viteze din aceasta cauza . Link to comment
Andreid Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 andreib said: Ai schimbat filtrul de polen? nu inca. Link to comment
Mircea Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 Armura nu avea, dar cred ca avea in jur de 40-50 kg... Norocul meu ca l-am claxonat si s-a culcat, incat l-am agatat doar cu numarul, bara si apoi sub masina... Daca te uiti asa pe-afara nu se vede mare lucru, dar pe dedesubt iti pui mainile in cap... Link to comment
Gica Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 Te reclam la protectia animalelor ! A murit ? Sa stii ca in ultima vreme parca s-au cam inmultit nr. cainilor macelariti pe sosele. Bag de seama ca mai sunt si altii care acum umbla sa isi vopseasca barele... Andreid : Schimba-l, vei fi surprins ce se poate aduna in el... Link to comment
Mircea Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Sincer nu stiu daca a decedat... am facut atatea belele la masina tocmai pentru ca, incercand sa nu-l omor l-am luat intre roti si l-am scos prin spate. Cand m-am dat eu jos sa-mi iau numarul nu era pe sosea, dar daca a murit ulterior in urma ranilor n-am ce face... Link to comment
dinoc Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...58entry125558 link aici pt cei cu Nubira 2 care n-au citit postul ... Link to comment
Mircea Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Facut constatarea la Casco, vorbit la service (Filaret) Joi dimineata ma prezint la ei sa fac devizul si apoi saptamana viitoare va fi gata...sper... Link to comment
Andreid Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 in cartea tehnica scrie ca bujiile trebuie schimbate dupa 20000km .a mea are 27000 km. ideea este urmatoarea: cu ce influenteaza concret schimbarea bujiilor? Link to comment
Mircea Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 La mersul motorului (poate sa tremure, sa mearga in 3), la pornirea la rece, basca consumul creste semnificativ. Am fost la service si au fost oameni de inteles, au deschis comanda, imi vopsesc bara si o pregatesc si doar ma duc miercuri sa o monteze. O sa trec luni pe la ei sa-mi dea factura, ca sa le duc si confirmarea platii. Au fost OK... so far Link to comment
Andreid Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 (edited) multumesc pt ajutor Edited December 15, 2005 by Andreid Link to comment
silviustel Posted December 15, 2005 Share Posted December 15, 2005 Am nevoie de un sfat. Urmeaza sa plec din Bucuresti si sa merg destul de mult in perioada sarbatorilor si e posibil sa ninga. Vreau sa imi iau un set de lanturi pentru roti. Cauciucurile mele sunt standard adica 185 65 R14. Daca stiti cumva un tip de lanturi potrivite as fi recunoscator, eventual de care aveti si le-ati probat. Nu intreb pentru ca nu stiu sa citesc pe ambalaj dar am mai patit sa iau prelata de Nubira si sa vina cu greu pe Dacie. Ma gandesc sa fie si potrivite ca poate voi avea nevoie de ele. Multumesc anticipat. Link to comment
silviustel Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 Si mai am o problema. Cand stau pe loc, indiferent daca e motorul cald sau rece si fac pedale la ambreiaj se aude un tacanit exact cand cupleaza. E normal? Daca fac de exemplu 10 pedale se aud 10 tacanituri. Si uneori si la plecarea de pe loc parca tacane ceva cand cupleaza. Masina are 1800 de km, si am mers frumos, fara excese, ca in rodaj... Daca ridic ambreiajul incet de tot nu se aude. E cazul sa vizitez service-ul? Link to comment
Lucian79 Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 Pai ala e ambreiaju ... ce-ai vrea sa nu se auda ? Link to comment
silviustel Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 Asa e normal? Daca da e ok, numai ca la Dacia veche nu se aude, de aici am tras eu concluzia ca e patologic pt Nubira. Link to comment
george03 Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 (edited) Singura diferenta este ca la Dacia veche comanda e cu cablu (cred) pe cand la Nubira e servo. Si eu am avut aceeasi senzatie ciudata la inceput ... da' m-am obisnuit (si am deja 17.700 km). Edited December 16, 2005 by george03 Link to comment
silviustel Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 Deci, in concluzie, e normal sa tzacane asa? Link to comment
george03 Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 (edited) Dupa parerea mea ... e normal sa se auda ceva. Ca se aude cateodata mai tare decat in general ... cred ca tine de cat de tare e muzica in masina ... cat de mare e zgomotul in afara masinii etc. La mine se aude in general seara, cand ajung tarziu acasa si e o linishte de mormant in spatele blocului, in timp ce fac manevrele de parcare. Bineinteles, daca am muzica inchisa! In rest, ori il ignor eu ... ori tacanitul este acoperit de zgomotul de fond ... ori nu exista. In concluzie, nu pot sa-ti raspund raspicat DA ... sau BA ... daca e normal sa tzacane sau nu , da' cu jumate de gura pot zice ca-i normal. Edited December 16, 2005 by george03 Link to comment
silviustel Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 Pai si in cazul meu e la fel. Aud tacanitul numai in parcare ca e liniste, iar in rest in trafic nu il sesizez. Ma gandeam sa nu fie din cauza ca a stat masina cam o saptamana nemiscata pana azi cand am plecat eu cu ea si sa se fi gripat ceva pe la ambreiaj... Link to comment
Yuri Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 Am o Nubira I Break. Si breaku are deasupra 2 bari puse pe lungimea masinii, pentru carat diverse chestii. Aveti idee daca se pot scoate, si sa se puna la loc la nevoie. Sau trebuie desfacut plafonul pe interior ca sa le scot? O sa atasez si o poza mai incolo (diseara), ca acum nu e masina acasa. Multumesc anticipat. PS: o mica intrebare: Nubira I 1,6 Euro 2 are 105Cai, iar Nubira2 tot 1,6 Euro3 are 102Cai? Multumesc. Link to comment
Mircea Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 Stai linistit ca nu se gripeaza nimic. Nu e Dacie, poti s-o tii si o luna pe dreapta, tot va porni la prima cheie si va functiona bine! Link to comment
Andreid Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 pentru o intretinere optima teoretic ce trebuie inlocuit dupa 28000 km la nubira2 ? deja uleiul,filtrele de ulei si polen,bujiile sunt inlocuite recent.sugestii ? Link to comment
Esperatul Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 Baga un ochi aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=4702 Probabil graficul de Nubira se aplica si la Nubira 2. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now