Jump to content

Recommended Posts

1. incerc maine sa le scot din nou... apropo.. cat e o fata de portiera noua?? :) just in case

 

2. stiu ca creste consumul, de asta am intrebat daca se poate dezactiva... deci se poate?

 

3. filtrele sunt abia schimbate.. adica cel de aer si cel de gaz

 

4. stiu ca anuleaza tot, dar era obisnuit asa cu cielo-ul pe care l-am avut inainte

 

5. ms

 

6. ciudat dar ms :)

 

7. la cielo nu am avut problema asta... si masina avea vreo 150.000km rulati doar pe GPL

Link to comment

2. Nu se poate.

4. Scoate doar mufa de sub scaun, anulezi doar martorul sonor si vizual de centura

7. Alta gasca in alta traista :) are o toba de alta forma si altfel pozitionata.

Link to comment

Am ajuns cu masinuta la 70600 de km. Asa ca i-am bagat o revizie la service, mai mult pentru schimbul de ulei si filtre si cateva mici probleme. Acelea ar fi:

 

1. De o saptamana nu mi se mai aprindea becurile cand bagam in R. Mi-au schimbat contactul de la marshariere. Culmea ca ala a mai fost schimbat o data la 10 000 km (pare a fi cea mai slaba piesa de pe masina :) ).

2. Frana de mana tinea cam prea sus, s-a reglat, asta a fost;

3. De vreo 2 saptamani se tot accentueaza un zgomot la roti, le-am spus la service. Verdictul: rulment va fi schimbat in garantie, dar nu il aveau, s-a dus azi la Craiova sa il ia.

Culmea e ca acel contact de marcheariere l-am platit, dar rulmentul se pare ca nu.

 

Concluzia mea este ca am nimerit o masina super, in afara pieselor pomenite mai sus, nu am mai avut nimic schimbat pe masina, merge de n-are treaba si sper sa o tina tot asa. Mai bine ca Cielo ce l-am avut inaintea ei si nu ma asteptam, sincer.

Edited by Gica
Link to comment

Nu, nu avertizeaza alarma cand merg inapoi, insa nu iti pot spune 100% ca nu are aceasta functie, sau ca i-am dezactivat-o eu cand am luat-o, sincer nu mai stiu. Are vreo legatura cu acel contact ?

Am impresia ca unul de pe fata. Eu acolo aud zgomotul.

 

 

PS.: Insa treaba e ca nu am stat acolo la revizie. Am dus-o ieri si am luat-o azi. De fiecare data eram pe graba si ieri si azi, de obicei pierd acele 2 ore sau cat o fi sa stau sa vad ce fac. In ultima vreme nu prea mai am timp de asa ceva, iar ieri erau cam aglomerati, nici nu stiam daca o baga la lucru sau nu. Insa ii cunosc de mult, sper sa nu fi facut magarii cu uleiul sau filtrele. E un risc asumat... masina e de firma, iar timpul l-am folosit tot pentru firma, asa ca asta e !

Link to comment

ora 05.00 dau sa plec in concediu. Pun bagaje ma asez in Nubira, dau la cheie, demarorul invarte, motorul nu face nik. Mai dau la cheie mai scot bateria, ma invart in jurul ei.

 

Ora 06.16 astept oamenii de la service, life can be so delicious.

Link to comment

Info's updates, calculatoru' masinii e dus adica partea de imobilizare, ca de obicei, un service in Iasi e in concediu cu totul, chestie care n-am sa o inteleg iar in partea cealalta dau aia din colt in colt ca n-au cum sa aduca masina pana la ei, ca piesa vine greu and so on.

 

Va mai tin la curent ca asta o sa fie aventura mare.

Da' deh la ala din IT normal era sa-i crape calculatorul.

Link to comment

Ai de ales intre 3 service-uri Daewoo. La Comat trebuie sa vorbeste neaparat cu Dl inginer Dimitriu, el e singurul in masura sa iti rezolve problema. Mai este Sermecom-ul care are si platforma si poate sa-ti transporte masina. In caz de probleme suni la Craiova si faci galagie, ameninti cu ANPC/OPC si toata llumea o sa se miste la viteza maxima ;) .

Link to comment

Urat ce-a patit Sorel ... eu tocmai ce m-am intors dintr-un concediu (am facut un tur prin Europa: Ungaria, Austria, Italia, Franta, Elvetia, ... cu trecut prin Alpi, total 5500 km si asta cu 4 persoane si portbagaj full) - iar masina s-a comportat excelent - nici o problema - chiar vroiam sa laud cat de buna-i masina.

Edited by dinoc
Link to comment

Dar cum e treaba cu imobilizatorul ? Intreb serios, nu fac misto. E cumva doar la cele euro3 ... ?

Curat ghinion Sorel, eu insa in cazuri de genul asta mai zic ca a fost si dorinta Celui de sus, cine stie cu ce masina ma intalneam pe drum si am fost ferit... Asta ca sa nu ma indispun total...

Link to comment
  • 2 weeks later...

OK... de mult nu mai postasem p-aci cu ceva tehnic :-W

Zgomot la virarea rapida spre maxim (mai mult de o tura) la viteze mici sau pe loc... Zgomotul a aparut mai intai la virarea catre dreapta, dar recent si la cea catre stanga. Este un fel de carait vibrant, puternic, (se aude bine si in afara masinii) care se simte parca si in volan si in mod cert se simte in creierii mei... De maine ma apuc de sapat sa vad care este originea zgomotului. Vreau sa incerc sa tin mana pe diverse piese de la directie in timp ce face cineva manevra respectiva, sa vad cam unde este sursa zgomotului. Va tin la curent. A mai patit cineva ceva asemanator?

Am uitat sa zic ca fenomenul este mai puternic si mai des pe asfalt si foarte rar pe pietris, deci e vorba si de fortele de frecare cu suprafata de rulare...

Link to comment

Am venit din concediu. Marea buba era o cheie care s-a udat si a intrat ceva apa in ea. Probabil ca a fost vreun scurt prin matzul ei electronic si de aia a facut scandal imobilizeru. Cei de la Sermecom nu si-au dat seama de asta deci o mare bila neagra. si din scaner nici n-au reusit sa deblocheze chestiunea.

In dimineata aia am vorbit cu inginerul Dimitriu si a venit si el pana la locul unde era masina. Pana a ajuns el cheia se uscase probabil ca m-a recunoscut si masina de stapan si a pornit frumos. A venit Dimitriu a pus scanerul pe ea. Mi-a zis ca era de la cheia. A reinvatat ambele chei si i-am dat drumul in concediu. 3000 de km facuti fara nici o problema. un fel de tur al tarii. De-ar fi toata drumurile cum e A2 cand nu e trafic mult. Ce scurte par toate cand mergi cu 150 160 constant. Chiar sunt ceva radare cu poze pe A2? sa astept posta?

 

In cazul meu pana la urma a fost sperietura. Da' sperietura a venit de la cei doi omuleti de la Sermecom care o chestie minora au diagnosticat-o la modul asta.

Link to comment
In cazul meu pana la urma a fost sperietura. Da' sperietura a venit de la cei doi omuleti de la Sermecom care o chestie minora au diagnosticat-o la modul asta.

De ce nu mă mai miră oare... In alta ordine de idei, Nubira II are tag-ul imobilizatorului înglobat în cheie? Eu la Cielo de servici am unul tip breloc.

Link to comment

Da. La Nubira II Euro III totul este in cheie, nu este acel "breloc" suplimentar, care trebuie sa fie impreuna cu cheia!

Eu am luat Nubira impreuna cu un coleg care si-a luat Cielo. Am vazut ca el mai avea ceva agatat langa cheie ... iar eu nu. Chiar am vrut sa-l stresez pe dealer ca mi-a dat masina fara imobilizator desi in hartii scria ca are :) ) ... da' pana la urma m-am prins singur care-i poanta.

Link to comment

Revin.. Zgomotul nu e prezent la ralanti, iar sarcina pe cureaua de accesorii nu are importanta (AC on sau off), insa se aude imediat ce turez motorul. Maine urmeaza sa sap mai adanc in motor... :-W

Link to comment

eu si talentele mele de mecanic. in dimineata cand am avut beleaua cu cheia vad ca nu porneste dupa vreo 3 chei si ma duc sa deschid capota. Ma uit contemplativ si pun lichid de spalare parbiz, altceva n-am fost in stare sa fac. :) Macar la Dacia de pe vremuri mai suflam la un jiglor mai dadeai la o cama. La asta stai si fluieri a paguba. :) )

Link to comment

Salutare tuturor,

 

Vreau sa-mi cumpar si eu o nubira 2 la second hand si vreau sa va cer sfatul.

Am citit topicul de la un capat la altul pentru a vedea care sunt problemele des intalnite (mai am si celelalte topicuri) si m-am convins ca nubira este o masina care isi merita toti banii.

 

Din cate am vazut in general problemele cu care va confruntati sunt minore, iar cele majore sunt in general izolate.

 

Eu oscilez intre o nubira 2 din anul 2002 si una din 2004. Nu vreau sa o cumpar de la samsari (am citit si sfaturile pe care le-ati dat celorlati care vroiau sa cumpere). Dispun de aproximativ 7000E si din cate am vazut cu banii astia pot sa iau un CDX din 2002 sau un SX din 2004. Care credeti ca merita mai bine? Eventual daca stiti, anul 2002 a fost "un an mai bun" decat 2004?

 

Multumesc!

Link to comment

Gandeste-te in primul rand daca te incanta diferenta dintre ele. CDX are in plus 2 airbag-uri, jante din aluminiu, Cd player, 2 tweetere, coloana volan reglabila si, dupa cum suna oferta Daewoo, tapiterie lux. La SX e bine ca mai are un pic de garantie.

Link to comment

Cand vine vorba de SH depinde foarte mult de masina, cum se prezinta, cum a fost intretinuta, daca proprietarul e de incredere etc. Ca si SH as cauta un CDX sau macar un SX DAB (cu airbaguri). Ori care dintre ele e buna dar trebuie sa te gandesti cum o vei expluata si ce ai tu nevoie (diferenta discuri/tamburi la rotile spate nu se va simti decat la o utilizare puternica a franelor/mers mai sportiv--franele cu tamburi fiind mai usor de intretinut si avand consumabile mai ieftine dar cele pe disc sunt mai eficiente).

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...