Mircea Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Nu asa se verifica. Scoate furtunul din poza din galerie si sufla pe el pentru a verifica daca este infundat in capacul culbutori. Apoi repeta operatia pentru a verifica daca este infundat orificiul din galerie. Link to comment
Adi_Iacob Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Ieri am verificat sistemul de ventilare dintre carter si galeria de admisie si nu era infundat. Surpriza a venit cand am dat jos tubulatura de dinaintea clapetei de acceleratie... Mamaaa ce depuneri de mizerie acolo, parca fostul proprietar a mers cu pacura in loc de ulei! Oricum, am simtit atunci lipsa unui spray gen CarbCleaner, fiind nevoit sa curat bine cu o carpa curata. Clapa acceleratie nu era obturata, se misca liber, da parca dupa schimbare nu o mai scap 1 cm brusc din picior. In alta ordine de idei, nu am reusit sa ajung la un scaner decent pana acum. Asa ca am purces la masurarea valorilor sondei lambda cu un voltmetru. Cu motorul cald, dupa un drum in oras am scos firul sondei din conexiunea de langa modulul DIS si am masurat. Sonda indica 67-70-72 mV la ralanti si intre 550- 900 turata pana in 4000 de ture. Sunt normale asemenea indicatii? Ovi, te rog nu ma blama ca nu am ajuns la un dealer Daewoo cu Scan100, motivele le-am expus intr-un post anterior. Link to comment
andreib Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Nu prea poti masura Lamda cu voltmetrul. Cu motorul cald la mine variaza intre 0.2 si 0.8v (cu aproximatie) la relanti (masurat pe testerul de la instalatia GPL). 0.1v=lean 1v=rich Link to comment
ovi_jer Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Se masoara si cu voltmetrul ) numai ca Adi_Iacob a masurat incorect . Link to comment
Adi_Iacob Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Spune-mi te rog, ce si unde am gresit, ca omul din greseli invata... Acum ca voltmetrul meu - cumparat cu 20 ron de la talcioc - are o marja de eroare ce depaseste 10% pot accepta, dar am citit corect 60-70 mV si nu 600-700 la relanti, asta e sigur. Daca se masoara in alta parte, te rog spune-mi. Omul din greseli invata, iar curiozitatea e motorul invataturii la mine... Cum e adevarat si faptul ca liberul arbitru se afla in buzunarul meu si nu vreau sa repar ce nu e stricat, si am oarecare rezerve in a ma baga acolo unde nu am habar. Am incredere ca nu ma inveti ceva gresit si nu mi-e rusine sa intreb da doua ori sa fiu sigur ca nu fac o prostie. Link to comment
ovi_jer Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Ai deconectat sonda si ai masurat pe firul de semnal al ei sau pe firul de la ecm? Link to comment
Adi_Iacob Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Masurat pe firul de semnal al sondei deconectate, iar celalalt fir pe galeria de evacuare. Link to comment
ovi_jer Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Esti sigur ca ai masurat firul care trebuie? Este sonda cu un singur fir?Era motorul cald? In principiu de ce ai masurat? Care sunt problemele?Daca era vreo problema la ea aveai check on acum. Link to comment
Adi_Iacob Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 [Da, Ovi, am masurat firul care trebuie, firul de la sonda. Sonda este cu un fir, ca masina este euro 2. Motorul era cald, temperatura motorului era unde trebuie sa fie, adica putin sub linia a doua pe ceas. Am o banuiala ca nu lucreaza cum trebuie, consum cam marisor pentru un mers linistit, in conditiile in care am schimbat ulei, filtre, bujii, reset si idle learn procedure, nu am probleme cu pornirea la rece, schimb vitezele intre 2500-3000 de ture, acceleratii line, liniute exclus... ce sa mai spun, cred ca am eliminat celelalte variabile din ecuatie. Nu postez aici despre consum ca este topic dedicat, citit si rascitit. Poate o sa postez la consum, sa detaliem problema mai bine. Link to comment
Wolfman Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Tensiunea pe sonda lambda variaza prea rapid ca s-o poti masura cu un voltmetru din talcioc, doar o diagnosticare pe scanner poate sa-ti dea valorile corecte. Link to comment
ovi_jer Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Se citeste la fel ca pe scaner dar este nevoie de un multimetru digital cu rezistenta interna de 10 mili ohmi. Link to comment
ovi_jer Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Da , mega Greseala de tipografie. Link to comment
bunutulalex Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Salut, tuturor ! In curand o sa am o nubira II CDX noua ! N-am avut niciodata o nubira si sper sa fie la fel ca fiatul : benzina, cheia in contact si nimic mai mult ! Am tot citit posturile voastre si am vazut ca pe parcursul unui an v-au tot aparut probleme si m-am gandit ca e destul de problematica ! Am avut o reticienta fata de automobilele Daewoo insa am trecut peste alegand nubira si sper sa nu regret ! Toate cele bune ! Link to comment
Mircea Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Wellcome! Masinile daewoo in general au calitatea de a fi fiabile si ieftine la intretinere. Nubira are si ea niste mici scapari, din fericire rezolvabile fara a scoate multi bani din buzunar. Consumul mediu este destul de mare, de-aia multi au kitt-uri GPL montate (inclusiv eu). Repet, problemele nu sunt chiar atat de grave pe cat par. Atentie mare la alegerea service-ului unde vei face reviziile. In rest, apa, paie si bataie, sau cum spunem noi p-aci, benzina, ulei si talpa ) S-o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute! Link to comment
Gica Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Pai cu riscul de-a ma repeta, pot spune ca eu am avut o Nubira fiabila, am rulat de la 0 km la 70.000 de km in 2 ani si in afara unui rulmet pe fata care a cedat chiar la sfarsitul acestei perioade, nu prea ma pot plange de altceva. Poate am avut eu noroc, poate am fost exceptia, totusi nu cred ca este un model "problematic". Asa cum zicea si Mircea, costurile de intretinere decente, costul de achizitie mic si posibilitatea echiparii cu instalatie GPL fac din modelul asta o "afacere" buna dupa parerea mea. Link to comment
e2k Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Tocmai am descoperit o mica problema la masina mea, adica daca volanul este rotit maxim la stanga nu funtioneaza claxonul. In orice alta pozitie functioneaza (inclusiv maxim la dreapta). Din pozitia maxim la stanga daca il misc foarte putin la dreapta incepe sa mearga. Este un comportament normal sau acesta este doar inceputul defectatrii totale? Cand era masina noua nu stiu daca facea asa pentru ca nu am avut ocazia sa incerc in pozitia asta. Link to comment
Mircea Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Inelul de contact uzat. E inceputul Teoretic -n-am manualul in fata- ala se poate inlocui dupa demontarea volanului. Link to comment
ovi_jer Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Nici vorba de uzura la o masina cu putini km. Poate mai degraba contact imperfect sau arcul contactorului rupt. Link to comment
e2k Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Multumesc pentru raspuns, o sa intreb si la service ca nu stiu sigur daca intra in garantie claxonul. Daca intra ar trebui sa schimb piese despre care mi-ai zis pana in mai pentru ca atunci face masina 1,5 ani (si daca e in garantie putin probabil sa fie in cea extinsa) Link to comment
ovi_jer Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Nu ai ce sa inlocuiesti.Este o problema de contact si la service in garantie se va rezolva imediat. Link to comment
chris barnes Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 salut am si eu o intrebare (sa nu radeti ): am un Nubira II si m-am chinuit azi destul sa inlocuiesc placutele de inmatriculare asa ca stie cineva care-i smecheria? nu sunt placute care se insurubeaza...am impresia ca placuta trebuie impinsa cumva in jos iar apoi scoasa de sus, dar eu n-am reusit nici cum sub suportul pentru placuta se afla 2 kestii mici care se pot deplasa dar nu m-am prins cum functioneaza exact si cum pot ajuta la scoaterea placutei...ma poate ajuta careva pls? Link to comment
Wolfman Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Cele doua parghii le impingi una spre cealalta (da cu putin WD40 sau chiar si cu apa ca sa-si dea drumul) apoi impingi numarul in jos pana ii vezi marginea de sus, mai departe e simplu. Link to comment
chris barnes Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Cele doua parghii le impingi una spre cealalta (da cu putin WD40 sau chiar si cu apa ca sa-si dea drumul) apoi impingi numarul in jos pana ii vezi marginea de sus, mai departe e simplu. multumesc frumos...abia astept sa incerc noua varianta >- Link to comment
Dang Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 Salut! Am o Nubira II SX\GPL care are 2500 KM si are doua probleme minore dar care sunt deranjante: Cand rotesc volanul se aude un zgomot plastic pe plastic care este destul de deranjant si acum a mai aparut si un fel de scartait cand rotesc volanul spre maxim; A doua problema este usa dreapta fata unde se aude un zgomot ciudat in timpul mersului si mi se pare ca nu se inchide nici foarte bine. Intrebarea mea este daca pot sa rezolv singur problemele? S-a mai intalnit cineva cu ele? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now