LYM Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 (edited) - si la mine parca freaca un pic volanul cand il rotesc, dar este aproape insesizabil; doar sa fie liniste totala sa-l aud. Cand rotesti la maxim este normal sa faca un fel de "fasait". Nu e recomandat sa-l tii mult in pozitia aia. - incearca sa inchizi usile in timp ce mergi. La mine face la fel usa din stanga(vibreaza ceva inauntru), dar daca apas pe butonul ala sa se inchida nu se mai aude. Oricum, am pus alarma sa le inchida automat cand pun contactul, deci nu ma mai deranjeaza. Edited February 6, 2007 by LYM Link to comment
silviustel Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 @Danq: fasaitul ala la volan l-am avut si eu la ambele Nubire. Rezolvare: desfaci cusca de la volan, care are 2 sau 3 suruburi, nu mai stiu exact, brachezi pe rand volanul stanga - dreapta sa ajungi la ele si apoi cureti contactul de la claxon care este in spatele volanului in partea de sus. Este ca un fel de cui metalic care gliseaza la rotirea volanului, de culoare aurie. Probabil se prafuieste zona si vaselina cu care vine din fabrica se amesteca cu praf. Operatia dureaza 15 min maxim si merge brici. Link to comment
calinp Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Eu am pus si putina vaselina pe bucsa de la contactul claxonului. De 3-4 luni nu mai face nici un zgomot La usi am observat ca piesele care se fixeaza pe tocul usii (inelele pe care se inchide usa - nu stiu exact cum se numesc) nu sunt aliniate corect - sunt facute niste semne pe ele si pe tabla care ar trebui sa se suprapuna. De chestia asta urmeaza sa intreb la service ca parca la usa din stanga chederul nu face bine contact cu stalpul Link to comment
Adi_Iacob Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Azi am ajuns la un tester la Daewoo, print-o cunostinta. Am bagat masina, tipul a conectat scannerul iar la esapament mi-a bagat si analizorul de noxe. Dupa 2 minute concluzia a fost una fireasca, as zice eu: sonda lambda decedata si neingropata. Mi-a zis tipul ca daca ma prindea RAR-ul cu analizorul mobil ma frigea rau de tot, ca noxele nu ieseau de nici o culoare. Acu dau un ochi la NicuBarbu pe auto daewoo.ro sa vad cam cat e una (o sonda, adica). Ovi, o intrebare: pot schimba sonda singur? trebe incalzita evacuarea, adica motorul, sau schimbata la rece? partea de sonda e cea de la mufa catre evacuare, prinsa pe un montant in apropierea modulului DIS? Ooops, am pus mai multe intrebari, scuze, astept raspuns, thanks again for your patience. Link to comment
ovi_jer Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Ce cod de eroare aveai stocat in ecm? Link to comment
Adi_Iacob Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Nu stiu, n-am ajuns sa ma uit la scanner, era o chestie portabila, vedeam doar noxele pe alt analizor, da nu ma pune sa iti spun de valori ca nu le mai retin. Tipul e finul unui coleg de servici, care a mers cu mine, nu cred ca ar fi incercat sa ma jupoaie inutil. Are si un atelier particular si din cate am aflat sunt destui clienti la el, si multumiti de prestatie. Link to comment
ovi_jer Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Ok atunci Mergi pe mana lor si schimba sonda lambda . Link to comment
Adi_Iacob Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Cred ca asa o sa fac, pentru ca la dl. NicuBarbu nu am mai gasit in oferta de piese pentru Nubira sonda lambda sau senzor de oxigen (am folosit toate combinatiile posibile de , iar la urma am cautat reper cu reper. Bine ca am gasit buba, ca incepea consumul sa se duca spre 18% . Sper sa nu fi fost si altceva afectat de la mersul asta cu amestec prea bogat. Sunt totusi curios de o chestie: de ce atunci cand decedeaza sonda lambda ECM-ul nu semnalizeaza printr-un checkengine in bord chestia asta? Sau se prinde cand mersul asta anormal defecteaza ceva vital? Link to comment
ovi_jer Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Se pare ca nu ai inteles mesajul ! Normal ca trebuie sa ai cod de eroare si martorul chek aprins la bord daca ai probleme cu sonda lambda. Link to comment
Adi_Iacob Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Nasol, inseamna ca vrea sa ma tepuiasca sau nu se pricepe... Uuuf, imi vine sa-mi smulg parul din cap! Ce spuneam eu, Buzaul e plin de mistocari pe post de mecanici! Iau legatura cu userul expero 16v, poate stie el pe cineva de incredere, thanks again, Ovi! Link to comment
ovi_jer Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 In mare parte vina este a ta.Chiar daca maimuta cu scanerul din dotare nu stia sa interpreteze paramatrii trebuia ca macar tu sa retii sau sa fotografiezi parametrii. Erau suficenti cei de la sonda lambda,integratorul sondei lambda si eventual codul de eroare. Link to comment
Mircea Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 Azi a trebuit sa desfac tapiteria de pe o usa din fata. Iata un mic tutorial despre cum se face aceasta, indiferent daca vreti sa umblati la broaste, geamuri, difuzoare etc. Multumiri lui @Nino, care mi-a zis ordinea corecta a operatiilor. Asadar: 1. Se coboara la maxim geamul. Se desfac cei 3 braduleti de fixare cu surub, unul aflat sub oglinda, iar ceilalti doi pe marginea dinspre usa. Atentie la remontare, unul din braduleti, cel de sub oglinda este mai gros decat ceilalti doi. Sa nu incercati sa-l indesati in gaurile mici )"> 2. Se demonteaza comanda geamurilor electrice si se desface mufa electrica. 3. Cu manerul de deschidere usa tras la maxim spre deschidere, ca in foto, se trage usor de masca de plastic, incepand din spate spre fata pana ce acesta iese afara. Usor, sa nu-l rupeti! 4. Se trage usor de tapiterie, incepand din partea de jos, pentru a se smulge bradutii de fixare. Spor la treaba! Link to comment
Adi_Iacob Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 Mircea, daca stii unde gasesc braduti din aceia, ca la usile la care le-am dat jos fetele(cele din fata) un bradut mai are doar 3 picioruse, la doi nu mai strange filetul, si as vrea sa iau si rezerve, intentionez sa scot greierasii si din usile din spate. La primavara am programata o sedinta de antifonare interioara (se aude cate ceva prin usi, la actuatori s-au slabit arcurile, la tetiere dincauza frigului s-a strans buretul si cam clantane plasticul din interior, al usa soferului nu mai exista folia antiumezeala) chestii enervante, nu troncane trenul de rulare si fac astea galagie. Am urmarit topicurile de antifonale cu Aluband si alte chestii minune si vad ce oi gasi la mine in oras. Daca recomanzi ceva sunt numai ochi si urechi Link to comment
Mircea Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 Braduti din aia eu am gasit doar la nicubarbu... Aluband ar fi cea mai ieftina solutie, vedem poate facem un group buy. Andreib se aude? Link to comment
LYM Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 (edited) Am si eu o problema ... Am facut zilele astea drumul Buc-Tg.Jiu si retur. La dus am bagat benzina MOL 95 (de care bag de obicei). Tot drumul am simtit un miros puternic de sulf in masina si am observat ca masina nu mai trage asa bine, nu mai are vana. De obicei daca-i dadeam talpa de la 100km/h tzasnea ca din pusca, acum ... urca batraneste asa. Pe la jumatatea drumului si-a revenit: mergea ca inainte. La intoarcere am avut 1/2 EFIX, 1/2 Petrom (nu mi-a placut efix si am turmat Petrom peste ) si am adaugat si un flacon de solutie de curatare pt. injectoare+reset ECM. La intoarcere, insa, nu si-a mai "dat drumul" deloc. Simteam ca nu are putere motorul cum trebuie ... .Pe autostrada de-abiaaaa de-abiaaa am pus acul pe 180km/h, dupa cativa km buni! Ce naiba poate sa aiba?? De obicei cand bagam de la MOL mai mirosea a sulf, dar acum parca a fost mult mai puternic. Totusi, nici la intoarcere, cu alt tip de benzina n-a fost mai bine deci ... In rest masina merge f. bine: relanti stabil, nu tremura, nu nimic. Nici un bec aprins in bord. M-am uitat la filtrul de aer si de-abia daca se vede putina mizerie pe el. Bujiile sunt aproape noi (NGK). Ceva idei? Edited February 16, 2007 by LYM Link to comment
LYM Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 (edited) Hm .. not good. Si cum sa fiu sigur daca asta e problema sau nu? Poate sa fie de la benzina? ca inca am bonul de la MOL, ma duc peste ei direct. Masina are 31.000km ... Edited February 16, 2007 by LYM Link to comment
andreib Posted February 20, 2007 Share Posted February 20, 2007 Mircea said: Aluband ar fi cea mai ieftina solutie, vedem poate facem un group buy. Andreib se aude? Am cautat azi de m-am plistisit reprezentanta denBraven... Si intr-un final am gasit-o. Aluband-ul vine la role de 10m, pe ltime de 10/15/30/60cm. Am intrebat preturile numai la cel de 15 si de 30: 47.5 si 90 ron fara TVA rola, vanzare numai pe firma. In alta ordine de idei azi iar am fost in service, am schimbat bucsele la bratele fata (Dupa ce in prealabil schimbasem bieleta antiruliu stg)... Concluzie... Tot trancane, acum imi vor schimba tamponul din spate al motorului . Link to comment
Mircea Posted February 20, 2007 Share Posted February 20, 2007 Andrei, ma bag cu tine la o rola de 15x100? Discutam pe pm detalii. Spune-mi te rog cum au strans suruburile la bascula? Cu masina pe elevator? Apoi, cand au montat bucsa din spate, cea dinspre caroserie, au urmarit ca axa ei sa fie in linie cu axa basculei? Link to comment
andreib Posted February 20, 2007 Share Posted February 20, 2007 Mircea said: Spune-mi te rog cum au strans suruburile la bascula? Cu masina pe elevator? Nu prea coneaza la nubira pentru ca rotulele alea au o singura pozitie posibila, nu sunt pe axa longitudinala ca la leganza/matiz ca sa se forteze cand cobori masina si sa necesite strangere cu masina pe roti. Oricum, dupa ce am analizat azi suspensia fata la nubira este clar: suspensia fata este cea mai prost conceputa parte a masinii, de la bucsele bratului (cea din spate) pana la bieleta antiruliu de jumatate de metru lungime si grosime 3mm... Alataruri de masina mea era o astra G: supensie fata mai simpla, mai curata si mai eficienta decat la nubira. Link to comment
ovi_jer Posted February 20, 2007 Share Posted February 20, 2007 Vine vremea sa regreti faptul ca ai ignorat sfatul unui batrin Link to comment
silviustel Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 (edited) Tot navigand, tot navigand, am gasit o brosura in format PDF pt Nubira II, din care am extras graficele de putere-cuplu pt. motoarele 1,6 DOHC, 2.0 DOHC si 2.0 SOHC. Am vazut ca a mai postat cineva ceva asemanator, insa ce am gasit eu e putin diferit si aspectul documentului original mi-a dat senzatia ca este veridica informatia asa ca... P.S.: pt motorul 1,6 DOHC, care este cel mai comun am sesizat ca linia de cuplu mentine un palier constant intre 3300 - 4000 RPM. Sa inteleg ca asta e plaja de turatie cea mai eficienta, in sensul unui raport consum/performanta maximum de eficient? Edited February 23, 2007 by silviustel Link to comment
Mircea Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 Da, difera de cele de aici: http://www.daewooclub.ro/forum//index.php?...st&p=223220 Link to comment
mugur Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 (edited) Servo la mine merge mai greu , probabil e de vina lichidul? ca nu l-am schimbat de cand am luat masina. A doua problema este la cutie care nu prea a mai intat in marsalier decat dupa vreo 3 minute pana s-a incalzit azi dimineata. Sa fie tot de la ulei care nu a fost verificat si nici schimbat? Edited February 24, 2007 by mugur Link to comment
LYM Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 @silviustel - uite ce mi-au scos aia la Autotest2000 pe standul lor, cand am testat masina inainte de cumparare. http://www.gmclub.ro/forum/index.php?act=A...st&id=24506 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now