Mircea Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Servo la mine merge mai greu , probabil e de vina lichidul? ca nu l-am schimbat de cand am luat masina. A doua problema este la cutie care nu prea a mai intat in marsalier decat dupa vreo 3 minute pana s-a incalzit azi dimineata. Sa fie tot de la ulei care nu a fost verificat si nici schimbat? Cum face servo? Merge cu galme cumva? La cutie verifica nivelul uleiului neaparat. Link to comment
mugur Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 (edited) Parca nu cu galme, de la punctul mort cand misc volanul dreapta sau stanga merge mai greu , pe urma mai usor parca, e cam greu de spus. Edited February 24, 2007 by mugur Link to comment
Mircea Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Asa, ca aici? Vezi ca ai si solutiile Link to comment
mugur Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Mersi mult, problema mea seamna cu ce-am citit aici... ramane sa vad si care este cauza exacta... maine incerc cu degripantul. Link to comment
m-i-l-k-a Posted February 25, 2007 Share Posted February 25, 2007 (edited) SALUTARE! Cer si totodata rog sa ma indrumati si pe mine cu un tutorial de schimb al bateriei (acumulatorului) masinii. Am fost plecat... masina a stat... m-am intors, am bagat cheia si degeaba... Am scos bateria... Acum am lasat-o la un prieten pe redresor... poate poate o sa am ce sa fac cu ea. Detaliile sunt urmatoarele: bateria are 2 ani, este cea originala de pe masina, e de unica folosinta si vreau sa stiu pareri daca mai e buna de ceva. Daca in schimb pot sa o arunc cer sfat: CE SA CUMPAR? DE UNDE SA CUMPAR? CATI BANI PREGATESC? SI MAI ALES, CUM O MONTEZ? Am inteles ca este importanta ordinea in care o conectez si grija cu care o montez. Multumesc anticipat! Edited February 25, 2007 by m-i-l-k-a Link to comment
LYM Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Cam offtopic: Am citit prin manualul de la Nubira ca are "sistem de supraalimentare inertial, care ajuta la cresterea cuplului la viteze medii si mici". Cum functioneaza acest sistem? Link to comment
Mircea Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 E vorba de geometria variabila a galeriei de admisie. http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?a...ost&id=3868 vezi poza. Clapetele alea sunt comandate vacuumatic si au rolul de a mari sau micsora galeria de admisie. Daca turezi motorul, ai sa vezi cum actioneaza tija aia, care roteste de clapetele pe care le vezi in poza de mai sus Link to comment
LYM Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Aha, ma gandeam eu ... Da, am vazut ca se misca tija aia, insa doar daca o turez de 2-3 ori repede, consecutiv (asta la relanti) - se extinde si apoi se retrage. Link to comment
cosminel Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Salutare !! Am o Nubira 2 CDX pe benzina fabricatie august 2006 ... Sunt extrem de nemultumit !!!! ("> Poate ma puteti ajuta cu cateva sfaturi la problemele de mai jos si in special ce intra si ce nu intra in garantie : Inca de la inceput am avut probleme cu schimbatorul : ocazional ( si din ce in ce mai des ) intra greu in 1-a si a 2-a ; asta se intampla inca de cand am luat-o, iar la prima revizie de 1000km meseriasii de la service au zis ca este prea mult ulei in cutie si ca au mai scos din el ... vrajeala ... ca merge la fel !! Cand dau cu spatele fara sa apas pe acceleratie este echivalentul cu plecatul de pe loc ( in fata evident ) cu piciorul pe acceleratie (mai vioi ) .. Uneori se aude un zgomot ciudat ( cand sunt pe loc , sau cel putin atunci il aud ) care dispare dupa ce apas ambreiajul. De consum ce sa zic ... 14 % in oras , m-am resemnat cu asta pt. ca am vazut ca este specific nubirei ; dar altceva ma ingrijoreaza : Se tureaza motorul de mama focului total aiurea (nu e vorba de soc .. si dupa ce e cald la fel face ) Exemplu : stau pe loc si misc de volan >> se tureaza ... ies din masina si o imping putin se tureaza .. hilar , nu ? ... Sunt cu 1-a sau a 2-a fara sa am piciorul pe acceleratie , apas putina frana si urca de nebuna in 2500 rpm ... practic cand sunt cu 1-a sau a 2-a la mine frana este ambreiajul combinat cu frana ca daca apas numai pe frana este identic cu acceleratia Faza cea mai dura este ca ( tot ocazional ) cand o pornesc , scuze .. cand vreau sa o pornesc imi da 2-3 "rateuri" consecutive .. Pur si simplu nu porneste motorul , sau da sa porneasca dar se opreste !! .. Am alimentat de la toate statiile posibile ( OMV , petrom, Rompetrol, lukoil ... etc .. ) deci de la benzina nu are cum sa fie .. Alta faza si mai dura si bineinteles ca tot ocazional se intampla , cand sunt pe loc , sa zicem intr-o intersectie aglomerata , si sunt in a 1-a si cu ambreiajul calcat la maxim se opreste motorul si ma injura aia din spate !! Alte probleme marunte : faruri dereglate din fabrica ( unu bate stanga jos altu dreapta sus ) , capota de la portbagaj se inchide greu ( trebuie sa o trantesc sanatos sa ma asculte ) si este descentrata ( intr-o parte ste putin mai ridicata ) , un contact imperfect la un proiector ( daca ii dau un pumn se aprinde ) , o boxa de pe spate baraie , un zgomot suspect(scartzait infundat ) la una dintre suspensii. Apros : nu am mai condus pana acum masini cu ABS ; este normal ca atunci cand pui o frana brusca sa simti in pedala un joc pe verticala si auzi zgomot sacadat ?? Si sa nu mai zic ca uneori se mai blocheaza rotile si scartaie .. parca menirea ABS-ului era tocmai ca acest lucru sa nu se intample ; si de asemenea este normal tot la o franare brusca directia sa o ia razna stanga-dreapta ( cu foarte putine grade ... nu va asteptati sa fac slalom printre jaloane ) Mentionez ca in prezent am 17.000 km ... Ce rugaminte am la voi : daca topicul meu vi s-a parut pe alocuri hilar si recunosc ca nu am cunostiinte de specialitate va rog sa-mi raspunde-ti serios. Eu chiar am o problema ( cu masina ) si va solicit ajutorul !! Multumesc !! Link to comment
Mircea Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Cu ABS-ul e normal comportamentul pedalei, e normal si sa scartaie cauciucurile. Mergi la service sa-ti puna scanerul pe masina. Ai o pierdere de vacuum undeva, de-aia se intampla fenomenul cu turatul aleator, sau una cu MTIA. Pentru cutie, cel mai probabil problema este din timonerie. Un sfat: schimba service-ul! Link to comment
Jonin Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Mie imi consuma cam mult si cand e motorul rece mi se pare ca miroase a benzina.Unde trebuie sa umblu sa ii mai iau putin din benzina? La carburatoare ma pricep dar la astea sunt 0. Link to comment
Tommy Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 La injectie multipunct? N-ai unde, doar daca ii pui gaz. Link to comment
alx Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Nici daca ii pui gaz nu ai de unde... Link to comment
Tommy Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Sa umble la gaz, nu la benzina, nu te fa ca nu pricepi Link to comment
ovi_jer Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Jonin ai dat un reset la ecm? Link to comment
Jonin Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 ovi_jer,nu am facut asta,m-am gandit si la solutia asta si am zis sa o fac peste vreo 2-3 saptamani cand se mai incalzeste si cand ii schimb filtrul de aer.Nu pare murdar,dar am hotarat sa il schimb,tocmai pt ca resetarea ECM sa fie cum trebuie. In rest nu am nici cea mai mica problema din cele citite pe forum. Link to comment
silviustel Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Nu stiu de unde v-ati facut voi impresia ca Nubira consuma 14% in oras, sau mai bine zis cosminel de unde a tras el conzcluzia asta. Eu am 2 in dotare, a mea si a lui tata. Ambele cosuma 11-12 in oras. Conduse agresiv, de mine, in aceleasi conditii. Si mie mi s-a mai intamplat sa imi mai dea un rateu la pornire, si la service mi-a zis ca e imobilizer-ul. La prima figura ma duc la ei si nu plec fara sa mi se rezolve problema. Deci, cosminel, du-te la garantie! Si mircea si andreib au mai tot spus despre consum si sunt perfect de acord cu ei. Daca mergi cu Nubira subturat sau ma rog "la consum" consuma enorm. Mergi cu ea in parametri si ai sa vezi singur diferenta. Link to comment
andreib Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Inca de la inceput am avut probleme cu schimbatorul : ocazional ( si din ce in ce mai des ) intra greu in 1-a si a 2-a ; asta se intampla inca de cand am luat-o, iar la prima revizie de 1000km meseriasii de la service au zis ca este prea mult ulei in cutie si ca au mai scos din el ... vrajeala ... ca merge la fel !! In treapta I nu intra in mers decat la viteze f reduse. Cutia se mai rodeaza dupa un numar de km, la fel ca si soferul. Cand dau cu spatele fara sa apas pe acceleratie este echivalentul cu plecatul de pe loc ( in fata evident ) cu piciorul pe acceleratie (mai vioi ) .. Asta se intampla NUMAI la rece. Daca te oboseai sa citesti topicul asta vedeai ca am mai scris de vreo 3 ori ca asa fac toate nubira euro 3 la rece. Reset, Idle learn si dupa max 100-200km trebuie sa scada mult aceste varfuri de turatie. Uneori se aude un zgomot ciudat ( cand sunt pe loc , sau cel putin atunci il aud ) care dispare dupa ce apas ambreiajul. Probabil cand e foarte rece afara (sub 0 grade, max 1 min tine), e normal. De consum ce sa zic ... 14 % in oras , m-am resemnat cu asta pt. ca am vazut ca este specific nubirei ; E normal doar daca megi distante f scurte (<<3km), subturat sau prin trafic infernal. dar altceva ma ingrijoreaza : Faza cea mai dura este ca ( tot ocazional ) cand o pornesc , scuze .. cand vreau sa o pornesc imi da 2-3 "rateuri" consecutive .. Pur si simplu nu porneste motorul , sau da sa porneasca dar se opreste !! .. Am alimentat de la toate statiile posibile ( OMV , petrom, Rompetrol, lukoil ... etc .. ) deci de la benzina nu are cum sa fie .. Lasa sa se stinga dimineata la prima pornire martorii din bord. Daca tot asa face da un reset la ECM si in idle learn (cauta pe forum, scrie cum se face). Alta faza si mai dura si bineinteles ca tot ocazional se intampla , cand sunt pe loc , sa zicem intr-o intersectie aglomerata , si sunt in a 1-a si cu ambreiajul calcat la maxim se opreste motorul si ma injura aia din spate !! Eu nu prea inteleg ce se intampla, dar nu vad legatura in treapta 1 si ambreiaj calcat la maxim...De ce s-ar opri motorul nu inteleg... Apros : nu am mai condus pana acum masini cu ABS ; este normal ca atunci cand pui o frana brusca sa simti in pedala un joc pe verticala si auzi zgomot sacadat ?? Si sa nu mai zic ca uneori se mai blocheaza rotile si scartaie .. parca menirea ABS-ului era tocmai ca acest lucru sa nu se intample ; si de asemenea este normal tot la o franare brusca directia sa o ia razna stanga-dreapta ( cu foarte putine grade ... nu va asteptati sa fac slalom printre jaloane ) Cauta pe forum si citeste despre ABS, s-a discutat de nspe mii de ori. PS: Citeste acest topic, sunt multe chestiuni interesante despre nubira scrise aici! Link to comment
sitotusinubira Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Cu ABS este clar, asa face la toata lumea, dar cu celelelte nu sint de acord eu am am avut anul trecut probleme la motor de fapt mi-au schimbat motorul tu ar trebui sa dai telefon la Craiova sa le explici care este treba.Parerea mea (daca masina este noua si in garanrtie) Link to comment
LYM Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 (edited) Astazi mi s-a intamplat urmatoarea chestie: - am pornit masina, s-o mut in alt loc de parcare (motorul era caldut, doar ce venisem cu ea; relanti normal) - am parcat-o ... cand sa opresc motorul vad ca relanti-ul statea pe la ~ 1500rpm, si acul oscila putin in jurul acelei valori. - am lasat-o asa vreo 30sec, dar nu si-a revenit (am incercat s-o turez un pic si sa plec de pe loc, dar revenea la 1500rpm) - am oprit/repornit motorul si totul a revenit la normal. Ce-ar fi putut sa aiba? (n-a mai facut niciodata asa) Edited March 15, 2007 by LYM Link to comment
Adi_Iacob Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Rog stimatii moderatori sa deschida un topic cu cei mai incapatinati si caposi membri ai forumului. Cu o rugaminte: eu in capul listei. Azi am schimbat fisele salupei. Mi se sugerase de ceva timp sa fac chestia asta, da eu nu si nu, fisele sunt OK. Cat de OK, ramane de vazut... Prima surpriza a fost la compararea celor doua fise la capitolul impedanta: cele vechi aveau valori cu 30 pana la 50% mai mari decat cel noi. Aceleasi fise, aceeasi culoare, acelasi producator: Packard. Prima impresie: alta masina. Adio smucituri la schimbarea vitezei, un mers mai rotund al motorului, chiar si oleaca mai silentios. Disparuta si problema cu pornirea la cald, Lym stie mai bine, am discutat cu el pe privat. Mai ramane sa observ si o imbunatatire a consumului, tinand cont ca s-a si incalzit afara. Ovi, ce tensiune trece in mod normal prin fisele alea, mi se pare ca asta le cam imbatranaste prematur? Nu compar cu vechea dacie, alea stateau in aer, cracite, nu ca astea intre cei doi arbori cu came. Link to comment
LYM Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 @Adi - ma bucur ca ai rezolvat problema! Fisa e un cauciuc si are 4 ani de zile. Pe langa asta mai sta si la caldurica si mai trece si curent prin ea. Ce-ai vrea mai mult? Link to comment
mr_ Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Eu am alta problema... dupa ce niste inteligenti au schimbat lichidul de frana si au facut aerisirea, unul din etrierii din spate pierde pe la surubul de aerisire. Se poate face ceva sau trebuie schimbat etrierul cu totul? Link to comment
tolin Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Nu poti pune o garnitura (O ring) la surubul acela ? Link to comment
mr_ Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 De la mama ei nu cred ca are garnitura acolo... o sa ma uit in manual. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now