Adi_Iacob Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 Sincer, cred ca toti ne-am dori sa fim doar cititori/privitori ai acestui topic, dar se pare ca nu e chiar asa... Poate ca sonda aia nu a fost pentru benzine matrasite ca ale noastre, poate a fost vreo facatura (avea pe cutie doar un cod de identificare de vreo 10-12 cifre, nu mai retin exact), poate ambele si eu am fost cobaiul ghinioanelor. Dar masina imi trebuie ca duminica plec la Sibiu, asta e sigur. Petrom si OMV scrie pe mine de acum incolo, si numai de la Buzau. La Sibiu un coleg cu un diesel a zis ca l-a schimbat pe un SDI dupa ce a alimentat cu motorina de la EUROIL, vis-a-vis de parcarea unde tinem masinile (deh, sfanta comoditate) iar un GPL-ist a acuzat relanti fluctuant tot dupa ce a bagat gaz din Sibiu. Scuze pentru offtopic, postul asta nu prea se incadreaza topicul in sine Link to comment
LYM Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 (edited) Cand e frig, am observat ca face un zgomot ciudat pe partea dreapta atunci cand se comprima mai mult suspensia. (un scartzait mai puternic, metalic) Dupa ce merg cativa km nu mai face deloc. Am verificat amortizorul si totul pare ok: nu e curs, pare sa lucreze corect, iar daca apas pe partea aia in parcare nu face zgomotul (probabil face doar la o comprimare mai puternica). Aveti idee ce-ar putea fi ? Edited November 9, 2007 by LYM Link to comment
george03 Posted November 10, 2007 Share Posted November 10, 2007 Si a mea face asa de cand s-a lasat frigul ... pe dreapta fata (cel putin asa mi se pare ... ca de acolo vine sunetul). Sper sa ajung luni in service ... sa vad de la ce-o fi Link to comment
LYM Posted November 10, 2007 Share Posted November 10, 2007 Da, pe dreapta-fata si la mine! Totusi, parca iarna trecuta nu facea Sa-mi zici si mie daca ajung "mecanicii" la vreo concluzie (cel mai probabil: "n-are domne` nimic, las-o ca merge si-asa" ) Link to comment
AdiD Posted November 11, 2007 Share Posted November 11, 2007 Am uneori o problema - nu stiu daca s-a mai postat - se simte miros de gaze (ulei ars) in masina si nu stiu de unde...tobele sunt noi si etanse...se simte ca vine mirosul prin aerisitoare...de la motor. Ce ar putea fi? Link to comment
Miste_R Posted November 11, 2007 Share Posted November 11, 2007 Verifica sa nu fie vreun furtunas fisurat in compartimentul motor. Link to comment
AdiD Posted November 11, 2007 Share Posted November 11, 2007 ok! multumesc! Dar care sunt cele la care ar trebui sa ma uit - prin care trec gaze de la motor? Link to comment
Mircea Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 Verifica furtunul de la epurator, cum stai cu fata la masina, in partea dreapta a motorului, spre peretele de foc. Este furtunul care preia gazele si vaporii din baie si ii duce in capacul de la chiulasa. Este usor de identificat. Link to comment
boris Posted November 16, 2007 Share Posted November 16, 2007 Oare cat timp o sa se mai fabrice Nubira II? Mi se poare un model foarte corect, prin prisma raportului pret/calitate, a costurilor de intretinere, fiind ideal ca masina de familie pentru bugete mici-medii. Link to comment
Mircea Posted November 16, 2007 Share Posted November 16, 2007 Din cate stiu nu se mai fabrica din august, ce se mai vinde sunt stocuri ramase. Are un mare handicap: e euro 3, deci taxele sunt in consecinta Link to comment
mike.omega Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Sper ca ma plang unde trebuie. Cand bate foarte tare vantul afara sau la viteze mari(mai mari de 120kmph) se aude un suierat de vant deranjant undeva in dreptul capului soferului dar mai in spate. Eu m-am gandit ca ar fi chederul de la usa, m-am uitat la el si pare ok, geamul se inchide ok, ce credeti ca ar putea fi? Link to comment
andreib Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Vezi poate e un loc unde chederul nu calca f bine/e desprins/tasat. La mine se aude lafel din cauza cablului de la antena care iese afara pe la portiera stanga spate . Link to comment
karmen Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Nu stiu daca s-a mai discutat sau nu, am citit topicul mai demult si sunt ramolita. Daca s-a mai discutat, imi cer scuze . Si sunt si foarte suparata si nervoasa: am trezit cupilu' cu noaptea in cap sa-l duc la gradi, aveam o groaza de drumuri azi de facut, si masina mea e moarta. De-a binelea. Nici nu am putut sa o descui din telecomanda, am descuiat-o cu cheia, alarma nu a urlat. Am bagat cheia in contact, pauza...nimik! nici beculete, nici piuit, nika...claxon, nema, pozitii, faruri, nema...O fi bateria? sau altceva? Bateria asta moare asa dintr-o data? Fara nici un semn? Help! P.S. Azi noapte am mai si visat ca duceam masina in service... Link to comment
Salex Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Poate fi bateria ... cind ai folosit ultima data masina ? Link to comment
karmen Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Sambata dupa amiaza. Si am stins tot cand am ajuns acasa: faruri, pozitii, cd, tot! Dar nu a dat nici un semn ca ar fi obosita... Link to comment
Salex Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Cel mai simplu si sigur ... pus volmetru si vazut cit are. Coincidenta sau nu si bateria mea a cam "slabit" peste noapte in weekendul asta Link to comment
Adi_Iacob Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 @karmen Bateria sigur, patit la fel sotia la Buzau, patit eu la Sibiu, ambele nopti mai friguroase decat media, dar si bateria pe drumul cel bun catre obstescul sfarsit. Probabil ca la mine a sunat alarma la voltaj scazut, dar la cum am orientat goarna alarmei ca sa nu servesc mai multa carne decat e cazul nu am auzit-o si asta a contribuit la decesul categoric al bateriei. Nu te speria daca o gasesti la masuratoate cu 4-5 volti amarati in ea, dupa 12 ore pe redresor e ca noua (a mea si-a revenit macar...). Si vezi sa indepartezi capacul de plastic de pe elementi cand o pui pe redresor, sa nu fiarba. Daca e baterie din aia fara intretinere ultima indicatie nu-si are locul, nu ai ce sa desfaci la ea. Obligatoriu desfaci intai borna de minus, si la montaj tot aia e ultima pe care o conectezi. Succes! Link to comment
karmen Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Verificat bateria: 2V amarati! Ne-am uitat pe data de fabricatie, si...sa traim!...de cand e masina! adica 2003. Cumparat alta baterie, megem cu ea la garantie! Va multumesc frumos de sfaturi! Macar m-am linistit ca nu merg cu ea la service, ca in visele mele... Link to comment
Salex Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Chiar amariti cei 2V, de-a dreptul pribegi ... moarta de tot dna baterie ! Cred ca si pe mine ma paste in curind ... Am lasat-o 6 ore la incarcat, a ajuns la 14,5 insa azi de dimineata avea doar 12,20. In conditiile in care a stat in balcon (inchis) la nu mai putin de 5-6 C, mi-e cam teama ca peste o luna o sa ii cumpar colaci Link to comment
ches Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Salutare lume! Desi n-am mai intrat demult si ma asteptam sa vad o carca de posturi noi, am avut placuta surprindere sa citesc doar 2 pagini . Am fost acum vreo 3 sapt pe A2 pana spre Calarasi si inapoi. Si la dus si la intors ploaie teapana. La intors la peste 130 km/h s-a aprins check engine. Putin speriat am pus o fran usoara cu gandul sa trag pe dreapta. La 100 km/h s-a stins becul. Uimit, am continuat drumul sa vad daca mai face fitze. Am trecut din nou de 130 km/h si iar s-a aprins, nu imediat, dar la scurt timp. Acum stiind ce trebuie sa fac, m-am uitat f atent la kilometraj si am luat piciorul de pe acceleratie, deci nu am mai pus frana. Imediat cum a cazut sub 100 km/h, s-a stins din nou. Am incercat din nou sa-l fac sa se aprinda si am accelerat pana la 150 km/h dupa care constant cu 120-130. Nu s-a mai aprins... Aveti idee ce a patit? PS: Daca se face benzina 4RON/litru imi pun GPL . Link to comment
Adi_Iacob Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 @ches Suspectez un senzor, pe ala din racordul dintre fiultrul de aer si admisie (MAP, MAT, naiba sa le ia ca le uit mereu care sunt ) Gandesc ca umezeala din aer l-a pus nitel in scurt si foarte repede se aprinde ceck-ul de la el. Depresiunea creata de franare cred ca l-a curata si s-a sesiszat ECU, apoi s-a manifestat iar. Oricum eu nu am vazut ceck-ul aprins decat cand am bulit senzorul de oxigen cu benzina de kko, cand s-a dus pinionul conducator vitezometru si cand la inceput am bagat a 3-a in loc de a 1-a, a dardait masina si s-a aprins pana m-am prins eu unde e buba... ...Mda... daca stau sa ma gandesc l-am vazut cam des aprins... Link to comment
LYM Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 @Adi - daca era de la umeleaza eram toti cu check-urile aprinse @ches - incearca s-o tii turata si pe loc pe la ~ 4000rpm sa vezi daca zice ceva. Daca se mai aprinde mergi cu ea la tester, cauze pot fi o groaza. Link to comment
ches Posted November 27, 2007 Share Posted November 27, 2007 @Adi - daca era de la umeleaza eram toti cu check-urile aprinse @ches - incearca s-o tii turata si pe loc pe la ~ 4000rpm sa vezi daca zice ceva. Daca se mai aprinde mergi cu ea la tester, cauze pot fi o groaza. Ok, o sa incerc varianta asta, desi nu prea cred ca se va aprinde . O mai fugaresc si prin oras cu a 2-a turata ca sa curat injectoarele . Link to comment
Mircea Posted November 27, 2007 Share Posted November 27, 2007 Verifica suruburile prin care se face masa la motor si caroserie. Curata-le bine si asigura-te ca fac contact ferm. Daca problema persista trebuie vazut pe scaner, poate fi sonda lambda sau senzorul de viteza din cutie. Link to comment
sitotusinubira Posted November 28, 2007 Share Posted November 28, 2007 O intrebare de baraj acuma nu vreau sa fac pe naiba, benzina de 100 sau 99 plus ajuta motorul sau chiar curata ceva pe la motor? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now