mike.omega Posted February 9, 2008 Share Posted February 9, 2008 Si aparatoarea aia vine cumva sub catalizator in jos spre asfalt nu?! Ca daca da, io n-am Link to comment
Mike1 Posted February 9, 2008 Share Posted February 9, 2008 Da, este prinsa in suruburi pe lateral si are o serie de caneluri, nu foarte pronuntate... cel putin asa retin ca era la a mea Link to comment
Adi_Iacob Posted February 9, 2008 Share Posted February 9, 2008 (edited) Economie olteneasca...nici eu nu mai am aparatoarea catalizatorului si nici nu exista semne ca ar fi existat pe-acolo asa ceva. Mike.omega, am dat cam de 6 ori in 16 luni farul jos, si inca bate cum trebuie. Am clema de fixare a becului proiectorului slaba, se torsioneaza dupa un timp si sunt nevoit sa umblu la bec pentru ca prin clema aia ia si masa, altfel nu mai am proiector pe stanga. Si proiector nou pentru atata lucru hotarat nu cumpar. N-am idee daca gasesc clema separat, mai ales ca pe meleagurile buzoiene trebuie sa faci comanda pentru o simpla sonda de marsalier si un buson de golire baie de ulei, nici pe astea nu le au pe stoc, fir-ar... Edited February 9, 2008 by Adi_Iacob Link to comment
mike.omega Posted February 9, 2008 Share Posted February 9, 2008 Intre timp la intalnire am aflat ca ce produce la mine zgomot este deasupra catalizatorului si cica dirijeaza nu stiu cum aerul a.i. sa nu incalzeasca masina prea tare... mda... @Adi: probabil ca pana la urma asta am sa fac si eu, ramane de vazut. Ce ma deranjeaza acum e sunetul ala neindentificat si faptul ca mi-am schimbat becurile cu unele de proba si cel din stanga nu focalizeaza si bate cam in jos, ori nu l-am prins eu bine in clema ori ceva se intampla ca inainte erau ok Link to comment
mike.omega Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Cand sa dau post reply, s-a luat curentul! la propiu Reiau povestea. Astazi am dat farul din stanga jos pentru a fixa mai bine becul deoarece nu focaliza lumina ci o imprastia, numai el stie pe unde. Problema rezolvata. Impins de curiozitate m-am mutat mai jos la proiectoare. Ideea mea cu demonatarea spoilerulului era/este una foarte proasta. Pentru ca este prins in suruburi si sub faruri si in aripi, deci nu poti da bara din fata jos fara sa demontezi farurile. Trebuie sa recunosc ca intr-adevar e suficient loc sa accesezi proiectorul, pe sus, proiector prins in 2 piulite de 10 care se da jos foarte simplu. Problema la mine a fost ca am vrut sa vad si becul si am reusit sa-l stric(filamentul zburda liber prin bec) asa ca acum ma gandesc de care becuri H3 sa-mi cumpar. Foarte interesant la proiector este sistemul de reglare, daca am vazut eu bine si faptul care oglinda ca si farul. Apropo, un tutorial pentru reglat proiectoare?! Am montat totul la loc si am trecut la partea de dedesupt. Nici eu nu am vreao aparatoare pentru catalizator, acesta fiind cam distantat de caroserie. Nu se misca nimic prin zona respectiva, el pare a avea un joc spre teava intermediara dar e cu semn de intrebare. Daca am vazut ca sa nu rezolv am trecut la plimbatul cu masina cu geamurile deschise poate imi dau seama de unde vine zgomotul... Se aude un ca o piulita care se invarte intr-un cilindru(nu radeti!) si vine de undeva de la roata din dreapta. Nu se aude decat cand pun masina in miscare. Daca accelerez pe loc sau nu se aude nimic deci ma gandesc ca nu e de la catalizator. Acum ma gandesc ca ceva atinge aparatoarea discului de frana... pareri?! Atasez si niste poze pentru curiosi! Link to comment
Mircea Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Tu ai jante de aliaj sau capace? Daca ai jante, scoate capacelul din centru, daca ai capace, da capacele jos. Verifica sa nu ai ceva prins de roata pe interior Link to comment
mike.omega Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 N-am nici capace, n-am nici jante de aliaj usor, am doar jante de tabla/otel Urmeaza maine sa fac lucru asta ca azi e prea frig afara Link to comment
andreib Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Vezi ca e posibil sa fi intrat vreo pietricica intre disc si butucul rotii. Asa am patit si eu cand era masina mult mai tanara. Si-au dat seama cand au rotit roata cu masina pe elevator. Link to comment
vladiopa Posted February 12, 2008 Share Posted February 12, 2008 Salut Am o problema cu un zdranganit in bord si de vreo luna si ceva ma tot chinui sa inteleg despre ce este vorba. Mie unul mi se pare ca se aude de undeva din spatele ceasului din bord. Aveti idee cam ce se afla in spatele lui si ce ar putea genera acest "zdranganit" care e extrem de deranjant ? Initial am crezut ca scartaie bordul pentru ca se incalzeste si se dilata de la aeratoare dar nu e vorba despre asta pentru ca se aude numai in mers cand masina trepideaza de la asfalt. M-a disperat si pana ajung eu la service imi albeste tot parul Link to comment
mike.omega Posted February 12, 2008 Share Posted February 12, 2008 Vezi ca e posibil sa fi intrat vreo pietricica intre disc si butucul rotii. Asa am patit si eu cand era masina mult mai tanara. Si-au dat seama cand au rotit roata cu masina pe elevator. Da, asa e! Za problem e, cum o scot de acolo??? Ce trebuie sa demontez? Si ca idee: e vreo sansa sa se fi stricat vreun rulment de la planetara, are planetara asa ceva?! (pe aici lectiile mele de mecanica se incheie) PS: stie cineva daca pot gasi de cuparat piesa/cheia care face legatura intre cric si cheia de roti? Link to comment
CristiV Posted February 14, 2008 Share Posted February 14, 2008 (edited) ... poti sa si vezi cat lichid de parbriz mai ai in borcan. Got it? ... Apropos, care este capacitatea acestui "borcan"? N-am gasit pe nicaieri notat acest amanunt si nici n-am apucat sa masor vreodata dar, nu stiu de ce, mi se pare mult mai mica decat la Cielo. Edited February 14, 2008 by CristiV Link to comment
mike.omega Posted February 14, 2008 Share Posted February 14, 2008 (edited) Intre 3 si 3.5L, stai sa caut in manual, poate scrie Later edit: Nu scrie nimic insa din cate am observat eu cam atat ar avea PS: eu pana la urma am scos pietricica, avea cam 15-20 mm diametru. Edited February 14, 2008 by mike.omega Link to comment
CristiV Posted February 14, 2008 Share Posted February 14, 2008 Intre 3 si 3.5L, stai sa caut in manual, poate scrie Later edit: Nu scrie nimic insa din cate am observat eu cam atat ar avea Thanks! Nu scrie nicaieri, am cautat de-am ametit ! Si nici senzor n-are si asta m-a suparat rau ptr. ca niciodata nu stiu care e situatia! Link to comment
mike.omega Posted February 14, 2008 Share Posted February 14, 2008 Eu verific saptamanal sau mai des in functie de vreme si de curat e pe jos Link to comment
Mircea Posted February 15, 2008 Share Posted February 15, 2008 Apropos, care este capacitatea acestui "borcan"? N-am gasit pe nicaieri notat acest amanunt si nici n-am apucat sa masor vreodata dar, nu stiu de ce, mi se pare mult mai mica decat la Cielo. 2 litri fix. Link to comment
CristiV Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 (edited) 2 litri fix. Ce putin!!! Edited February 16, 2008 by CristiV Link to comment
Mircea Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Da. La lacetti au remediat problema. Intra 2,5 litri Link to comment
CristiV Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 (edited) Simt cum incepe sa ma roada invidia Edited February 17, 2008 by Mircea citare inutila a mesajului anterior. Link to comment
naghis Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 (edited) Salut ! ma bag si eu in pagina asta , ca am o problema cu franarea, adica mi se pare cam lenta ca sa zic asa, sau cam moale, in ideea ca trebuie sa apas cam tare pe pedala ca sa obtin o franare mai ntepata, oare sunt placutele mai proaste calitativ ,si ar trebui inlocuite cu alt tip ?, sau am aer in instalatie??? aaaaaaaa si inca o treaba,cand am frana apasata nu prea intra in viteza 1 si cateodata iese din viteza cam smucit. S-a mai intamplat la cineva??? masina are 600 de kilometri Edited February 18, 2008 by Mircea Link to comment
Mircea Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 E noua, ai rabdare. Scrie si in manual ca in primii 1000 de km sa eviti franarile bruste si accelerarile brutale. Placutele trebuie sa se pasuiasca pe discuri. Apoi ai sa vezi ca nubira are frane foarte progresive. Link to comment
mike.omega Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Din ce am observat eu cutia de la Nubira II are tendinta sa agate in tr I si II cand e rece. Link to comment
andreib Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Cutia de viteze e mult mai greoaie in primii...5000-10000km... Dupa aia merge mult mai bine, doar la rece mai agata treapta 1. Link to comment
vladiopa Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 (edited) S-a mai intamplat cuiva urmatorul lucru ? Iar daca da, cum a rezolvat problema Iata despre ce e vorba: Mi s-a intamplat in cateva dimineti, nu la rand ci "aleator" cel putin la prima vedere sa aprind farurile dar bordul si proiectoarele sa nu se aprinda. Am patit treaba asta de vreo 3 ori insa in mers dupa vreo 1-2 km s-au aprins. Ultima data s-a aprins bordul insa proiectoarlee au ramas stinse. Am aprins si stins de cateva ori faruri/proiectoare/pozitii si nimic. La un moment dat in mers dupa vreo cativa km si-a revenit. Vreo solutie ? Edited February 19, 2008 by vladiopa Link to comment
Mircea Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Mergi la garantie. E posibil sa ai un contact de masa imperfect, cel mai probabil cel de sub cutia de sigurante principala din compartimentul motor. Link to comment
Esperatul Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Ori asta ori o problema la botonul de reglezi intensitatea luminii in bord. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now