LYM Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 (edited) Urmeaza sa-l descoperi si pe ala ca acul de benzina nu coboara nici el liniar Edited April 8, 2008 by LYM Link to comment
Juliaen Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Confirm cele spuse mai sus cu indicatorul de benzina si temperatura apei, n-am observat sa fi functionat normal nici cand masina a fost noua, e un fel de "this behavior is by design" - Microsoft corporation. Link to comment
CristiV Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 Mda... Deci tot din tabloul de bord este. Credeam ca poate e vreun senzor ceva sau poate chiar din ECM. Pai, intr-adevar si cel de benzina sta mai mult pe la jumatate! Eu am schimbat de doua ori tabloul de bord (in garantie) pentru ca, prima data pe la 10 000 km iar a doua oara dupa 5 000 km, s-au oprit ambele kilometraje... mai porneau din cand in cand, se mai opreau... Link to comment
Juliaen Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 Mie mi s-a blocat odata, pe la ~10.000km kilometrajul, jurnalierul mergea, dar la resetarea jurnalierului, acesta si-a revenit brusc. Link to comment
Mircea Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 Fairy si Axion sunt spume active? Fairy si axion sunt detergenti de vase Nu-l spala la spalatorie, acolo iti vor servi detartrant pe post de solutie de spalat motorul si 15 atmosfere in jet ca sa ia mizeria. Ai nevoie de o pensula mai mare, o galeata, circa 30 l de apa si 50 ml dintr-un din detergentii mentionati. Motor rece, amesteci detergentul cu 2-3 litri de apa, dai cu pensula pe tot motorul bine bine, dai cu apa rece, pornesti motorul si-l tii pornit pana se usuca. Apoi admiri cum arata Link to comment
vladiopa Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 (edited) Intrebare: Montarea unei instalatii de gaz la o firma autorizata sa faca asa ceva (De exp AutoGaz Romania), instalatie care sa fie si omologata, implica sau nu pierderea garantiei ? Stiu ca la un moment dat Daewoo omologase la RAR procedura de montare gaz numai pentru Cielo si asta numai intr-un singur service din tara undeva in Craiova. Iar apropos de spalarea motorului, saptamana trecuta m-a sunat un "nene" de la Serviciul Clienti de la Craiova sa-mi spuna ca imi trimite prin posta o completare la manualul de intretinere al autoturismului cu recomandari privind modul de spalare a motorului. Sunt curios sa vad ce zice acolo. Daca intereseaza pe cineva, de indata ce voi avea cmpletarea o postez pe forum Edited April 9, 2008 by vladiopa Link to comment
CristiV Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 Iar apropos de spalarea motorului, saptamana trecuta m-a sunat un "nene" de la Serviciul Clienti de la Craiova sa-mi spuna ca imi trimite prin posta o completare la manualul de intretinere al autoturismului cu recomandari privind modul de spalare a motorului. Sunt curios sa vad ce zice acolo. Daca intereseaza pe cineva, de indata ce voi avea cmpletarea o postez pe forum Abia astept completarea! Thks! Am retinut si metoda cu pensula. Oricum, motorul in sine e "curat", adica masina nu transpira nimic; totul este murdar doar de praf... Link to comment
LYM Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 (edited) Motor rece, amesteci detergentul cu 2-3 litri de apa, dai cu pensula pe tot motorul bine bine, dai cu apa rece, pornesti motorul si-l tii pornit pana se usuca. Apoi admiri cum arata Maniac e putin spus Daca n-am spalat niciodata motorul mai tine treaba cu pensula sau trec direct la peria de sarma? Edited April 9, 2008 by LYM Link to comment
Cumnatu Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 50 ml dintr-un din detergentii mentionati. Fie-ti mila si nu ma pune sa citesc 80 de pagini, care sunt detergentii mentionati ? Link to comment
andreib Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 (edited) Pur cu extracte de mere verzi si fairy cu lamaie... Uita-te cateva posturi mai sus Edited April 9, 2008 by andreib Link to comment
stonebone Posted April 12, 2008 Share Posted April 12, 2008 (edited) La Nubira II, cum se schimba becul la faruri ceata fata (proiectoare)? In Manualul utilizatorului scrie doar cum desfaci capacul din spatele proiectorului, dar nu pot sa scot proiectorul din bara. In manualul de service spune doar "desfaceti piulita". . M-am uitat pe dedesubt, si e un scut la motor(doar o banda spre fata, nu peste tot motorul) si nu am reusit sa-mi dau seama cum se scoate proiectorul. Trebuie scos scutul acesta? Mi se pare cam complicat doar ca sa schimbi un bec. Am cautat acest subiect si nu am gasit pe forum sa se mai fi discutat. Edited April 12, 2008 by stonebone Link to comment
mike.omega Posted April 12, 2008 Share Posted April 12, 2008 (edited) Am postat eu cateva poze cu niste pagini in urma... vezi aici In principiu trebuie sa dai farul jos(iti trebuie o cheie de 10, sunt 3 suruburi) dupa ce in prealabil ai scos mufa de la becuri si mufa de la semnalizator. Apoi ai acces direct catre suruburile in care sta proiectorul(tot cu o cheie de 10 le desfaci), dupa aceea te descurci tu. Iti trebuiesc becuri H3 si atentie la farul din dreapta, din cauza galeriei de admisie locul este ceva mai stramt dar nu e imposibil de ajuns PS: verifica inainte pozitia luminilor(cum bat) si verifica si dupa ce montezi farul la loc, sunt sanse sa apara diferente pe inaltime si nu ar fi indicat sa orbesti partenerii de trafic Edited April 12, 2008 by mike.omega Link to comment
Juliaen Posted April 14, 2008 Share Posted April 14, 2008 A venit randul amortizoarelor sa fie schimbate, cele vechi erau varza. Din pacate nu am reusit sa fac un upgrade fata de cele standard oferite la garantie. Cele de pe fata troncaneau tare iar pe dreapta spate se auzea o bataie metalica, in special la drumuri cu denivelari (problema pe spate am reclamat-o inca de cand am ridicat masina de la dealer). Diferenta s-a simtit inca de cum am iesit de pe rampa, pe scurt, barcuta cu vasle noi. Ce e ciudat e faptul ca masina are doar 27.000km iar la condus sunt foarte grijuliu sa nu dau in gropi, iar masina nu a fost utilizata niciodata la drum cu greutate mare (am mers sub 1000 km cu mai mult de 2 persoane). Link to comment
andreib Posted April 14, 2008 Share Posted April 14, 2008 A mea a carat la greu, are 55.000km si a iesit peste 70% la testul de amortizoare . Link to comment
CristiV Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 A venit randul amortizoarelor sa fie schimbate, cele vechi erau varza. Foarte ciudat... Nu mi se pare normal la 27 000 km! Toate erau "varza"?! Alte pareri ale posesorilor?! Sunt curios! Link to comment
Dumitru Cristian Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 (edited) Cum sa fie la 27 000 km varza??? Ai carat tone de varza pe cele mai rele drumuri cu ea???!! A mea are ~ 75.000 km si tot mai sunt bune... Esti sigur ca e din amortizoare?? Edited April 15, 2008 by Dumitru Cristian Link to comment
Juliaen Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 Cum sa fie la 27 000 km varza??? Ai carat tone de varza pe cele mai rele drumuri cu ea???!! Dupa cum am precizat, masina a carat maxim 1000 km mai mult de 2 persoane, iar de bagaje, cat se poate de normal (daca voiam sa car varza, imi luam logan "> ) Link to comment
LYM Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 (edited) La 49.000km cat are a mea amortizoarele sunt ok, nu am sesizat nicio modificare dar nici n-am avut ocazia s-o testez pe banc. Nici eu n-am carat varza cu ea Poate e de vina scaderea calitativa a componentelor Daewoo de la an la an. Bine ca ti le-au schimbat pe garantie... Edited April 17, 2008 by LYM Link to comment
vladiopa Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 (edited) Am primit de la Daewoo completarea la manualul de intretinere. Pentru cei interesati atasez un pdf cu ceea ce am primit. Toate cele bune si Paste Fericit alaturi de cei dragi voua !! Completare_carte_intretinere_Nubira_2.pdf Edited April 25, 2008 by vladiopa Link to comment
CristiV Posted April 29, 2008 Share Posted April 29, 2008 Am primit de la Daewoo completarea la manualul de intretinere. Am citit completarea si inteleg ca se interzice spalarea motorului cu jet sub presiune pentru ca ar putea intra apa si detergent in cutia de sigurante. Pun si eu o intrebare ca nu ma duce mintea : nu se poate evita asta doar prin protejarea cutiei de sigurante?! Link to comment
Mircea Posted April 29, 2008 Share Posted April 29, 2008 Evident ca da, la Nubira 2 Euro 2 nu sunt problemele astea. Posibil ca modificarea cablajelor pentru euro3 sa fi dus la aparitia acestei probleme. Din ce am inteles, problema nu este simpla deloc, si mai mult, data fiind situatia fabricii de la Craiova, inlocuirea acestor componente nu este posibila. Nu a mai ramas decat sa nu folositi spuma activa si aparatele de curatat cu presiune. Ceea ce, de altfel, e recomandat prin toate manualele multor masini. Ca sa citez din clasici (AKA Tolin), "din ciclul daca nu v-am spus-o, v-o repet": motorul se spala cu apa si detergent de vase, cu galeata sau cu furtunul, numai cand este rece si numai cu apa rece. Avantajele acestei solutii sunt multe, enumar doar cateva: scaderea drastica a posibilitatii de a intra apa prin diverse componente electronice din lipsa presiunii, scaderea posibilitatii de a crapa diverse chestii care sunt incinse, apa rece nu se evapora, astfel nu exista vapori care sa intre peste tot samd. Link to comment
LYM Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Eu tot nu inteleg o chestie: DE CE ai spala motorul? In cel mai bun caz eu dau cu o carpa pe capacul de culbutori, cutia cu sigurante si filtrul de aer. In rest ... nu ma deranjeaza praful si nici rau nu face, sa ramana sanatos acolo unde e Link to comment
Mircea Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Praful generalizat, impreuna cu umezeala prezenta in aer in anumite perioade iti pot crea niste satisfactii nebanuite, sub forma de scurtcircuite electrice In plus, la un motor in permanenta curat, este foarte usor sa identifici zonele in care apar probleme, de genul petelor de fluid, garniturilor slabite/imbatranite etc. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now