mike.omega Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Pentru filtrul de polen vezi http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...mp;#entry335654 Cat te-a costat distributia? Manualul il gasesti aici Link to comment
soricaadrian Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Pentru filtrul de polen vezi http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...mp;#entry335654 Cat te-a costat distributia? Manualul il gasesti aici Rolele + curea = 200 lei Pompa apa - 105 lei Semeringuri axe came si pompa ulei - 42 lei (aveam pierderi de ulei) Manopera (ieftinache - am avut discount) - 150 lei Ceva FOARTE IMPORTANT!!!! Sa nu cumparati niciodata garnitura de baie de ulei!! Aruncati banii pe geam!! Motivul? Daca se aplica garnitura, baia de ulei se lasa mai jos cu cativa milimetri si nu se mai pot baga suruburile de prindere din laterala (cele care tin baia de cutia de viteze) Eu am dat 30 de lei degeaba pe ea - am pus-o iar dupa aceea a trebuit sa dau din nou jos baia si sa o arunc. Concluzie: baia de ulei se etanseaza cu silicon Poate unii dintre voi stiu deja asta dar m-am gandit sa va reamintesc! Am cumparat si amortizoare pentru ea, Quinton Hazel - in jur de 200 - 240 lei (cele de pe fata sunt mai scumpe). De Monroe (care sunt cele mai ieftine) nici nu vreau sa aud sau de cele "originale". In schimb am luat arcurile spate originale cu 90 lei bucata (am gasit ceva aftermarket dar erau duble la pret) Link to comment
andreib Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Problemele semnalate de tine au fost toate abordate in topicul asta. Inarmeaza-te cu rabdare, vei invata multe legate de masina ta. S-a discutat atat despre relantiul ridicat in mers la nubiraII euro 3, de defectiuni ale cadranelor de bord, amortizoare si altele. Pe scurt, cauta pe forum si vei gasi o cantitate ridicata de informatii utile. Link to comment
soricaadrian Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Mersi Andrei! De vreo trei zile citesc printre picaturi sectiunea asta care are vreo suta de pagini. Am ajuns la pag. 30. Ca sa nu mai zic ca primele 10 pagini sunt cam "degeaba" - pareri despre Nubira inainte ca cineva sa posede asa ceva. Poate gasesc pe cineva binevoitor sa posteze ceva care sa ma ajute pana luna viitoare cand termin de citit cele 100 de pagini si ma lamuresc. Link to comment
ches Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 @LYM: Ai dreptate, am gresit. @soricaadrian: Sonda de nivel combustibil este corp comun cu pompa de benzina (cel putin asa stiu eu). Pompa este sub bancheta. Banuiesc ca se poate schimba, dar mai cauta pe forum, ca sigur au avut si altii problema. Bafta! PS: Am vopsit-o jumate pe Nubirica mea in urma unui incident cu un stalp de beton (a dat sotia cu spatele ). Nu a fost lovita rau, dar a fost fix pe colt: stop spart, aripa zgariata, aripa indoita putin, dar fix pe colt, deci nu se putea monta al stop fara sa o repar. Si cum pe partea cealalta luasem o frumuseste de cheie pe usa si aripa am zis sa repar toate problemele. Asa am ajuns sa vopsesc ambele usi spate (cea care nu luase cheia era zgariata de cand am cumparat-o), ambele aripi spate, bara spate si un prag pe care l-am infundat intr-o bordura mai inalta in urma cu cativa ani. Se vede un pic diferenta, dar sunt multumit ca o am ca noua . Acum trebuie sa ma feresc de berbecii care deschid usa ca la tractor in parcarea de la supermarket . Link to comment
NGruia Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 (edited) Intretinere nu chiar de rutina : - curea distributie - curea alternator - role - pompa apa - bujii - fise - lichid de frana - placute de frana - filtru aer - filtru "polen" - filtru benzina - filtru ulei - ulei - antigel - stergatoare parbriz Operatie "nedorita" - bucsa dreapta fata Supliment : curatari si "desfundari" pe unde era cazul ! Pret 1700 RON Durata : 9-15:30 Vechime masina 5,25 ani . Edited June 15, 2009 by NGruia Link to comment
soricaadrian Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 @ngruia - Cam multicel totalul! Eu cu banii astia am luat toate filtrele, garnituri + semeringuri motor, ulei motor si cutie, distributie, pompa apa, 2 amortizoare spate, 2 arcuri spate, antigel - cu tot cu manopera Link to comment
soricaadrian Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Totusi, nu imi da nimeni o idee legata de variatia indicatoruilui de nivel benzina din bord? Am citit cateva posturi in forum , dar erau legate de Cielo. Nu a patit nimeni treaba asta la NUbira II?? Multumesc anticipat! Link to comment
andreib Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 (edited) Nubira II a avut probleme cu indicatoarele de bord (turometru/temperatura apa/contor kilometraj), deci cel mai probabil de acolo e problema. Nu e o problema intalnita f des de aceea nimeni nu-ti poate face diagnoza din spatele tastaturii. Incepe prin verificarea sondei, daca aia e ok treci la schimbat ceasul. Edited June 20, 2009 by andreib Link to comment
pvsilviu Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Vreau sa spal instalatia de racire si sa schimb termostatul . Poate sa-mi spuna cineva de unde golesc total instalatia de racire ? Referitor la indicatoarele de bord si eu am probleme cu majoritatea si la cat costa nu cred ca merita schimbat tabloul de bord. Link to comment
MOBUTTU Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 (edited) ca sa golesti instalatia de racire ,desfa furtunul de apa de la radiator,cel de jos. iar cu indicatoarele de bord,incearca sa vezi contactele de la mufa de bord,sa vezi firele de masa ,sau daca ai un electrician dedicat ,sa vada placa de bord;este un tranzistor,care mentine tensiune la ceasurile de bord(un fel de stabilizator de tensiune) Edited June 24, 2009 by Wolfman Citare inutila a mesajului anterior; foloseste butonul "FASTREPLY" din subsolul paginii... Link to comment
silvanacdx Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 (edited) in cazul indicatoarelor:Sub bancheta din spate spatele soferului vezi ca ai niste fire, verifica sa nu ai umezeala sau contact imperfect.Asa am patit si eu la full el arata 1/2, electricienii repede modulul cu pompa,noroc cu forumul si cu mesterii de aici si am descoperit buba! Edited June 24, 2009 by Wolfman Citare inutila a mesajului anterior; foloseste butonul "FASTREPLY" din subsolul paginii... Link to comment
pvsilviu Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Multumesc MOBUTTU , cred ca acel tranzistor face probleme pentru ca la pornire turometrul ramane blocat la 3500 si dupa un timp revine . Mai ramane sa gasesc un electrician priceput in Craiova. Link to comment
Depecher Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 (edited) Dragi forumisti va rog sa-mi spuneti cum naibii reusesc sa scot plasticul acela negru de la deschizatorul de usa.Va rog sa-mi spuneti mai detaliat daca sunt mai multe operatii? Este prins in surub,cleme? Edited June 25, 2009 by Depecher Link to comment
andreib Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Este prins in cleme si se scoate prin tragere, cu manerul tras, putin in fata. Necesita ceva forta operatiunea, nu este una tocmai delicata. Link to comment
Depecher Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Multam Andrei! Nu am tras mai tare deoarece mi-a fost teama sa nu se rupa plasticul. Link to comment
Depecher Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 (edited) Gata am rezolvat.Multumita indicatiilor lui Vali(Ches) si lui Andrei am reusit sa pun leduri la cele 4 butoane de peconsola. Va multumesc tuturor. Edited June 27, 2009 by Depecher Link to comment
pvsilviu Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 Salutare tuturor . Am o nedumerire : cu ceva vreme in urma un mecanic mi-a rupt un fir de la sonda lambda (cand schimba filtrul de ulei ). L-am lipit la loc , masina merge bine de atunci dar un coreean de la care cumpar piese pentru ea a zis ca sonda trebuie schimbata . Nu mi se pare ca ar fi nevoie , voi ce ziceti ? Link to comment
Mircea Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 Teoretic n-are nici pe dracu, ar fi aprins un check engine daca era ceva. Link to comment
Viktor Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 Parerea mea,daca firul ii rupd din sonda (si lipit) ar trebui schimbata.Fiind supusa la o temperatura foarte ridicata,lipitura ar putea sa-si dea drumu. Link to comment
Mircea Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 E un izolator acolo intre corpul sondei si legaturi. Altfel n-ar rezista niciun cablu electric acolo. Ruperea/dezlipirea firului va fi semnalizata prompt de Check Engine. Link to comment
Depecher Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Am un far putin ingalbanit in partea de sus dreapta cam 2-3 cm.Aveti idee daca exista vreo posibilitate sa-l curat si cu ce solutie? Link to comment
ches Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Am un far putin ingalbanit in partea de sus dreapta cam 2-3 cm.Aveti idee daca exista vreo posibilitate sa-l curat si cu ce solutie? E pe afara sau pe dinauntru? Daca e pe afara poti incerca cu niste polish pt sticla T-Cut dar sa stii ca nu face minuni. Eu le-am curatat cu T-Cut pt ca se patasera de la insecte si au iesit OK. Daca e pe dinauntru mai bine il lasi asa . Link to comment
CristiV Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Salut!Sunt un proaspat posesor de Nubira II Wagon 1.6 - 16 valve fabricatie 2005 (varianta cred ca este LX) - 116000 km Poate ma ajutati si pe mine cu niste raspunsuri la urmatorele intrebati: 1. De ce naiba nu are airbaguri?? M-am jucat cu volanul si am reusit sa ii scot capacul central unde se afla claxonul. Surpriza!! Era gol sub el! Eu stiam ca are airbaguri in dotare. mA insel?? 2. Cand o pornesc si este rece (chiar pe vremea asta) imi urca turatia la relanti in jur de 2000 - 2200 de ture, plus ca mai are si puseuri de scade la 1500 rpm si dupa aceea iar creste la 2000. Asta timp de vreo 10 min pana se incalzeste si revine la turatie normala. De la ce naiba face asta? Am auzit ceva de un regulator, poate imi explicati voi care e treaba. 3. Unde gasesc diverse ornamente din plastic de interior? Am cateva in portbagaj zgariate cam urat si ma gandeam sa le schimb. Mersi anticipat! 1. N-are ptr. ca cea cu airbag-uri se numeste SX D/AB adica SX dublu airbag. 2. E normal. Este EURO III si are un program special pana se incalzeste. In plus cand schimbi vitezele, la punctul mort, daca nu schimbi rapid, ramane turata cateva secunde. 3. Poate la magazinul Radacini din calea Grivitei? (021 314 2039 ca sa nu te duci degeaba pana acolo). Link to comment
Depecher Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Da Ches este pe interior.Ma gandeam daca esxista ceva vreo solutie sa-i fac o mica "baita".? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now