Jump to content

Recommended Posts

Salut...iata ca am revenit cu vesti noi...in primul rand am avut bobina de inductie defecta(1 cu 3 lucrau 2 cu 4 nu lucrau),apoi am pus masina pe tester si mi-a spus ca sonda lamda ar avea ceva probleme intrucat masina a mers mult pe gaz si mai putin pe benzina.Mecanicul mi-a sugerat sa ii bag benzina si sa o scot la drum lung sa dau in ea ca sa se mai curete,daca nu o sa merga treaba asta a spus sa o inlocuiesc.Dar a zis ca nu are nimic daca merg cu ea asa defecta.in rest masina este in parametri.

Link to comment

Tacanitul era doar la mersul pe gaz si e de la injectoarele foarte galagioase BRC. Pe scurt, e normal.

 

 

Ma poate ajuta cineva care are instalatie de gaz BRC ,cum functioneaza?Comanda este formata dintr-un buton(stanga-dreapta).Cand este in stanga este pe benzina,iar cand este in dreapta este pe gaz.Am observat ca ledul din dreapta are mai multe stari de culoare(rosu,galben,respectiv verde) si nu stiu in functie de ce?!Banuiesc ca atunci cand este rosu merge doar pe benzina,iar cand este verde merge pe gaz.Insa atunci cand este galben ce se intapla?Am observat ca sta pe galben la relanti,iar in momentul in care accelerez trece pe verde...Multumesc anticipat

Link to comment

Din cate stiu trecerea pe gaz se face la o anumita temperatura a motorului si la o anumita turatie. Astfel, rosu inseamna motor rece, mers pe benzina, trecere pe gaz imposibila, galben inseamna motor cald, mers pe benzina trecere pe gaz posibila (la prima accelerare), verde inseamna mers pe gaz.

Link to comment

Ma poate ajuta cineva care are instalatie de gaz BRC ,cum functioneaza?

Discutia ar trebui mutat de un moderator la Instalatii GPl.

Pe scurt:

- rosu - functionare benzina

- orange - trecerea benzina - gaz

- verde - gaz.

Trecerea benzina-gaz se face automat dupa atingerea temperaturii setate, fara a fi necesara accelerarea. Dupa cum descrii situatia, se pare ca ai ceva probleme soft la instalatie. Vorbim de instalatie BRC Sequent 24 montata din fabrica?

 

Uite, din manualul BRC Sequent 24:

1.2.1 - Changeover switch in its petrol position

With the button of the changeover switch in its petrol position, the vehicle works in forced petrol mode. The rectangular red LED lit informs the user, while the gas level information disappears, that is to say the four level green LEDs are off.

1.2.2 - Changeover switch in its GAS position

In this position the vehicle starts up on petrol – the level LEDs are therefore off – and, with the changeover conditions configured by the programme attained,automatically changes over to GAS. The user is informed by the rectangular LED that first becomes orange and then green (gas operation). Only while running on gas the gas level in the tank is visualised on the four green LEDs.

1.2.3 - Error information

As it has already been underscored, this changeover switch is an “intelligent” device communicating with the ECU. When the communication fails, the two level central green LEDs and the rectangular

orange LED blinking inform the user of the malfunction. In such conditions it is always possible to force the petrol operation turning the switch in its petrol position, as it is possible to run on gas with the changeover switch in its gas position, though losing the level information.In these cases it is recommended to make a diagnosis and, if need be, to repair/or replace the changeover switch.

Edited by Juliaen
Link to comment

Salutare!

A schimbat cineva cablul de climatizare de la masina?Puteti sa imi spuneti si mie ce trebuie demontat,banuiesc ca se da jos torpedoul.

Mi s-a spart plasticul care fixeaza camasa si acum probabil ca trebuie sa schimb tot cablul.

Link to comment

salut. de cateva saptamani ma confrunt cu o problema: relantiul sta la 500 (a stat si mai jos, dar acum s-a "hotarat" la 500). nu conteaza daca motorul are temperatura normala sau e incins (cand e rece sta la peste 1000). masina nu tremura, motorul nu moare. imi puteti da vreun sfat, va rog? sau aveti idee unde ar trebui sa se uite in service?

post-3325-125977762969_thumb.jpg

Link to comment

salut. de cateva saptamani ma confrunt cu o problema: relantiul sta la 500 (a stat si mai jos, dar acum s-a "hotarat" la 500).

Turometru de nubira nu e o scula de mare precizie. Daca motorul merge ok, nu balbait, nu tremurat eu inclin sa cred ca instrumentul nu e grozav. Asta se poate verifica pe tester f usor.

Link to comment

Frana de mana va fi in interiorul discului .Deci tot gen tambur. Cam prost spus dar intelegi ce vreau sa spun. La Leganza nu am avut probleme cu ea. Le-am curatat la inceput cand am luat masina(SH) ,am reglat-o si apoi 3 ani n-am avut probleme!

Link to comment

A condus cineva nubira CDX si SX ca sa poata sa faca o comparatie intre franele cu disc/tambur pe spate? Sunt constient ca nu voi mai avea frana de mana grozava...

 

Eu am condus. Parerea mea e ca nu merita sa faci schimbarea. Problema cred ca e ca si la cielo, din pompa.

Am fost si cu o nubira noua SX care frana foarte bine, mai bine decat alta cu discuri ceva mai veche,

insa masina e penalizata iarasi de suspensii, mult mult prea moi.

Conceptul de disc e categoric superior, dar nu suplineste singur o pompa buna si un distribuitor electronic.

Edited by Tommy
Link to comment

Eh, oricum si sabotii au o hiba f mare: autoreglajul. Autoreglajele de la daewoo (matiz, nubira, cielo) nu functioneaza prea eficient si apar dezechilibre mari pe spate. Degeaba am curatat temeinic cel putin odata pe an intreg angrenajul si l-am reglat, la fiecare ITP de pana acum am iesit initial cu dezechilibru frana spate mare..

Link to comment

La discuri nu ai dezechilibru mare pe spate la frana de serviciu, insa vei avea la cea de stationare, care are 1 reglaj la roata, 1 reglaj la cantar in masina si un altul la levier si este greu sa le nimeresti egal pe ambele.

Ca sa vezi cum arata ansamblul, vezi ca am pus eu cu ceva timp in urma un tutorial si sunt fotografii acolo.

Link to comment

Euro 2 . Am eu . Vezi in talon la pozitia nr 10 nr de omologare daca ultimele 2 sunt X4 insemana ca e euro 2.

Edited by EM!L
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...