ovi_jer Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Alte marci tot pe gaz? Cand o sa intalnesc o sa scriu aici . Link to comment
Koldun Posted September 16, 2007 Share Posted September 16, 2007 Vre-un service in Constanta care curata injectoare cu ultrasunete stie cineva? Link to comment
Koldun Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Am intrebat de unu singur si nimeni nu stie sa ma indrume la un service cu ultrasunete in Constanta. Doar voi mai ma puteti ajuta. Link to comment
MCojo Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Arrow Constanta, dupa podul de la butelii ... Link to comment
scorpion Posted June 8, 2008 Share Posted June 8, 2008 Astazi cumnatu-meu a facut greseala sa bage in rezervor o solutie de curatat injectoare cumparata de la Metro , parca Casite ii zicea , mirosea a gaz lampant . Nu mai porneste masina , nu-i ajungea benzina in rampa de injectoare . I-am spus sa schimbe filtrul de benzina , dar se pare ca problema e mai in spate , la pompa . Va tin la curent cu cauza defectului . Link to comment
EM!L Posted June 8, 2008 Share Posted June 8, 2008 Casite Fuel Injector Cleaner am folosit si eu, tot din Metro Craiova luata si n-am avut probleme, ba chiar a facut bine. Sa nu fi pus din cea pentru Diesel, ca au ambalaje similare Link to comment
Doggu` Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 pe cielo am gasit un model de injectoare de renault care se potrivesc,trage poate chiar mai bine si mi-a scazut considerabil consumul Link to comment
decseiszabi Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 Buna baieti. Am si eu o intrebare, daca s-a mai intalnit cineva cu problema aceasta... deci am un Cieli EXE 2003, acum un an am montat pe el GPL, pana acum toate bune dar dupa aprox 30000 km pe GPL nu mai porneste masina pe benzina. Am comutator automat benzina/gas la tuartia de 2000 rpm sare automat pe gas. La pornire face ca si cum nu ar priomi benzina suficienta, am schimbat filtrul de benzina, am curatat filtrul din fata pompei de benzina, si nici o schimbare. Ce am mai observat ca cand pun pe benzina cateva km (3-4) merge greu ca si cum n-ar avea destula benzina, iar dupa aceasta revine lanormal. Daca nu mai circul pe gas porneste la jumatate de cheie. Ce parere aveti? Link to comment
EM!L Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 Eu cred că injectoarele sunt buba. În cei 30k km, cat ai mers pe benzină? Link to comment
decseiszabi Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 Eu cred că injectoarele sunt buba. În cei 30k km, cat ai mers pe benzină? nu cred ca mai mult de 1000 km. aveti vreo sugestie, ca am incercat si cu curator Casite in benzina dar nimic, mi sa parut ca chiar mai mult rau a facut... Link to comment
georgeB Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 (edited) Salut! La prima descriere mie imi pare o problema fie cu pompa de benzina fie cu filtru de benzina (am un coleg care a patit un caz asemanator cu al tau si defapt era un filtru de benzina). Dar daca zici ca sunt curate cat de cat ramane instalatia de gaz, care poate s-a dereglat. O vizita la service n-ar strica. PS: Eu din cate stiu, daca umbli tot timpul pe gaz, risti sa-ti infunzi injectoarele. Deci poate unul dintre ele face figuri. Edit: Cand e pe benzina, si stai pe loc, sta relantinul? Edited September 16, 2008 by georgeB Link to comment
Salex Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 Cel mai probabil sint injectoarele. Eu as repeta tratamentul cu Casite sau ceva similar insa in alte conditii. Atunci cind vreau sa mai golesc injectoarele si supapele de jeg, bag un flacon de Casite si maxim 20 litri benzina (cit mai buna, ar merge un 99). Dupa ce se incalzeste motorul si ajunge la regimul de lucru, forjat cu simt de raspundere (mers la +4000 RPM macar un 100km). Daca nici asta nu da roade, te cauta o curatare cu ultrasunete. Daca stau sa ma gindesc, poate ar fi bine sa faci direct asta, te costa cca 30 RON/injector. Casite+benzina te costa aproximativ 85+15 = 100 RON, deci tot cam pe acolo insa cu incertitidine mai mare a reusitei. Oricum, schimba intii filtrul de benzina si verifica-i presiunea in rampa injectoarelor. Prima tentativa de curatare cu Casite s-ar putea sa fi produs dizlocarea mizeriilor acumulate si "poposirea" lor tot in injectoare, de unde si impresia ca iti merge mai prost. Incinge fierul Link to comment
decseiszabi Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 mersi pentru sugestii, astazi am sa caut un service unde pot sa rezolv chestia. (mentionez ca am schimbat filtrul de benzina, chiar si fisele, bujiile fara succes; daca circul cateva km pe benzina revine la normal si merge si mai bine ca pe gpl) Link to comment
EM!L Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 (edited) Nu strică, dacă eşti nemulţumit de rezultatele date de soluţia de curăţare, să le cureţi cu ultrasunete. Ca sfat, după ce rezolvi problema cu injectoarele, din când în când, măcar o dată la 2 săpt, să faci un drum extraurban, pe benzină, la turaţii ceva mai înalte, 100-200km Şi să ai mereu, când mergi pe gaz, pus în benzină soluţie de curăţat. Edited September 17, 2008 by EM!L Link to comment
sorin77 Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 (edited) Substantele astea de bagat in benzina ca sa curete injectoarele sunt FIX PIX si PLACEBO ! In principu dati banii pe tampenii. Si eu am facut la fel am bagat si cate 3 odata, la un sfert de rezervor , diverse branduri si nimic. Casite, STP, LIQUI MOLY etc cu preturi de la 20 la 75 ron si NU AU AVUT NICI UN EFECT !!! Si ca sa fim bine intelesi imi schimb filtrul de benzina odata la 15-20kkm.Iar 3 din injectoarele mele sunt originale schimbate de noi acum 2 ani (al 4lea nu a fost necesar sa il schimb era in parametrii ok la vremea aia ) Mie mi se infunda injectoarele fiindca merg pe GPL. Ca sa curatati chimic eficient injectoarele cu costuri deosebit de mici va propun o metoda simpla care am gasit-o fara sa dau jos rampa de injectie: Se cumpara un spray gen CarbCleaner (de la gunk asta chiar ca topeste gumele depuse). Se scoate furtunul de tur de la bara de injectie. In bara de injectie se introduce cu grija tubul flexibil de platic al sprayului CarbCleaner cat de adanc va permite pozitia si intoduceti CarbCleaner la greu in bara de injectie. Excesul de combustibil si CarbCleaner il colectati punand 2 carpe sub capatul barei de injectie unde faceti operatiunea. Indepartati apoi carpele cu urme de combustibil si carbcleaner puneti turul in rampa de injectie. Asteptati apoi cca 10 min pana urmele de combustibil scurse pe mmotor se vor fi evaporat si apoi porniti motorul. Plecati intr-un tur de 4-5 km si schimbati viteza mai in turatie 3500 rot /min. Faza asta am incercat-o dupa ce am tot cheltuit inutil banii pe curatare cu ultrasunete si pe tot felul de solutii de bagat in benzina. Poate ca unii dinte voi sunteti fani la diverse astfel de solutii de curatare , eu unul nu sunt fan si regret amarnic ca am dat o caruta de bani pe prostii. Edited September 17, 2008 by sorin77 Link to comment
papie Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 Totusi..., care ar fi explicatia pentru randamentul cu aceasta metoda, avand in vedere ca in cele 10 min in care lichidul de curatare ar trebui sa disloce rezidurile injectoarele sunt inchise? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now