NFS Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 ... scrumiera de SLZ pe care o cauta un prieten de 3 luni de cand are masina ca sa o cumpere si are un pret fantastic si nici nu poti sa-i pui iluminare ca la noi. Scrumiera Solenza/Logan/Megane in Vitan, 250.000 lei. Eu mi-am luat. E folositoare pt cei care stau in spate si intra aproape perfect in suportul de pahar de la Matiz. Link to comment
Vlad Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 azi am vazut in piata pache protopopescu un matiz 2 cu sigla daewoo Link to comment
aztec Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 matiz 2 am vazut si eu si mai de mult si zilele astea in drumula taberei, ce e ciudat e ca are numere de firma, si ce firma (DWR adica daewoo romania) , parcat pe langa mega imagele din dr taberei.. m-am zis ca e prea banal sa mai anunt aici, ami ales ca e o masina care s-a lansat de multi si prima data am vazut in parcare la cora atunci cand s-a deschis Link to comment
laurentziu83 Posted June 6, 2005 Share Posted June 6, 2005 matiz 2 am vazut si eu si mai de mult si zilele astea in drumula taberei, ce e ciudat e ca are numere de firma, si ce firma (DWR adica daewoo romania) Daca e B 35 DWR atunci p-ala l-a vazut juma de tara. eu l-am vazut de vreo 5-6 ori de vreun an jumate incoace. Link to comment
Mircea Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 (edited) Asa, mi se cam pare mie ca noi vorbim pe aici de 2 chestii total opuse! Adica despre Chevy Spark si respectiv Daewoo matizII! argumente imediat! Ieri pe bdul unirii am intalnit un Daewoo Matiz II, alb, nr de inmatriculare B25DWR. L-am luat in alergare si la cinema Luceafarul l-am prins. Tipul lucra la daewoo (DWR ) si mi-a zis ca masina o sa apara in curand la vanzare si ca este deja omologata, diferentele (spuse de el si constatate de mine) ar fi la nivelul farurilor - un pic ovale acum, gen lacrima, stopurile spate nu mai sunt rotunde sunt mai mari si un pic colturoase, spoilerele fata - spate au alta forma. El spunea ca mai sunt diferente si la sistemul de suspensii spate si la ECM. Bordul si instrumentele sunt la fel! In concluzie, Matiz II este o mica evolutie de la matiz, un facelift, cam in genul in care s-a facut NubiraII dupa nubira later edit! iata o poza cu matizII gasita pe net Edited July 1, 2005 by Mircea Link to comment
woulfy Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 Legat de ce-ai zis tu, eu l-am vazut de foarte mult timp pe cel cu matizul II de pe bd unirii (1 an jumate -2), deci sigur nu e o noutate pentru Romania. Dar sa inteleg ca daewoo va baga in vanzare in curand acest nou model de matiz??? Sincer nu vad rostul din 2 motive: -la inceputul anului au pus motor euro 3 pe matiz 1, deci ce rost ar avea sa schimbe masina la nici 6 luni -Daewoo cel mai probabil mai are de trait pe p-ta romaneasca doar pana in oct 05, deci ce rost ar avea sa scoata un nou model pt 4-5 luni? Dar... sigur ca totul e posibil "> Legat de diferentele matiz 1-matiz2, nu ti se pare ca e mai mic in latime matizul 2, mie sincer mi-a amintit de tico! Probabil si-au dat seama ca trebuie sa usureze masina pt ca motorasul de 0.8l sa-i faca fata. Link to comment
nicebubu Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 -Daewoo cel mai probabil mai are de trait pe p-ta romaneasca doar pana in oct 05, deci ce rost ar avea sa scoata un nou model pt 4-5 luni? Daewoo traieste numai din Cielo? In oct expira doar licenta de Cielo. Link to comment
woulfy Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 E posibil sa fiu eu informat gresit. Eu am auzit ca in octombrie expira autorizatia de productie pt firma "DAEWOO Romania". Dupa aceasta data ea va putea comercializa automobilele deja produse. Mi se pare cam dubios sa fie vorba doar despre Cielo, ca doar contractul nu a fost facut pt o singura masina. Si Matizul sa fie produs la infinit... ? Link to comment
Mircea Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 cielo a fost prima masina produsa la Craiova... pentru matiz, nubira au fost achizitionate licentele mai tarziu si e normal sa expire mai tarziu. Link to comment
nicebubu Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 cielo a fost prima masina produsa la Craiova... pentru matiz, nubira au fost achizitionate licentele mai tarziu si e normal sa expire mai tarziu. <{POST_SNAPBACK}> Nubira in 2008 si Matiz in 2009. Parca asa spunea liderul de sindicat de la ei. Link to comment
joeboy Posted July 16, 2005 Share Posted July 16, 2005 Poze Daewoo Matiz in Skandinavia.. Link to comment
ticolino Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 pai n-a zis constant, a zis frecvent Link to comment
nicebubu Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 Sa nu uitam, totusi, despre ce masina vorbim... Link to comment
artanis Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 Tocmai, nu uitam, si "frecvent" cred ca e exagerat... Link to comment
ticolino Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 frecvent e un termen subiectiv iar mie unu nu mi se pare deplasat. daca ar fi nou as merge si eu cu tico-ul "frecvent" cu 140. Link to comment
artanis Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 Pai asa nu ne mai mira astia cu Loganu' care merg cu 190... Link to comment
woulfy Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Chiar si Loganu' mi-ar place daca ar avea consumul asta.De-abia astept sa-mi permit unul in viitor. "> <{POST_SNAPBACK}> Pai nu te inteleg, n-ai auzit ca Loganul diesel va avea consum de 5.8 in oras? Eu zic ca e mai mic decat al spark-ului, de ce nu sari pe el? Link to comment
laurentziu83 Posted September 26, 2005 Share Posted September 26, 2005 Pai nu te inteleg, n-ai auzit ca Loganul diesel va avea consum de 5.8 in oras? Eu zic ca e mai mic decat al spark-ului, de ce nu sari pe el? <{POST_SNAPBACK}> Imi dai tu bani? Ca da, e urat si prost ca soacra, da si sa mergi pana te saturi tot e ceva. Eu am vazut zilele astea ce inseamna sa mergi economic cu dieselu'. Link to comment
woulfy Posted September 26, 2005 Share Posted September 26, 2005 Imi dai tu bani? Ca da, e urat si prost ca soacra, da si sa mergi pana te saturi tot e ceva. Eu am vazut zilele astea ce inseamna sa mergi economic cu dieselu'. <{POST_SNAPBACK}> Ce sa zic, tine de gusturi, daca tu preferi Matiz 3 in dauna golanelului, chiar daca probabil va avea un consum superior e treaba ta. Cat despre bani, cred ca tu ar trebui sa-mi dai Acum serios vorbind, din ce-am citit cel mai ieftin logan DCI va fi 7270, iar cel mai ieftin matiz 3 7800. Cel mai scump logan dci ~8700, cel mai scump matiz 3 - peste 9000 "> Link to comment
AND Posted September 26, 2005 Share Posted September 26, 2005 Mi se pare aberant ca buburuza aia sa coste 9000 euro ! Pret de Logan/Clio/Albea etc. Link to comment
woulfy Posted September 26, 2005 Share Posted September 26, 2005 (edited) Mai poti adauga Cielo/Nubira2 (daca s-or mai produce) Edited September 27, 2005 by claz Link to comment
Satori Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Iar daca nu se produc aici, se cumpara in leasing. In ziare este afisat pretul DDP. AND, tu preferi sa dormi in campie pentru ca este mai mare decat sa dormi intr-un apartament? Tu nu stii Kalos, ce sa mai vorbim de Spark. Abtine-te. Link to comment
AND Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Ma lesi "> - Tot buburuza e ! Automobil de oras , si nu pentru altceva. Link to comment
Recommended Posts