alx Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 Sa mor io daca ar veni cineva si mi-ar zice: domnule la orice masina normala, baia de ulei e facuta din tabla cu grosimea de 3mm iar la logan e de 0.3mm as zice: da domne, e clar, e de rahat... Link to comment
andreib Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 Aici dau dreptate posesorilor de Logan. Daca lovesti baia de ulei crapa.punct. Nu e facuta sa tina la impacturi puternice (e clar ca a fost puternic de a reusit sa ciobeasca janta). Cu atat mai mult, Loganul este o masina destul de inalta si trebui sa te chinui putin daca vrei sa spargi baia de ulei, la un daewoo ar fi mult mai usor pt ca sunt mai joase. Link to comment
cchrism Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 Este din fonta sau antimoniu oricumun material foarte casant. Link to comment
alx Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 si in acelasi timp mai rezistent... teoretic... la o masina normala. la logan, normal ca e de rahat, nu? Link to comment
FLEX Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 Este din fonta sau antimoniu oricumun material foarte casant. Deci sa moara Cici, singurele masini PE CARE LE STIU EU cu baie de aluminiu (si aripioare de racire - radiator ulei, hehe!) sint Skoda 1000MB, 100S, 105 si 120. Luminati-ma daca gresesc (masini normale, nu OZN-uri, da?). Link to comment
icet Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 Din cate am observat eu ochiometric,baia de ulei la logan(renault) e tot din aluminiu(daca e din alt material sau compozitie,sa se vina cu dovezi clare)!Distanta dintre scut si baia de ulei e de cel putin 1 cm(nu stiu exact cat,dar e suficienta pt a prelua unele socuri).Pentru a "reusi" sa spargi baia de ulei la orice masina(mai ales la cele care au garda mai inalta<kit de drumuri grele> e nevoie de ceva "indemanare" si conditii propice pentru asa ceva. Link to comment
MariusM Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 fftopic: daca in locul matizului,ar fi fost un kalos full options(cu airbag lateral) ar mai fi murit omu ? ce zone protejeaza airbagul lateral ? am "auzit" ca ar fi de doua tipuri...ar fi unele duble care protejeaza si capu...la kalos cum o fi?? M-am uitat in manualul de Kalos, la airbagurile laterale, si acolo este o ilustratie in care se vede cum se umfla airbagul lateral. Pare ca protejeaza si capul. Link to comment
zack Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 misto asa...deci air-bagurile laterale(Cel putin astea de pe kalos) protejeaza si capul...ma simt mai in siguranta acum... Link to comment
john Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Cele de pe noul Matiz, nu de pe Kalos > Link to comment
Lucian79 Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Eu am vazut odata o poza cum se umfla airbag-ul lateral pe Kalos si daca bine-mi amintesc proteja si capul Link to comment
zack Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 m-am uitat azi...in manualul kalosului si protejeaza si capul !! s-au gandit la toate Link to comment
cchrism Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 Din cate am observat eu ochiometric,baia de ulei la logan(renault) e tot din aluminiu(daca e din alt material sau compozitie,sa se vina cu dovezi clare)! Ma ofer sa te aduc in balcon la firma sa pipai baia sparta, am si niste poze deocamdata sunt pe camera. In primul rand greutatea nu-mi inspira a aluminiu. Combinat fonta + greutatea care nu pare a fi de fonta mie-mi da pe undeva pe la antimoniu. Link to comment
icet Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 Baia de ulei e din aluminiu.Blocul motor e din fonta.Daca zici ca e in balcon,inseamna ca vina a fost exclusiva a soferului.Piesele care se schimba pe garantie ajung inapoi la fabrica,chiar daca sunt de papuc sau de solenza. Link to comment
cchrism Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 Nu s-a schimbat pe garantie ci pe casco, de aia e pe balcon. Ca daca crapi baia de ulei nu ti-o schimba nimeni pe garantie. Stiu ca piesele de la garantie se intorc la fabrica. Link to comment
FLEX Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 Proasta idee asta cu baia de alu ... Link to comment
alx Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 ihi, dar nu e la toate la fel? Link to comment
FLEX Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 Uite ca nu stiu; am ramas ultimul dinozaur, fervent credincios in nemurirea bailor de ulei din tabla ... Link to comment
cchrism Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Iacata poze dupa cum am promis. Prima e de aproape si arata cum s-a fisurat baia. Nu am facut mecanica sau rezistenta materialelor dar din cate stiu eu aluminul nu prea e casant. Dupa cum am zis nu contrazic momentan faptul ca baia e din aluminiu, dar am dubii in privinta acestui fapt, prin felul cum s-a comportat. Link to comment
alx Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 asta e clar rupere casanta. o fi duraluminiu, io stiu? poti sa faci o poza si cu partea exterioara in zona in care a fost lovitura? Link to comment
icet Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Fa si tu o poza cu ea intoarsa si mai in intregime...Nu dau cu parul,dar nu prea seamana cu baia de la renault .Poate ma insel si ma lamuresti cu alte poze... ps...nu e numai aluminiu simplu,mai are si alte aliaje in componenta. Link to comment
cchrism Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Luni fac poze si cu ea intoarsa, desi o sa ma cam mazgalesc cu ulei ca mai are urme. In poza a doua practic baia e in intregime, cred ca nu se vede vreo 1-2 cm maxim. De fapt nu se vede dintr-un colt 1-2 cm, ca celalalt colt e intreg. @osirus: vrei sa-ti fac si poza la cutia albastra la exterior, ca se in poza 2 se vede ca intr-o cutie (e cutia de origine). Dupa cum ziceam nu stiu din ce material e, asta e rezultatul. Link to comment
cchrism Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Dupa cum am promis, more pics: Pentru osirus: a se vedea emblema Renault. In rest... pare intreaga, doar ca e crapata. Link to comment
icet Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Gata!Mecy si scuze daca te-ai murdarit,dar daca ai fi pus de prima oara si o poza de pe exterior,nici nu era nevoie de mai mult.Oricum se vede ca lovitura a fost extrem de violenta si era logic sa se intample 'paguba'. Link to comment
woulfy Posted November 24, 2005 Share Posted November 24, 2005 Avand in vedere ca totusi topicul e legat de noul matiz am decis sa scriu aici despre el. Astfel am citit ca spark-ul a fost testat la n-cap si a obtinut 2 (da, da DOUA) stele. Mi se pare fff nesigura. Matizul vechi (adica actualul I) are 3 stele, nu stiu cum au reusit sa-l scoala pe asta la 2 stele. Ma intreb cati isi vor mai cumpara masina asta si mai ales cati o sa o mai ridice in slavi ca defapt isi merita banii. Sursa: http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=91793&hl= Link to comment
john Posted November 24, 2005 Share Posted November 24, 2005 Naspa faza, eram chitit pe un Spark full din cauza sigurantei precare a Matizului E. P.S. Say Hi to Maximus Link to comment
Recommended Posts