Jump to content

Off-topicuri - De La Noul Matiz


NFS

Recommended Posts

Sa mor io daca ar veni cineva si mi-ar zice: domnule la orice masina normala, baia de ulei e facuta din tabla cu grosimea de 3mm iar la logan e de 0.3mm as zice: da domne, e clar, e de rahat...

Link to comment
  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aici dau dreptate posesorilor de Logan. Daca lovesti baia de ulei crapa.punct. Nu e facuta sa tina la impacturi puternice (e clar ca a fost puternic de a reusit sa ciobeasca janta). Cu atat mai mult, Loganul este o masina destul de inalta si trebui sa te chinui putin daca vrei sa spargi baia de ulei, la un daewoo ar fi mult mai usor pt ca sunt mai joase.

Link to comment
Este din fonta sau antimoniu oricumun material foarte casant.

 

Deci sa moara Cici, singurele masini PE CARE LE STIU EU cu baie de aluminiu (si aripioare de racire - radiator ulei, hehe!) sint Skoda 1000MB, 100S, 105 si 120. Luminati-ma daca gresesc (masini normale, nu OZN-uri, da?).

Link to comment

Din cate am observat eu ochiometric,baia de ulei la logan(renault) e tot din aluminiu(daca e din alt material sau compozitie,sa se vina cu dovezi clare)!Distanta dintre scut si baia de ulei e de cel putin 1 cm(nu stiu exact cat,dar e suficienta pt a prelua unele socuri).Pentru a "reusi" sa spargi baia de ulei la orice masina(mai ales la cele care au garda mai inalta<kit de drumuri grele> ;) e nevoie de ceva "indemanare" si conditii propice pentru asa ceva.

Link to comment
:o fftopic: daca in locul matizului,ar fi fost un kalos full options(cu airbag lateral) ar mai fi murit omu ? ce zone protejeaza airbagul lateral ? am "auzit" ca ar fi de doua tipuri...ar fi unele duble care protejeaza si capu...la kalos cum o fi??

 

M-am uitat in manualul de Kalos, la airbagurile laterale, si acolo este o ilustratie in care se vede cum se umfla airbagul lateral. Pare ca protejeaza si capul.

post-1570-1128858528_thumb.jpg

Link to comment
Din cate am observat eu ochiometric,baia de ulei la logan(renault) e tot din aluminiu(daca e din alt material sau compozitie,sa se vina cu dovezi clare)!

 

Ma ofer sa te aduc in balcon la firma sa pipai baia sparta, am si niste poze deocamdata sunt pe camera. In primul rand greutatea nu-mi inspira a aluminiu. Combinat fonta + greutatea care nu pare a fi de fonta mie-mi da pe undeva pe la antimoniu.

Link to comment

Baia de ulei e din aluminiu.Blocul motor e din fonta.Daca zici ca e in balcon,inseamna ca vina a fost exclusiva a soferului.Piesele care se schimba pe garantie ajung inapoi la fabrica,chiar daca sunt de papuc sau de solenza.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Iacata poze dupa cum am promis.

post-107-1129968737_thumb.jpg post-107-1129968752_thumb.jpg

 

Prima e de aproape si arata cum s-a fisurat baia. Nu am facut mecanica sau rezistenta materialelor dar din cate stiu eu aluminul nu prea e casant. Dupa cum am zis nu contrazic momentan faptul ca baia e din aluminiu, dar am dubii in privinta acestui fapt, prin felul cum s-a comportat.

Link to comment

Fa si tu o poza cu ea intoarsa si mai in intregime...Nu dau cu parul,dar nu prea seamana cu baia de la renault :-W .Poate ma insel si ma lamuresti cu alte poze...

ps...nu e numai aluminiu simplu,mai are si alte aliaje in componenta.

Link to comment

Luni fac poze si cu ea intoarsa, desi o sa ma cam mazgalesc cu ulei ca mai are urme. In poza a doua practic baia e in intregime, cred ca nu se vede vreo 1-2 cm maxim. De fapt nu se vede dintr-un colt 1-2 cm, ca celalalt colt e intreg.

@osirus: vrei sa-ti fac si poza la cutia albastra la exterior, ca se in poza 2 se vede ca intr-o cutie (e cutia de origine).

 

Dupa cum ziceam nu stiu din ce material e, asta e rezultatul.

Link to comment

Gata!Mecy si scuze daca te-ai murdarit,dar daca ai fi pus de prima oara si o poza de pe exterior,nici nu era nevoie de mai mult.Oricum se vede ca lovitura a fost extrem de violenta si era logic sa se intample 'paguba'.

Link to comment
  • 1 month later...

Avand in vedere ca totusi topicul e legat de noul matiz am decis sa scriu aici despre el.

Astfel am citit ca spark-ul a fost testat la n-cap si a obtinut 2 (da, da DOUA) stele. Mi se pare fff nesigura. Matizul vechi (adica actualul I) are 3 stele, nu stiu cum au reusit sa-l scoala pe asta la 2 stele.

Ma intreb cati isi vor mai cumpara masina asta si mai ales cati o sa o mai ridice in slavi ca defapt isi merita banii.

 

Sursa: http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=91793&hl=

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

×
×
  • Create New...