Tiborg Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Prietena mea are Matiz nou noutz. Prima problema constatata a fost ca dimineata cand pornea masina, motorul dadea sa se inece, iar daca lua piciorul de pe ambreaj motorul se ineca si se oprea. Trebuia de fiecare data sa o ambaleze ca pe o nenorocita de Dacie cu carburatie.( Si acuma e la fel...nu s-a schimbat nimic desi a fost prin service-uri cu ea...vechea faza: "Gata, s-a rezolvat!"...dar dupa cateva zile facea la fel). Bineinteles ca a mai aparut o problema...din cand in cand nu se mai stinge becul de la "Check". Nimeni nu stie ce are. Va implor, dati-ne si noua niste idei...nu de alta..dar io cu ce mai ies in oras??? Link to comment
AAdorjan Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 (edited) Incearca sa cauti. Este un topic destul de lung pe tema asta (cam 5 pagini). http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=4033 Poate nu ii reglat k lumea la relanti? Cati km are masina? As facut prima revizie pt ca ziceai ca ii noua? Edited October 5, 2005 by AAdorjan Link to comment
steph Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 (edited) tu cu ce iesi in oras? tu nu mai bei bere ) glumeam. intai spune-ne la ce service te-ai dus, ca mi se pare absurd sa nu se rezolve pe garantie. Edited October 5, 2005 by steph Link to comment
Tiborg Posted October 5, 2005 Author Share Posted October 5, 2005 (edited) A fost la revizie...a umblat la ea si cica s-a rezolvat...da de unde...m-am dus apoi la alt service mai dotat, cu calculator, prostii, chestii, iarasi "s-a rezolvat" ca avea nu situ ce senzori dereglati...bineinteles ca a doua zi a facut la fel. Masina e in garantie...dar sa stai toata ziua cu ea in service...asta nu se poate... Mi s-a mai spus ca e posibil sa fie microprocesorul calculatorului ... ca daca ati fost atenti...si becul de la "check" se mai aprinde din cand in cand si nu se mai stinge pana a doua zi... Banuiesc ca e ceva de naspa si scump tare de nu vor astia de la service sa o faca dracului odata sa mearga cum trebuie...adica... au pus-o pe computer si tot nu i-au dat de cap??? da-o in colo de treaba...ori sunt prosti..ori ... nu vor... Edited October 5, 2005 by Tiborg Link to comment
covrigma Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 oare bagi benzina nasoala? Link to comment
Tiborg Posted October 5, 2005 Author Share Posted October 5, 2005 (edited) si nu e de la benzina, ca bag ce-i trebuie, cu cifra octanica 98, fara plumb... hai baieti...ziceti-mi si mie..ce pushca vacii nebune are masinuta noastra scumpa si draga??? Am fost la Irmex ptr revizie..apoi m-am dus Iricad Motors...da asta am zis si mai sus...Eu i-am zis pritetenei mele, hai la Constanta la distribuitor sa le dam cu masina in cap!...Dar dupa aia m-am gandit...cine dracu sta sa ridice ditamai masina ca sa dea cu ea in capul altcuiva???(nu e vorba ca e drumul lung de la Braila pana acolo...nee..si nici ca ne ducem degeaba..neee...nici vorba) Edited October 5, 2005 by Tiborg Link to comment
FLEX Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 asta ai incercat? http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=476 mie imi pare ca ai probleme cu IAC-ul ... Telefoneaza-te la Craiova si cere un expert de la fabrica sa vina sa vada ragalia. Link to comment
marius_eugen Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Parerea mea : 1. schimba benzina 2. e o valva PVC pe acolo ... la service sa o verifice -> cauta si tu pe topicuri ca au fost muuulte discutii pe tema asta ( valva PVC se ocupa cu turatia la relanti + trepidatii + altele ) 3. vezi ca exista o tehnica de reinvatare ( reinitiere a parametrilor )a relantiului ... cauta ca o vei gasi Mai sunt si intrebari si raspunsuri : in mod normal , daca nu e bagata in nici o treapta e de neconceput ca motorul sa moara prin faptul ca se antreneaza si ansamblul din cutie . Asta ar insemna ca daca dai drumul la AC moare si mai repede , nu ? Si in mod normal daca o pornesti la rece , porneste ok , ramane turata de la socul automat , apoi spune-mi ce se intampla ? Coboara turatia motorului pana se apreste de tot ? Ai incercat sa o pornesti fara sa apesi pedala de ambreiaj ? ( bineinteles sa nu fie in nici o viteza ) Si sfatul meu este sa te duci peste ei la garantie ca nu este acceptabil asa ceva si nu o iei de acolo pana nu ti-o rezolva ! Nu-ti baga nasucul pe acolo daca nu stii sigur ce sa-i faci ca pe urma dau vina pe tine si nu e bine . Nu uita sa ne povestesti ce s-a intamplat si poate imi raspunzi si mie la intrebari sa ne dumirim si noi mai precis cum se manifesta "bestia" ! Bafta multa ! Link to comment
Tiborg Posted October 6, 2005 Author Share Posted October 6, 2005 (edited) nu mai citati mesajul anterior, folositi butonul "Raspunde" din josul paginii ! ok..o sa vad ce pot sa fac...Am sa revin cat de curand cu ce am rezolvat... Edited October 6, 2005 by VAXXi Link to comment
FLEX Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 marius, incearca sa nu furnizezi informatii gresite, respectiv punctul 2 din postul tau este complet eronat, atit ca termeni cit si ca fenomenologie; ce are valva PCV (incorect PVC!) cu fenomenologia, adica ralentiul? valva PCV se inlocuieste din 10 in 10kkm, dar ea e responsabila cu recircularea gazelor din carter, nu cu altceva. Valva IAC (Idle Air Control) "tine" ralentiul si merita incercata procedura de resetare, expusa la Tips & Tricks; eu acolo banuiesc o buba, in sensul ca IAC-ul e "invatat" prost, sau e stricat. Link to comment
Tiborg Posted October 6, 2005 Author Share Posted October 6, 2005 Mi s-a mai zis sa scot bornele de la baterie p ptr o ora (cica se reseteaza calculatorul) sau sa-i dau "la blana" ... ca sa-si dea drumul... Ce sa fac? O sa le incerc pe amandoua Link to comment
tolin Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Foloseste functia de , e plin forumul de sfaturi de resetare. In orice caz, nu scoate bornele sau nu-i "da blana" (a facut cineva misto ?), mergi la cutia cu sigurante si scoate siguranta de la ECM pentru scurt timp. Link to comment
FLEX Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Asta cu "blana" e chiar tare. Link to comment
marius_eugen Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Mai sa stii ca ai dreptate ! Eu am crezut ca am nimerit termenul , dar era prea tarzior ... si oricum iti dau dreptate . Eu am citi de faza cu vibratia motorului la relantiu ca de la valva PCV ar fi , si nu de la IAC . Eu nu exclud ca ar fi la IAC , dar eu banuiesc si valva aia . Oricum merci pentru atentionare ! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now