AND Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Masina se comporta bine si la viteza maxima (pe ceas) , senzatia de nesiguranta la 180 la ora vine de la faptul ca servodirectia nu este variabila...si doamne fereste sa trebuiasca sa ajustezi traiectoria cat de putin (dar brusc)! La 140-150 in logan ma simt ca in tico la 80 la ora ..no offense , ca le conduc pe amandoua. Link to comment
NFS Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Mie-mi place la Logan... ăăă... ... ăăă... ... ăăăăăă... Link to comment
laurentziu83 Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Zi ca nu-ti place 4.3 afara si 5.8 in oras Link to comment
sp67 Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 o alta problema am si eu ( stiu ca sunt offtopic )dar la 120 tremura intr-un mare fel , dar la 130 si mai mult nu mai are nimik. de la ce o fi?bafta !!! <{POST_SNAPBACK}> Ai verificat centrarea jantelor si echilibrarea? Link to comment
aztec Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 ... ma mai gandesc daca-mi plac ceva... ma mai gandesc... Link to comment
Lucian79 Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 imi place : 1. rotile de 15' 2. blanita de pe capota 3. culoare verde cameleon 4. cuplu la diesel da tot nu merita sa dau 8.000 euroi pe ea. Link to comment
cchrism Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Sincer mie-mi place calitatea senzationala... Un prieten a reusit sa sparga baia de ulei fara a mai avea alt damage, noi ne-am explicat doar prin faptul ca amorizoarele fata sunt mai mult de complezenta. Link to comment
Ndi Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 balky: foloseste Search. S-a mai discutat, inclusiv centrarea jantelor de aliaj obligatorie. N-ar fi de loc o masina rea, sincer. Costul ma deranjeaza. Daca era 5000-banu-jos-si-e-a-ta-no-strings-attached era o supermasina. Link to comment
woulfy Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 (edited) Pai practic pretul incepe de la 6000E, varianta de baza, care ce-i drept e tractor, dar gandeste-te daca full options era 5000E, modelul de baza ar fii costat ~3500. Nici un tico sh bun nu iei cu banii astia. @Tommy -Multumesc ca mi-ai preluat ideea si chiar ai realizat topicul. Edited October 5, 2005 by woulfy Link to comment
FireFly Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 sincer imi place ca ii o masina facuta pt romania ( mai ales pt drumurile din romania ) , si cum a zis woulfy , ce masina (asa de spatioasa )mai gasesti noua in romania ? P.S. In rest astept sa apara Logan Break (care cica dupa poze, mai arata a masina normala ) Link to comment
icet Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Aproape tot,inclusiv de ideea de la care s-a pornit fabricarea ei,mai ales ca este facuta special atat pentru drumuri asfaltate(cu sau fara gropi) cat si pentru drumuri mai putin practicabile. Link to comment
Maniaku Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 ce-mi place la LOGAN?Hmmm... 1.e foarte spatioasa 2.nu consuma atat de mult pe cat crede lumea 3."porcbagajul" 4.Computerul de bord si cam atat!!! Link to comment
Tommy Posted October 6, 2005 Author Share Posted October 6, 2005 @woulfy: cu placere @claz : nu, nu a fost bascalie exagerata @and: sper ca si tie iti place si ca nu mai e un subiect stresant Link to comment
tete Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Am mers cu un modelul pe motorina , cred ca varianta de baza . - Alearga bine chiar mai bine decit 1,4 benzina - Motorul se aude dar nu suparator - Frine bune ( comparativ cu Cielo ) - Consum mic ( zic unii , daca scoate 7% in oras cred ca le voi face vinzare) Link to comment
alx Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 dci65 ia 7 in oras calcata serios, mers foarte sportiv... la mers normal nu sare de 5.5-6. Link to comment
andreib Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Eu ce nu inteleg de nici o culoare e ce cauta un topic ca asta pe forumul Daewoo. Noi discutam aici despre daewoo sau despre logan? Daca continuam asa o sa ne trebuiasca alta titulatura, ca nu se mai potriveste daewooclub.ro. PS: Cred ca o sa redeschid subiectele psihologice discutate acum vreo 1 an pe forum . Link to comment
FLEX Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Prin raportul pret/calitate prezentat in pliante, Logan e o varianta viabila la gama low-end de la Daewoo. Fiind fabricata in Romania, ca si Matiz, Cielo, Nubira prezinta un anumit interes pentru noi, ca romani. E distractiv sa gasesti lucruri bune la o masina cu lipsuri mari, dar acceptabila ca intreg. Si fiindca toate astea trebuiau sa poarte un nume, avem acest thread. PS: orice alt post off-topic de la discutia de fata va fi STERS FARA AVERTIZARE, m-am saturat sa editez, mut, fac split, yada-yada. Link to comment
BAD_MF Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 Mie imi palce la LOganul meu.. 1. Ca vine stock cu jante de 15..si ca merg fara problema si de 17 2. Comp. de bord 3. Franele, net superioare celor de pe cielo 4. Spatioasa 5. Motorul (1.6) se infinge binisor, mai ales daca esti fara mila si ii dai peste 4500 de ture 6. Consumul..sunt foarte multumit, 9 in oras la mers normal(si nu merg ca mosnegii!). Consum care este clar mai bun decat la cielo fftopic: Poate sa-mi spuna si mie un moderator de ce AM FOST SUSPENDAT???? va multumesc! Link to comment
marescosmin Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 (edited) La LOGAN,daca ar fi sa primesc vreunul la vreo promotie si pe urma sa-l vand a doua zi,mi-ar place numai varianta cu motorizare de 1,6l.Motivul este ca greutatea caroseriei este mare pentru un motor de 1,4l si de aceea apare consumul enorm pentru o astfel de motorizare.Unii posesori se mai vaitau de faptul ca este cam "lenes"...motivul tot caroseria grea si motorul inadecvat. Lucruri bune la Logan: -Spatiul interior foarte bun pentru clasa ei la categoria de pret in care este incadrata -Computerul de bord la modelul prevazut cu asa ceva -Faptul ca a fost lansata si varianta Diesel -NU in ultimul rand...ceea ce apreciez cel mai mult,bine ca exista si varianta cu motorizare de 1,6l,mult mai adecvata la greutatea caroseriei. -Este alta masina fata de vechea berlina,practic nu exista comparatie! Edited October 8, 2005 by marescosmin Link to comment
AND Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 N-are nici o legatura "lenea" motorului de 1.4 cu greutatea masinii ) . Logan-ul este la fel de greu , sau chiar mai usor decat Solenza. Link to comment
icet Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 Domnul Marescosmin,loganul e cu ~50 kg mai usor decat solenza.Ai auzit tu pe cineva ca sa plans de ea ca e lenesa?Nu cred.Ba chiar sunt unii care se lauda ca ar fi mai rapida si decat 1.6!Dar,numai se lauda !Cei care zic ca loganul e lenes,probabil ca se asteptau sa faca 0-100 in 7-8 sec cu o masina de familie!E,s-au inselat si nu se multumesc cu 11.5. Link to comment
BAD_MF Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Ce consum enorm la motorul 1.4?! Nu e deloc mare, nu e nici la 1.6 mare. Link to comment
alx Posted October 10, 2005 Share Posted October 10, 2005 Osirus, ideea e urmatoarea: datorita cutiei de viteze nereusita, dupa parerea mea, loganul (chiar cel de 1.6) este lenes. La utilizare normala. Daca il duci in 5-6 mii de rpm nu mai e dar, in drum spre serviciu, mie mi se pare lenes. De ex, Modusu diesel si cu 80cp si cu fro' 200 de kg mai mult e mai sprinten la utilizare normala... Link to comment
remix Posted October 10, 2005 Share Posted October 10, 2005 tre' sa recunosti ca dieselul are cuplul maxim pe o plaja mult mai larga de turatii ce incepe muuult mai de jos decat un benzinar. asta e o senzatie traita de toti care trec de pe benzina pe diesel. nu stiu daca este cea mai fericita comparatie "sprinteneala" intre un diesel si un otto. parerea mea. si ca sa fiu si eu on topic: apreciez designul fata care e chiar simpatic si cam atat... are alte calitati care desi pe altii ii satisfac pe mine nu ma intereseaza (spatiu, motor diesel, consum, pret) Link to comment
alx Posted October 10, 2005 Share Posted October 10, 2005 sa stii ca nu pun mana prima data nici pe diesel nici pe benzina. nu mi se pare nimic, stiu ce stiu... Este mai sprintena. Si nu are legatura cu cuplul... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now