Dr.L Posted June 23, 2010 Share Posted June 23, 2010 Uita-te si tu pe celelalte scheme de conectare ale alarmelor,,firele trebuie sa vina in aceleasi locuri! Link to comment
iuliutz Posted June 23, 2010 Share Posted June 23, 2010 le legi la actuatorul cu 4 sau 5 fire, care se afla la usa soferului. La cielo, din cat am mai citit pe aici e actuator cu 4 fire. Cele din comert sunt cu 5 fire Link to comment
alinushy Posted June 23, 2010 Share Posted June 23, 2010 pai la sofer are decat 3 fire, la pasager 2, ce e de facut in cazul asta???? ps: nu are buton de inchidere in interior Link to comment
iuliutz Posted June 23, 2010 Share Posted June 23, 2010 Nu stiu ce sa zic. Eu as incerca prin eliminare, pe rand Link to comment
augustinionut Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Daca la sofer are doar 3 fire, nu cred ca are si motoras.Inchiderea cred ca se face mecanic, invartind cheia, iar la celelalte usi cu actuatoare, comandate de comutatorul asta cu 3 fire. Link to comment
banzay Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 La cielo cu inchiderea din fabrica trebuie sa faci niste 'smecherii'. Trebuie inlocuit actuatorul de pe partea soferului cu unul cu 5 fire. Daca il deschizi pe cel original cu 3 fire vei vedea ca in el sunt doar niste lamele care se unesc/despart functie de tija daca e sus sau jos, tija care e trasa de cheia din butuc. Nu mai imi aduc aminte cum se lega actuatorul, fiecare fir ce face, dar daca ai o schema de la o inchidere centralizata iti dai seama. Link to comment
alinushy Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 si pot sa pun unul de la o inchidere, sau trebuie original?? si cu celelalte 2 fire ce fac?? thnks Link to comment
alinushy Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 ms mult, inca o intrebare, si ii trebuie comanda pe - sau pe +? alarma are pt inchidere decat 2 fire, mai trebuie si modul de inchidere? thnks inca odata Link to comment
iuliutz Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 daca vrei si trebuie modul, am eu unul. ma poti contacta pe pm daca il vrei si ai nevoie Link to comment
cris06 Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 (edited) @alinushy: modulul de alarma ar trebui sa aiba 6 fire pt. comanda centralizatei: 3 inchis si 3 deschis. In fapt, sunt iesirile unui releu NI/ND pt fiecare comanda. In schema masinii functiile de inchidere/deschidere se activeaza cu (-) adica cu inchiderea circuitului la masa. Procura un actuator cu 5 fire, posteaza o schema cu alarma ta si iti explic modul de conectare. Nu-ti recomand modul separat de comanda al actuatoarelor. Am scris intr-un post anterior de ce. Edited June 27, 2010 by cris06 Link to comment
alinushy Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Nu am un manual la indemana, dar alarma nu are decat 2 fire pt inchiderea centralizata, care, cred eu, sa comande inchiderea de la butonul din interior, daca exista, sau sa comande un modul de inchidere separat. Din ce am inteles eu pana acum ar trebui sa fac urmatoarele: - schimbat "motorasul" original cu unul cu 5 fire - cele 3 fire existente pe masina se leaga la negru, alb si maro de pe noul motoras Acu ce fac cu cel verde si cel albastru ramase?? Se leaga la cele 2 care vin de la alarma? sau cele 2 de la alarma se leaga la un modul suplimentar si acesta sa comande motorasul de la sofer si acesta la randul lui pe celelalte? Thnks Link to comment
cris06 Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 E corect cu cele trei fire (maro, alb si negru) Celelalte doua (albastru si verde) comanda motorasul din actuator. Pentru o polaritate ridica axul actuatorului iar la polaritate inversa il atrage. Cu doua fire din alarma nu poti comanda electromotorul actuatorului pt. ca trebuie schimbata polaritatea la fiecare stare: inchis si deschis. Dar, de ce nu faci un efort si nu-ti achizitionezi o alarma noua cu mai multe functii? Link to comment
papie Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Pai si care este problema? Alarma schimba polaritatea pe cele 2 fire in functie de comanda primita (o stare +/- si cealalta stare -/+). Daca avea iesire separata cu 4 fire cum trebuiau legate la cele 2 ale motorasului de la acuator? Link to comment
klaudyux Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Am Nubira 1 (din 2000) si vreau sa-i montez o alarma Scorpion. Masina are inchidere centralizata din fabrica. Care sunt firele pe care trebuie sa le conectez la contact usa, contact portbagaj si cele pt inchidere ? Link to comment
klaudyux Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 (edited) Poate ma puteti ajuta cu schema electrica Edited July 12, 2010 by EM!L Link to comment
Mircea Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 Ia manualul de reparatii de pe forum si gasesti absolut tot acolo. Link to comment
R1der Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Deci am urmatoarea problema: Nu mi se mai blocheaza usile la punerea contactului si nici nu se mai blocheaza daca pun alarma. Sigurantele le-am verificat, am incercat sa resetez alarma si nici asta nu mi s-a parut ca ar fi mers, am incercat sa intru in modul de programare apasand butoanele 1+2 simultan ale telecomenzii si nimic. Problema nu ar fi fost stresanta daca puteam sa inchid usile cu cheia insa nici asta nu merge pt ca boul de la care am luat masina a scos tijele care actionau inchiderea deci... Mentionez ca alarma merge mai putin inchiderea si mai adaug ca aceasta problema a aparut dupa ce am scos o data borna de la baterie Poate ma ajutati cu niste idei Masina este un Cielo 1997 ( cu aer poate asta conteaza ) care nu stiu daca a avut inchidere centralizata din fabrica iar alarma este un Eaglemaster. Link to comment
Wolfman Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Inchiderea centralizata este pe alarma sau are modul separat? Daca este separata vezi ca are o siguranta pe plusul modulului de inchidere. Daca siguranta este OK inseamna ca trebuie sa schimbi modulul. Link to comment
R1der Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 (edited) Da se pare ca intram intr-un subiect mai delicat. Nu stiu daca e separata sau nu!cert e ca toate sigurantele de pe firele care intra in alarma ( corpul mare nu cel mic ) sunt bune. Modulul de inchidere unde e localizat?Asta in cazul in care e separat Daca schimb modulul de inchidere alarma va mai functiona sau trebuiesc schimbate amandoua? Pana acum am facut cam tot ce am citit aici pe forum la capitolul alarme si degeaba mai putin faza cu motorasul de la usa soferului, nu m-am uitat sa vad daca are 3 sau 5 fire Edited July 22, 2010 by R1der Link to comment
Wolfman Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 "Corpul mic" inseamna ca e modulul de inchidere, ala are buba. Link to comment
R1der Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 aha acum ce sa zic pe acel corp mic sunt pozitionate 2 leduri ( verde + alb ) impreuna cu 2 potentiometre de reglaj sensiblitate altceva nu am mai vazut e adevarat ca merge alarma si fara ala daca iau modul separat de inchidere se pupa cu alarma deja existenta sau nu fac nimic daca nu sunt acelasi tip Link to comment
Wolfman Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Stai putin, daca are leduri si potentiometre e senzorul de soc, ar fi trebuit fixat pe o portiune rigida a caroseriei... Daca in afara de acestea doua nu mai vreun alt modul inseamna ca inchiderea centralizata e parte componenta a alarmei. Link to comment
R1der Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 da se pare ca e parte integranta multumesc mult de raspunsuri daca mai dau de ceva mai intreb Link to comment
R1der Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 am rezolvat problema imi facea motorasul de inchidere de la usa soferului figuri schimbat si merge perfect dupa mii de incercari de resetare cea mai haioasa fiind - alarma actiona motorasele DOAR cu geamurile deschise Multam inca o data pt sfaturi Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now