Jump to content

Inchidere Centralizata si alarma


Recommended Posts

  • 2 months later...

deci la cielo meu din `97 am inchidere centralizata, dar cand bag cheia in usa fata stanga intra cheia pana la capat dar nu pot invarti nici stanga nici dreapta, in concluzie nici sa o deschid nici sa o inchid.

Nu m-ar deranja asa de tare dar e foarte nasol cand deschid masina, trebuie sa deschid usa din dreapta fata sa ma bag in masina si sa ridic cu mana de ala de la sofer ca sa-mi deschid toata masina :( asta de fiecare data sa o faci e foarte nasol.

La inchis e mai simplu, inchid toate usile, dupa care deschid stanga spate si imi bag mana si apas pe ala de la sofer, astfel mi se inchide toata masina...

 

Va rog daca stiti ce sa fac ...

Link to comment

Probabil ai ceva rupt la broasca de pa partea soferului .

Cea mai simpla/ieftina operatiune ar fi sa schimbi butucul de pe singa pe dreapta si invers .

Cu aceasta ocazie ar fi bine sa ungi cu vaselina mecanismul usilor , ca tot dai fetele de la usi jos . :thumbl:

Link to comment

am schimbat butucurile intre ele si acum functioneaza inchiderea dar mai am o problema: cand inchid masina se inchid toate usile, in schimb cand o deschid usa din drpt fata ramane inchisa si trebuie sa trag eu manual de chestia aia sa mi se deblocheze :( ceva sfaturi?

Link to comment
am schimbat butucurile intre ele si acum functioneaza inchiderea dar mai am o problema: cand inchid masina se inchid toate usile, in schimb cand o deschid usa din drpt fata ramane inchisa si trebuie sa trag eu manual de chestia aia sa mi se deblocheze :( ceva sfaturi?

sa-mi raspund singur: trebuia doar sa ung mecanismul si functioneste ...

 

P.S. se poate inchide topicul acesta

Link to comment

Salut,

Cu ce recomandati sa se unga mecanismul de inchidere la usi?

E bine cu vaselina sau cu ulei? ... sau altceva?

Intreb chestia asta pt ca in usa mai intra praf si in combinatie cu vaselina formeaza o mazga care mai mult blocheaza mecanismul decat il face sa mearga...

apoi in timp vaselina+praful se intaresc si da complicatii la curatat, etc...

Link to comment
  • 4 months later...

Nu stiu ce naiba a patit masina mea de-odata... fara sa ii fac nimic special..am urmatoarele probleme

 

1.cand se armeaza,dezarmeaza... mers inapoi.. nu merg decat stopurile si becurile de pe partea stanga si numai atat.. dreapta "moarte"

2. dupa ce o dezarmez si intru in masina.. trebuie sa tin usa deschisa altfel se armeaza.. cu chele in contact.. cu contactul pus daca nu e usa deschisa.. se armeaza...!!!!!!!! nu stiu ce dracu poate sa aiba

3.acum 20 min m-am dus la masina... am gasito deschisa.. pur si simplu.. fara baterie fara nimic!!! acum o pun la un redresor..

 

 

am nevoie de niste ajutor sa ma clarific eu inainte de a duceo in service

Link to comment

Am si eu probleme cu o alarma EagleMaster montata acum 3 saptamani :wallbanger: : dupa ce pornesc motorul se blocheaza portierele, "tipa" cand sunt in marche-arrier (sper ca nu am "mutilat" limba franceza) dar NU SE MAI DESCHID/INCHID PORTIERELE DIN TELECOMANDA...ceva idei? abia sapt viitoare e posibil sa ajung la electricianul care a montat-o...am vb cu el la tel, mi-a zis sa apas un buton rosu aflat pe undeva pe sub bord cca. 10 sec, cu contactul pus...dar degeaba, tot nu si-a revenit...

Link to comment

Pai cam toate alarmele inchid usile dupa pornirea motoruli. Asta e ceva normal.

Despre mersul inapi cred ca trebuia sa te intrebe cel ce ti-a montat alarma.

Eu am alarma fara acea optiune dar oricum nu imi doream sa "tipe" pentru ca eu am vreo 2 la blaoc care imi dau desteptarea pe fiecare dimineata si nu vreau sa fiu si eu injurat :) . Oricum am impresia ca se poate seta sa nu tipe la mers inapoi.

Aia cu nu se deschid/ inchid portierele e chiar o problema.

Link to comment

Asa cum zice si titlul am constatat ca nu mai functioneaza inchiderea centralizata nici din telecomanda nici manual de la butonul de la sofer. De asemenea alarma nu mai are sunet. Nici chitz chitz la armare dezarmare nici la activare alarma (gen usa deschisa). Alarma in schimb functioneaza caci clipeste din beculete reglementar la armare dezarmare, la deschidere de usa clipesc de asemenea semnalizatoarele, nu poti porni masina de la cheie cu alarma activata. Ce sa mai sunt ca intr-un film mut cu Chaplin :-W : alarma merge dar total silentios.

Acum primul meu gand a fost sa verific sigurante ceva, caci totusi sa se defecteze simultan goarna si inchiderea centralizata e o coincidenta cam mare, dar totul pare ok. Diseara incerc sa ma duc la baietii care mi-au montat-o sa vedem ce are. Pana atunci daca are cineva idei... :osanale:

ps alarma si inchiderea sunt italienesti marca SPAL. Goarna e piezoelectrica si e la locul ei (adica n-a cazut). Dupa ce pornesc motorul la 30 de sec se inchideau usile. Ei bine se aude un click de releu in bord (deci alarma da comanda) dar nimic altceva.

Link to comment

Ai un plus care alimenteaza electronica alarmei, si mai ai un plus care pleaca prin releele din alarma. Comenzile diverse adica. Ei, plusul asta al doilea se pare ca nu-l mai ai. Poate o siguranta, un contact imperfect...

Link to comment

Am fost la mesteri, dupa ce au investigat diverse sigurante au ajuns la una - f. ascunsa de la inchiderea centralizata :shock: . Si de aceea nu mergea nici goarna la alarma. Strange dar s-a rezolvat.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Am si eu doua probleme la care o sa va solicit sfatul:

1) Am o masina la care s-a ars alarma. Am alta alarma. Intrebarea este daca o conectez pe cea noua la legaturile celei vechi va functiona. Legaturile nu au probleme, doar ca ma gandesc sa fie incompatibile. Alarma veche era legata si la inchiderea centralizata.

 

2) URGENT! De cateva zile nu mai functioneaza inchiderea centralizata.

Nu am alarma, asa ca inchid usile cu cheia la usa de la sofer, si se inchid toate usile. Dar acum nu se mai inchid. Daca le inchid pe fiecare manual, pe urma cand deschid se deschid toate, dar de inchis nu se inchid.

Mi-a spus cineva ca e posibil sa se fi stricat deoarece ar fi umblat cineva la celelate usi la sigurante.

 

Va multumesc anticipat, si va rog sa scuzati lungimea postului.

 

PS: masina e o nubira I.

Link to comment

Actuatoarele de comanda respectiv cele din fata au 5 fire, doua dintre ele le comanda si pe restu cand deschizi cu cheia. Probabil ca s-a defectat partea de comanda a actuatorului usii de la sofer. Trebuie desfacut si verificat cu un aparat de masura!

Link to comment

Dar faza e ca de deschis se deschid toate. Iar pe dreapta nu am actuator de comanda, nu se inchid si nici nu se deschid usile de pe dreapta.

Meri mult. Si daca poate sa-mi spuna cineva daca s-a umblat la sigurantele de la usi de pe interior, e posibil sa se defecteze. Mersi mult pt timpu acordat.

Link to comment

1) Doar cu documentatia de instalare de la ambele alarme in mana si cu atentie se poate verifica daca firaraia de la cele doua se potriveste. Daca e aceeasi marca e posibil, altfel mai greu de presupus, desi unii senzori s-ar putea sa fie "universali".

2) Nu exista "sigurante in usi". Faptul ca usile se deschid, dar nu se inchid poate avea urmatoarele cauze:

a) actuatorul din usa soferului deplasat din pozitia normala de lucru; asta face ca in cursa de inchidere a mecanismului din usa sa nu fie actionat contactul de cap de cursa care declanseaza inchiderea celorlalte usi; este un "defect" foarte posibil din cauza slabirii in timp a suruburilor de fixare a actuatorului; pentru remediere, se desface masca usii, si se regleaza pozitia actuatorului;

b) contactul de cap de cursa din actuator defect (mai rar); se inlocuieste actuatorul cu unul similar (5 fire)

c) circuitul de comanda al inchiderii intrerupt; se poate intampla ca unul din conectorii de pe traseul de la actuatorul din usa soferului si pana la modulul de comanda sa fie "oxidat", mai greu de presupus ca intrerupt; pentru remediere se verifica intregul circuit

d) modulul de comanda defect; acesta primeste o "masa" pe pinul 6 (inchidere) sau 8 (deschidere) si trebuie sa dea un scurt impuls intre pinii 1 si 2, fie de +12V, fie de -12V sprea actuatoarele din toate usile care sunt practic legate in paralel; impulsurile de iesire sunt comandate prin relee; daca la comanda cu "masa" alternativ pe 6 si 8 nu se aude un usor "clic", atunci probabil ca e ceva in neregula in partea electronica, iar daca se aude "clic", dar nu apare impulsul de tensiune intre 1 si 2, atunci de vina sunt contactele releului; pentru a "vizualiza" impulsul de iesire se leaga un bec de plafoniera/pozitie intre pinii 1 si 2.

 

Eu as "merge" pe a), apoi pe c).

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...