hitman Posted May 26, 2004 Share Posted May 26, 2004 Mai tzinetzi minte Dacia Lastun? Aia pa care englezii o denumeau 'a joke car'. Avea partiile bune: caroseria nu ruginea ca era din fibra de sticla. Poate asthia de la Daewoo o sa mai scoata inca a mashina gen matiz. Ar trebui sashi dea seama ca in Romania lumea nu are bani :arrow: se cauta mashini mici shi economicoase. Cel putin sa-i bage un diesel la matiz. 8L in orash e mult pt. um motor de 800cc Link to comment
Zetics Posted May 26, 2004 Share Posted May 26, 2004 Hai sa o luam altfel: cum ti se pare un consum de 8l in oras pt un motor cu puterea de 52CP, care trage o caroserie de 800kg? Puterea comparatiei: Dacia standard, ~10l in oras, 54 CP, caroserie 900kg! Link to comment
VIPER Posted May 26, 2004 Share Posted May 26, 2004 Sa nu mai vorbim de Oltcit care ajunge si la 15-17 litri... Link to comment
alx Posted May 26, 2004 Share Posted May 26, 2004 pai da'8 l e valabil doar pt mtz. tico consuma mai putin. in alta ordine de idei, sa trec pe on topic: ce parti bune avea lastunu'??? eu am mers cu unul si nu inteleg... pe langa fapul ca cumparai o epava era o porcarie... avea juma' de motor de oltcit, fara putere... de consum nu ma pot pronunta deoarece nu stiu. Link to comment
hitman Posted May 26, 2004 Author Share Posted May 26, 2004 Ia uite: 'Vand urgent Dacia 500 Lastun, culoare verde, cu mici defectiuni la cutia de viteza si acumulator slabit si cateva piese de schimb si geamuri, sau schimb cu aparat video, etc. + diferenta (RAR expirat in aprilie 2003, aspect foarte bun). Pret: 3,8 milioane lei, negociabil. Telefon: 0740-XXX.XXX, 0745-YYY.YYY, intre orele: 8-22.' Cu 125 de para ai luat mashina. Zetics: atunci de ce ticoletu' consuma mai putzin. E mai ushoara? :help: Link to comment
alx Posted May 26, 2004 Share Posted May 26, 2004 Hai sa o luam altfel: cum ti se pare un consum de 8l in oras pt un motor cu puterea de 52CP, care trage o caroserie de 800kg? Puterea comparatiei: Dacia standard, ~10l in oras, 54 CP, caroserie 900kg! da'de ce compari cu dacia standard care era varza... compara cu dsn/slz... aveti cel mult acelasi consum in oras. iar daca megi cu 80-100 aveti si acelasi consum in afara, so? asta la motoare 0.8 comparativ cu 1.4. Dupa parerea mea, introducerea injectiei la mtz nu a facut decat sa dauneze masinii printr-o crestere de putere - sa fim seriosi - numai pe hartie ca in realitate nu se simte. Iar carburatorul de tico e cel mai misto/fiabil/etc carburator din cate am intalnit. Eu zic ca nu merita 1-2 l in plus la suta ''cresterea'' aia de putere... Link to comment
brusli Posted May 27, 2004 Share Posted May 27, 2004 mai eu inteleg ca motorul de dacia slz e mai destept decit cel de matiz???? nu sint pe acelasi principiu? Link to comment
iuzar Posted May 27, 2004 Share Posted May 27, 2004 mai eu inteleg ca motorul de dacia slz e mai destept decit cel de matiz????nu sint pe acelasi principiu? Din cate stiu eu motorul de Slz e condtruit pe tehnologia MPI, ca si motorul de Expero. La Matiz habar n-am... SLZ: Motor transversal în 4 timpi cu 4 cilindri în linie. Sistem de racire prin circuit ermetic. Sistem catalitic conform normelor de depoluare Euro II. Link to comment
cpop Posted May 28, 2004 Share Posted May 28, 2004 Capacitatea cilindrica (respectiv puterea utila a motorului, intre cele 2 existand o anumita relatie de proportionalitate) spun, in linii mari, cat de dinamica sau lenesa va fi masinuta respectiva. Lastunul a fost un esec total, de fapt o groapa unde s-au aruncat cu banii (dar noi ramanii suntem obisnuiti sa muncim, mai putin cu gandirea ca e scumpa, trebe' angajate firme de consultantza es'terne ca aia stiu sa utilizeze Exelu'). Am mers (nu condus, ca aveam 16 ani) cu un lastun nou de la Craiova la Bucuresti, si a mers bine. Repet, era nou-nout. Consum, daca-mi amintesc bine parca 2,7%. Ce te faci cand, peste 2 ani s-a repezit omu' pana la Pitesti in ideea de a urca la Vidraru intr-un week-end si a trebuit sa-si lase carutza la baza muntelui deoarece la o panta mai mare de nu-stiu-cat nu se alimenta... Propunerea a fost sa-si scoata centurile de sigurantza pe geam si sa-i ia in locul rucsacului Oricum, proprietarului i se facuse deja lehamite si se uita cum daduse 70.000 lei (cu care isi lua o Dacie buna la sh). Azi avem noroc cu "libertatea" "> mai intrebam pe un forum mai pe un amic... Din fericire, deoarece producatorii de auto din Romania au obligatia de a produce doar masini EURO 3 de la 1 ian 2005, ceea ce presupune si cerinte de securitate utilizarea fibrei de sticla la caroserie devine nerecomandata. Deci din start o masina mai grea pe care nu o poti misca cu un motor de 500 ccm. La Hyundai Getz motorul de 1086 "scoate" 62 cp cu un consum destul de mic. In plus useru' de auto vrea si AC si servo, care "mananca" din puterea utila a motorului. Apoi se plange ca trebe' sa copieze pe soferul Fred Flinstone la deal... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now