maximus Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 Cred ca e util sa aflam care sunt experientele voastre din momentul cand v-ati gandit sa cumparati masina, pana cand a-ti vazut-o la dumneavoastra in curte. Incepand cu stransul informatiilor de la dealeri, continuand cu drive-test si oferirea informatiilor tehnice despre masina, continuand cu semnarea actelor si estimarea momentului livrarii si livrarea efectiva. Va multumit comportamentul dealer-ului?Sunt dealeri care v-au facut sa ziceti ca de la ei nici mort nu ve-ti cumpara? Va rog sa votati doar referindu-va la comportamentul dealerului doar pana in momentul livrarii(inclusiv). Fara chestiuni ce tin de garantie si postgarantie Link to comment
zack Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 eu,efectiv nu am absolut nimic sa le reprosez celor de la union motors. s-au comportat excelent. chiar m-au uimit. de cand am depus actele,pana am luat masina...au trecut aprox o saptamana si 2 zile Link to comment
mdascalu Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 La achizitionarea matizului totul a decurs ok, dar stiam si eu destul de multe despre masina. La opel in schimb, GOLD&PLATIN Iasi totul a fost bine pana in momentul cand am ajuns la motoare si dotari. Intri esti servit cu o cafea, discuti in principuiu si e OK. Cum am deschis discutia despre motor (daca e 14 XEP de exemplu - au ramas masca?, Am cerut computer de bord - era trecut la optionale ca ceva de sine statator(gen oglinzi electrice). Eu au spus da si apoi a inceput calvarul de genul: Nu se poate monta computerul fara radio-cd!; Nu se poate monta computer fara "info - grafic - display etc. Cei care vindeau masini nu stiau prea multe despre ele. Sa vedem primul service!!!!! Vine in curand. Link to comment
marr Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Cei de la Auto Huber Sibiu au fost Ok - inclusiv la revizie. Prezentat masina cum trebuie, oferit & facut drive test (desi eram decis sa o iau, au insistat sa fac si drive-testul), operativitate la intocmirea actelor si livrarea masinii - eu am dat un termen (data) limita la care voiam sa ridic masina si s-au incadrat la fix. Da' sa credem cumva ca sunt perfecti - au mai avut si unele scapari ... Link to comment
sebip Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 eu am incercat sa cumpara kalos-ul de la ecomax din cluj...dar au fost destul de aroganti, am impresia ca nu m-au crezut si vorbeau si se purtau cu mine ca si cum mi-ar face o favoare...si atunci am ales sa o cumpar de la victoria tg-mures de care am fost foarte multumit. mi-au promis masina in doua saptamani de la platirea avansului, si am primit-o intr-o saptamana, tipul de acolo frumos cu rabdare mi-a explicat tot ce tine de masina, dotari, comenzi, revizii...masina arata impecabil...multumit de ei ( nu imi venea sa cred, ca nu gaseam ceva sa le reprosez). Link to comment
body Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Dealerul de la care am cump eu masina nu mai exista ! Union Motors nu mai e ! Link to comment
mr_ Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Io am sh Insa am fost foarte multumit de concesionarul Seat din Franta, desi n-am luat de la ei decat un cablu si un filtru Insa am intrat odata pe siteul lor sa le cer niste manuale, si mi-au bagat in baza lor de date si mi-au dat cateva cadouri pe bune: Niste seminte pentru plante aromatice, doua bilete la cursa de F1 de la MagnyCours, doua invitatii la saloane auto, doua drive-test (unul cu Cordoba si unul cu Leon Cupra 225CP , pe circuit, unde n-am putut sa ma duc Link to comment
Moshu Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Da, numai de bine despre dealer. Am sa-i dau numele aici, vad ca nu s-a interzis asta, si nu vad de ce sa nu stie lumea ca exista si oameni normali pe lumea asta. E vorba despre firma ENA din Galati. Exact ce am stabilit cu ei, s-a si materializat (culoare, model, data intrarii in posesie). M-au ajutat sa inmatriculez masina, si asa cum spune-am pe alt topic, seful de garantie are o vorba: Mergeti linistit cu ea. Nu aveti nici o grija timp de 3 ani, pentru ca masina in aceasta perioada este a mea, nu a dumneavoastra. Si intr-adevar, o trateaza ca pe masina lui, in sesnul bun al cuvantului. Parerea mea. "> Link to comment
corneliu Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Salut ! Vreau să vă spun că atunci cînd am luat CIELO (15 august 2005, o ce zi memorabilă, pe bune !) am avut şi o revelaţie în ceea ce priveşte relaţia client - vînzător. Am luat maşina de la EURO SERVICE UNIREA (a decedat între timp, mare păcat) şi la CIELO standard am comandat închidere centralizată şi faruri de ceaţă. Pentru asta am primit alarmă gratuit !!! La ora 15 cînd mi-au zis să merg să o iau (în acceaşi zi) maşina era în parcare, strălucind de curăţenie şi tipul mi-a dat cheile şi trusa DAEWOO. Ca în filme fraţilor !!! Ca să nu vă mai zic că în august era criză de CIELO de orice fel şi tipul ăla mi-a ţinut maşina în vitrină o săptămînă pînă am făcut rost de toţi banii fără să îi dau absolut nimic ! Am prieten care şi-a luat LOGAN (nu pot să nu mă leg de asta) şi şi-au bătut joc de el, l-au ţinut cu montajul unei alarme zile întregi şi l-au pus să plătească absolut tot: preşurii, suporţi nr., etc. Ăstuia nu-i venea să creadă că mie mi-au dat o grămadă de chestii gratis. Da, se vede diferenţa în favoarea noastră ! Succes tuturor potenţialilor cumpărători de DAEWOO ! Link to comment
perfidus Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Multiumit in general, toti erau tineri si dornici sa serveasca clientii, chiar daca marfa nu prea aveau de vanzare si masinile veneau cu taraita. Drive-test-ul l-am facut pe masina unei angajate pentru ca in showroom nu aveau Lacetti cu motorul de 1,4. Flacaul cu care am discutat vreme de apropape trei luni pana sa ma stabilesc pe o varianta m-a suportat cu stoicism si chiar cred ca la a treia vizita credea ca nu sunt un client serios si-mi place doar sa mai trec asa pe la ei :-). A reusit in final sa ma convinga sa nu mai astept dupa Kalosul cel nou (AVEO) si sa trec pe Lacetti. I-am multumit chiar si acum, dupa trei luni, cand ne-am intalnit intamplator la martisoare. Intre timp si-a luat si el Kalos (au avut ceva facilitati la cumparare) si mi-a marturisit sincer ca Lacetti isi merita toti banii care i-am dat in plus, fata de Kalos - cu care mai sunt probleme, iar momentul ales a fost foarte bun, reducerile din toamna fiind mai mari decat cele de acum. Le-am dat al doilea calificativ doar pentru micile amanari, desi au fost exclusiv din vina firmei mama din Ungaria. Atunci cand masina a sosit m-au anuntat, chiar daca era seara - sa vin a doua zi cand totul va fi pregatit. Si atunci cand am ajuns, in 30' eram fericit la volan, cu toate formalitatile si probele facute!! Link to comment
bobo77 Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Cind mi-am luat kk si eu am fost super multumit de dealer, intradevar sunt niste profesionisti, ei bine nu pot sa zic acelasi lucru despre cei de la Dacia, pot sa zic doar ca sint la pamint si ca mai au foarte multe de invatat.Aceeasi parere o am si despre servisurile dacia . Link to comment
Relu Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Eu ma abtin deocamdata o sa va spun raspunsul meu dupa achizitia matizului. Pana atunci numai bine Link to comment
mortymer Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 L-am luat pe morty pe 18 decembrie 2003. E / Ac cu 4.800 euro, era reducere de 600 euro de la 5.400.In Bucuresti nu mai avea nimeni matizuri e/ac, era unul singur la radacini plevnei(cred), mustar si nu era cu aer. Ziceau ca nu mai aduc, ca fabrica nu mai lucreaza(erau in concediu de sarbatori). Am cautat, si am gasit la Grupotransnational in Alexandria, e/ac rosu(cum doream), si culmea ca are magazin si vis-a-vis de Meriot. Miercuri la 18:20 am depus actele la Raiffeisen, sambata la 13:00 am avut masina, si un set de huse moca ca au intarziat o ora . Link to comment
body Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 (edited) Desi dupa cum am scris mai sus dealerul de la care am cump eu nu mai exista , eu am fost aproape multumit de ceea ce au oferit .Exceptia o constituie amanarea la achizitie , dar se pare ca a fost datorata celor din Slovenia , sau de unde naiba or veni. Edited April 18, 2006 by body Link to comment
tolin Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Victoria Global Bv. Am votat profi, adica trateaza clientul asa cum sunt tratati si ei (scoala maghiara). Link to comment
EMIL_BZ Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 (edited) SALUT! Sunt "posesorul" unui chevrolet aveo 1.4 16v platinum cutie manuala .am spus posesorul intre " " deoarece am platit avansul in data de 05 aprilie si am primit asigurari ca masina va veni pina la inceputul lunii mai cu toate astea azi 11 Mai tot nu am reusit sa intru in posesia masini cu toate ca am sunat aproape zilnic la dealer ,tot azi inteles din discutia cu dealerul ca masina nu a sosit deoarece nu sunt dejuns de multe masini comandate pentru completa capacitatea unui autotren [mentionez ca nu a spus asta direct dar voalat asta a vrut sa imi explice].Ma tot intreb ce ma voi face daca acest dealer nu va mai vinde in urmatoarele 6 luni nici o masina? voi astepta sa se indure cineva sa o trimita in romania? . Am scris toate astea si nu am spus intentionat numele dealerului de la care am cumparat masina pentru a va avertiza pe toti cei care cititi acest forum sa va feriti de DIBAS Bucuresti .daca si altii aveti experiente de genul asta cu ei va rog sa imi comunicati . Edited May 11, 2006 by EMIL_BZ Link to comment
Mircea Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Ai un contract cu ei? Ai acolo termene de livrare scrise concret? Ameninta-i cu OPC-ul si mai scoate niste chestii gratis sau mergi la OPC si o sa-ti aduca ei masina in fata blocului. In general ei au masini in zona libera vamala, de unde le scot doar cand au comenzi. Nu vin ei din Coreea cu trailerul cu 10 masini pe el. Le aduc in vama cu vaporul si apoi de acolo le ridica fiecare dealer dupa ce se fac formalitatile vamale. Link to comment
Vlad Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 intrebare: astept un avensis 1.8 si ieri mi s-a spus ca e in procedura de "vama"! cat inseamna ca mai e de asteptat? masina e platita toata de joia trecuta (cu ordin de plata trimis la dealer) Link to comment
giony Posted January 19, 2007 Share Posted January 19, 2007 (edited) Se vede treaba ca Dealerii sant cu 2 fete ! O data acestia sant de nota 10 - plini de atentie si profesionalism ( n-am vazut mai pe nimeni sa se planga pana cand a intrat in posesia masinii - eu n-am decat laude ! la G&P Galati ) , iar o data , dupa ce ai luat-o prin service sa te pacaleasca si sa te jupoaie ! ( aici putini am vazut sa fie multumiti ) . Edited January 19, 2007 by giony Link to comment
Juliaen Posted January 19, 2007 Share Posted January 19, 2007 In general, nu e vorba doar de dealerii de masini, cel ce vinde se poarta ca un servitor, face pe plac clientului, din toate punctele de vedere. Asta pana ce clientul plateste. Ce urmeaza dupa... de la caz la caz. Revenind strict la dealer, a fost relativ OK. Masina a fost in Brasov in 3 zile, dupa cum a fost intelegerea. Dar nu mai are rost sa descriu sictirul lor din momentul predarii: ia actele, masina e in fata, drum bun. M-a tratat cu deviza: sunt sanse 1 la 1 milion ca, in urmatorii 5 ani, sa imi achizitionez aceeasi marca de masina si sa vreau sa o cumpar tot de la ei. Din pacate, la noi nimeni nu gandeste ca din 4 clienti multumiti abia unul daca va spune si altora acest lucru, iar un client nemultumit va spune la cel putin 4 persoane experienta lui. Link to comment
rvltng_bstrd Posted April 15, 2011 Share Posted April 15, 2011 (edited) Experienta mea in Purgatoriul ECOMAX Cluj: La preluarea masinii mi-au spus sa revin ca nu e pregatita; am revenit seara, am luat masina ca sa descopar a doua zi ca nu porneste pentru ca avea bateria descarcata. Mi-au promis un sistem de alarma inclus in promotie si nu am primit decit citeva fire care atarnau din bord: au zis ca inca nu au documentatia necesara pentru instalare. La sfarsit nu au mai instalat nici un sistem de alarma. Am comandat o cheie noua: initial nu au stiut nici sa o comande cu scuza ca nu au mai avut o cerere similara. Cand a ajuns cheia (aproximativ o luna), nu au stiut sa o programeze asa incat nu o pot folosi la deschiderea masinii prin telecomada. Mansina tragea intr-o parte de noua, le-am semnalat comportamentul in mod repetat si mi-au spus ca totul e in ordine; dupa 10k km anvelopele fata s-au uzat neuniform(numai pe laterat) pina la fire din cauza defectiunii de directie pe care nu au putut s-o diagnosticheze.Intr-un tarziu am fos chemat in service ca sa descopar cauza: mai multe masini au fost rechemate pentru un defect de asamblare - puntea spate era montata prost din fabrica. Kitul de ambreiaj a cedat in perioada de garantie si au refuzat sa-l schimbe pe garantie pentru ca am intarziat o luna cu schimbarea uleiului -le-am zis ca imi rezolv problema la alt service si am plecat: a doua zi m-au sunat cu propunerea sa puna placa de presiune pe garantie si eu sa platesc restul de piese plus manopera. Nu au nici un fel de comunicare intre departamente: ma trimit pe mine sa discut cu personal de la fiecare departament in parte: piese, tinichigerie, etc care ori sunt incompetenti, nedisponibili ori amandoua. Edited April 15, 2011 by rvltng_bstrd Link to comment
vladaudio Posted September 20, 2011 Share Posted September 20, 2011 (edited) Eu mi-am cumparat Matizul SE/AC de la Grand Garage Militari din Bucuresti. De fapt am cumparat doua in aceeasi zi "cash". Una mie, una sotiei. Bani nemunciti=mostenire. Era in 28 decembrie 2007. Graba mare, sarbatori, etc... N-au avut culorile dorite de noi, nicio problema. De acum vorbesc doar despre Matizul meu, prima mea masina noua, la varsta de 50 si ceva de ani. Nu mi-a placut nicio culoare pe care o aveau la modelul pe care mi-l alesesem(SE/AC cu barele la culoarea masinii). Asa ca am acceptat sa iau ce aveau expus in showroom, imi placea. Ne-au oferit cate o alarma gratuit pentru cumpararea cu "cash". De aici incolo: 1. Alarma montata in bataie de joc, toate tuburile de cauciuc prin care trec conductorii electrici catre portiere/ inchidere centralizata n-au mai fost montati in lacasele lor. Alarma portbagaj lipsa. Manerele actionare geamuri montata "la misto" Oricum alarma de doi lei, pe nicio masina n-a functionat decat o luna. Ba, mai mult, una a provocat si un schimb de baterie(in garantie, cu greu) 2.Trusa de scule, cric, coarba lipsa(recuperate, cu greu) 3.Nivel lichid racire+ulei motor sub limita normala(cumparat, completat) 4.Amortizoare hayon(asa se zice?) - varza(constatat tarziu, m-am gandit ca "asa face toate") - sunt aceleasi si acum, amortizez cu mana 5.Carte de service lipsa(intrebat de mai multe ori, "nu l-a trimis nustiucine") - lipsa si acum 6.Verificare 1500Km: preluat auto, dus in service, eu in camera de asteptare 2 ore. Exista un geam prin care sa vezi service-ul dar(intamplator ?) era complet blocat de un SUV. Platit schimb ulei(Daewoo, obligatoriu)+filtru ulei. Le-or fi schimbat, oare ? Nu m-au mai vazut nici acolo, nici in alt service autorizat Daewoo pentru verificari gratuite sau obligatorii, chiar daca mi-am pierdut dreptul la garantie. Mi-am pus uleiul care trebuie, mi-am intretinut Matizul cum am vrut(nu singur, am prieteni mecanici), n-am avut oricum decat probleme minore. Cat despre dealer, pffft, kk pute ! Ca majoritatea serviciilor din Romania. Edited September 20, 2011 by vladaudio Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now