aztec Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 se poate face.. si poate ajunge. totul e sa o facem, sa aflam ceva adrese nu este greu. Link to comment
AND Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 Stati ca eu nu inteleg! Ce anume nu va convine? Stiati ca fabrica daewoo de la craiova e terminata si ca urmeaza sa fie achizitionata de altcineva. Si daca Renault vrea sa faca Nissan aici care-i problema? Ar trebuii sa va bucurati pt ca e vorba de un alt produs asociat cu Renault , asamblat in romania ! Mai multe motive pt a-l lua la misto! Abia astept sa vad Matizari facand misto de Nissan Almera pt ca e asamblat cu ajutorul lui nea gica Link to comment
panzer Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 (edited) Eu zic sa facem scrisoarea adresata catre ai nostrii guvernanti. Mie unuia mi se flafaie: ca e GM, ca e Ford, ca e Suzuki numai Renault-Nissan sa nu fie. Edited November 25, 2005 by panzer Link to comment
ticolino Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 @AND: poate pe tine nu de deranjeaza monopolul, dar pe noi da. e o situatie de neacceptat intr-o economie de piata. Link to comment
zack Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 (edited) Stati ca eu nu inteleg! Ce anume nu va convine? Stiati ca fabrica daewoo de la craiova e terminata si ca urmeaza sa fie achizitionata de altcineva. Si daca Renault vrea sa faca Nissan aici care-i problema? Ar trebuii sa va bucurati pt ca e vorba de un alt produs asociat cu Renault , asamblat in romania ! Mai multe motive pt a-l lua la misto! Abia astept sa vad Matizari facand misto de Nissan Almera pt ca e asamblat cu ajutorul lui nea gica andrei tu nu intelegi nimic. nu intelegi ca noi nu vrem LOGAN ?! tu ce ai alege : logan sau kalos ? (daca ar fi la acelasi pret) si daca ar fi preluata de GM,se vor "upgreda{ modelele! matiz---> spark ---------->kalos nubira II->lacetti leganza-->evanda n-ar fi rau sa avem un lacetti(medium options) pe la 11 mii. Edited November 25, 2005 by zack Link to comment
AND Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 Cred ca lumea ar prefera mai mult un Almera la un pret DDP mare cat cel CIP de acum , sau un Megane II de la Renault la 10.000 euro. Link to comment
aztec Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 (edited) cumpararea uzinei din craiova de renault am ajunge in ipostaza similara partidului unic.. adica daca nu esti cu noi, esti impotriva noastra... si gandestete cat lobby poate face o uzina monopolista pe piata pieselor de schimb, service, si chiar a legislatiei in domneniul importurilor si restul.. suna cunoscut,? oare te intrebi de ce avem cea mai dura legislatie la importul de masini sh? oare nu pentru a proteja producatorul autohton? sau nu-ti aduci aminte.. apia... asociatia producatorilor si importatorilor nu are nici un motiv sa protejeze consumatorii... deci masini scumpe dar noi.. ce intereseaza ca o masina la noi este mai scumpa deact afara..protejam producatorul autohton.. nu se poate ca o masina (solenza) sa aiba acelasi pret pe piata sh la fel ca si la cumparare, este un nonsens economic intr-o piata normala...si tico, oricat de mult i-mi place, are o valoare ridicata pe unele segmente (cele mai vechi) din acelasi motiv... compatati preturile de pe mobile.de si autovit la masini produse prin '90.. aceasi masina la noi este mult mai scumpa... http://www.ziare.com/?ziare=details&a_id=12593 Edited November 25, 2005 by aztec Link to comment
artanis Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 Daca Renault ar intentiona sa produca orice altceva inafara de Logan, nu ar fi nici o problema. Din pacate, asa ceva nu se prefigureaza. aztec, sunt nenumarate cazuri de Dacii sh. extrem de scumpe, eu nu am vazut vreo DSN sub 3000E chiar si pt. o "berlina" veche de 10 de ani se cere peste 2000E. Jenibil. Link to comment
DIO Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 15 ani de economie ... oligarhica (cine e de alta parere o va numi de piata) sunt insuficienti pentru dragul nostru popor pentru a intelege ce e ala monopol. E mai bine sa invatam pe banii nostri decat sa ne informam si sa argumentam logic o parere. OK! As fi cel mai fericit daca Nissan Almera s-ar fabrica la Craiova cu conditia ca la Galati sa se fabrice Passat-ul, la Targoviste C3-ul, iar la Cluj 407-le. Link to comment
ali Posted November 26, 2005 Share Posted November 26, 2005 Renault veut racheter une usine Daewoo pour la Logan Visant à accroître la principale capacité de production de la Logan, Renault étudie actuellement le rachat du site roumain de Daewoo. S’il devait se concrétiser, ce rachat confirmera, au-delà du succès de la Logan, la renaissance du constructeur Dacia. Le groupe automobile Renault, à la recherche de capacités de production supplémentaires pour la Logan, étudie le rachat de l'usine du constructeur sud-coréen Daewoo à Craiova (sud de la Roumanie), pour produire sa voiture basique et bon marché, a indiqué récemment le quotidien économique et financier français La Tribune. «On a besoin de capacités de production supplémentaires pour la Logan. Nous cherchons une piste pour les accroître en Roumanie, où nous disposons aujourd'hui d'un solide tissu de fournisseurs. Dans cette optique, nous étudions une possible reprise du site Daewoo», affirme une source industrielle citée par le journal. Interrogé par l'AFP, un porte-parole de Renault a rappelé mardi que le constructeur avait indiqué «depuis plusieurs mois qu'il étudiait toute possibilité d'accroissement des capacités de production de la Logan, surtout en Roumanie. Nous sommes toujours dans ce scénario». Il s'est cependant refusé à tout commentaire sur le rachat de l'usine Daewoo évoqué par le quotidien économique. Selon La Tribune, le gouvernement roumain veut trouver une solution pour cette usine, longtemps brocardée pour sa qualité de fabrication désastreuse, et où Daewoo n'a jamais réalisé les investissements promis. Le ministère roumain de l'économie a ainsi annoncé, fin septembre, sa volonté de reprendre les parts de Daewoo dans la coentreprise, dont l'Etat roumain détient 49% du capital, pour les revendre à un tiers. Outre Renault, Ford et General Motors seraient sur les rangs, poursuit La Tribune. Plus de 100.000 exemplaires de la Logan ont été vendus dans le monde depuis son lancement en septembre 2004 en Roumanie, où elle est fabriquée par la filiale roumaine de Renault, Dacia. La Logan est produite en Roumanie, depuis septembre 2004. Elle est également fabriquée en Russie, depuis avril 2005, au Maroc depuis juillet 2005 et en Colombie depuis août 2005. Elle sera produite en Iran à partir de 2006, ainsi qu’en Inde et au Brésil à compter de 2007. Le 16-11-2005 Par : AFP | | Link to comment
BAD_MF Posted November 26, 2005 Share Posted November 26, 2005 A dat acum 5 min la promotor o stire cum ca Renault e interesat de Craiova. Daca negocierile merg bine in curand se va semna acordul. Nu se stie exact daca se va produce logan, se speculueaza modelele actuale renault, sau noul clio III. Link to comment
artanis Posted November 26, 2005 Share Posted November 26, 2005 Aiurea... cu Loganul suntem condamnati ani buni de-acum incolo daca se semneaza acordul.. Link to comment
CT_ZDB Posted November 26, 2005 Share Posted November 26, 2005 O sa se termine in scurt timp cererea... pentru ca Logan-ul este cumparat de o anumita categorie sociala... E vorba de oamenii care pana la aparitia acestei masini nu isi puteau permite altceva decat 1310-le... pe care o schimbau din 5 in 5 ani.. tot cu o 1310 (Vorbesc de cea mai mare parte a celor care cumpara Logan). Cei care vor mai mult confort, dar nu au bani sa isi permita o masina mai mult de 15-16 mii E, iar masina inseamna mai mult decat un mod de transport din locul A in B, nu o sa mearga pe o astfel de masina (acestia au fost primii clienti pentru Daewoo in Ro). Pentru acestia Loganul nu o sa fie o solutie niciodata... o sa fie cei care ori o sa se reprofileze pe alte marci, sau o sa cumpere Chevrolet-uri cu taxele eferente... (odata cu intrarea in EU o sa dispara magaria cu Leasing-ul & taxa vamala.. va fi ca peste tot 10% taxa vamala indiferent de metoda de plata a masini). Daca megacorporatia Renault-Nisan-Dacia cumpara fabrica din Craiova, cel mai plauzibil si logic ar fi sa se fabrice/ansambleze modelele NISAN, pentru a scapa de taxele vamale la aceste modele, dar unele modele vor deveni concurenti pentru modelele din aceleasi clase pentru Renault... si asta ar fi lupta intre modelele aceluiasi Concern. Numai ca Nisan este in acest moment deasupra Renault-ului din punct de vedere design/calitate/fiabilitate... iar tinta lor dupa aparitia lui Murano este segmentul Premium... Cred ca Itele sunt destul de incurcate... si Renault nu isi doreste inca un concurent pe piata sa pe care in ultimul timp are cele mai mari vanzari: masini ieftine!!! Link to comment
artanis Posted November 26, 2005 Share Posted November 26, 2005 Dar capacitatea de productie a Loganului e subdimensionata. Cererea e mai mare decat oferta, oricat de bizar ar parea. Deci eu vad ca cel mai logic ar fi sa se faca tot Logan. Mai ales ca citeam pe undeva ca este un model de nisa pt. tarile sarace, cu o viata preconizata de 15-20 de ani, cu cate un facelift la vreo 5-7 ani... Link to comment
Esperatul Posted November 26, 2005 Share Posted November 26, 2005 (edited) Almera si Primera se fac in Anglia, n-au taxe de non-euro. Tot loganul ne paste. Oricum, daca da Domnul sa intram in UE, preturile la SH vor scadea substantial, cred ca o sa se resimta in vanzarile renault. Eu la Craiova as vrea sa vad facut un Hyundai Accent sau o Kia Rio, care sa aiba si variante diesel. Va dati seama la ce preturi ar iesi? Dar realitatea e alta. Edited November 26, 2005 by Esperatul Link to comment
Alezz Posted November 26, 2005 Share Posted November 26, 2005 Realitatea e ca daca vin francezii la Craiova am cam dat de dracu pentru ca din punctul meu de vedere nu avem decat 2 optiuni... 1. Tragem de masinile care le avem acum pana cand facem rost de bani si ne luam ceva bun de afara(Germania) nou sau sh... 2. Tragem de masinile care le avem acum pana cand facem rost de bani si ne luam ceva bun de afara (Germania) nou sau sh... De fapt ne intoarcem inainte de '89 ... Link to comment
zack Posted November 26, 2005 Share Posted November 26, 2005 io totusi refuz...sa cred ca vor vinde renault-ului. er fi cei mai dobitoci...m-ar dezamagi profund cei de la pd... mai e vreo speranta ca sa preia altcineva fabrica ? Link to comment
panzer Posted November 27, 2005 Share Posted November 27, 2005 Renault Nissan poate sa construiasca ce vor ei la Craiova: Patrol, Almera. Micra etc. Atata timp cat vor fi unul si acelasi producator politica de preturi e aceeasi! O sa cumparati Logan la acelasi pret ca in Germania. Am spus-o oricarui proprietar de Logan si aici pe forum de cateva ori: motivul pt care Logan-ul e asa ieftin (desi e discutabil) in Romania se numeste CIELO. La o luna dupa ce stocurile de Cielo nu vor mai exista pretul la Logan se va alinia imediat sub urmatorul concurent direct, probabil Hyundai Accent. Statul o sa plateasca (cel mai probabil) in jur de 50mil euro pe fabrica. Renault o sa cumpere fabrica de ochii lumii cu 60mil euro sa zicem. Si s-au scos. Fabrica de la Craiova face mult mai mult de atat in termeni fizici. De castigat insa vor castiga enorm din piata unde vor deveni MONOPOL. De aceea spuneam ca SCRISOAREA DE PROTEST trebuie sa o adresam guvernantilor nostrii. Link to comment
BAD_MF Posted November 27, 2005 Share Posted November 27, 2005 Si daca cumpara renault ce?! Cine ne obliga sa cumparam de la ei?! Nu sunt atatea firme de masini? Cum s-au cumparat pana acum asa se va intampla si de acum inainte! Cei care au cumparat chevrolet pana acum au beneficiat de vreo scutire de taxe? Sa fabrice si tractoare nu ne obliga nimeni sa cumparam! Link to comment
VAXXi Posted November 27, 2005 Share Posted November 27, 2005 (edited) Ideea de MONOPOL iti spune ceva ? Nu mai poti "alege cu portofelul" atunci cand ai un singur producator la nivel national pentru un anumit produs. Edited November 27, 2005 by VAXXi Link to comment
cpop Posted November 27, 2005 Share Posted November 27, 2005 (edited) Mai avem mult pana sa la un guvern capabil de strategii anti-monopol. Si daca cumpara Nissan - nu e Renault, deci se poate considera ca nu e monopol. Guvernoiu' va vinde cui ofera mai mult, in ciuda declaratiilor populiste de genul "dorim ca investitorul sa ajute la dezvoltarea unei industrii orizontale". Nu se poate spune ca Daewoo a ajutat prea mult industria orizontala din Romania, nu a venit cu furnizori care sa fabrice in Romania componente. Renault a facut acest lucru, deci Nissan va beneficia de furnizorii deja existenti pentru Renault (care vor avea mai mult de lucru), deci nici aici industrie in plus. Feelingul meu este ca ne vom bucura de GM. GM si-a vandut participatii la alte firme pentru a crea disponibilitati, pe care sper ca le vor folosi pentru Romania >- Edited November 27, 2005 by cpop Link to comment
artanis Posted November 27, 2005 Share Posted November 27, 2005 Guvernoiu' va vinde cui ofera mai mult Pai asta nu e rau, desi ma tem ca e vorba de cine ofera mai multa spaga... Link to comment
body Posted November 28, 2005 Share Posted November 28, 2005 Cred ca lumea ar prefera mai mult un Almera la un pret DDP mare cat cel CIP de acum , sau un Megane II de la Renault la 10.000 euro. Tu nu intelegi ca pe unii dintre noi nu ne intereseaza marca asta(Renault) - nu am nimic cu Nissanul . Link to comment
cpop Posted December 2, 2005 Share Posted December 2, 2005 Inca un articol despre fabrica de la Craiova si petitorii curierul national Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now