daddy Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Prietene, poza aia e din salonul de la intrarea in pavilionul principal al fabricii. Daca nu stiai pina acum, la DWAR s-au asamblat Matizuri 2 de preserie (circa 18 masini, parca) prin 2002. In acel salon s-a expus si un Matiz 2 din cele fabricate atunci. Ele se folosesc astazi de catre reprezentantele zonale ca masini de serviciu (sint albe la culoare). Link to comment
adrian_r5 Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 "la DWAR s-au asamblat Matizuri 2 de preserie (circa 18 masini, parca) prin 2002" si de ce nu s-a continuat cu productia de serie ? Link to comment
guru Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 (edited) Se pare ca DWAR va trece in posesia statului roman. 2006_004_1_.doc Edited June 22, 2006 by guru Link to comment
aztec Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 http://www.minind.ro/ COMUNICAT DE PRESA Delegatia romana aflata in Coreea de Sud in perioada 19-21 iunie 2006 a reusit sa deblocheze negocierile cu reprezentantii coreeni ai Daewoo Motor Co. Ltd (DWMC), referitoare la rezolvarea situatiei de la fabrica de autoturisme de la Craiova, Daewoo Automobile Romania S.A. Craiova. In urma discutiilor, partenerii coreeni au acceptat propunerile partii romane privind cedarea de catre compania coreeana a cotei de 51% din actiunile SC Daewoo Automobile Romania SA Craiova si stingerea creantelor Daewoo Motor Co. Ltd impotriva acestei societati comerciale. In perioada urmatoare proiectul de contract va fi aprobat de Guvernul Romaniei si Curtea Districtuala din Incheon Seul. Acest lucru permite indeplinirea principalelor obiective urmarite de MEC in solutionarea situatiei de la Craiova si atragerea companiilor interesate sa investeasca in productia de autoturisme. Astfel, statul roman va prelua actiunile detinute de catre Daewoo Motor Co. Ltd, asigurand continuarea activitatii de productie si mentinerea numarului actual de angajati ai societatii cu perspectiva crearii de noi locuri de munca prin proiecte care vor fi ulterior implementate si dezvoltate la fabrica de la Craiova. Biroul de Presa al Ministerului Economiei si Comertului Link to comment
Gica Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Gata, s-a cumparat (sau in curs de). Cica prim-ministrul deja a contactat ambasada SUA sa le dea vestea cea mare. Nu putea sa instiinteze direct Ford sau GM, ca de ei era vorba ? Sa fie intr-un ceas bun, in orice caz ! Link to comment
artanis Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Nu ar stica sa instiinteze si pe alti productori, ca GM si Ford sunt in pragul falimentului Link to comment
Mircea Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Parafrazandu-i pe carcotasi :''I-auzi?!'' De unde o scosesi p-asta? Link to comment
artanis Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Pai de f. mult timp se tot vorbeste de imensele problemele financiare ale GM si Ford. In primul trimestru al anului GM a pierdut 323 milioane $ si anul trecut 8.6 miliarde ! Link to comment
zack Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 fftopic: La cate fabrici are GM si FORD si cati angajati...e normal sa aibe si ani mai prosti. Si in trecut au avut ani critici, dar au trecut. ps: Se pare ca o sa se adevereasca ce a zis cunostinta mea. >- Link to comment
Tommy Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Da, doar ca teoria spune ca nu te extinzi in zone de risc atunci cand nu poti opri pierderile, ci te orientezi spre zone de profit. Europenii au modificat-o si pe asta, nu te extinzi deloc, si ... tai costurile. Link to comment
VAXXi Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 GM are de unde sa piarda, si-au permis in anii anteriori sa dea cu piciorul la 1 miliard de dolari in cercetare traiasca si infloreasca, Chevroletzi de Craiova sa vedem. Link to comment
perfidus Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Daca e sa se orienteze pe zone de profit, atunci dupa cresterile in termeni reali astea sunt ori Europa de Est ori China, dar China e cu risc mai mare asa ca ... Chevrolet Auto Romania suna bine ??? Link to comment
Tommy Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Stii care-i paradoxul? Profitul nu e intotdeauna scop in sine. Asta nu avem de unde sa stim noi. Ei au indicatori clari. Economia moderna (desigur nu in romania) este supermatematizata si 99 la suta e statistica. Totul pe lumea asta e o "Piaţa". Mare. Unde unii joaca si altii nimeresc ca chiorii "Polivalenta". Ca noi ne dorim .. e una, dar daca ne uitam peste cateva cifre ale vanzarilor la nivel mondial, ne dam seama ca piata in est e inca neglijabila, si asa va fi si in urmatorii ani. Asta pe de-o parte, pe de alta "fiscalitatea" .. nu doarme. Aici e ceva mai usor de manevrat decat direct in productie. VW produce in China, Hiunday in Turcia, Toyota are 3 fabrici in Europa si e posibil sa mai deshida una in Rusia, etc. Si-atunci eterna intrebarea .. politica serveste economia.. sau economia politica? Link to comment
Moshu Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Si-atunci eterna intrebarea .. politica serveste economia.. sau economia politica? Raspuns: da. Link to comment
sp67 Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 http://www.minind.ro/In perioada urmatoare proiectul de contract va fi aprobat de Guvernul Romaniei si Curtea Districtuala din Incheon Seul. Eu zic sa ne calmam; eu am invatat la scoala ca negocierile cu coreenii nu sunt niciodata incheiate pana nu ai totul in scris, negru pe alb si cu toate patalamalele in regula - cuvantul dat are valoare zero. Link to comment
alin01 Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Articol azi in Ev. Zilei " General Motors(GM) negociaza cu producatorul auto ucrainean UkrAvto infiintarea unei societati mixte care sa produca automobile Chevrolet in Polonia, potrivit purtatorului de cuvant al GM, citat de Reuters. Discutiile vizeaza fabricarea de vehicule la uzina FSO din apropierea Varsoviei, uzina detinuta de UkrAvto. In prezent, cele doua companii produc impreuna automobile Chevrolet in Ucraina. GM doreste cresterea productiei de autoturisme Chevrolet in Europa, in conditiile in care cea mai mare parte a vehiculelor de acest tip vandute pe continent provin din Coreea de Sud. Potrivit publicatiei Automotive News Europe, in Ucraina vor fi produse 25.000 de autoturisme Chevrolet Aveo, numarul putand creste pana la sfarsitul anului. " Cred ca pica varianta GM in Romania. Link to comment
daddy Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 "la DWAR s-au asamblat Matizuri 2 de preserie (circa 18 masini, parca) prin 2002" si de ce nu s-a continuat cu productia de serie ? Nu a vrut GM. Initial au vrut sa aduca Matiz II in Romania sub numele de Chevrolet Matiz (imediat dupa aparitia GMDAT). Ulterior au aflat ca DWAR a asamblat Matizuri II ... si ca prin contractul de licenta DWAR avea dreptul la toate imbunatatirile ulterioare ale masinii. Si au renuntat sa aduca Matiz II in Romania. Dar nici nu l-au fabricat aici ... Link to comment
mortymer Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 http://www.infonews.ro/article40157.html Link to comment
aztec Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Şereş vrea să reprivatizeze Daewoo până la finele anului Şereş vrea să reprivatizeze Daewoo până la finele anului Ministerul Economiei vrea să privatizeze Daewoo Craiova până la finele anului. „Ne-am propus să anunţăm câştigătorul până la sfârşitul anului”, ne-a declarat Codruţ Şereş, ministrul Economiei. Zilele următoare, Ministerul Economiei va prelua uzina craioveană, după ce s-a bătut palma cu sud-coreenii. Daewoo va produce în continuare autoturisme sub licenţa General Motors, care a fost prelungită cu circa 3 ani. „De anul viitor, compania va trebui să producă maşini Euro 4. În aceste condiţii, privatizarea Daewoo este cea mai bună soluţie, mai ales că şi-au exprimat interesul companii de renume, precum Ford, General Motors, Renault”, a afirmat Şereş. (C.T.) Link to comment
florinbad Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Din nou despre Chery Automobile în Evenimentul Zilei: http://www.expres.ro/article.php?artid=263628 Link to comment
AdiD Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 http://www.autorola.ro/stiri/2006/06/matiz..._la_craiova.htm Matizul chinezesc ar veni la Craiova 29 iunie 2006 Compania chineza Chery Automobile si-a exprimat intentia de a participa la privatizarea fabricii de automobile de la Craiova, ne-a declarat ministrul economiei si comertului, Codrut Seres. Firma chineza se alatura, astfel, celor trei "grei" ai industriei de profil - Ford, General Motors si Renault-Nissan - care ar putea cumpara fabrica. Chery este "renumita" pentru un litigiu cu General Motors, care a cumparat producatorul coreean Daewoo. Americanii ii acuza pe chinezi ca au copiat modelul Matiz/Spark si il vand sub numele QQ, dar cu 3.000 de dolari mai ieftin. Litigiul este in desfasurare Statul roman redevine proprietarul uzinei de la Craiova, fara sa plateasca. Fabrica de la Craiova isi va rascumpara si anula propriile actiuni, detinute de coreeni, pentru 60 de milioane de dolari. "Coreenii si-au asumat integral si datoriile de aproape 550 milioane de dolari", mai sustine Seres, care apreciaza ca licitatia va fi anuntata dupa 30 iulie. Sursa: Evenimentul Zilei Link to comment
ToPser Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Cherry QQ Crash Test... ps. vad ca vitezometrul e gradat pana la 220..ma intreb cum s-o comporta la viteza aia ) http://paultan.org/archives/2006/02/18/chery-qq-crash-test/ Link to comment
Satori Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 Super! E comparatie Matiz / QQ. Apropo, ceasurile QQ sunt 'furate' de la Aveo Sedan 2006 Link to comment
brusli Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 ca sa impacam si daewoo(GM) si dacia(renault)........http://www.autof1.ro/index/RenaultNissan_ar_putea_prelua_20.html Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now