panzer Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 De ce forduri baieti? Toate fordurile pe care le-ati dori sunt facute in europa (spania, germania, turcia) - deci nu cred ca vor fi mai ieftine. In plus Ford nu are nici un model care sa rivalizeze cat de cat cu Logan; ba chiar isi indreapta gama spre produse mai scumpe si mai bine facute. GM ar avea mai multe atuuri - GMDAT este orientat catre masini de buget. Chevy-urile fara taxe au sanse de a concura Logan. - profitabilitatea fabricii ar fi mai buna din productia de motoare si cutii pentru celelalte divizii GM. - reteaua de service-uri este specializata pe GM. - fluxuri de piese de schimb pe canal oficial pentru masinile woo deja existente pe piata. Singurul mare neajuns ar fi posibila viitoare alianta intre GM si Renault. Nu stiu de voi dar eu nu mi-as cumpara Mercedes Made In Romania la pret de Mert. Mai degraba as cumpara un Lacetti Made In Romania la pret de Nubira II. Ne place, nu ne place, suntem o piata pentru masini de buget. Link to comment
adrian_r5 Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 "GMDAT este orientat catre masini de buget. Chevy-urile fara taxe au sanse de a concura Logan. " - si inca ce sanse ! Daewoo demareaza in tromba din proprietatea statului Guvernul este dispus sa acorde facilitati conforme cu normele europene investitorului care va prelua actiunile Daewoo Craiova, pentru a privatiza cat mai repede societatea, a declarat, marti, premierul Tariceanu, in cadrul unei intrevederi cu reprezentantii Ford Motors si Ford Europe. continuarea: http://www.wall-street.ro/articol/Economie...tatea-statului/ Link to comment
artanis Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Tocmai a fost pe Money Channel un interviu cu Seres, care anunta luna martie ca data de preluare a uzinei de la Craiova, cel mai probabil de catre Ford. Link to comment
MariusZMC Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Ford este interesat sa preia Daewoo Automobile Romania SA Constructorul american de automobile Ford este interesat sa participe la privatizarea SC Daewoo Automobile Romania SA, au declarat reprezentantii firmei, in cadrul unei intalniri pe care au avut-o, marti, la Palatul Victoria, cu premierul Calin Popescu-Tariceanu. Primul-ministru a precizat ca Guvernul este dispus sa acorde potentialului investitor facilitati, in conformitate cu normele europene. "Dorim sa privatizam cat mai rapid aceasta societate si va asiguram ca procesul va fi unul transparent si corect, in conditiile legii", a spus Tariceanu, in cadrul intrevederii cu vicepresedintele pentru relatii relatii internationale al Ford Motors, Ford Stephen Biegun, si cu directorul pentru strategii in afaceri al Ford Europe, Lyle Watters. Premierul Calin Popescu-Tariceanu a precizat ca a solicitat Oficiului pentru Participatiile Statului si Privatizarii in Industrie sa pregateasca din timp un plan de actiune, astfel incat procesul de privatizare sa se deruleze cat mai rapid. "Proiectul meu si al Guvernului este crearea unei industrii auto puternice in Romania, deoarece, asa cum se poate constata, industria auto este un motor puternic de dezvoltare al unei economii. Intrarea pe piata romaneasca a unui al doilea producator de talie mondiala, dupa grupul francez Renault, ar aduce beneficii importante economiei romanesti, prin crearea de noi locuri de munca si dezvoltarea industriei adiacente", a subliniat primul-ministru. Sursa: www.masini.ro Link to comment
dreamlike Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 GM-ul ar fi putut cumpara fabrica la pachet, atunci cand a preluat Daewoo Automobile dar au zis ca nu-i intereseaza piata din Europa de est. Acum si-or fi dat seama ca s-au intepat? Personal, as fi mai incatat daca ar prelua GM uzina de la Craiova insa semnalele sunt destul de clare. Pana in primavara insa, va mai curge multa apa pe Dunare. Link to comment
tolin Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Sa nu credem ca-s fraieri, daca luau de la Daewoo, dadeau bani, daca iau de la Axa dau ... ce stie Marele Licurici. Link to comment
CARABUSU Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 (edited) As vrea sa pastreze statul fabrica si sa produca in continuare modelele existente si sa evolueze cu modele noi,pacat de fabrica ca are aparatura si utilaje moderne.Ar fi pacat sa o ia cineva care sa-si bata joc la fel cum au facut si cu aro sau cu dacia.Ar fi pacat! Edited September 22, 2006 by CARABUSU Link to comment
smailmiami Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Nu prea cred ca se va intampla asta. Link to comment
Gica Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 S-a mai discutat, nu ar putea face fata pietei, nu cred ca ai vrea sa conduci o masina "creeata" de statul roman, proiectata de... cine ? Iar modelele existente sunt deja depasite moral, chiar daca mai au ... Trebuie riscat si vandut uni producator de renume mondial, nu cred ca va avea soarta ARO, nici macar a Daciei, eu zic ca "viitorul suna bine" ! Link to comment
Miste_R Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Tot despre Ford..in EVZ Compania Ford Europa si-a anuntat intentia de a deschide o filiala de productie la Daewoo Craiova. Aceasta mutare s-ar putea produce ca urmare a decizei companiei americane de a renunta la fabrica sa din Valencia. Conducerea firmei a confirmat reprezentantilor sindicali din Spania intentia companiei de a deschide o linie de productie in tara noastra, urmand sa construiasca aici noile modele Fiesta. Potrivit surselor citate de cotidianul spaniel “Las Provincias”, in zilele urmatoare uzina din Banie va fi vizitata de o delegatie formata din reprezentanti ai Ford, angajati la Almussafes (fabrica din Valencia). De asemenea, vor veni, de aceasta data la Bucuresti, si sefi ai Ford Europa, acestia pentru a negocia preluarea Automobile Daewoo Craiova. Interesul companiei Ford Europa s-a focalizat asupra fabricii care a apartinut grupului Daewoo si achizitionata recent de guvernul roman, ai carui purtatori de cuvant si-au facut publica intentia de a vinde 51 la suta din procente, in decembrie. Este vorba de una din instalatiile in plina functionare plasata, potrivit autoritatilor romane, in ceea ce este considerat drept "polul de atractie pentru dezvoltarea industriei automobilistice" - o zona in care au investit deja alti fabricanti si in care exista o infloritoare industrie auxiliara. Sindicalistii spanioli sunt ingrijorati Conducerea de la Almussafes a recunoscut proiectul in fata sindicatelor, dezvaluind ca viitorul nu va fi, pentru ei, tocmai roz. "In materie de investitii privirile companiei sunt atintite spre Europa de Est, spre Romania", a declarat ziarului spaniol Las Provincias, reprezentantul sindicatului din Valencia, Miquel Rosaleny. Surse oficiale ale Ford Spania, consultate de Las Provincias, s-au limitat sa sublinieze ca, efectiv, "exista un interes pentru studierea posibilitatilor pe care le reprezinta aceasta fabrica", dar nu au specificat daca acest plan va avea repercusiuni asupra fabricii de la Almussafes. Miquel Rosaleny a asigurat totusi ca Ford are in vedere fabrica din Romania si ca tine deja cont de faptul ca va avea drept concurenti de marca pe aceasta piata, compania Renault si rivali asiatici. Versiunea trimisa de companie sindicatului Almussafes, potrivit responsabililor sindicali, este ca firma doreste sa extinda capacitatea de productie in Europa cu pana la 2 milioane de autvehicule pe an. Acest argument a fost respins de sidicalisti deoarece piata nu poate sa absoarba acest volum. Rosaleny se teme ca pentru noul Ford Fiesta, care se va comercializa incepand cu 2008, va fi aleasa Romania. In acest caz, fabrica Almussafes ar pierde trei din cele patru modele (ca, Mazda 2 si Fiesta) si nu ar mai ramane decat cu Focus. Z Link to comment
florinbad Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Ofertele gigantilor pentru Daewoo Craiova: Trei dintre cei patru potentiali cumparatori ai Daewoo Automobile Romania (DWAR) se pregatesc sa depuna ofertele pentru uzina capabila sa produca 150.000 de autoturisme si 300.000 de motoare pe an. Fiecare dintre marii petitori ai fabricii de la Craiova au interese in Romania. General Motors, Ford si Renault-Nissan se confrunta insa si cu probleme financiare. (restul îl cititi în ziarul Cotidianul) http://www.cotidianul.ro/index.php?id=7151...Hash=fab4e303a3 Link to comment
adrian_r5 Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Tariceanu asigura Ford ca va beneficia de facilitati pentru Daewoo Craiova Ford are intentia ferma de a se implica in procesul de privatizare a uzinei Daewoo Automobile Romania, a afirmat presedintele pentru Europa al companiei, John Fleming, in discutia cu premierul Tariceanu, fiind asigurat de seful Guvernului ca potentialul investitor va beneficia de facilitati, conform normelor UE. continuarea: http://www.bloombiz.ro/articol_66331.html Link to comment
marr Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Chestia buna, in cazul in care (asa cum se preconizeaza) Ford-ul va fi "alesul" este ca se va fabrica un model deja existent (Fiesta) si nu vor inventa o struto-camila (a se citi "masina de 5000 Euro") pentru "pietele emergente - mamaaa ce-mi place termenul ... Link to comment
tolin Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Ford Fiesta este o dezamagire in raport cu Chevrolet Aveo (Kalos). Despre monopolul din reteaua de service nici n-are rost sa discutam. Link to comment
adrian_r5 Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Asa cum am mai spus (si daca n-am spus-o pina acum, o repet ) ... cel mai frumos ar fi sa se faca la Craiova Spark si Kalos / Aveo (... si daca vreti voi, si Lacetti) ... ... mie imi plac aceste masinute precum si preturile la care se vind (raportat la dotari si comparat cu "masina de 5000 euro) ... La Craiova trebuie sa se faca o masina care sa concureze direct Logan-ul - asta spre binele angajatilor de acolo si al cumparatorului romin de "automobil ieftin si bun" Link to comment
Tommy Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Da da. Intr-o afacere fiecare intra pentru a castiga el. Link to comment
brusli Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 doar ca ford ar veni si cu diesel...pe cind aveo/spark Link to comment
adrian_r5 Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 "Da da. Intr-o afacere fiecare intra pentru a castiga el." pai ce, GM n-ar cistiga daca ar face Kalos / Aveo si Spark la Craiova ? Link to comment
Jonin Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Pun pariu cu oricine ca fabrica va fi preluata de GM. Link to comment
Satori Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 doar ca ford ar veni si cu diesel...pe cind aveo/spark Da, da.. de nu mai pot. Dieselul de pe Ford e Pejo. Link to comment
dan_el Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Renault nu e interesat de uzina de la Craiova Grupul francez Renault se va concentra asupra uzinei Dacia de la Pitesti, unde intentioneaza sa dezvolte capaciatea de productie, lasand sa se inteleaga ca grupul nu este interesat de preluarea uzinelor Daewoo de la Craiova. "Ne vom concentra pe uzina actuala a Dacia unde vom dezvolta capacitatea", a declarat azi la Paris Carlos Ghosn, directorul executiv al grupului Renault. Pe de alta parte, Presedintele Ford Europe, John Fleming, a reconfirmat, azi interesul producatorului american pentru uzina din Craiova, conform Mediafax. Uzina de la Craiova a revenit recent in proprietatea statului roman, dupa ce a fost detinuta de grupul sud-coreean Daewoo Motors, aflat in faliment. Fleming a apreciat ca aceasta achizitie reprezinta o oportunitate pentru extinderea activitatii Ford in Europa Centrala si de Est, in special prin productia de automobile de clasa mica. Ziarul Financiar, 28 sep. >- Link to comment
sebian Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Viitorul suna bine, dupa cum zicea mai demult o reclama Link to comment
Gamerul Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Eu votez pentru GM >-. Poate asa trec si eu la Lacetti (coreean bineinteles). Link to comment
smailmiami Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Renault nu e interesat de uzina de la Craiova ... Dumnezeu exista ! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now