Jump to content

Optimism? Daewoo Auto Romania incotro?


FLEX

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este interzisa INMATRICULAREA celor importate incepind cu 01.01.2003 (parca), incluzind aici atit noi cit si SH si PRODUCEREA incepind cu 01.01.2005 (producatorii romani au primit o dispensa de 2 ani).

Link to comment

este de-a dreptul patetic. toate masinile bune sfarsesc prin a nu se mai fabrica. in 97 cand am luat dacia, m-am zgariat pe ochi ca n-am luat tico, si pana sa ma hotarasc nu s-a mai fabricat. pe matiz nu l-am mai ratat dar nici asta nu se mai fabrica... numai nemtii au avut minte in cap si au facut broasca zeci de ani - aia cum a putut sa nici nu fie depasita si sa se si vanda atata timp??

Link to comment

Ia uitati ce scrie la Sebastian (dealer Daewoo)

 

"Prezenta promotie se aplica pana la epuizarea stocului de Matiz Euro 2, urmand a fi valabila si dupa 31 Decembrie 2004, in functie de numarul de masini disponibile. " si se refera la promotia cu 300 euro reducere la Matizache de pe stoc (euro 2)

Link to comment
pai... asa ar fi daca nu ar exista un proprietar actual. dar statul detine 51% din actiuni deci este debitor 51% din datorie, nu? shareholderul e dator la x la suta din profit dar si din datorii.
Ntzzz! Unde ai invatat mata teoria asta economica?! > :)

 

Mai intai: nu statul are 51! Statul e minoritar la Craiova.

 

Apoi: banca are de luat de la societate nu de la actionari. Adika: vezi ce faci si cum o vinzi sau exploatezi sa iti scoti datoria. Altfel nu primesti nimic. Tu ai imprumutat societatea nu actionarii ei. E o regula pe undeva ca actionarii nu pot pierde decat valoarea actiunilor, da nu mai stiu prin ce cod :(

Link to comment

am auzit de la un reporter de la rompres care a vorbit cu nu stiu ce sef de la craiova ca de la anu sigur nu mai fabrica daewoo ! sper ca trec pe gm, si nu pe renault :-? . informatia asta tb sa fi aparut sapt trecuta pe undeva prin presa...

Edited by ticolino
Link to comment

http://www.baniinostri.ro/stiri/stiri.php?ContentID=2486

 

Fabrica Daewoo de la Craiova intra in vizorul investitorilor chinezi

 

 

Chery Automobile Co., cel de-al optulea producator auto din China intentioneaza sa demareze exporturile pe continentul european incepand cu 2007, luand in considerare si posibilitatea ansamblarii de vehicule pe Batranul Continent.

 

Chery a luat in vizor mai multe tari europene cu mana de lucru ieftina, printre care Romania si Polonia.

 

Grupul auto, detinut de stat, a confirmat ca va exporta 250.000 de unitati in Statele Unite, pe care le va comercializa prin intermediul retelei de dealeri ale defunctului Yugo, Visionary Vehicles, din 2007.

 

Chery este cel mai cunoscut pentru modelul QQ, care a declansat un conflict cu General Motors, care i-a acuzat pe chinezi ca au copiat grosolan un model produs de filiala GM Daewoo, binecunoscutul Matiz, frate geaman cu Chevrolet Spark.

 

Producatorii auto consacrati se tem acum cel mai mult de invazia automobilelor produse in China, ieftine si care contin tehnologie produsa tot cu know-how occidental, pe care l-au pus la dispozitie in cadrul diverselor joint-venture-uri cu producatorii locali.

 

Chery a contractat deja studiourile de design Pininfarina si Bertone, pentru dezvoltarea de noi forme originale destinate exportului.

 

"Vom incepe sa producem autovehicule in Europa cu certitudine peste cinci ani, dar nu avem acum un plan detaliat", a declarat o sursa din interiorul departamentului cercetare/dezvoltare de la Chery.

 

Anul trecut, compania chineza a asistat la majorarea vanzarilor la 150.000 de unitati, de la 90.000, in anul anterior.

 

Sursa: Reuters

Link to comment

Ne ridem noi, dar si cu coreenii a fost la fel, toata lumea a zis ce, domne' astia stie ei sa faca masini? ... si uite acum cum plingem dupa coreene.

Orice solutie e buna daca se salaveaza fabrica ... parerea mea #-o

Link to comment
Chery este cel mai cunoscut pentru modelul QQ, care a declansat un conflict cu General Motors, care i-a acuzat pe chinezi ca au copiat grosolan un model produs de filiala GM Daewoo, binecunoscutul Matiz, frate geaman cu Chevrolet Spark.

 

:redface: nu vreau sa par ramolit, da Cherry astia nu-s aia de copiaza Matizul, era un topic pe-aici da nu ma descurc de loc cu searchu' imi da nus-ce erorr

 

exact asta si spune la un mom dat in articol... :lavolan:

Link to comment

Va rugati sa fie salvata fabrica parca sunteti actionari acolo .

Salvata sau nu oricum pretul masinilor va creste , problema este " Ce pret va mai avea masina mea ( a fiecaruia ) " cind se va lua o decizie in legatura cu fabrica .

Daca se continua productia cu aceleasi modele pretul se va mari dar putin.

Daca se produc alte modele atunci in mod cert va creste enorm.

Daca se inchide fabrica pretul la SH va fi in scadere.

In rest nu cred ca respectiva fabrica se ingrijoreaza prea mult daca unul din voi ( noi ) are vreo problema ( cu masina sau in general ) .

Link to comment

Uite, pe mine unul ma doare ca fabrica Aro s-a dus pe gura furnalului si regret foarte mult ca Roman si Tractorul s-au dus dracului ... managementul defectuos si politica interventionista si paternalista a statului au distrus mare parte din industria auto romana; nu m-as oftica prea tare daca n-as vedea ca vecinii nostri fosti in CAER cu traditie auto apropiata de 0 au acum fabrici auto si ne bat la popou ca nr. de exemplare produse (Ungaria, Slovacia, Slovenia), dupa cum cei care au avut si-au crescut capacitatile (Polonia, Cehia).

La Daewoo prabusirea s-a produs pe mina coreeanului, e drept, dar tot nu mi-ar conveni sa dispara uzina, pur si simplu.

Am mai multe motivatii:

- scaderea pretului la SH a masinii ce o conduc acum

- dificultati in asigurarea garantiei pina implinesc cei 3 ani

- monopolul pe cale de a se reinstala al marcii Dacia pe teritoriul Romaniei in segmentul masinilor ieftine ... care n-or sa mai fie atit de ieftine fara concurenta interna.

Ce zici?

Link to comment

zicetzi voi de chinezi, dar cireshica lor arata chiar bine shi.. :o are bandouri laterale, oglinzi in culoarea caroseriei.. cine shtie ce alte gadgeturi mai are..

e cam urat spoilerul ala in forma de gura posomorata.. in rest e dragutz, manca'l'ar tata..

 

ai dreaq chinezi.. :caaalm:

Link to comment

Chery QQ...cat de dragutzel este. Si cred ca baietii astia chinezi au gandit bine faza cu cumparatul uzinei Daewoo Romania pt ca nu ar investii foarte mult in utilaje (QQ-ul ala este clona clara de Matiz :) ), Eu imi fac mai multe griji in privinta pieselor pt Autoturismele noastre (chiar daca la Tico mai merg piese de pe Suzuki Alto)

Link to comment

http://www.autoindex.org/model.plt?no=2473&ass=

 

se pot vedea caracteristicile tehnice la ambele motorizari. Pentru orice eventualitate le pun si aici:

 

Chery QQ Hatchback 5d SQR7080 - 0.8

Number of seats 5

Engine

Engine type Otto, Front transversal

Number of cylinders 3, In-line

Engine capacity 812 cm3

Number of valves 6 OHC

Fuel Petrol, Injection by cylinder

Supercharging None

Compression ratio 9.5

Max Power 38 kW () 6000 rpm

Max torque 77 Nm (rpm) 3500 rpm

Transmission & Drive

Drive front-wheel drive

GearBox 5 Manual

Brakes & Tyres

Front tyres 175/60 R13

Rear tyres 175/60 R13

Suspensions

Dimensions

Wheelbase 2348 mm

Length 3550 mm

Width 1508 mm

Height 1491 mm

Curb weight 850 kg

Max. weight 1225 kg

Performance

Top speed 135 km/h

Consumption

Out of city 4.2 l/100 km

 

 

Chery QQ Hatchback 5d SQR7110 - 1.1

Number of seats 5

Engine

Engine type Otto, Front transversal

Number of cylinders 4, In-line

Engine capacity 1051 cm3

Number of valves 8 OHC

Fuel Petrol, Injection by cylinder

Supercharging None

Compression ratio 9

Max Power 38.5 kW () 5200 rpm

Max torque 83 Nm (rpm) 3000 rpm

Transmission & Drive

Drive front-wheel drive

GearBox 5 Manual

Brakes & Tyres

Front tyres 175/60 R13

Rear tyres 175/60 R13

Suspensions

Dimensions

Wheelbase 2348 mm

Length 3550 mm

Width 1508 mm

Height 1491 mm

Curb weight 880 kg

Max. weight 1250 kg

Performance

Top speed 140 km/h

Consumption

Out of city 4.4 l/100 km

 

Sounds good :banana:

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...