Satori Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 cum suna legea? "este interzisa inmatricularea" sau "este interzisa producerea"? caci daca este interzisa producerea de E2 atunci e simplu. Link to comment
FLEX Posted January 5, 2005 Author Share Posted January 5, 2005 Este interzisa INMATRICULAREA celor importate incepind cu 01.01.2003 (parca), incluzind aici atit noi cit si SH si PRODUCEREA incepind cu 01.01.2005 (producatorii romani au primit o dispensa de 2 ani). Link to comment
keluboss Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 ) ))) pai tu ce matiz ai vazut iesit incepind de saptamina asta de la Craiova? Link to comment
keluboss Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 chiar vrea sa-si ia un prieten de-al meu si la Grand Garage i-au spus ca nu mai au, ca nu se mai fabrica "> Link to comment
Alinake Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 nuuuuuu ("> vreau matizzzzz... ("> tre sa se rezolve cumva... va rog astept.. desi nu mai am rabdare S"> Link to comment
Ana Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 este de-a dreptul patetic. toate masinile bune sfarsesc prin a nu se mai fabrica. in 97 cand am luat dacia, m-am zgariat pe ochi ca n-am luat tico, si pana sa ma hotarasc nu s-a mai fabricat. pe matiz nu l-am mai ratat dar nici asta nu se mai fabrica... numai nemtii au avut minte in cap si au facut broasca zeci de ani - aia cum a putut sa nici nu fie depasita si sa se si vanda atata timp?? Link to comment
keluboss Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 voi poate o sa fiti mai norocosi si prindeti Matiz 2 si atunci sa vezi baieram ca ati mai asteptat Link to comment
Alinake Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Ia uitati ce scrie la Sebastian (dealer Daewoo) "Prezenta promotie se aplica pana la epuizarea stocului de Matiz Euro 2, urmand a fi valabila si dupa 31 Decembrie 2004, in functie de numarul de masini disponibile. " si se refera la promotia cu 300 euro reducere la Matizache de pe stoc (euro 2) Link to comment
panzer Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 pai... asa ar fi daca nu ar exista un proprietar actual. dar statul detine 51% din actiuni deci este debitor 51% din datorie, nu? shareholderul e dator la x la suta din profit dar si din datorii. Ntzzz! Unde ai invatat mata teoria asta economica?! > Mai intai: nu statul are 51! Statul e minoritar la Craiova. Apoi: banca are de luat de la societate nu de la actionari. Adika: vezi ce faci si cum o vinzi sau exploatezi sa iti scoti datoria. Altfel nu primesti nimic. Tu ai imprumutat societatea nu actionarii ei. E o regula pe undeva ca actionarii nu pot pierde decat valoarea actiunilor, da nu mai stiu prin ce cod Link to comment
ticolino Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 (edited) am auzit de la un reporter de la rompres care a vorbit cu nu stiu ce sef de la craiova ca de la anu sigur nu mai fabrica daewoo ! sper ca trec pe gm, si nu pe renault . informatia asta tb sa fi aparut sapt trecuta pe undeva prin presa... Edited January 10, 2005 by ticolino Link to comment
ticolino Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 http://www.baniinostri.ro/stiri/stiri.php?ContentID=2486 Fabrica Daewoo de la Craiova intra in vizorul investitorilor chinezi Chery Automobile Co., cel de-al optulea producator auto din China intentioneaza sa demareze exporturile pe continentul european incepand cu 2007, luand in considerare si posibilitatea ansamblarii de vehicule pe Batranul Continent. Chery a luat in vizor mai multe tari europene cu mana de lucru ieftina, printre care Romania si Polonia. Grupul auto, detinut de stat, a confirmat ca va exporta 250.000 de unitati in Statele Unite, pe care le va comercializa prin intermediul retelei de dealeri ale defunctului Yugo, Visionary Vehicles, din 2007. Chery este cel mai cunoscut pentru modelul QQ, care a declansat un conflict cu General Motors, care i-a acuzat pe chinezi ca au copiat grosolan un model produs de filiala GM Daewoo, binecunoscutul Matiz, frate geaman cu Chevrolet Spark. Producatorii auto consacrati se tem acum cel mai mult de invazia automobilelor produse in China, ieftine si care contin tehnologie produsa tot cu know-how occidental, pe care l-au pus la dispozitie in cadrul diverselor joint-venture-uri cu producatorii locali. Chery a contractat deja studiourile de design Pininfarina si Bertone, pentru dezvoltarea de noi forme originale destinate exportului. "Vom incepe sa producem autovehicule in Europa cu certitudine peste cinci ani, dar nu avem acum un plan detaliat", a declarat o sursa din interiorul departamentului cercetare/dezvoltare de la Chery. Anul trecut, compania chineza a asistat la majorarea vanzarilor la 150.000 de unitati, de la 90.000, in anul anterior. Sursa: Reuters Link to comment
alx Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 kool! cherry... si asa se transforma daewoo intr-o "cireshika"... Link to comment
FLEX Posted January 11, 2005 Author Share Posted January 11, 2005 Ne ridem noi, dar si cu coreenii a fost la fel, toata lumea a zis ce, domne' astia stie ei sa faca masini? ... si uite acum cum plingem dupa coreene. Orice solutie e buna daca se salaveaza fabrica ... parerea mea Link to comment
keluboss Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 nu vreau sa par ramolit, da Cherry astia nu-s aia de copiaza Matizul, era un topic pe-aici da nu ma descurc de loc cu searchu' imi da nus-ce erorr Link to comment
iuzar Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 Chery este cel mai cunoscut pentru modelul QQ, care a declansat un conflict cu General Motors, care i-a acuzat pe chinezi ca au copiat grosolan un model produs de filiala GM Daewoo, binecunoscutul Matiz, frate geaman cu Chevrolet Spark. <{POST_SNAPBACK}> nu vreau sa par ramolit, da Cherry astia nu-s aia de copiaza Matizul, era un topic pe-aici da nu ma descurc de loc cu searchu' imi da nus-ce erorr <{POST_SNAPBACK}> exact asta si spune la un mom dat in articol... Link to comment
keluboss Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 :"> scuzati pardon, bonsoir, sunt inca sub efectul medicamentelor va rog sa ma iertati nu mai postez azi nimik Link to comment
iuzar Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 Nu-i bai, si eu sunt cam ametit azi...asta din poza ii Matizul ciresar... Link to comment
tete Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 Va rugati sa fie salvata fabrica parca sunteti actionari acolo . Salvata sau nu oricum pretul masinilor va creste , problema este " Ce pret va mai avea masina mea ( a fiecaruia ) " cind se va lua o decizie in legatura cu fabrica . Daca se continua productia cu aceleasi modele pretul se va mari dar putin. Daca se produc alte modele atunci in mod cert va creste enorm. Daca se inchide fabrica pretul la SH va fi in scadere. In rest nu cred ca respectiva fabrica se ingrijoreaza prea mult daca unul din voi ( noi ) are vreo problema ( cu masina sau in general ) . Link to comment
FLEX Posted January 11, 2005 Author Share Posted January 11, 2005 Uite, pe mine unul ma doare ca fabrica Aro s-a dus pe gura furnalului si regret foarte mult ca Roman si Tractorul s-au dus dracului ... managementul defectuos si politica interventionista si paternalista a statului au distrus mare parte din industria auto romana; nu m-as oftica prea tare daca n-as vedea ca vecinii nostri fosti in CAER cu traditie auto apropiata de 0 au acum fabrici auto si ne bat la popou ca nr. de exemplare produse (Ungaria, Slovacia, Slovenia), dupa cum cei care au avut si-au crescut capacitatile (Polonia, Cehia). La Daewoo prabusirea s-a produs pe mina coreeanului, e drept, dar tot nu mi-ar conveni sa dispara uzina, pur si simplu. Am mai multe motivatii: - scaderea pretului la SH a masinii ce o conduc acum - dificultati in asigurarea garantiei pina implinesc cei 3 ani - monopolul pe cale de a se reinstala al marcii Dacia pe teritoriul Romaniei in segmentul masinilor ieftine ... care n-or sa mai fie atit de ieftine fara concurenta interna. Ce zici? Link to comment
strumfuadi Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 zicetzi voi de chinezi, dar cireshica lor arata chiar bine shi.. are bandouri laterale, oglinzi in culoarea caroseriei.. cine shtie ce alte gadgeturi mai are.. e cam urat spoilerul ala in forma de gura posomorata.. in rest e dragutz, manca'l'ar tata.. ai dreaq chinezi.. Link to comment
Leutzu Posted January 13, 2005 Share Posted January 13, 2005 Chery QQ...cat de dragutzel este. Si cred ca baietii astia chinezi au gandit bine faza cu cumparatul uzinei Daewoo Romania pt ca nu ar investii foarte mult in utilaje (QQ-ul ala este clona clara de Matiz ), Eu imi fac mai multe griji in privinta pieselor pt Autoturismele noastre (chiar daca la Tico mai merg piese de pe Suzuki Alto) Link to comment
florinbad Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 Astazi, in Evenimentul Zilei, despre Chery: http://www.evenimentulzilei.ro/social/?new...834eff4a135b350 Link to comment
Indigo Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 http://www.autoindex.org/model.plt?no=2473&ass= se pot vedea caracteristicile tehnice la ambele motorizari. Pentru orice eventualitate le pun si aici: Chery QQ Hatchback 5d SQR7080 - 0.8 Number of seats 5 Engine Engine type Otto, Front transversal Number of cylinders 3, In-line Engine capacity 812 cm3 Number of valves 6 OHC Fuel Petrol, Injection by cylinder Supercharging None Compression ratio 9.5 Max Power 38 kW () 6000 rpm Max torque 77 Nm (rpm) 3500 rpm Transmission & Drive Drive front-wheel drive GearBox 5 Manual Brakes & Tyres Front tyres 175/60 R13 Rear tyres 175/60 R13 Suspensions Dimensions Wheelbase 2348 mm Length 3550 mm Width 1508 mm Height 1491 mm Curb weight 850 kg Max. weight 1225 kg Performance Top speed 135 km/h Consumption Out of city 4.2 l/100 km Chery QQ Hatchback 5d SQR7110 - 1.1 Number of seats 5 Engine Engine type Otto, Front transversal Number of cylinders 4, In-line Engine capacity 1051 cm3 Number of valves 8 OHC Fuel Petrol, Injection by cylinder Supercharging None Compression ratio 9 Max Power 38.5 kW () 5200 rpm Max torque 83 Nm (rpm) 3000 rpm Transmission & Drive Drive front-wheel drive GearBox 5 Manual Brakes & Tyres Front tyres 175/60 R13 Rear tyres 175/60 R13 Suspensions Dimensions Wheelbase 2348 mm Length 3550 mm Width 1508 mm Height 1491 mm Curb weight 880 kg Max. weight 1250 kg Performance Top speed 140 km/h Consumption Out of city 4.4 l/100 km Sounds good Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now