Esperatul Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 (edited) Sunt curios cum se vor chema modelele, poate ceva de genul Gaz Yeltsin sau Tata Gandhi Edited January 16, 2007 by Esperatul Link to comment
Zmeul cel rau Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 La cat de bine se descurca indienii la Sidex, nu stiu daca e o idee atat de proasta... Link to comment
smailmiami Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Esperatul said: Sunt curios cum se vor chema modelele, poate ceva de genul Gaz Yeltsin sau Tata Gandhi Tata este o firma foarte mare care a cumparat printre altele divizia de autobuze si camioane a Daewoo. Are niste nume dragute la masini, cum ar fi Indica, nu folosesc Gandhi sau Budha ... Acu daca facem misto de orice ca suntem noi mai destepti ... Link to comment
perfidus Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 (edited) ... Iar ucranienii de la UkrAuto sunt actionari si la fabrica FSO din Polonia unde se va face Chevy Aveo, asa ca nu mai dati cu pietre degeaba. Incepe sa prinda contur posibilitatea de a detine in curand o masina de "marca nationala" ) Edited January 16, 2007 by perfidus Link to comment
Esperatul Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Nu "se va face", se va asambla, e o diferenta. Orice ar veni, prefer sa fie cineva care are tehnologia si vointa sa foloseasca motoare economice, mi se pare una din conditiile esentiale in a produce un automobil de buget, si cred ca acest cineva poate fi ford. Link to comment
smailmiami Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Ce mai conteaza daca se asambleaza sau se face ? Cel mai important este faptul ca se produce. Dintre toti producatorii mentionati, cred ca Ford se va incadra cel mai greu la capitolul "masini de buget". Din ce am discutat cu un director de la ACSA, acesta a spus ca fabrica nici nu concepe altceva in afara de GM, si ca Basescu face lobby pentru Ford. Uitandu-ma, fara sa insist prea mult, peste componenta comisiei de privatizare, vad ca nu prea mai sunt oameni de-ai lui Basescu. Link to comment
Esperatul Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 (edited) smailmiami said: Ce mai conteaza daca se asambleaza sau se face ? De asamblat din CKD poate oricine, nu ii trebuie cunostinte deosebite, deci si ucrainienii pot asambla orice nu tre sa aiba cine stie ce tehnologie, cunostinte sau experienta. In schimb la Craiova sunt facilitati complete de productie si in general cred ca daca vin unii gen ucrainieni e posibil ca ei sa invete de aici si nu invers si probabil pentru tehnologia pe care ei nu o au vin. Edited January 16, 2007 by Esperatul Link to comment
e2k Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 (edited) 15.01.2007 Daewoo Automobile Romania a deschis primul magazin propriu de piese de schimb Daewoo Automobile Romania S.A. a deschis azi, 15 ianuarie 2007, în Craiova primul său magazin propriu de piese de schimb. Magazinul este situat vizavi de magazinul de prezentare a autoturismelor Daewoo, în str. Calea Bucureşti, la parterul blocului B29A (la intrarea în Piaţa Centrală) şi oferă spre vânzare piese de schimb şi accesorii pentru toate modelele de autoturisme Daewoo. Acesta este primul magazin de piese de schimb propriu al companiei, până în prezent vânzarea de piese de schimb efectuându-se exclusiv prin intermediul dealerilor Daewoo. Aceştia vor continua, însă, să vândă în continuare piese de schimb. Compania intenţionează să deschidă în viitorul apropiat magazine proprii de piese de schimb şi în alte oraşe mari ale ţării, acolo unde se găsesc multe vehicule Daewoo în circulaţie, în cadrul unui plan de creare a unei reţele naţionale proprii de desfacere a pieselor de schimb. "Încercăm, prin această iniţiativă, să creăm un acces mai rapid al clienţilor la piesele de schimb Daewoo, în condiţii de maximă siguranţă în ce priveşte calitatea acestora. Avem în vedere extinderea acestui mod de lucru în toate marile oraşe din România.", a afirmat dl. Ion Ion, preşedintele Daewoo Automobile România. Noul magazin din Craiova este deschis zilnic între orele 9 şi 17, iar sâmbăta între orele 9 şi 13. Cei interesaţi pot contacta personalul magazinului la tel. 0251-418212 sau la adresa de e-mail magazin_piese@daewoo.ro. Sursa: http://www.daewoo.ro/eveniment/ev34.php Astia mai fabrica si masini sau s-au reprofilat pe vanzari de piese doar? ) Edited January 16, 2007 by e2k Link to comment
perfidus Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Esperatule, scuze dar tu te faci ca nu pricepi. Ucrainienii faceau masini copiate dupa Chevrolet si inainte de a veni Renault sa faca dacia 1100 la Mioveni. Nu au ei varful tehnologiei japoneze insa la copiat se pricep la fel de bine ca si coreenii. Altele sunt problemele lor, si astea sunt mai degraba similare cu cele de pe plaiurile mioritice. Acum sunt actionarii majoritari la fabrici care asambleaza Chevrolet pentru piata lor interna (unde se zice ca au cca 8%, mai mult decat are Chevrolet Romania la noi). Si ce legatura are tehnologia de varf cu o masina buget? La Logan ai vazut vreo mare inovatie tehnologica (in afara de oglinda laterala simetrica )? Interesul lor major este cel financiar,ca actionar, tehnologia pe care o vor gasi aici e aceeasi pe care au achizitionat-o si din celelalte foste fabrici Daewoo,si care va fi completata de GM pentru a produce speram Spark, nimic de avangarda, nu crezi? Link to comment
Esperatul Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 (edited) Ce masini copiate dupa Chevrolet faceau? Volga?!? La ce te referi la copiat? La design? Ce au copiat coreenii? Daca te referi la tehnologia motoarelor preluata partial de la opel asta nu e un exemplu concludent. Opel care erau in acelasi grup (GM) le-au furnizat tehnologie si tot au copiat prost ( vezi motoarele care se afla acum in gama chevrolet GMDAT ). Deci daca daewoo care aveau acces probabil la multe din informatiile celor de la Opel nu au reusit sa copie un motor decent calumea, cum ar face-o unii care nu au nici macar acest lucru? Probabil ca ce vor ei sa faca e sa cumpere fabrica si sa subcontracteze cum probabil fac si in Polonia, dar asta ar inseamna anularea capacitatii de productie, masinile vor fi doar asamblate. Ceea ce inseamna in opinia mea preturi mari la piese de schimb. Si la Logan sunt o groaza de chestii bazate pe tehnologia renoului carel-au facut atractiv pe piata noastra. De ex motoarele: cele diesel CR de generatia 2 care chiar daca sunt motoare de conceptie nu prea recenta nu au echivalent in gama GMDAT. Motoarele pe benzina by reno, chiar daca au multi ani de cand au fost concepute sunt economice, concept cu care GMDAT nu are nici o legatura. Nu vreau sa fie ultimile descoperiri tehnologice dar nici motoare si sasiuri vechi de 50 de ani. Edited January 16, 2007 by Esperatul Link to comment
tolin Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Esperatul said: ... Motoarele pe benzina by reno, chiar daca au multi ani de cand au fost concepute sunt economice ... Economice la ce ? La tehnologia de pe ele ? Link to comment
Esperatul Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 (edited) Asta e partea nasola la byReno, adica totul e facut la cost minim, calitatea lasa serios de dorit, dar asta nu inseamna ca nu au un consum decent, ceea ce la motoarele pe injectie chevi/woo e subiect tabu. Edited January 16, 2007 by Esperatul Link to comment
tolin Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Masinile Daewoo consuma mai mult daca sunt conduse precum cele by reno. Altfel, nu exista deosebiri semnificative intre consumurile motoarelor de acelasi tip si capacitate. Link to comment
Esperatul Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 (edited) Sunt motoare pe acelasi principiu, nu cred ca motoarele daewoo vin de pe marte. Pot sa dau exemple constatate personal pe masini de gabarite si cilindree asemanatoare. De exemplu 12 in bucuresti pentru un Aveo/Kalos cu motor de 1.4 e un consum uzual. Cliourile de la firma unde am lucrat scoteau lejer 9-10, la fel scot si loganurile. Nu mai zic de Corsa (ca sunt in aceeasi clasa) care scot lejer 9 in Bucuresti. Exemplele pot continua la infinit. Ca sa nu mai zic la categoria 1.2, unde un Polo cu motorul de drujba de la skoda scoate 5 afara si 9 in oras. Edited January 16, 2007 by Esperatul Link to comment
tolin Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Treaba nu tine doar de motor si de cutie. La drum intins consumau diferit ? Ma indoiesc. Daca loganesti un Daewoo consumi mai mult, asta este clar. Stai intr-o treapta mai mica de la cutie si sa vezi ca o sa consumi 9%. Link to comment
perfidus Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Deviem de la topic... Motoarele coreene SUNT performante ca dinamica si fiabilitate, asta o constata oricine. Raportul consum/performante e inclinat la Daewoo pe performante si asta este. Motoarele sunt copiate bine si dupa mine le-au adus si imbunatatiri/actualizari, singuri, fara mare ajutor de la americani. Geometria variabila a galeriei de admisie la modelele DOHC este un exemplu. Prin fabrica de motoare, pe unde am umblat, era plin de documentatii tehnice GM. Tehnologia diesel Common Rail intra si ea din acest an pe linia GM, pe Lacetti, Captiva si Epica, din pacate nu si la modelele entry. Motoarele astea de fapt nu vor mai avea mai nimic coreean. Eu trag aici concluzia si ma opresc. E foarte bine ca GM are inca prima sansa la Craiova fie si prin intermediarii ucrainieni. Link to comment
Esperatul Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Da, bine, nici eu nu am chef de polemica, mai ales ca sunt pe forum GM. Am vazut ca vor baga un diesel pe Lacetti, dar iar nu-i inteleg aici. In loc sa foloseasca un motor diesel Isuzu de 1.7 de 80/100/125 de cai testat si imbunatatit timp de 20 de ani (sa zicem ca trebuie sa plateasca pt cele de Fiat licenta) au preferat sa o ia de la zero. Link to comment
tolin Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Demult nu mai impun inginerii linia de dezvoltare la masinile sub un anumit pret. Managementul unei intreprinderi seamana tot mai mult cu politica, cine minte mai frumos, conduce si apoi, redresarea se face pe seama disponibilizarilor. Link to comment
ToPser Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Pai sa nu aiba si ucrainenii falitii lor? Rau am ajuns !!! Link to comment
ovi_jer Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Esperatul daca intelegeai faptul ca opel este protejat in europa si daewoo nu are dreptul sa-l concureze la motorizari nu iti mai puneai intrebarea aceea Link to comment
Laurycã Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 (edited) Daewoo - magazin propriu de piese Primul magazin propriu de piese de schimb al Daewoo Automobile Romania a fost deschis la Craiova, urmand ca, in viitorul apropiat sa fie inaugurate astfel de magazine de prezentare si in alte orase din tara. Pana acum vanzarea de piese de schimb pentru marca Daewoo se facea exclusiv prin intermediul dealerilor, care vor continua, insa, sa vanda piese si de acum inainte. Deci fabrica nu e chiar in "stand-by" pentru vânzare. Totusi e o initiativa buna; poate se ieftinesc piesele. http://www.gandul.info/articol_27236/daewo...u_de_piese.html Edited January 17, 2007 by Laurycã Link to comment
ovi_jer Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Daca nu mai fabrica masini ce vrei sa faca cu piesele existente pe stoc? Sa le arunce la gunoi? Link to comment
Laurycã Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 La asta nu m-am gandit!! Link to comment
smailmiami Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 (edited) Ca fapt divers, mi-a zis cineva de la fabrica (,) ca nu s-ar mai fabrica masini de azi, da nu prea imi vine sa cred. Nu cred ca au deschis magazinul ca sa scape de stocuri, ca nu se compara un magazin in Craiova (care e plina de asa ceva) cu comenzile pe care le au pe tara ... Si chestia cu magazinul iar parca se bate capa in cap. ACSA, care e actionar majoritar al fabricii, are vreo 4 magazine in Craiova. Cum adica vine asta, ca fabrica si-a deschis magazin propriu daca ACSA are deja si ei sunt sefii ... Edited January 17, 2007 by smailmiami Link to comment
ovi_jer Posted January 18, 2007 Share Posted January 18, 2007 Cred ca nu ai inteles bine. Uzina nu are decit un service si nu este actionar nici un magazin la uzina sau uzina la vreun magazin. Acum isi deschide propria retea pentru ca trebuie sa lichideze stocul si este obligata sa asigure piese timp de 12ani pentru masinile vandute. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now