siru Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 Pe site-ul oficial www.daewoo.ro de cateva zile la capitolul preturi apar Matiz, Nubira si Tacuma, dar nu mai apare Cielo. Sa inteleg ca nu se mai produce/vinde Cielo, iar restul modelelor se produc si se vand in continuare? Caci acea lista este actualizata zilnic... Link to comment
scorpion Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 Se produce numai Matiz , restul sint pe stoc limitat ( Tacuma , Nubira ) . Cielo nu se mai fabrica si nu mai exista pe stoc . Link to comment
e2k Posted November 4, 2007 Share Posted November 4, 2007 VĂCĂROIU: FORD AR PUTEA RENUNŢA LA PRELUAREA AUTOMOBILE CRAIOVA Dacă investigaţia Comisiei Europene nu se va încheia mai repede compania Ford ar putea renunţa la preluarea fabricii Automobile Craiova. Afirmaţia îi aparţine lui Nicolae Văcăroiu, care a adăugat că ajutoarele de stat la privatizarea Automobile Craiova sunt legale şi că Ford nu a fost favorizat. Oficialii de la Bruxelles verifică dacă anularea datoriilor şi impunerea unor condiţii la privatizarea Automobile Craiova reprezintă ajutoare de stat. Contractul de privatizare a Automobile Craiova cu grupul american Ford a fost semnat în septembrie. Ford a preluat 72,4% din acţiunile deţinute de AVAS la Automobile Craiova pentru 57 milioane de euro. Antena 3 Adăugat: 03 noiembrie 2007 http://www.antena3.ro/Vacaroiu-Ford-ar-put..._41302_ext.html Link to comment
ady2000 Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Buna seara, Este pentru prima data cand scriu pe un forum, de aceea imi cer scuze pentru eventualele greseli sau daca nu am postat unde trebuie. Ma intereseaza si pe mine achizitionarea unui Matiz. Dilema este daca mai merita cumparat unul nou, mai ales ca va fi luat in rate pe cativa ani. Ce se va intampla pe termen lung cu reteaua de service sau cu piesele de schimb. S-a stabilit la semnarea contractului de vanzare a fabricii Daewoo, ca Ford se obliga sa produca timp de 10 ani piese de schimb, asa cum prevede legea. Dvs. daca ar fi sa va luati la ora actuala o masina noua, ati alege Matiz? Ati mai avea incredere intr-o marca care nu se va mai fabrica? Sper sa ma ajutati sa iau o decizie corecta. Multumesc! Link to comment
closchkutza Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Da, din cate stiu eu, Ford este obligata sa produca inca 10 de acum incolo piese. Oricum, piese se vor gasi si daca nu produce ford, pentru ca la polonezi sunt foarte multe matizuri inca in circulatie. Din punctul meu de vedere, daca ar fi sa-mi cumpar din nou matizul pe care il am acum, da, l-as cumpara . Si eu am masina in leasing, mai am inca ceva de platit la ea si nu ma simt amenintat de nimic. Link to comment
e2k Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 (edited) S-a mai discutat pe tema asta cred ca tot aici. Dupa parerea mea nu piesele sunt principala problema, oricum unele piese la Daewoo-uri nu se fabricau la Craiova ci erau importate. Problema principala este cine plateste pentru piesele stricate in garantie. Practic daca cumperi acum un Matiz si peste doi ani si ceva se strica o piesa care era prinsa in garantia extinsa cine va plati pentru o piesa noua daca fabrica de la Craiova va fi Ford? Nu stiu exact cum se vor reorganiza Daewoo Automobile Romania SA si Automobile Craiova SA dar cred ca noii proprietari ai fabricii vor trebui obligati sa plateasca piesele schimbata pe garantie la Daewoo-urile fabricate aici. Oricum desi s-a semnat contractul, preluarea de catre Ford nu este inca 100% sigura. Edited November 5, 2007 by alx Link to comment
scorpion Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Se asteapta decizia Comisiei Europene , procesul de privatizare a inghetat , dar nu s-a anulat . Link to comment
alx Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Exista niste acorduri internationale cum ca o fabrica este obligata sa asigure piese de schimb timp de 4 sau 7 ani (nu mai stiu exact). Problema este ca e definita si cantitatea... Link to comment
Lucian M Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Parca erau obligati sa asigure piese pt 10 ani... Link to comment
EM!L Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Obligatia se mentine (perioada nu o mai stiu nici eu exact, parca tot 10 ani tin minte) dar calitatea pieselor produse va scadea cu timpul la fel si cum s-a intamplat cu calitatea masinilor, din pacate . Link to comment
dreaQ Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Pun pariu ca, daca ford era o companie europeana, privatizarea s-ar fi realizat mult mai rapid. Sa zicem daca ar fi fost o companie din...Franta. Ma miram sa fie totul asa de siplu. Pentru cei din Craiova ma refer. Nu ma gandesc la taxe, bani din privatizai... Link to comment
EM!L Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 (edited) Cu siguranta ca "betele-n roate" puse sub forma unor anumiti pasi ce trebuiesc parcursi, au drept cauza faptul ca Fordul nu-i comp. europeana si concureaza Renou (or fi avut ei grija sa puna o "vorba buna" ). Edited November 5, 2007 by EM!L Link to comment
ady2000 Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 Obligatia se mentine (perioada nu o mai stiu nici eu exact, parca tot 10 ani tin minte) dar calitatea pieselor produse va scadea cu timpul la fel si cum s-a intamplat cu calitatea masinilor, din pacate . Ce vreti sa spuneti cu "a scazut calitatea masinilor".Puteti sa detaliati putin, va rog frumos. Sa intelg ca acum Matizurile nu mai sunt fiabile? Ma refer la cele euro 4. Link to comment
EM!L Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 (edited) Poate te lamuresc unii colegi ce au avut Matizuri mai vechi si apoi le-au schimbat cu unele mai noi. Eu pot sa iti spun despre Cielo, ca a scazut mult calitatea masinii dupa anul 2000. Fiabile sunt... printre cele mai fiabile de la noi, masinile Daewoo, eu ma refeream la calitatea interioarelor, asamblarilor etc. Edited November 6, 2007 by EM!L Link to comment
cararama Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 (edited) Cu siguranta ca "betele-n roate" puse sub forma unor anumiti pasi ce trebuiesc parcursi, au drept cauza faptul ca Fordul nu-i comp. europeana si concureaza Renou (or fi avut ei grija sa puna o "vorba buna" ). nu cred ca are de a face cu renaultul. pur si simplu au crezut ca pot fi mai smecheri ca ue. ceea ce "> Edited November 6, 2007 by Mircea Te rog foloseste si majuscule unde trebuie. Link to comment
dreaQ Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 (edited) Interesul lor nu e sa fie mai smecheri ca UE ci sa-si dezvolte afacerea cu costuri cat mai mici. Asta vrem cu to(n)tii e normal. Acu ma nu stiu cat vor alte tari din UE ca noi sa producem sau mai bine zis ca ford sa produca la noi. PS: parca in cazul OMV nu au blocat privatizarea (din pacate nu eram in UE atunci...parca) Edited November 7, 2007 by dreaQ Link to comment
ToPser Posted November 13, 2007 Share Posted November 13, 2007 nu stiam unde sa pun asa ca...: http://www.chinacartimes.com/2007/02/08/qu...apest-car-ever/ Link to comment
closchkutza Posted November 13, 2007 Share Posted November 13, 2007 Cred ca mergea mai bine in topicul cu masini chinezesti. Avand in vedere ca au copiat deja Matizul, se pare ca a venit si randul Tico-ului... Link to comment
EM!L Posted November 17, 2007 Share Posted November 17, 2007 Despre care au parerea ca : "$2700USD for a car that will take you around town, and get you from A to B in the cheapest possible way. Just hope you don’t crash it, otherwise the money you saved will probably go on medical bills". Au un spor fantastic la copiat ... Link to comment
guru Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Daewoo sisteaza productia Bogdan Grosereanu Marti, 04 Decembrie 2007 Daewoo Automobile Romania (DWAR) nu va mai produce nici un autoturism incepand cu 1 ianuarie 2008, a dezvaluit ieri Ovidiu Cioroianu, liderul sindical din societate. Motivul: vanzarile fabricii de la Craiova au scazut cu un sfert dupa semnarea contractului de privatizare cu americanii de la Ford. "Dupa semnarea celebrului contract cu Ford, vanzarile la autoturismele Daewoo au scazut cu 25%. Asa ca n-o sa mai producem pe stoc ca sa rugineasca. Vom relua productia dupa vanzarea stocului", a declarat Cioroianu. In momentul de fata, constructorul de automobile mai produce modelele Matiz si Nubira II. Societatea are in derulare contracte pentru producerea de motoare si cutii de viteze. Totusi, Cioroianu afirma ca salariatii ar avea de suferit daca vanzarile vor merge la fel de prost: "Exista posibilitatea ca o parte din salariati sa stea acasa, prin rotatie, cu 75% din salariu". Sursa; Romania Libera Link to comment
siru Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 (edited) Cum sa scada vanzarile cand vad pe drumuri numai Matize cu numere rosii? Deja se trece la a doua masina in familie, pe care sa o conduca doamna, si aceasta e Matiz sau Spark. Mi-aduc aminte ca Ziarul Financiar zicea despre Matiz ca e a doua masina vanduta in tara, dupa Logan, cel putin la inceputul anului. Dar, ma rog, or sti mai bine cei de la Craiova cum sta treaba... Edited December 4, 2007 by siru Link to comment
adrian_r5 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Ford: Ancheta CE ar putea afecta planurile de la Automobile Craiova Ancheta Comisiei Europene referitoare la privatizarea Automobile Craiova ar putea obliga compania Ford sa isi amane planurile de productie a unui nou model de automobil de clasa mica in Romania, a declarat purtatorul de cuvant al Ford pe Europa, Tom Malcolm, potrivit NewsIn. "Depinde de cat va dura investigatia. Atentia noastra s-a indreptat catre Bruxelles, intrucat asistam guvernul roman pentru a da un raspuns complet la intrebarile Comisiei", a adaugat Malcom. Directorul general al Ford pe Europa, John Fleming, anuntase la Frankfurt ca grupul intentioneaza sa inceapa productia unui nou automobil in Romania pana la sfarsitul anului 2008. Autoritatile de la Bruxelles au initiat, in luna octombrie, o investigatie prin care verifica daca anularea datoriilor si impunerea unor conditii la privatizarea Automobile Craiova reprezinta ajutor de stat, lucru care a blocat planurile Ford. Potrivit CE, Romania a impus niste conditii privatizarii si anume producerea a minimum 200.000 de masini in cel de-al patrulea an de la privatizare, continuarea activitatii curente timp de patru ani si pastrarea tuturor fostilor angajati ai Automobile Craiova si Daewoo Romania. Comisia Europeana nu a stabilit inca termenul pana la care se va incheia investigatia privind contractul dintre Automobile Craiova si Ford. Ford a decis sa plateasca Romaniei 57 milioane de euro pentru 72,4% din capitalul uzinei de la Craiova, la care se adauga investitii directe de 675 milioane euro pentru modernizarea fabricii si pentru cresterea productiei de automobile la 300.000 de vehicule anual, precum si pentru suplimentarea numarului de angajati. Expertii Ford au vizitat fabrica de la Craiova dar nu au preluat inca controlul asupra managementului uzinei auto. http://www.hotnews.ro/Economie/Companii/ar...ile_Craiova.htm Link to comment
guru Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 De la inceputul anului viitor, conducerea uzinei Automobile Craiova opreste productia modelelor Matiz si Nubira si va lichida stocurile, informeaza Romania Libera. O parte dintre angajatii uzinei de la Craiova vor fi transferati la sectiile care fabrica motoare si cutii de viteza. Uzina de automobile de la Craiova mai produce, la ora actuala, doar modelele Matiz si Nubira. Pe fondul reducerii gamei de automobile produse si al anchetei Comisiei Europene (CE) cu privire la preluarea societatii de catre Ford, dealerii din Banie raporteaza scaderi importante ale vanzarilor. Daca ecuatia privatizarii nu se rezolva insa in timp util, conducerea societatii vrea sa reintroduca in productie modelul Cielo. "Dupa semnarea contractului cu Ford, vanzarile la autoturismele Daewoo au scazut cu 25%. N-o sa mai producem pe stoc, ci vom relua productia dupa vanzarea stocului", a declarat liderul sindical Ovidiu Cioroianu. Mai vand din stoc pana in aprilie Directorul de vanzari al Daewoo Automobile Romania (DWAR), Mihai Radu, sustine ca scaderile la vanzari nu sunt atat de ingrijoratoare. "Exista o reducere fata de luna trecuta, de la circa 1.000 de autoturisme pe luna vandute in luna octombrie, la 856 in luna noiembrie", arata acesta. Numarul de masini de pe stoc este insa suficient pentru a vinde 1.000 de masini pe luna. "Putem sa vindem pe stoc pana in luna martie a anului 2008. Cota noastra de piata este de 5%, si vrem s-o pastram. Primele trei luni de inactivitate le vom ocupa cu concedii si conservarea utilajelor", a declarat Radu. Acesta a explicat si care vor fi masurile pe care managementul fabricii le va lua, daca verdictul CE se amana: "Muncitorii vor fi deplasati la sectiile de motoare si cutii de viteza, acolo unde se exporta din plin. In aceasta perioada, activitatea uzinei va consta in comercializarea si producerea de motoare si cutii de viteza". Sursa: Presa Online Link to comment
scorpion Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 Guru , nu tot ce zboara se maninca . De produs nu se va mai produce decit Matiz fara LPG , si acesta cu semnul intrebarii in functie de vanzari . Cielo , no way pentru Romania , Nubira , foarte putin probabil . Daca nu vine Fordul , e rau . Link to comment
guru Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 Nu te contrazic, eu am dat copy/paste pe articolul respectiv Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now