Jump to content

Codul Bunelor Maniere In Soferie


Bobby

Recommended Posts

Florinut, teoretic orice politai pe care-l duce putin capul iti da amenda pentru carlig. Practic, nu dau amenda. Incadrare exista, si anume partea aia cu gabarit depasit. In talon ai dimensiunile masinii (L/l/h), iar L si l nu pot fi modificate :D . Carlig=> masina mai lunga cu 5 centimetri, deci gabarit depasit.

Link to comment
  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pana la urma s-a ajuns tot la "cine ne enerveaza in trafic" :) , Si oricat s-ar discuta tot acolo se ajunge, pe mine asta ma doare, nesimtirea altora ceea ce ma face si pe mine nesimtit.

 

Faza cu linia de tramvai e cea mai enervanta sincer. Daca ar fi dupa mine linia de tramvai trebuie folosita numai daca la reintrare inaintea refugiului nu stresezi pe nimeni, sau la urmatoarea faci la stanga. Astazi si intotdeauna la statia de metrou Stefan Cel Mare, buluceala de nedescris din cauza "smecherilor" care intra pe linia de tramvai la spitalul colentina si apoi binenteles vor sa intre inainte de urmatorul refugiu inapoi. Pai daca tot sunt smecheri de ce nu continua pe linia de tramvai prin interiorul refugiului? Eu nu as putea sa fac la fel ca ei? Cu ce sunt ei mai speciali decat mine care astept randul frumos si prind semaforul de 2 ori fiindca ei se baga in fata mea? Si azi am numarat 5 berbeci care te forteaza pe tine sa il fortezi la randul tau pe cel din dreapta. (mamaa ce exprimare :P ).

 

Cam asta ar fi parerea mea. Mai sunt si altele.

Link to comment

Faza cu linia de tramvai n-ar trebui sa existe.

 

In Bv exista o intersectie la care se ajunge pe 3 benzi si cu vreo 20m inainte se desface in 5 benzi, primele doua pentru breteaua de fuga la dreapta, spre Bucuresti (sa traiesti !). Pe care banda credeti ca se inscriu multe masini cu prefix B si apoi pe ce culoare a semaforului trebuie sa strabata intersectia pentru a ajunge pe sensul si directia dorita ca n-am vazut unul sa faca stanga?

Link to comment

Nu, sunt intrebari dintr-o culegere de Gheba, aia cu raspunsurile pe ultima pagina, scris rasturnat.

 

Oricum, de aici (Bv) nu este evident de ce o masina de B trebuie sa circule tot timpul pe banda 3 si sa ajunga pe banda 5, atunci cand trebuie s-o faca la dreapta. Ma gandeam ca raspunsul se trage din lunga traditie de mers pe sinele de tramvai. Iar faptul ca, atunci cand constata falimentul teoriei nu-si recunoaste infrangerea si nu face la stanga conform regulilor pe care se presupune ca le-a acceptat atunci cand s-a urcat la volan o pun pe seama faptului ca nu stie ca Pamantul este rotund.

Link to comment
... Pe care banda credeti ca se inscriu multe masini cu prefix B si apoi pe ce culoare a semaforului trebuie sa strabata intersectia pentru a ajunge pe sensul si directia dorita ca n-am vazut unul sa faca stanga?

 

Si daca as avea numar cu "PH"? :mrgreen:

Si daca as spune ca intersectia nu e bine si din timp semnalizata ? ;)

Edited by Tommy
Link to comment

- de PH si BH nu se mai discuta, s-a stabilit mai demult, chiar daca "s-a sters", sa nu-l suparam pe sefu;

- ramane sa mai treci o data pe acolo, pentru edificare si masuratori;

- din partea unui matematician ma asteptam la raspunsul: rulajul inteligent pe un drum necunoscut se face pe banda din mijloc sau cea mai apropiata de bordura.

Link to comment

In Bucuresti, mai ales daca-i ploaie mai mult se sta, nu e rau..

e helesteu sau balta sau mlastina sa cum ii vrea sa-i spui.

Numa' ca pe rau apa nu curge si pe contrasens :mrgreen:

Edited by Tommy
Link to comment

Eu n-am nimic impotriva circulatiei masinilor de B in Bucuresti. Acolo raul curge si in sus si in jos, in acelasi timp. Acolo sunt deacord cu orice, inafara circulatiei pe liniile de tramvai. Am locuit langa un refugiu de tramvai si am vazut N oameni loviti pe refugiu. Dar Bucurestiul se termina si el undeva, mai sunt si Carpatii, mai este si Dunarea ! Chiar toata lumea asta este un mic Bucuresti ?

Link to comment

Asa cum Dunarea urca, muntii coboara (numa valea jiului dac-o luam)

asa si molima asta de Bucuresti se intinde si celelalte orase tin si ele sa aiba acelasi stil de condus. Uite si-n Bacau si-n Iasi, problema e globala.

E drept la voi in Brasov e transat orasul cu sensuri unice, si oamenii mai cumpatati.. dar cine stie cat va tine?

Link to comment

Pai, nu mai tine pe aici, ca-s benzi putine si ca regula de aici este: banda 1 e pentru transport in comun si cotit la dreapta pe rosu cu cedarea trecerii. Cred ca a fost primul oras care a aplicat regula asta din RO si care a amenajat fluxul asa, dar n-o sa vezi banda 1 libera la asa ceva pentru ca e plin de strangeri in the night, care cum vad o banda libera (ce o fi in mintea lor, toti ceilalti sunt prosti ?), fie se baga pe ea, chit ca el face la stanga (tz cazuri de B si numai de B), fie ca vrea dreapta, dar sta la stop ca rata la bariera (oricare alt prefix). In multe locuri s-au amenajat bretele speciale la care nu ai acces de masini care le blocheaza, fie prin asteptare la stop pe banda interzisa, fie prin parcare cu avariile puse. Mai are rost sa spun prefixul majoritar, cred ca-i deja vu pentru tine ?

Link to comment
  • 18 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...