Den Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Am si eu o problema.Am schimbat de curand capul de planetara,burduf planetara,bratul inferior si bucsa caseta directie,toate pe partea dreapta.Dupa doua zile in care nu am auzit nici un fel de zgomot si-a facut aparitia un zgomot deosebit de enervant pe care nu l-am mai auzit pana acum.Face numai la gropi mai adanci..ghinionul meu cu traseul zilnic.Parca as avea vreo 20 de chei legate pe undeva de roata dreapta.Am verificat,toate suruburile pe unde am umblat stranse. Primul gand a fost la placute,dar parca prea zdrangane.Alte idei? Link to comment
Den Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 (edited) Nu este de la ea..ii cunosc zgomotul si e proaspat schimbata.Chiar am verificat..nu mai am nici un fel de joc la bratul de directie. Suna ca si cum as avea o gramada de chei in bord..dar nu am.Ca si cum ai atarna o pereche de chei pe undeva in masina..acelasi zgomot.Nu e zgomotul metalic brusc de la caseta..E deosebit de enervant.In acelasi timp se produc si vibratii prin toata caroseria. Cred ca imi cumpar o sticla de kerosen.. Edited July 2, 2009 by Denied Link to comment
Den Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Am reusit sa depistez sursa de zgomot: -aparatoarea de noroi rupta,intra imediat in rezonanta -tija care tine capota sus iesise din suport Link to comment
kone29 Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Salut ! Tot in legatura cu un zgomot enervant la un matiz...cand iau de volan mai mult de jumatate de tura se aude un scartait suparator Va rog daca stiti ce ar putea sa fie? Link to comment
Den Posted February 5, 2010 Share Posted February 5, 2010 Zgomot enervant aparut la roata spate dreapta sub forma unui troncanit foarte puternic la gropi.Nu face mereu.Fenomenul a aparut odata cu gerurile mari.De fapt in prima dimineata cand am vazut - 24 pe termometru,la iesirea din parcare s-a manifestat imediat.La inceput facea numai dimineata pe ger,in cursul zilei nu mai scotea nici un zgomot.Acum zgomotul a devenit permanent.Am banuit amortizoarele,schimbate in vara cu altele noi,mai ales pentru ca am inlocuit de curand un cauciuc facut patrat pe roata cu pricina. Azi am fost la testul de amortizoare.Culmea.Nu au nimic.Si nici ce altceva ce ar putea troncani nu am gasit. Link to comment
mvi1985 Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Am si eu un zgomot care nu reusesc sa imi dau seama de la ce provine. Tot ceea ce imi pot da seama este ca el apare cand ma deplasez cu masina (cu cat creste viteza cu atat se aude si mai tare) Se aude cand este rece motorul. Dupa ce s-a incalzit (90 de grade si inca si atunci se mai aude cateodata) acest zgomot dispare. Zgomotul se aude inauntru ca si un zanganit intre doua piese metalice cu o intensitate destul de mare (nu se aude gros) in zona ceasurilor de bord, dar mai spre motor. E foarte ciudat, daca a mai intampinat cineva asa ceva, chiar sunt curios! Link to comment
Pedala Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 @Den: Bratul (bascula) de pe roata respectiva l-ai verificat daca este strans corect? Bucsa de la brat si cele de la bara stabilizatoare sunt in ordine? @mvi1985: Deconecteaza cablul de la vitezometru si vezi daca mai face. E posibil sa ai o problema la acesta. Link to comment
mvi1985 Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 M-am gandit la chestia asta. Ceea ce e interesant e ca cu cat circul mai mult incepe sa taca. Spre exemplu, chiar dupa ce pornesc cu masina rece incepe sa faca de la 20 km/h, dupa 20 de min incepe sa faca de la 30 de km/h si cu o intensitate mai mica. P.S. De unde sa il deconectez, din cutie sau din bord (ma refer de la care capat sa il desprind)? Link to comment
CatalinC Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 de unde iti e mai usor Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now