Jump to content

Gazeta De Perete


alx

Recommended Posts

  On 7/15/2011 at 1:58 AM, mariantitan said:

Inca ceva,legat de stabilitate.Eu am avut amortizoare pe fata pe gaz din fabrica,care dau stabilitate dar si rigiditate mai ales daca mai aveti cauciucuri Debica cele din fabrica.Mai exista arcuri duty free (parca asa se scrie)care sunt mai tari !

Link to comment

Dintr-un report:

  Quote
va salut domnilor cunoscatori sau mai putin necunoscatori.am un cielo din 2003 .la mine este de aproximativ 1 luna .problema mea este cu ceasul de la temperatura apei si cel de la benzina.functioneaza cand vor ele.de cele mai mule ori,nu functioneaza.ce ma sfatuiti?va las id meu de mes .poate e cineva care ma poate ajuta. super_petri2000 ms mult
Link to comment
  • 3 weeks later...
  On 3/16/2011 at 10:11 AM, PIRION said:

I-mi voi da si eu cu parerea. Nu sustin decat atat ce am invatat la Facultatea de m ecanica orce motor termic mananca uleiul de ungere acesta pierzanduse in procesul acestuia.

Exemplu uitativa la pasaturi golfuri etc cares motoare nemtesti deci un consum de 1.5l/15000Km este ok.Am avut masini har domnului si de a-ti compara cantitatea de ulei bagata si scoasa dupa un schimb o sa i-mi dati dreptate.Mentionez ca am lucrat si pe taxiu Cielo cu DOHC 16V si consuma ulei dar nu mult sau exagerat acesta precizez avea 380.000Km si nu am avut necaz cu acesta motorul este unul robust dar necazul este doar consumul pe care l-am rezolvat prin instalatie GLP pe a mea personala.Pe taxi erau montate GPL din fabrica si erau BRC eu am marini.Deci nu are treaba consumul de ulei daca acesta nu este exagerat.Sper sa mai ajut si eu pe cei ce doresc sfaturi concrete patite de mine in rest nu-mi dau cu parerea.Precizez cu cresterea VITEZEI creste consumul de carburant (si ulei nu mult!dar creste).

Eu va doresc drumuri bune si fara incidente .

Stiti cei ciudat ca una e sa recunosti alta e sa nu.(ca masina ta consuma ulei i adevarat).

Sfatul meu verificati masina la 500 0Km de scurgeri lichidele si uleiul pentru a preveni alte necazuri (importat presiunea pneurilor ). :) 67000000.gif

 

Facultatea de mecanica ... :wallbanger:

Link to comment
  • 2 weeks later...
  On 8/14/2011 at 4:55 PM, madalosu said:

pai sa stii ca mecanicul ala era un moldovean cam prostanac asa :) nu ca era vre-un mecanic de-l cunosteam eu, pai si atunci inseamna ca trebuie sa schimb garnitura aia sper sa nu coste prea mult.

 

Nesimtitilor astia xenofobi li se permite asa ceva?!

Link to comment
  On 8/17/2011 at 5:09 PM, laurentziu83 said:

Noua, moldovenilor, nu ne e frica sa mergem pe la Chisinau, Tiraspol, Kiev, etc, aluia ii cad chilotii numai cand aude de asa ceva.

Cu asta te-ai pus singur pe Gazeta, cand faci exact ce ai criticat.

Link to comment
  Quote

... La pachet vin alte 4 jante Matiz fara cauciucuri, verificate in stare buna. Sunt acceptate in noua legislatie, ca si CAUCIUCURI DE IARNA ...

Ne-am scos, nu mai avem nevoie de gume :) .

Link to comment
  • 2 weeks later...
  On 9/2/2011 at 5:53 AM, wolfyman said:

Cumpar tico cu a/c in stare buna (sa nu fi fost tico si cu vopsea originala).

 

Deci se cumpara orice masina operata estetic ca sa arate ca un tico, da' sa nu fi fost tico inainte...

Link to comment
  • 2 weeks later...
  On 9/12/2011 at 9:40 AM, balanel said:

La diesel scoate fum alb daca consuma ulei, nu albastrui.

 

 

Ia auzi si la asta =)) si cand se arde garnitura de chiuloasa ce fum scoate mov?

Link to comment
  On 9/12/2011 at 10:51 AM, ches said:

De cele mai multe ori merg legal (140km/h pe bord) si chiar si cand ma grabesc nu merg mai tare de 160, poate 170km/h daca ma tin dupa vreunul.

 

Ura ! in sfarsit avem 140 viteza legala ! Pe bidivii, copii !

Edited by Englishman
  • Like 1
Link to comment
  • 3 weeks later...
  On 10/2/2011 at 4:30 PM, B-72-RZD said:

... Vopsea metalizata cu lac mat?

. . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-. . . . . . . . . .``~.,

. . . . . . . .. . . . . .,.-. . . . . . . . . . . . . . . . . .-.,

. . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :,

. . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\,

. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,}

. . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.}

. . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:. . . ./

. . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./

. . . . . . . /__.(. . .~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./

. . . . . . /(_. . ~,_. . . ..~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/

. . . .. .{.._$;_. . .=,_. . . .-,_. . . ,.-~-,}, .~; /. .. .}

. . .. . .((. . .*~_. . . .=-._. . .;,,./`. . / . . . ./. .. ../

. . . .. . .\`~,. . ..~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../

. . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-

. . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\

. . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__

,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-,

. .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\

. . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\

. . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==``

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _\. . . . . ._,-%. . . ..`

No comment

Link to comment
  On 10/2/2011 at 12:01 PM, dany_pkt said:

Ma intreb daca este posibil si cum ar arata un gri metalizat cu lac mat...

 

 

Ai gresit! Aici era 'sursa' insa nu ai citit si mai sus! RZD doar intreba, de acolo si semnul "?" :thumbl:

Edited by ramonal
Link to comment
  On 10/22/2011 at 5:09 PM, argon said:

E normal cu gume de iarna, nu noi sau vechi, va merge mai usor cu gume de iarna decat cu de vara, asta la masini fara servo, unde poti sa-ti dai seama.

 

 

:scarpin:

Edited by ramonal
Link to comment
  • 2 weeks later...

Din categoria: "Iubirea are obiect"

 

  On 11/1/2011 at 10:17 PM, true said:
...

Am facut 2 poze, una cu bordul in aceasta zi aniversara pentru ea si una cu unul dintre superbele capace kisstogether.gif :

 

Link to comment
  • 3 weeks later...
  On 11/17/2011 at 2:05 PM, hymura9 said:

Are ceva ca am micsorat temperatura de trecere , sa fie trecerea mai rapida , pt ca auzisem ca se creaza nu stiu ce condens si ca dupa aia nu o sa mai mearga absolut delok .

Si asa dimineata dai drumul la ac sau clima ca sa se dezabureasca geamurile .

Din seria: daca se incalzeste motoru' deschizi geamu' si ai rezolvat!

Link to comment
  • 3 weeks later...
  On 12/13/2011 at 6:56 PM, pasager71 said:

Buna ziua!

Am o problema in legatura cu o instalatie GPL secventiala Tomasetto stag 200.

 

 

  On 12/13/2011 at 9:26 PM, pasager71 said:

Am mers pe ideea ca nu instalatia de GPL este de vina,

 

 

Din seria: "Problema mea nu are nici o vina!"

Edited by Robert_MNW
  • Like 1
Link to comment
  • 3 weeks later...
  On 12/29/2011 at 6:12 PM, claudiu_lux said:

Buna.

Eu miam montat o instalatie xenon h4 de 35w se vede impecabil. Nu am schimbat nimic la instal;atie atat ca am montat noile becuri si balasturile.am intampinat doar o singura problema dar cel de la care leam cumparat mia spus de ea. Instalatia se monteaza la mine doar pe o mufa de far asa ca masina a simtit cealalta mufa libera si a inaltat fascicolul de lumina prin autoleveling. Dar ca masina sa nu imi ridice fascicolul de lumina iam legat un releu pe faza scurta. asa ca acuma imi bat normal farurile. o sa asasez o imagine cu schema de principiu.

 

miampussiiobeacesmecherelamasinasimuamaaaacelumineazahaisatraitibine :D

Link to comment

Categoria "Sa traiti bine!" sau "multe urari de iubire eterna" sau "cainele moare de drum lung si prostu de grija altuia" :)

 

  On 12/26/2011 at 12:57 PM, rm.popa said:

Păi şi ce e nou? Colegu' Jerry - ăăă pardon, Tommy! - e pe ignore de f'un an...

  On 12/30/2011 at 7:47 AM, rm.popa said:

Trăiesc, trăiesc, doar că mă cam plictisesc fără unchiu' Tolin.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Categoria "ce nu avem bani, nu exista in magazine" si "contaminarea cu seringa":

  On 1/11/2012 at 9:15 PM, florin_wow_2006 said:

Un ulei chiar daca este mineral, daca e schimbat la timp nu face probleme unui motor. Sa ne straduim mai mult sa credem ca in motoarele noastre nu avem cel mai super mega sintetic ulei. Un ulei 100% sintetic nu prea ni-l putem permite si oricum pe piata de larg consum nu il vom gasi asa usor, fiindca nu avem bani pentru asa ceva...si implicit acel produs nu s-ar vinde. Sa nu uitam ca Romania aduce orice masina la conditii grele de functionare: poluare, praf, drumuri relativ scurte, benzina proasta, mers mult la ralanti, aglomeratii din ce in ce mai frecvente pana si in orasele mici, lipsa profesionalismului prin service-uri, care toate duc la o uzura mult mai rapida a uleiului si la contaminarea lui cu agenti externi si cu produsi de ardere.

Edited by Tommy
Link to comment
  On 1/12/2012 at 7:56 PM, balanel said:

La fel, DuraLube adaugat in uleiul de la motor a redus vizibil temperatura motorului, astfel ca acum, iarna, trebuie sa pun ceva sa acopar grila radiatorului masinii, ca altfel motorul se incalzeste foarte greu, si fac frigul in masina. Sa nu cumva sa crezi ca nu stiu ca scopul acestei acoperiri a botului masinii nu este pentru acoperirea radiatorului, prin care oricum nu circula apa pana cand motorul nu s-a incalzit, ci pentru a impiedica patrunderea aerului rece in compartimentul motor, care aer raceste blocul.

Gata, a ramas termostatul fara obiectul muncii.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...