Salex Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Am fost si m-am interesat cat m-ar costa piesele daca le-as lua separat si costa cam 5200 RON (filtre, ulei motor si ulei cutie, curele distributie, bujii) Deci ... discutam de piese de Matiz ! I-au pus astia de la Craiova motor de 8l, Hemi ? Link to comment
EM!L Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 ...invatane...lumineaza-ne... S-a introdus cratima opţională... Link to comment
lascarica Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 (edited) Emile era capcana pt. T&T le-ai stricat bucuria ... Oricum unul nu a fost "vijilent" ... Edited October 1, 2009 by lascarica Link to comment
EM!L Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 I-mi cer scuze ... Ac-ceptate... Link to comment
Tommy Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 (edited) Uite si supapa minune:... Am gasit o supapa...20RON Am ramas dator cu o poza: Am reglat sa "bata" jetul perdea spre baza parbrizului. Inca nu am iesit din oras, dar banui ca nu o sa coboare jetul sub stergatoare. Acum incep sa stropeasca de la ~80-100mm deasupra stergatoarelor si continua si mai sus pina aproape de cupola. Dupa ce faci si testul asta, problematica asta a chibritului trebuie postata la sectiunea tiuning.. faci matale un tutorial. Edited October 2, 2009 by Tommy 1 Link to comment
tolin Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 (edited) ... Chiar daca se vor arde cu repeziciune, lumina pe care o dau XP si VP este mai mult decat satisfacatoare pentru mine, indeosebi noaptea ... Ziua ma satisfac si pe mine. Edited October 2, 2009 by tolin 1 Link to comment
EM!L Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 nu te dezamageste,credema. Dal jos Mi-a fost confirmată bănuiala din postul #1027 Link to comment
tolin Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 (edited) Din categoria: "Cum sa nu fiu un nimeni sau intelegerea dublei negatii" Nimeni nu-i intelege ironiile, asa ca lasati-l in plata Domnului Edited October 5, 2009 by tolin 1 Link to comment
zeneseu Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 (edited) Din categoria "vecine, caprele noastre nu pasc aceeasi iarba?!?!? De ce a ta e mai grasa?!?!?" Englishman- mergi preponderent cu carrera100?! Cam acelasi salar am si eu, dar sincer nu imi prea permit (sincer, o singura data am bagat vreo 15 litri de top99 de la petrom- in rest doar gaz de 95)... De unde poti deduce ca uneori profii de sport o au mai mica (despre leafa vorbesc, daaa?) decat cei de engleza. Edited October 7, 2009 by Mircea Link to comment
Mircea Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Propuneti voi atunci masuri adecvate pt. a nu te trezi depasit de TIR cu 160-180, cu altul in curba(si nu numai) pe banda ta, sa fii fortat sa frinez la maxim si sa iesi pe pietris de altul care te depaseste pe linie continua... Din categoria TIRU' de formula 1! Link to comment
tolin Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 (edited) ... Prefer ca legile despre circulatie sa fie elaborata de oameni care SOFEAZA, de oameni care se confrunta zilnic cu drumuri neincapatoare, cu bizoni in trafic, cu semafoare nesincronizate, cu marcaje necorespunzatoare, cu treceri pietonale ascunse, samd; Daca e facuta de un jurist care nu a stiut niciodata ce inseamna prioritatea de dreapta, sau pe ce parte se depaseste tramvaiul, e posibil ca acea lege sa nu contina nimic util ... Precum Regulamentul la fotbal, scris de catre oamenii care vin din iarba. Edited October 7, 2009 by tolin 1 Link to comment
zeneseu Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Din categoria "clasici in viata", daca voi nu o faceti, ma citez singur... Link to comment
tolin Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Din categoria: "Noi muncim, nu gandim" Ce stiti voi mai bine sa faceti,ati facut,criticati pe toti care incurajeaza tuningul.Dupa cum am stat si am privit,acest topic chiar nu are rost sa il mai tineti,stergetil,nu isi are rostul,putini din voi aveti habar de asa ceva,si aia ii inumeri pe degete,restul sttttttt tinetile stok si aveti grija de ele. 1 Link to comment
tolin Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 (edited) Din categoria: "bea, bea, nu te lasa, uita ca viata e grea" sau "cum sa dam cu masina prin gropi, o data in panta si apoi in rampa" Da dar nu inca la cele auto.Cauze posibile - so busit capu care citeste CD-ul - so intepenit motrul care muta capu de la socuri (Da si tu putin masina prin gropi cind bagi CD-ul - incearca o data cu masina in panta si apoi in rampa) - so busit electronica aparatului. Concluzia dul la un electronist sa til diagnosticheze si daca e posibil sa-l repare. Daca mai e pe garantie masina schimba unitatea la service. PS la asta rade si hilara, va garantez. Edited October 9, 2009 by tolin 1 Link to comment
EM!L Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 [...] o intrebare s-au mai multe [...]S-AU CATE IMBUNATATIRI [...] SI ETC. A-m văzut di-n prima, scris c-u litere mici. Dar m-ai ales etc. ... Link to comment
Salex Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 (edited) ... in general la majoritatea reglajul manual poate fi mai bun ca in fabrica, dar nu intotdeauna. (40%) Deci ... o majoritate de 40% ! Regula asta s-ar aplica si la alegeri ? Edited November 3, 2009 by Salex Link to comment
Salex Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 ... o sa incep sa ii fac nijte "imbunatatiri" .. ma gandeam sa incep prin a-i pune geamuri .. ca nu are.. Ce calici coreeni astia ... nu au pus geamuri la masina Link to comment
Salex Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Te-ai gandit la o curatare ultrasonica a injectoarelor?DIn benzina se depune carbon in timp pe suprafetele interioare si injectoarele nu mai dau aceeas iacantitate. Se reduce puterea pe toata masina daca se depune uniform la toate 4 injectoare, uneori merege dereglat daca se depune aiurea.Oricum nu strica. Se face pe stand de calibrare unde poate citi catiatea injectata. Nu se pot calibra, fiind capsulate, daor curata s ischimba garniturile, dar se fac teste de uniformitate, sparybilaitate ( se verifica amprenta de injectie), testul de etanseitate si l ise schimba si mini filtrele din interior. Se ma verifca si rezistenta bobinelor. Le cam aduci in stadiul de noi. No comment ! Alegeti voi ... Link to comment
Alex.T Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Salutre colegi "> o intrebare pt. "vieri" si "redflame" : va rog postati cateva poze Care este intrebarea? Link to comment
tolin Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Din categoria: "Noi vrem respect" ... Nu ai inteles tu mesalul din carte, asa ca nu stiu cine e magar, bou..s.a.m.d.. ... Respect 2 Link to comment
Mircea Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Merg mai sportiv .Mueci Salex inca o data Salex, ce ti-a dat? ) Link to comment
Salex Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 (edited) ... in felul acesta bagati si ce este cel mai optim si cel mai bun. Mda ... cel mai optim ... care nu e cel mai bun. Edited November 3, 2009 by Salex Link to comment
Salex Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 ... presupun ca de la asta vine KLAJ (K de la tara de origine (Asia), L de la producator (Korea), A de la producator (Daewoo) ... Oooook, am inteles. Mare tara asta, Asia Link to comment
Tommy Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Pai sigur ca e important consumul, indiferent cat costa ecranul. O plasma la dimensiunile alea consuma 2.5-3 ori mai mult. Gandeste-te la mediu putin.. Aviz amatorilor care poluati mediul cu plasmele voastre, sa va fie rusine. 1 Link to comment
rm.popa Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Eu nu cad in plasa de-a decredibiliza presa Doar în cea de a folosi cuvinte care nu există în limba română, dar pe care presa şi politicienii ni le bagă pe gât uşor-uşor... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now