Jump to content

Gazeta De Perete


alx

Recommended Posts

Inca ceva,legat de stabilitate.Eu am avut amortizoare pe fata pe gaz din fabrica,care dau stabilitate dar si rigiditate mai ales daca mai aveti cauciucuri Debica cele din fabrica.Mai exista arcuri duty free (parca asa se scrie)care sunt mai tari !

Link to comment

Dintr-un report:

va salut domnilor cunoscatori sau mai putin necunoscatori.am un cielo din 2003 .la mine este de aproximativ 1 luna .problema mea este cu ceasul de la temperatura apei si cel de la benzina.functioneaza cand vor ele.de cele mai mule ori,nu functioneaza.ce ma sfatuiti?va las id meu de mes .poate e cineva care ma poate ajuta. super_petri2000 ms mult
Link to comment
  • 3 weeks later...

I-mi voi da si eu cu parerea. Nu sustin decat atat ce am invatat la Facultatea de m ecanica orce motor termic mananca uleiul de ungere acesta pierzanduse in procesul acestuia.

Exemplu uitativa la pasaturi golfuri etc cares motoare nemtesti deci un consum de 1.5l/15000Km este ok.Am avut masini har domnului si de a-ti compara cantitatea de ulei bagata si scoasa dupa un schimb o sa i-mi dati dreptate.Mentionez ca am lucrat si pe taxiu Cielo cu DOHC 16V si consuma ulei dar nu mult sau exagerat acesta precizez avea 380.000Km si nu am avut necaz cu acesta motorul este unul robust dar necazul este doar consumul pe care l-am rezolvat prin instalatie GLP pe a mea personala.Pe taxi erau montate GPL din fabrica si erau BRC eu am marini.Deci nu are treaba consumul de ulei daca acesta nu este exagerat.Sper sa mai ajut si eu pe cei ce doresc sfaturi concrete patite de mine in rest nu-mi dau cu parerea.Precizez cu cresterea VITEZEI creste consumul de carburant (si ulei nu mult!dar creste).

Eu va doresc drumuri bune si fara incidente .

Stiti cei ciudat ca una e sa recunosti alta e sa nu.(ca masina ta consuma ulei i adevarat).

Sfatul meu verificati masina la 500 0Km de scurgeri lichidele si uleiul pentru a preveni alte necazuri (importat presiunea pneurilor ). :) 67000000.gif

 

Facultatea de mecanica ... :wallbanger:

Link to comment
  • 2 weeks later...

Noua, moldovenilor, nu ne e frica sa mergem pe la Chisinau, Tiraspol, Kiev, etc, aluia ii cad chilotii numai cand aude de asa ceva.

Cu asta te-ai pus singur pe Gazeta, cand faci exact ce ai criticat.

Link to comment

... La pachet vin alte 4 jante Matiz fara cauciucuri, verificate in stare buna. Sunt acceptate in noua legislatie, ca si CAUCIUCURI DE IARNA ...

Ne-am scos, nu mai avem nevoie de gume :) .

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

... Vopsea metalizata cu lac mat?

. . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-. . . . . . . . . .``~.,

. . . . . . . .. . . . . .,.-. . . . . . . . . . . . . . . . . .-.,

. . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :,

. . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\,

. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,}

. . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.}

. . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:. . . ./

. . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./

. . . . . . . /__.(. . .~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./

. . . . . . /(_. . ~,_. . . ..~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/

. . . .. .{.._$;_. . .=,_. . . .-,_. . . ,.-~-,}, .~; /. .. .}

. . .. . .((. . .*~_. . . .=-._. . .;,,./`. . / . . . ./. .. ../

. . . .. . .\`~,. . ..~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../

. . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-

. . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\

. . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__

,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-,

. .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\

. . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\

. . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==``

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _\. . . . . ._,-%. . . ..`

No comment

Link to comment

Ma intreb daca este posibil si cum ar arata un gri metalizat cu lac mat...

 

 

Ai gresit! Aici era 'sursa' insa nu ai citit si mai sus! RZD doar intreba, de acolo si semnul "?" :thumbl:

Edited by ramonal
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Are ceva ca am micsorat temperatura de trecere , sa fie trecerea mai rapida , pt ca auzisem ca se creaza nu stiu ce condens si ca dupa aia nu o sa mai mearga absolut delok .

Si asa dimineata dai drumul la ac sau clima ca sa se dezabureasca geamurile .

Din seria: daca se incalzeste motoru' deschizi geamu' si ai rezolvat!

Link to comment
  • 3 weeks later...

Buna ziua!

Am o problema in legatura cu o instalatie GPL secventiala Tomasetto stag 200.

 

 

Am mers pe ideea ca nu instalatia de GPL este de vina,

 

 

Din seria: "Problema mea nu are nici o vina!"

Edited by Robert_MNW
  • Like 1
Link to comment
  • 3 weeks later...

Buna.

Eu miam montat o instalatie xenon h4 de 35w se vede impecabil. Nu am schimbat nimic la instal;atie atat ca am montat noile becuri si balasturile.am intampinat doar o singura problema dar cel de la care leam cumparat mia spus de ea. Instalatia se monteaza la mine doar pe o mufa de far asa ca masina a simtit cealalta mufa libera si a inaltat fascicolul de lumina prin autoleveling. Dar ca masina sa nu imi ridice fascicolul de lumina iam legat un releu pe faza scurta. asa ca acuma imi bat normal farurile. o sa asasez o imagine cu schema de principiu.

 

miampussiiobeacesmecherelamasinasimuamaaaacelumineazahaisatraitibine :D

Link to comment

Categoria "Sa traiti bine!" sau "multe urari de iubire eterna" sau "cainele moare de drum lung si prostu de grija altuia" :)

 

Păi şi ce e nou? Colegu' Jerry - ăăă pardon, Tommy! - e pe ignore de f'un an...

Trăiesc, trăiesc, doar că mă cam plictisesc fără unchiu' Tolin.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Categoria "ce nu avem bani, nu exista in magazine" si "contaminarea cu seringa":

Un ulei chiar daca este mineral, daca e schimbat la timp nu face probleme unui motor. Sa ne straduim mai mult sa credem ca in motoarele noastre nu avem cel mai super mega sintetic ulei. Un ulei 100% sintetic nu prea ni-l putem permite si oricum pe piata de larg consum nu il vom gasi asa usor, fiindca nu avem bani pentru asa ceva...si implicit acel produs nu s-ar vinde. Sa nu uitam ca Romania aduce orice masina la conditii grele de functionare: poluare, praf, drumuri relativ scurte, benzina proasta, mers mult la ralanti, aglomeratii din ce in ce mai frecvente pana si in orasele mici, lipsa profesionalismului prin service-uri, care toate duc la o uzura mult mai rapida a uleiului si la contaminarea lui cu agenti externi si cu produsi de ardere.

Edited by Tommy
Link to comment

La fel, DuraLube adaugat in uleiul de la motor a redus vizibil temperatura motorului, astfel ca acum, iarna, trebuie sa pun ceva sa acopar grila radiatorului masinii, ca altfel motorul se incalzeste foarte greu, si fac frigul in masina. Sa nu cumva sa crezi ca nu stiu ca scopul acestei acoperiri a botului masinii nu este pentru acoperirea radiatorului, prin care oricum nu circula apa pana cand motorul nu s-a incalzit, ci pentru a impiedica patrunderea aerului rece in compartimentul motor, care aer raceste blocul.

Gata, a ramas termostatul fara obiectul muncii.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...