Salex Posted July 15, 2011 Share Posted July 15, 2011 Inca ceva,legat de stabilitate.Eu am avut amortizoare pe fata pe gaz din fabrica,care dau stabilitate dar si rigiditate mai ales daca mai aveti cauciucuri Debica cele din fabrica.Mai exista arcuri duty free (parca asa se scrie)care sunt mai tari ! Link to comment
Mircea Posted July 15, 2011 Share Posted July 15, 2011 Dintr-un report: va salut domnilor cunoscatori sau mai putin necunoscatori.am un cielo din 2003 .la mine este de aproximativ 1 luna .problema mea este cu ceasul de la temperatura apei si cel de la benzina.functioneaza cand vor ele.de cele mai mule ori,nu functioneaza.ce ma sfatuiti?va las id meu de mes .poate e cineva care ma poate ajuta. super_petri2000 ms mult Link to comment
Salex Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 I-mi voi da si eu cu parerea. Nu sustin decat atat ce am invatat la Facultatea de m ecanica orce motor termic mananca uleiul de ungere acesta pierzanduse in procesul acestuia. Exemplu uitativa la pasaturi golfuri etc cares motoare nemtesti deci un consum de 1.5l/15000Km este ok.Am avut masini har domnului si de a-ti compara cantitatea de ulei bagata si scoasa dupa un schimb o sa i-mi dati dreptate.Mentionez ca am lucrat si pe taxiu Cielo cu DOHC 16V si consuma ulei dar nu mult sau exagerat acesta precizez avea 380.000Km si nu am avut necaz cu acesta motorul este unul robust dar necazul este doar consumul pe care l-am rezolvat prin instalatie GLP pe a mea personala.Pe taxi erau montate GPL din fabrica si erau BRC eu am marini.Deci nu are treaba consumul de ulei daca acesta nu este exagerat.Sper sa mai ajut si eu pe cei ce doresc sfaturi concrete patite de mine in rest nu-mi dau cu parerea.Precizez cu cresterea VITEZEI creste consumul de carburant (si ulei nu mult!dar creste). Eu va doresc drumuri bune si fara incidente . Stiti cei ciudat ca una e sa recunosti alta e sa nu.(ca masina ta consuma ulei i adevarat). Sfatul meu verificati masina la 500 0Km de scurgeri lichidele si uleiul pentru a preveni alte necazuri (importat presiunea pneurilor ). Facultatea de mecanica ... Link to comment
Englishman Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 pai sa stii ca mecanicul ala era un moldovean cam prostanac asa nu ca era vre-un mecanic de-l cunosteam eu, pai si atunci inseamna ca trebuie sa schimb garnitura aia sper sa nu coste prea mult. Nesimtitilor astia xenofobi li se permite asa ceva?! Link to comment
tolin Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Noua, moldovenilor, nu ne e frica sa mergem pe la Chisinau, Tiraspol, Kiev, etc, aluia ii cad chilotii numai cand aude de asa ceva. Cu asta te-ai pus singur pe Gazeta, cand faci exact ce ai criticat. Link to comment
Salex Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 ... La pachet vin alte 4 jante Matiz fara cauciucuri, verificate in stare buna. Sunt acceptate in noua legislatie, ca si CAUCIUCURI DE IARNA ... Ne-am scos, nu mai avem nevoie de gume . Link to comment
Mircea Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Cumpar tico cu a/c in stare buna (sa nu fi fost tico si cu vopsea originala). Deci se cumpara orice masina operata estetic ca sa arate ca un tico, da' sa nu fi fost tico inainte... Link to comment
ZDN Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 La diesel scoate fum alb daca consuma ulei, nu albastrui. Ia auzi si la asta si cand se arde garnitura de chiuloasa ce fum scoate mov? Link to comment
Englishman Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 (edited) De cele mai multe ori merg legal (140km/h pe bord) si chiar si cand ma grabesc nu merg mai tare de 160, poate 170km/h daca ma tin dupa vreunul. Ura ! in sfarsit avem 140 viteza legala ! Pe bidivii, copii ! Edited September 12, 2011 by Englishman 1 Link to comment
rm.popa Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 Ia auzi si la asta si cand se arde garnitura de chiuloasa ce fum scoate mov? Ştiu că te-ai pus şi singur, dar trebuie să te accentuez... Link to comment
Viktor Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 am inteles pana la urma.sunt de iarna si M-S.deci nu-s doar M-S,adica nu-s bune vara. Link to comment
tolin Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 ... Vopsea metalizata cu lac mat? . . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .``~., . . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-., . . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:, . . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\, . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,} . . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.} . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./ . . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./ . . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./ . . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/ . . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .} . . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../ . . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../ . . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-” . . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\ . . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__ ,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-, . .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\ . . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\ . . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__ . . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==`` . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _\. . . . . ._,-%. . . ..` No comment Link to comment
ramonal Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 (edited) Ma intreb daca este posibil si cum ar arata un gri metalizat cu lac mat... Ai gresit! Aici era 'sursa' insa nu ai citit si mai sus! RZD doar intreba, de acolo si semnul "?" Edited October 2, 2011 by ramonal Link to comment
Salex Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 Un nou caz de personalitate exagerata si eu am aceeasi inchidere cu cheie briceag ... se inchide cand vrea ea in rest e buna... Link to comment
Salex Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 va mutulesc...asta daca mai e cineva sa mai vb pe acest topic Sa fie un nou tip de blestem ???? (Vezi a doua definitie de aici). 1 Link to comment
Salex Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 ...eu sincer nu prea cred totusi faza pe care o spun mai toti ca cielo-urile mai noi au ... Cum era aia ? "Singur impotriva tuturor" ? Link to comment
ramonal Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 (edited) E normal cu gume de iarna, nu noi sau vechi, va merge mai usor cu gume de iarna decat cu de vara, asta la masini fara servo, unde poti sa-ti dai seama. Edited October 24, 2011 by ramonal Link to comment
tolin Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Din categoria: "Iubirea are obiect" ...Am facut 2 poze, una cu bordul in aceasta zi aniversara pentru ea si una cu unul dintre superbele capace : Link to comment
andreib Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Are ceva ca am micsorat temperatura de trecere , sa fie trecerea mai rapida , pt ca auzisem ca se creaza nu stiu ce condens si ca dupa aia nu o sa mai mearga absolut delok . Si asa dimineata dai drumul la ac sau clima ca sa se dezabureasca geamurile . Din seria: daca se incalzeste motoru' deschizi geamu' si ai rezolvat! Link to comment
Salex Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 ... tin sa va rog , daca se poate, sa ma laminati si ... Eroare de tipar, clar, insa e de efect . Link to comment
Robert_MNW Posted December 14, 2011 Share Posted December 14, 2011 (edited) Buna ziua! Am o problema in legatura cu o instalatie GPL secventiala Tomasetto stag 200. Am mers pe ideea ca nu instalatia de GPL este de vina, Din seria: "Problema mea nu are nici o vina!" Edited December 14, 2011 by Robert_MNW 1 Link to comment
sebian Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Buna. Eu miam montat o instalatie xenon h4 de 35w se vede impecabil. Nu am schimbat nimic la instal;atie atat ca am montat noile becuri si balasturile.am intampinat doar o singura problema dar cel de la care leam cumparat mia spus de ea. Instalatia se monteaza la mine doar pe o mufa de far asa ca masina a simtit cealalta mufa libera si a inaltat fascicolul de lumina prin autoleveling. Dar ca masina sa nu imi ridice fascicolul de lumina iam legat un releu pe faza scurta. asa ca acuma imi bat normal farurile. o sa asasez o imagine cu schema de principiu. miampussiiobeacesmecherelamasinasimuamaaaacelumineazahaisatraitibine Link to comment
Tommy Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Categoria "Sa traiti bine!" sau "multe urari de iubire eterna" sau "cainele moare de drum lung si prostu de grija altuia" Păi şi ce e nou? Colegu' Jerry - ăăă pardon, Tommy! - e pe ignore de f'un an... Trăiesc, trăiesc, doar că mă cam plictisesc fără unchiu' Tolin. Link to comment
Tommy Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 (edited) Categoria "ce nu avem bani, nu exista in magazine" si "contaminarea cu seringa": Un ulei chiar daca este mineral, daca e schimbat la timp nu face probleme unui motor. Sa ne straduim mai mult sa credem ca in motoarele noastre nu avem cel mai super mega sintetic ulei. Un ulei 100% sintetic nu prea ni-l putem permite si oricum pe piata de larg consum nu il vom gasi asa usor, fiindca nu avem bani pentru asa ceva...si implicit acel produs nu s-ar vinde. Sa nu uitam ca Romania aduce orice masina la conditii grele de functionare: poluare, praf, drumuri relativ scurte, benzina proasta, mers mult la ralanti, aglomeratii din ce in ce mai frecvente pana si in orasele mici, lipsa profesionalismului prin service-uri, care toate duc la o uzura mult mai rapida a uleiului si la contaminarea lui cu agenti externi si cu produsi de ardere. Edited January 11, 2012 by Tommy Link to comment
laurentziu83 Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 La fel, DuraLube adaugat in uleiul de la motor a redus vizibil temperatura motorului, astfel ca acum, iarna, trebuie sa pun ceva sa acopar grila radiatorului masinii, ca altfel motorul se incalzeste foarte greu, si fac frigul in masina. Sa nu cumva sa crezi ca nu stiu ca scopul acestei acoperiri a botului masinii nu este pentru acoperirea radiatorului, prin care oricum nu circula apa pana cand motorul nu s-a incalzit, ci pentru a impiedica patrunderea aerului rece in compartimentul motor, care aer raceste blocul. Gata, a ramas termostatul fara obiectul muncii. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now