cataboss Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Pe contraaripa dreapta fata am o piesa in care intra doua furtune, si e alimentata de la o mufa. Nu stiu exact ce rol are dar se manifesta cu un "carait" o data la cateva secunde care se simte si se aude perfect in habitaclu ceea ce ma enerveaza cumplit. Stiti cumva ce rol are ?ca eu am scos mufa care o alimenteaza si masina merge perfect si bineinteles nici nu mai caraie. Link to comment
ticolino Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 stiu despre ce vorbesti. cred ca ar trebui sa fie o electrovalva, care se pare ca la tine e stricata. ciudat mi se pare ca merge masina perfect Link to comment
cataboss Posted October 15, 2005 Author Share Posted October 15, 2005 stiu despre ce vorbesti.cred ca ar trebui sa fie o electrovalva, care se pare ca la tine e stricata. ciudat mi se pare ca merge masina perfect Din cate stiu de la cei de la Autonet doar tico care este euro 2 are asa ceva. Acum dupa ce am dezactivat ansamblul prin scoaterea alimentarii astept surprizele de vreo 200 km dar...nimic deocamdata. Sa vad consumul. Link to comment
Pedala Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 (edited) Electrovalva aia iti ridica turatia la relantii cand pornesti AC parca Edited October 16, 2005 by Pedala Link to comment
ticolino Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 da, dar si eu o am, desi ac ioc Link to comment
Pedala Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Cred ca actioneaza in momentul in care se inregistreaza o depresiune crescuta in galeria de admisie (multi consumatori electrici, AC, poate si soc, etc.). N-am studiat exact problema dar stiu ca la pornirea AC intra in functiune si mareste turatia motorului actionand o membrana cu vacum de pe partea dreapta a carburatorului. Link to comment
Senna Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 (edited) Electrovalva este prezenta pt a suplimenta debitul de aer si deci a mari turatia de relanti in cazul in care motorul "da sa moara" datorita sufocarii lui cu consumatori. De cate ori modulul de aprindere sesizeaza turatie redusa, de atatea ori intra electrovalva in functiune. Ea este cea care ridica pentru cateva secunde turatia de relanti la pornirea motorului la cald. De asemenea ea porneste cand rulati in frana de motor si uitati sa scoateti din viteza la timp subturand motorul; calcati ambreiajul si veti sesiza turatia crescuta a motorului. Intensitatea cu care acesta actioneaza se poate regla dintr-ul surub situat in partea drepta a carburatorului, eu am mai domolit-o ca aveam turatie prea mare cu AC-ul pornit, astfel obtinand si porniri la cald mai putin turate. Edited October 17, 2005 by Senna Link to comment
preda Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 si pe unde ar fi surubul ala, mai exact? Link to comment
Senna Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Se afla in partea dreapta a carburatorului, cum te uiti spre el. Repereaza o toba de vacuum cu o parghie cu un surub prevazut cu arc. Desurubezi acest surub o tura/doua si pornesti motorul. Daca nu a scazut destul turatia la pornire mai insisti. Succes! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now