ovi_jer Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Empirica nu,numai cu scula care ai vazut-o. Daca scade temperatura de fierbere sub 200 grade atunci lichidul trebuie schimbat. Link to comment
DIO Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 La revizie nu ar fi trebuit sa se foloseasca o astfel de scula? Intreb si eu ca un cumparator naiv... Cand se spune in circulara GM si in carte ca trebuie verificat lichidul nu se refera la asta? Stiu ca pe la noi astfel de verificari inseamna in cel mai bun caz doar efortul de a bifa intr-o fisa, dar as putea fi mai atent la urmatoarea revizie. Link to comment
tolin Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Ca si la ulei, la noi se testeaza parametri "organoleptici", vizual, olfactiv si prin palpare, ca la ginecolog. In mod normal e nevoie de un banal ph-metru de buzunar, care la tehnologia actuala si fabricatia chineza a ajuns la un pret care se amortizeaza din primele 5 testari. Link to comment
Satori Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Stie, sau macar banuieste cineva ce l-o fi apucat ? Daca nu s-a aprins si martorul Brake ((!)) atunci senzor murdar. Daca s-a aprins si ala, trebuia sa tragi pe dreapta pentru ca inseamna defect al sistemului de franere si nu merita sa risti. Lichidul de frana nu merita testat. Il schimbi si gata, e prea ieftin. Link to comment
lauamd Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 Merg tot pe varianta unui senzor murdar sau contact imperfect (mai puţin probabil). Link to comment
ovi_jer Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Murdar de la ce? Contact imperfect la vreo mufa sau cablaj senzor intrerupt. Link to comment
negoctav Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Ca si la ulei, la noi se testeaza parametri "organoleptici", vizual, olfactiv si prin palpare, ca la ginecolog. In mod normal e nevoie de un banal ph-metru de buzunar, care la tehnologia actuala si fabricatia chineza a ajuns la un pret care se amortizeaza din primele 5 testari. Acel tester de care vorbesti tu nu este chiar atat de banal.Unul profesional este in jur de 5 milioane si cred ca investitia se amortizeaza in ceva vreme... Link to comment
ovi_jer Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Nu e o unealta scumpa dar este necesara numai pentru service-uri care fac servicii nu pentru reprezentante unde trebuie decit sa respecte graficele de intretinere periodica ale producatorului. Link to comment
tolin Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Un pochet pen ph-meter, brand new, 0,01 rezolutie este 50 $. Link to comment
ovi_jer Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Masina nu e acvariu si in service nu ai timp de fizica lichidelor. Sculele profesionale isi spun cuvantul. Repet : aici e vorba numai de nerespectara reviziilor si anume cea ce trebuie schimbat si cand anume. Link to comment
Satori Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 Murdar de la ce? Contact imperfect la vreo mufa sau cablaj senzor intrerupt. Murdar ar avea de la ce ca doar nu ruleaza masina in laboratorul de testare a subansamblelor navetei spatiale. Iote: http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 ... am pus eu botul la ei. Link to comment
ovi_jer Posted August 12, 2006 Share Posted August 12, 2006 Vremuri apuse.Sant pusi bine acum. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now