Jump to content

Ce A Murit Odata Cu Daewoo Korea


Leutzu

Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nu chiar toate :) >- multe componente(de design) ale prototipurilor vor apare pe viitoarele modele ale unei marci...numai ca,in cazul lui daewoo nu cred ca vor mai apare...deoarece s-au "stins" iar acu e "alta" firma

Link to comment

O data cu stingerea ultimului bec din fabrica Daewoo din Korea s-au stins toate asteptarile pentru ca acest tip de masina sa mai fie prezentabil atunci cand iese pe banda.

Stim cu totii cum arata spre exemplu un Cielo fabricatie Romania si un Cielo fabricatie Korea.

Finisajele si toate detaliile sunt asezate asa cum trebuie si nu ca la Romania, dai 2 ciocane si gata masina, si daca nu sta bine tapiteria pe usa, lasa ma ca nu o faci pentru tine.

Daca si in Romania ar exista conceptia asta si omul ar muncii cu gandul ca unde pune el mana nu mai e nevoie sa puna altul pe urma, atunci poate am merita si noi mai multa atentie si poate un branci in UE.

Pana acolo mai e cale lunga iar romanul va muncii doar asa ca sa nu stea degeaba acasa indiferent de salariu. Punct.

Link to comment

Daewoo UniVerse

post-285-1129702545_thumb.jpg

 

Conceptul Kalos - kalos in greceste inseamna frumos

post-285-1129702565_thumb.jpg

 

Daewoo Mirae

The Mirae (Korean for "future") is Daewoo's idea of a future car that can accommodate two people in laid-back comfort. The car can be either left- or right-side-driven, with the control module able to be slid to either side of the cockpit. The car is powered by an advanced experimental version of the type XS6 2.5-L inline six, fitted with an electromagnetic valvetrain, that puts out 127 kW (170 hp) at 5300 rpm and 245 Nom (180 lboft) at 4200 rpm. It is combined with an automatically shifting six-speed mechanical transmission. The engine is a design work of Daewoo's German R&D Center, and is extremely compact and light in mass, easily fitting transversely in a typical compact/mid-size car. The engine has a 77-mm (3.03-in) bore and 89.2-mm (3.51-in) stroke. Dual-overhead camshafts are driven by a single-stage chain and act on four valves per cylinder via rocker arms incorporating roller contacts. When ready for the road, the engine will produce about 94 kW (126 hp) at 5500 rpm and 250 Nom (184 lboft) at 3800 rpm.

post-285-1129702806.jpg

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Cred că nu sunt prea mult off-topic şi sper să nu se supere nimeni, dar nu ştiu unde aş fi putut să pun pozele cu această limuzină. Nu ştiu nici ce model este, dar se pare că are ceva dotari pe ea.

post-1577-1133247967_thumb.jpg

post-1577-1133247995_thumb.jpg

Edited by Florinut
Link to comment

Având în vedere că este fabricată în 95 şi că are ABS de la Bosch, oglinzi electrice, CD player, suspensie Macpherson multilink pe spate, discuri ventilate pe spate şi cine ştie ce alte invenţii, n-aş spune că e chiar nimic ieşit din comun la această maşină.

Edited by Florinut
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...