horhe_gxg Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 Dimineata la pornire motorul incepe sa trepideze, parca da sa se opreasca, trebuie sa-l ajut din acceleratie si porneste dupa ce-l invarte de cateva ori, daca incerc sa plec cu ea asa, fara sa se incalzeasca, merge in suturi si trebuie sa accelerez foarte tare, cu discontinuitate. Si chiar si dupa ce se incalzeste merge in suturi asa...E stresant rau de tot mai ales prin oras. Am fost pana acum in trei service-uri( ploiesti) si peste tot mi-au schimbat bujiile, cordoanele, mi-au spalat injectoarele, mi-au schimbat filtrul de benzina, mi-au schimbat contactul mobil si capacul de la distributie si tot nimic. daca ar putea sa ma ajute cineva... Link to comment
VAXXi Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 IACu' ? curatat, verificat ? Link to comment
horhe_gxg Posted October 17, 2005 Author Share Posted October 17, 2005 IACu' ? curatat, verificat ? nu, am citit la voi pe forum de iac asta.in weekend o sa incerc sa fac si asta.sa vad daca ma descurc. sper sa fie de la asta.cineva mi-a zis ca ar putea fi si supapa egr.dar nu stiu cum sa verific. merci.o sa va anunt cum merge dupa ce curat ala. Link to comment
test_driver Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Nu e IAC-ul, eu l-am schimbat in speranta ca-mi va tine relantiul, si nu-l tine, in plus merge in suturi si inainte si acum, Cand o tin cu a 3 a la 50-60 merge intrerupt si in suturi, cred ca o sa schimb masina pana la urma, o sa o dau si o sa iau alt espero, mai bun si mai confortabil, si cu mai putini kilometrii, al meu avea ieri la poarta 165 000 0 Km si sute de metri am uitat sa-i fac poza, dar oricum am pus kilkometrajul mic pe 0 acum merg la fel . Cumpara cineva Espero 1.8 CD '97? Care nu tine relantiul ori ce ai face, si merge la fel in suturi? 4000 Euro usor negociabil Asta e pe bune, mai in gluma mai in serios. In rest merge pefect. Link to comment
horhe_gxg Posted October 22, 2005 Author Share Posted October 22, 2005 test_driver dar ai fost cu ea pe la service pe undeva? ce ti-au zis?io am schimbat toate alea...ce-am scris mai sus.si degeaba.si m-am saturat de ea.desi imi placea masina asta.dar ce puii mei sa-i mai fac ca tot asa face.inca nu i-am curatat iac-ul.sa vedem dupaia.espero meu cika avea 70.000 km cand l-am luat anu trecut dar nu prea cred.(e din 97).apropo cum as putea sa vad daca a a fost dat km inapoi? Link to comment
test_driver Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Am fost si la Service, s-au uitat aia ca mata in calendar, m-au pus sa schimb IAC-ul, dupa care l-eam facut galagie, si apoi am venit cu garantia o saptamana sa le tin standul ocupat si poate aflu si ce are, si am stat o saptamana cu Testerul conectat la ea, s-au uitat ca niste idioti la ea si nu i-au dat de cap, cand o sa mai am timp si chef sa-mi fac nervi, o sa ma duc la alt Service auto de Daewoo sa vad ei ce or sa zica. Si uite asa am cheltuit 1950000 lei piesa si 300 000 Testerul, si o saptamana de Service gratuit. Asta, e. O sa-i schimb si EGR-ul 1500000 piesa sa vad ce o avea, poate de la asta e, daca nu, asta e. Link to comment
horhe_gxg Posted November 1, 2005 Author Share Posted November 1, 2005 scuze ca revin un pic tarziu.am curatat yac ( nu era deloc "murdar",funingine sau alte chestii de genul asta).io am luat masina asta(espero 1.8 70.000 km anu trecut).si am observat ca nu avea termostat dupa ce am luat termostat 800.000 a inceput sa mearga un pic mai bine.dar tot are suturile alea in mers.repet inca o data am inlocuit fise,bujii,filtre etc.mai ramane acel egr de care mi-a zis un mecanic.daca nu e nici asta ce-as mai putea verifica?.io sunt din campina-ph,dar acum stau in ploiesti de vreo 2 ani.si nu prea cunosc p-aici service...cred ca pana la urma o sa ajung prin buc.puteti sa-mi ziceti si mie un service de incredere in buc pt. daewoo.dar serios daca s-ar putea.ca nu mai suport sa arunc bani pe fereastra! cu speranta ca primesc un raspuns astept sugestiile voastre. merci anticipat! am vazut ca VAXXi e din ploiesti. poate imi recomanda el pe cineva din orasul asta?! Link to comment
Esperatul Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 Si eu cand am luat masina nu tinea relantiul de nici o culoare. Omu a zis ca bujiile erau noi. pacat ca aveau distanta gresita. Am fost in service, cu pile serioase la radacini Vitan. Au schimbat baietii bobina, bujiile, filtre, au pus scannerul pe ea, au umblat la relanti. Au curatat clapeta si apoi a mers relativ ok. Apoi am folosit si un flacon de curatat injectoare si pe benz merge chiar bine. Oricum cateodata mai incepea iar sa se opreasca. Apoi am avut o problema cu alternatorul care pana atunci se manifesta complet aleatoriu (statorul de la alternator intra 1-2 secunde in scurt si habar nu aveam ce se intampla, se auzea un zgomot f scurt si f slab). Apoi a cedat de tot alternatorul si am schimbat statorul, si parca nu mi s-a mai intamplat faza cu opritul la relanti pe benzina. Si eu am zis la inceput ca scap de masina cand am vazut cum se oprea la relanti, dar in ultimele luni si-a revenit si sunt foarte multumit de ea. Inainte sa o iau omul a schimbat pompa de benzina, cam pica pompa la Espero, dar nu stiu daca poate fi o cauza. Link to comment
horhe_gxg Posted November 1, 2005 Author Share Posted November 1, 2005 puii mei ca nici nu ma prea pricep.am facut tot ce am mai auzit pe la altii + pe forum dar...degeaba.injectoarele sunt spalate.daia vreau sa gasesc un service super bun.platesc oricat dar sa scap de belea asta.nu cred ca e ceva f.grav dar trebuie cineva sa se priceapa cu adevarat.m-am saturat de service de 2 bani.ca dai bani in stanga in dreapta si tot acolo iesi daca te-ai duce undeva k lumea. am aceeasi senzatie ca vreau sa scap de masina,desi imi place asa... mi se pare mult mai "masina" decat cielo. Link to comment
valiman Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 Din ce am văzut pe forum, unii dintre membrii sunt mulţumiţi de serviciile celor de la Autonet (www.auto-net.ro). Poate te ajută ei. Baftă! Link to comment
tiberiuenache Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Si eu am aceeasi problema cu mersul (esperache 1,8)...schimbat bujii, fise, curatat injectoare...etc...Am curatat IAC-ul...era plin de "namol" ulei cu praf fin...de la ventilarea carterului...a mers misto ...o zi dupa aia nimik...la fel...am desfacut Iacul din nou..insa era curat...cred ca totusi mecanismul di interior e plin de mizerie si acolo nu am cum sa curat...Turatia scade brusc la 800rpm cum apas ambreiajul in mers si da chiar sa se opreasca...nu mereu insa cam in 85% din cazuri...Banuiesc ca e de la IAC sau Senzorul de vteza...asta ar trebui sa tina turatia motorului cand masina e in miscare cam la 1000rpm...apoi cand sta pe loc...la 850rpm...insa la fel de bine e si IAC..ul Am citit in manual ca si tensiunea este o problema pt IAC..deci daca bateria si alternatorul sunt in pom...pot aparea probleme...eu ma duc la Autonet peste vreo 3 sapt sa vad ce fac...Urati-mi succes ! Altfel...cred ca o dau si eu ! Link to comment
Esperatul Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 De ce nu luati voi legatura cu userul NINI? Omul asta chiar stie ce face. Link to comment
ovi_jer Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Omul stie ce face doar asta ai este meseria dar nu prea raspunde.Am indrumat multi bucuresteni sa ia legatura cu el dar nu prea primesc raspunsuri de la el. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now