Jump to content

Recommended Posts

Am si eu o problema cu pedala de acceleratie la Espero. De fiecare data cand am un drum mai lung, la incheierea lui dau in febra musculara la piciorul drept. Mi se pare ca pedala de acceleratie la Espero nu este confortabila de tinut in regim constant. E doar parerea mea? Sper ca nu.

La alte masini (de ex Passat sau seria 5, etc) pedala e mult mai lunga si cred ca e altfel conceputa, vedeti in imaginea atasata ce vreau sa zic.

 

Intrebarea e: se poate face ceva cu pedala de acceleratie de la Espero pentru a fi mai confortabila?

 

Merci

post-775-1129506014_thumb.jpg

Link to comment

Merci de raspuns.

Zilele astea voi atasa una mai la obiect, trebuie sa-mi recuperez aparatul foto. Pana atunci una de pe net informativ. Sunt curios care e principiu la passat. Daca gasesc la dezmembrari oare cat e de complicat de montat?

post-775-1129570941_thumb.jpg

Link to comment

pedala aia lunga de care vbsti, la passat, opel, bmw etc este prinsa de podea cu un fel de balama si apasarea pe ea se face cu toata talpa. Se poate rezolva si cu un set de pedale sport, dar senzatia nu va fi aceiasi.

Link to comment

poti face ceva in genul ala

dar e destul de complicat

sudezi o balama de podea, de ea sudezi o bucata de tabla groasa pe spatele careia faci niste ghidaje prin care sa gliseze ghidajele vechii pedale

pe pedala veche sudezi 2 bucati subtiri de bari care voor actiona ca ghidaje..

promit ca maine daca fac rost de un auto cad iti fac si o schema!

Link to comment

Am prins ideea. E de munca, acum tre sa gasesc pe cineva care are indemanarea si experienta necesara ca sa ma ajute ca sa nu alterez functionalitatea pedalei in nici un fel.

Daca reusesc ceva va comunic.

 

Merci inca odata pentru ajutor.

Link to comment

Nu cred ca ai nevoie sa faci ghidaje. Pur si simplu o pedala prinsa cu o balama (cu suruburi nu sudata) de podea iar pe spate trebuie sa aiba un sistem de role ceva ca sa alunece (un fel de rulment liniar) pe pedala originala. In felul asta nu faci prea multe modificari si ansamblul este demontabil, fara sa afectezi prea mult masina (2 gauri in podea).

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...