tolin Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 (edited) Daca scoti postarile din context, n-are cum sa inteleaga cineva. Edited November 22, 2005 by tolin_afc Link to comment
DIO Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 (edited) Nu am spus-o cu rea credinta. Am vrut doar sa stiu daca faza cu borna sau siguranta face parte din procedura de reset. Te rog sa nu ma intelegi gresit. (modificare post) P.S. Scuze! Din neatentie am nimerit... off-topic! Edited November 22, 2005 by DIO Link to comment
Abram Burel Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 Pai, zicea ca daca ne-am plictisit sa desfacem borna (desfa capota, ia o cheie fixa, etc., plus pusul la loc), poate ne vine mintea la cap si o sa scoatem doar siguranta F16 din blocul aflat in cabina (oricum tot o sa trebuiasca sa deschidem usa ), care e responsabila printre altele si cu alimentarea ECM. Adica se poate proceda fie intr-un fel, fie in celalalt cu aceleasi rezultate: resetarea ECM. Na, ca am refacut contextul Link to comment
ovi_jer Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 Ce fraieri sant astia de la daewoo.Oare de ce nu indica mecanicilor sa scoata siguranta? si le spune sa dea reset cu ajutorul scanerului sau luand borna negativa a bateriei. Link to comment
tolin Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 Pai, aia, daca nu e ceva de facut cu cheia franceza, nu pricep. Link to comment
Abram Burel Posted November 23, 2005 Share Posted November 23, 2005 E mult mai simplu sa ai o metoda comuna pentru "manevrele electrice", decat sa zici "daca vrei sa faci aia, scoti Fx, daca vrei ailalta, scoti Fy,...". Pana si mie mi se pare mai usor sa desfac bateria decat sa scotocesc dupa o anume siguranta. Cu toate ca varianta asta din urma iti permite sa asculti in continuare muzica Link to comment
nexxus Posted December 9, 2005 Share Posted December 9, 2005 (edited) Bag si eu o intrebare daca nu-i cu suparare: la mine, in timpul rulajului daca o las la punctul mort, turatia motorului este undeva intre 1000 - 1200. Cum am oprit efectiv, hopa si turatia revine la normal. Chestia este ca nu face mereu asa, doar de obicei! Sa inteleg ca necesita un reset sau nu are km suficienti facuti incat sa priceapa calculatoru' cum sta treaba? (p.s. masina are 4.400 km) Edited December 9, 2005 by nexxus Link to comment
Abram Burel Posted December 9, 2005 Share Posted December 9, 2005 Si la mine face la fel, daca procedez cum zici tu. La fel face si la Nova. Inca nu am gasit ratiunea pentru care lucru asta se intampla. Asta presupunand ca cineva a avut una cand a gandit chestia. Singurul lucru la care ma duc cu gandul este ca se incearca o mentinere a motorului intr-o plaja de turatie mai "probabila" de reluare a sarcinii, daca te hotarasti sa o bagi din nou in vreo viteza. Oricum, remediul e altul. N-o mai lasa la liber. Pentru masinile moderne cu injectie nu e nici o sfaraiala. Precum vezi, daca mergi cu ea asa, nu numai ca consuma corespunzator regimului de realanti, ba chiar si peste. Daca insa mergi in frana aproximativa de motor, consumul este zero. Am spus "aproximativa", pentu ca nu e nevoie sa retrogradezi vitezele, doar ia piciorul de pe acceleratie. Am constatat ca in orice viteza ai fi, va trebui sa scoti din viteza abia cand turatia ajunge taman la pragul de care zici. Deci aia e turatia la care motorul suporta o sarcina de rulaj liber. Link to comment
DIO Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Whenever the battery cables, the engine control module (ECM), or the ECM fuse is disconnected or replaced, the following idle learn procedure must be performed: Mai bine mai tarziu decat niciodata: Mi-am amintit ca am deconectat bornele bateriei in urma cu cateva luni (fara sa stiu ca este necesar idle learn) si am incercat azi initializarea, dar nu am respectat timpii impusi cu exactitate si cred ca nu mi-a reusit. 1. Timpii de 5 sec. trebuie respectati cu strictete? Presupun ca aceste 5 sec. inseamna "start procedura". Daca se accepta o abatere de 1-2 sec. inseamna ca poti declansa procedura accidental. 2. Daca o declansezi accidental, conform parerilor de mai sus inseamna ca poti invata motorul altceva decat isi propune procedura de idle learn. Cred, totusi, ca este doar un reset si, cu exceptia A/C, alte lucruri nu ar avea importanta (dezaburitorul, spre exemplu). Gresesc? Link to comment
tolin Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 In privinta asta, manualul de serivce nu zice ceva. Banuiesc ca cele 5s sunt un minim, dar precis exista si un maxim. La fel si cu declansarea accidentala. Nu stiu de ce producatorul nu semnalizeaza intrarea si iesirea din procedura pe becul de Check. Putea sa faca o conventie. Dar cum ea nu este mentionata in manualul de utilizare, precis ca mizeaza pe un act constient si deliberat, desi hazardul este stapan aici. Link to comment
Satori Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Ce am descoperit aseara: nu mai trage cum trebuie dupa 4000rpm Parca toate maximurile mele s-au mutat mai jos pe scara rpm. Mai ma joc nitel asa si ii dau din nou reset. Link to comment
MCojo Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Nu cumva s-a mutat si limitarea mai jos? Sau s-a facut trotineta mai lenesa?! Link to comment
ovi_jer Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Injectoare,precatalizator,catalizator... INFUNDAT(E) Link to comment
Satori Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Nu, nu, eu ziceam de Kalos! Ii dau reset si ii trece. Pun pariu Link to comment
ovi_jer Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Ar fi bine dar... ramane de vazut. Link to comment
MCojo Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Injectoare,precatalizator,catalizator... INFUNDAT(E) Hai mai las-o ... asa repede la 20k si ceva...la caterinca doar... Link to comment
Satori Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Nu e caterinca, este wishlist-ul for XMas ... dar nu se combina Bella la asa ceva Link to comment
ovi_jer Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 (edited) Te poti convinge in cateva minute dupa ce da-i resetul Edited December 10, 2005 by ovi_jer Link to comment
Satori Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 One more q: incepi procedura de reset cand motorul e rece si o termini cand e cald? Sau poti sa o faci direct la cald? Link to comment
tolin Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Hai mai las-o ... asa repede la 20k si ceva...la caterinca doar... Nu e caterinca ... vazut caz concret, de la mers subturat si alimentat de la cele mai dubioase benzinarii. Dupa 20k km ii facea motorul ca un U650 in brazda adanca. Curatat injectoarele si avut motor ca si nou. Dupa asta omul s-a convins,i a schimbat stilul si punctele de alimetare. Acum are 40k km si n-a mai patit-o. Si atentie: nu i-au schimbat filtrul de benzina, doar l-au scurs ! Link to comment
ovi_jer Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Cel mai bine e sa dai resetul la cald pentru a nu tremura pe linga masina. Link to comment
MCojo Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 (edited) Curatat injectoarele si avut motor ca si nou. Pai atunci pentru prevenire se recomanda solutie de "desfundat" injectoarele cel putin o data la 10k?! Hai ca o dadui si fftopic: Edited December 10, 2005 by MCojo Link to comment
tolin Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 (edited) offtopic si gata: Metoda naturala: mersul turat pe o distanta suficienta este cea mai buna solutie. Si la bujii si la sondele lambda. Edited December 10, 2005 by tolin_afc Link to comment
Alinutz Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 nu am reusit sa inteleg exact, la ce se face acest reset ? este obligatoriu' la o anumita perioada ? e recomandat acest reset ? trebuie facut de cei de la service ? Link to comment
Satori Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Reciteste de la inceput topicul. O sa gasesti tot ce iti trebuie. Alte informatii obtii de aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=4419 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now