Jump to content

Chevrolet - Reset Ecm / Idle Learn


Recommended Posts

In principiu e obligatoriu la masinile noi cumparate imediat dupa lansarea pe strada :D

In perioada testelor de uzina si pornirilor in mod repetat pe timpul transportului sau a pregatirii de vanzare si mers foarte putin cu ea pe distante mici ecm-ul invata niste valori aiurea in unele cazuri.

Normal trebuie sa faca asta cei din service dar cum ei nu prea o fac si romanul s-a nascut mecanic e bine sa fie facuta de proprietar.

Link to comment

si aceste reseturi apar cumva la revizie ? ceva de genu' winului ... uptime si sa nu coincida cu data cand ai ridicat masina ? banuiesc ca nu ar deranja pe nimeni chestia asta. dar daca nu faci bine acest ... reset, (adik procedura idle learn) exista posibilitatea sa-ti mearga mai prost, sa nu-ti mai porneasca ? cu alte cuvinte, poti s-o strici cu asa ceva ?

Link to comment

O sa o faci cam la fel de stricata ca atunci cand ai luat-o :D

In cel mai rau caz, o sa ai turatia de relanti mai mare sau mai mica si/sau ceva mai sensibila la cuplarea unor consumatori. Daca nu place, se reia procedura mai cu atentie.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Am dat si eu un rest la ECM(am scos fuse :) ) ,am facut(corect zic eu) idle learn,observatii:

 

1.Motorul este mult mai silentios,nu-mi explic!

2.Dupa rest incerc un stil de condus economic si se simte.

3.Trage mult mai bine la turatii joase,iar la peste 4500 rpm se aude ca si cum motorul ar fi supra saturat,totusi am atins si 6000 rpm in sarcina.

4.Inainte cand porneam consumatori imi scadea turatia de relanti,acum scade pt o fractiune de secunda si pe urma revine la ~850 rpm

5.Cand merg cu A/C-ul pornit nu se mai simte ca trage mai prost sau ca are demaraj mai mic,oricum se simte putin dar nu a inainte ca parea ca imi ia 25% din putere

 

 

P.S cam in cat timp invata ECM cam tot ce-i trebuie?

Link to comment
P.S cam in cat timp invata ECM cam tot ce-i trebuie?

Prea repede si se invata prost. Daca motorul nu da semne de anormalitate, da reset (fara procedura de invatare a turatiei de ralanti) cat mai des si mai ales cand schimbi regimul de rulaj din urban in extra-urban. Reciproca nu e adevarata.

Procedura de invatare a turatiei de ralanti se face intotdeauna precedata de un reset si imediat dupa schimbarea unei piese de la motor si/sau a unui consumabil al acestuia (Mandea dixit).

Link to comment
  • 2 weeks later...

Nu dati cu pietre, dar e vorba de capacul de sigurante din interior sau cel din compartimentul motor... Ca eu l-am desfacut doar pe cel din interior... :P ... ca doar acolo am avut "treaba" . :D

Link to comment

N-are nici un fel de penseta pt. sigurante, am verificat la ambele tablouri, si nici nu cred ca vine din fabrica cu asa ceva ca o gaseam. Nu pot sa cred ca a fost sustrasa inainte de livrare, in fond e un mizilic de 2 lei

Link to comment

Offtopic la offtopic:

 

... si nici nu cred ca vine din fabrica cu asa ceva ca o gaseam ...

Logica si siguranta asta ar trebui sa ma dezarmeze. Nu stiu de ce imi provoaca o reactie inversa.

Link to comment

Este la 'tabloul' din compartimentul motor. Si chiar daca pare ciudat, are asa ceva. Si chiar daca pare extraordinar, se sustrage impreuna cu surubelnita. Super oferta.

Link to comment
  • 4 months later...
cu ocazia resetarii ecm am testat ce se intampla. daca alarma e dezarmata si scoti borna,

Reseteaz-o din siguranta de alimentare ECM, F16, nu mai scoate alimentarea de pe toata masina de pomana.

post-402-1150746337_thumb.png

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...