entaro79 Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 am dat si restet...iar zgomotul motorului...e asa ca un motor electric,ca un bazait Link to comment
Abram Burel Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 (edited) Pai, si atunci impresiile de aici ce sunt? Raspund tot eu e de dinainte sa scoata jumperul! Si ca sa nu ramana postul asta de caterina, gazeta (desi s-ar putea sa nu scap ) si toate cele, iote ce-am ooat aici Edited June 21, 2006 by Abram Burel Link to comment
entaro79 Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 pai aici vorbesc de scosul switch-ul de co95,adica ca am dat reset la ECM dupa ce l-am scos si se comporta la fel(trace execrabil) acel post era cu resetul meu la ECM fara sa umblu la switch-ul de co95,reset care a avut efecte benefice la momentul respectiv Link to comment
da(m)n Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 Am citit tot topicul dar am o scurta intrebare:in urma resetului ( prin scoaterea alimentarii la borna negativa ) se reseteaza cumva si sist. audio? Trebuie introdus vreun cod? Sau la reconectarea cablului va functiona? Am de facut cateva drumuri lungi in perioada urmatoare si ma bate gandul sa incerc un reset. Zicea cineva mai inainte ca trage mai bine / mai putin zgomotos motorul / poate si un consum usor mai mic ... numa' de bine. Link to comment
tolin Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 De ce nu iesi din dilema asta prin scoaterea sigurantei de alimentare a ECM (Ef11) ? Link to comment
Satori Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 Daca vrei sa scoti borna se reseteaza ceasul. Sistemul audio standard nu are cod. Link to comment
Abram Burel Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 Dar tot se... reseteaza si el! Adica posturi, configuratii din meniu, pa! Nu e asa grav. Link to comment
Satori Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 Mie nu mi se reseteaza posturile salvate cand scot borna. Deci depinde de sistemul audio? Link to comment
Abram Burel Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 Depinde! Oricum, sincer sa fiu nici al meu nu stiu daca s-a resetat, dar parca da. asta e in functie de memoria folosita. Mai toate aparatele din ziua de azi folosesc memorie non-volatila (deci care nu se "pierde" la intreruperea alimentarii). Link to comment
rm.popa Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 (edited) După ce zilele trecute am făcut plinul cu efix, azi, împreună cu o spălătură de preşuri şi un aspirator băgat prin maşină, am reuşit să fac şi un reset ECM. So far, it really works. Motor mai silenţios la ralanti şi nu numai, mers mai rotund, mai multă putere. Mă rog, poate e şi ceva placebo, dar ceva adevărat tot rămâne. Dacă scap şi de problemele pe care le aveam la pornirea la rece e (în unele dimineţi, imediat după pornire, scădea turaţia la 300-400 şi apoi se tura la 2000-2500, uneori şi de două ori, succesiv). Uite de asta îmi place forumul, că mă ajută să rezolv nişte lucruri pentru care aş fi putut ajunge la service, eventual şi degeaba (şi nu pe degeaba), fără să rezolv nimic. Pentru cei interesaţi, reamintesc faptul că procedura se află, bine sintetizată, aici. Thank you all! Edited December 23, 2006 by rzvpopa Link to comment
kalo-metru Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 Esti offtopic. Tigarea este tigare si timp de bere nu este. Si inca o data, din manualul Kalosului: Turn the ignition ON for 5 seconds. Turn the ignition OFF for 5 seconds. Start the engine in park/neutral. Allow the engine to run until the engine coolant is above 185° F (85°C ). Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped. Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped. If the vehicle is equipped with an automatic transaxle, apply the parking brake. While pressing the brake pedal, place the transaxle in D (drive). Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped. Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped. Turn the ignition OFF. The idle learn procedure is complete Scuze, sunt novice. Imi arati si mie de unde pot lua manualul ?- poate ma mai destept si pricep o gramada de termeni ciudati pentru mine Multumesc Link to comment
perfidus Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 (edited) Sus pe pagina forumului ai comanda "Search". Scrie "manuale" si sigur gasesti asta . Te iertam acum ca esti novice later edit: Hai sa-ti dau direct sursa, sa nu mai citesti pana la sfarsit ca sa afli de ce s-a inchis topicul... Cauta la postul 620 Edited January 20, 2007 by perfidus Link to comment
kalo-metru Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 (edited) multumesc, dar dupa cum se vede, ma refeream la manualul de service Edited January 20, 2007 by tolin Link to comment
perfidus Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 (edited) Sorry, nu stiam ca la respectiva adresa nu este decat manualul de utilizare... Du-te atunci la adresa asta Edit: ... daca merge, ca la mine momentan nu merge ! Edited January 21, 2007 by perfidus Link to comment
kalo-metru Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Multumiri si plecaciuni ! Link to comment
Satori Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 De fapt, adresa este: http://chevy.mrmax.dp.ua/EN/ Link to comment
rm.popa Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 Ce ziceţi, prima lecţie ar trebui să o înveţe cu AC pornit sau oprit? Mai ales că AC-ul o să mai tot meargă 2-3 luni... Link to comment
tolin Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 (edited) Procedura cuprinde si actionarea A/C, daca el exista (vezi postul #6). Edited July 29, 2007 by tolin Link to comment
rm.popa Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 Nu... nu mă refeream la idle learn... ci la primul drum de după... Oricum, l-am făcut deja, cu AC-ul pornit. O fi bine... o fi rău? Cert e că pentru mine n-ar fi fost prea bine cu el oprit... Link to comment
tolin Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 Sigur ca poti merge cu A/C, dupa. Link to comment
BGeo Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 (edited) Dat fiind ca s-au descoperit diferente intre Kalos si Aveo, referitor la sistemul electric, acest topic vine in continuarea topicului Reset calculator (ECM) la Kalos. Procedura este aceeasi ca la Kalos, si o gasiti aici. Are cineva schema de la blocul de sigurante pentru Aveo Sedan, 1.4 ? Intreb fiindca vreau sa dau un reset de ECM, scotand siguranta F16 (conform indicatiilor pentru Kalos), dar la Aveo, blocul de sigurante arata altfel... Edited January 22, 2008 by VAXXi Link to comment
tolin Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 Care din ele, ca-s doua blocuri ? Siguranta de la ECM este in cel din stanga bordului, cel cu usa de vizitare si nu in cel din compartimentul motor. Link to comment
BGeo Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 Da, ma refer la blocul de sigurante din stanga bordului, cel cu usa de vizitare... n-am reusit sa identific F16-le dupa schema de la Kalos, pozitionarea sigurantelor difera... Link to comment
tolin Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 Pune o poza cu schema de pe spatele usitei. Link to comment
VFX Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 Daca nu ma insel, la AVEO 1,4/16v siguranta pt. ECM, se afla in compartimentul motor, si este cea cu numarul F10... asta o reproduc din memorie, nu am in fata schema, de aranjare a celor 2-a panouri de sigurante... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now