hawkeye Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 fftopic: Si la mine siguranta ECM e in compartimentul motor, ciudat este ca am o siguranta in interior in dreptul careia scrie ECU. Oricum, si in compartimentul motor si in interior este o hartie pe care scrie exact ce este fiecare siguranta. Link to comment
VFX Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 am facut repede niste fotografii la aranjartea sigurantelor din interior si motor, de la aveo-ul meu de 1,4/16v sunt si din manual, si capacele tablourilor de sigurante la mine siguranta, pt. ECU (care, cred ca este acelasi lucru cu ECM) este in box-ul de la motor cu nr F17 Link to comment
BGeo Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 s0r|n3l, mi-ai luat-o inainte, multumesc ! Eu am facut pozele aseara, dar n-am mai avut timp sa le descarc... Domnu' Tolin, ne lamuresti acum ? Link to comment
VFX Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 si eu le aveam de ieri, da' facute cu telefonul si nu se vedea cine stie ce.. si de dimineata fuga cu aparatul foto... ) Link to comment
tolin Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Insemna ca la Chevrolet Aveo s-a schimbat complet schema electrica. Siguranta ECM-ului (ECU) se afla in cutia din compartimentul motor (F17). In cazul acesta ar trebui discutat despre Aveo intr-o sectiune separata. Link to comment
starsteel Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 Astazi m-am uitat in cartea tehnica la mine (Aveo 1,4 16v sedan) F17 apare sub o alta denumire, ceva cu "motor CTRL" trebuie sa ma mai uit odata sa vin cu formularea exacta. Sa nu fie cumva traducerea din engleza...E-engine C-ctrl. Link to comment
starsteel Posted October 24, 2007 Share Posted October 24, 2007 F17 - Modul CTRL motor...asta e ceea ce scrie in cartea tehnica. Link to comment
starsteel Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 (edited) Nimeni nu e interesat de acest F 17 - Modul CTRL Motor - Engine CTRL Modul - ECM? E corect, nu? Edited October 25, 2007 by starsteel Link to comment
eugenf Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 (edited) Buna ziua, Am un Aveo Sedan Platinum din august si pana acum nu am avut nici o problema cu ea. Benzina i-am bagat mereu eFix de la Rompetrol si a mers struna. De cand s-a facut mai frig, insa, dupa ce pornesc masina, turometrul scade la 800 de rotatii, si daca am climatizarea, radioul si farurile pornite (nu neaparat toate trei), in general consumatori, masina tremura chiar si in mers, si la fel face si schimbatorul de viteze. Dupa ce am oprit consumatorii, in sarcina, tremuratul s-a oprit. Cum am pornit climatizarea, a inceput din nou. Credeti ca o operatiune de reset a ECM-ului ar rezolva problema?? Multumesc! Edit: Procedura de reset la Aveo Sedan este identica cu cea de la Kalos?? Multumesc Edited November 21, 2007 by eugenf Link to comment
Satori Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 Credeti ca o operatiune de reset a ECM-ului ar rezolva problema?? Da. Edit: Procedura de reset la Aveo Sedan este identica cu cea de la Kalos?? Multumesc Da. Link to comment
zapacitu Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 Si eventual nu mai porni toti consumatorii, mai ales climatizarea sau farurile, pina nu creste nitel temperatura motorului. E pacat sa-l chinui asa. Link to comment
silviu75 Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 La mine tremura volanul, cu motorul cald, la ralanti, cand pornesc farurile si dezaburirea. Link to comment
hawkeye Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 La Epica, de când am cumpărat-o, dimineata se manifestă în felul urmator: Creste turatia la 1500rpm, scade pana spre 8-900, se bâlbâie 2-3 secunde apoi se tureaza din nou la 1500-2000, scade la relanti si este totul ok. Se intampla indiferent de temperatura sau anotimp. Reset la ECM nu a rezolvat problema. Când am fost plecat in concediu in tările cu apă caldă nu a facut niciodată asa ceva iar dupa primul plin cu benzină romanească a inceput să facă la fel, indiferent ca am alimentat cu CO95,98 sau 100. Link to comment
tolin Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 ... Reset la ECM nu a rezolvat problema... Nici nu avea cum sa rezolve, de cate ori trebuie amintit ca Reset-ul n-are treaba cu Idle Learn ? Link to comment
puchi Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 Salut.Revin cu intrebarea,si rugamintea .Care este siguranta ECM-ului ?:La AVEO sedan.MULTE MULTUMIRI!! Link to comment
starsteel Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 (edited) Salut.Revin cu intrebarea,si rugamintea .Care este siguranta ECM-ului ?:La AVEO sedan.MULTE MULTUMIRI!! Oare chiar erau greu de citit cateva postari din urma...F 17 Edited January 21, 2008 by starsteel Link to comment
VAXXi Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 Dat fiind ca s-au descoperit diferente intre Kalos si Aveo, referitor la sistemul electric, acest topic vine in continuarea topicului Reset calculator (ECM) la Kalos. Procedura este aceeasi ca la Kalos, si o gasiti aici. Link to comment
puchi Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Salut, rog detinatorii de AVEO,care au facut resetul ECM,sa detaileze.Plus consecintele. Citez un prieten`tolin,(Insemna ca la Chevrolet Aveo s-a schimbat complet schema electrica. Siguranta ECM-ului (ECU) se afla in cutia din compartimentul motor (F17). In cazul acesta ar trebui discutat despre Aveo intr-o sectiune separata.>> Link to comment
Lucian M Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 (edited) Frate, citeste in topicul asta, ca s-a discutat si ras-discutat. Edited January 24, 2008 by Lucian M Link to comment
starsteel Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Salut, rog detinatorii de AVEO,care au facut resetul ECM,sa detaileze.Plus consecintele.... Cand voi avea conditii (drum autostrada CT-Buc.) voi citi acest topic cu un creion si o hartie alaturi sau un laptop voi nota sau copia procedura dupa care o voi aplica...e simplu, singura problema o constituie pt. cei care nu se afla langa una din cele 1,5 autostrazi din Romania un drum liber de 30-40 km. Link to comment
tolin Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 ... voi nota sau copia procedura dupa care o voi aplica...e simplu ... A scoate o siguranta (power on reset) si a o pune la loc dupa minim 10s a ajuns o procedura de notat (copiat) pe hartie sau pe laptop ? Link to comment
VFX Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Cred ca se referea la IDLE Learn...acolo sunt mai multi pasi de tinut minte... Link to comment
Tommy Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Vorbea de siguranta la ECU. Resetul asta e cam frectie la picior de lemn dupa mine in cazul de fata, nu a schimbat nimic nu s-a umblat la nimic, oricum isi schimba dinamic parametrii in cativa km. Link to comment
tolin Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Cati km faci tu in 1/2h ? Link to comment
Tommy Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Afara .. 50-70-80.. in oras 5-10-15. Cam 20 de autostrada ar fi destui. La fel.. 20 de oras. Cred. Repet, am pus sub umbra a ceea ce mi se pare mie, nu e vreo parere docta. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now