tolin Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Si "americanul" e in smen cu ei sau inghite asta ca pelicanul, de inginer de marketing care este ? Link to comment
VFX Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Pai nu prea cred ca ajunge la "american" toata povestea...Ori se stinge la Chverolet/GM Romania, sau la Europa. Nu stiu cat de mult se afla in "afara" de toata povestea asta. Nu am vazut pe nicaieri un comunicat oficial sau ceva de genul. Link to comment
ciprian_nichita Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 (edited) s0r|n3l said: Pai nu prea cred ca ajunge la "american" toata povestea...Ori se stinge la Chverolet/GM Romania, sau la Europa.Nu stiu cat de mult se afla in "afara" de toata povestea asta. Nu am vazut pe nicaieri un comunicat oficial sau ceva de genul. Ma faci sa rad.Care mecanici?Eu i-am rugat acum cateva luni sa-mi curete IAC-ul iar ei ma intrebau care-i ala si daca cumva i-l curat sa le spun si lor cum se face.Crede-ma mai bine ma ocup eu de masina decat ei.Nu stiu sa foloseasca nici macar tehnica din dotare(m-am dus la ei sa-mi regleze turatia, mi-au conectat un aparat la calcultorul masinii si mi-au comunicat ca turatia este buna cand ea era in jur de 7400 rpm in relanti-cand normal stiu ca trebuie sa fie in jur de 8500rpm). Cred ce o sa vb. cu Abram Burel si o sa-i fac o invitatie pe la Slobozia(contra cost bineinteles)-poate rezolva el problema, ca nu stiu ce sa-i mai fac. Intrebare:Se poate ca problema cu pornitul sa fie din cauza carburantului?(se opreste motorul cand pornesc la rece-trebuie sa apas acceleratia cateva sec.) respect.Ciprian Edited March 11, 2008 by ciprian_nichita Link to comment
tolin Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 Cand pornesti nu trebuie sa apesi pe ceva si nici nu trebuie sa astepti ceva. Urci, cheie si atat. Link to comment
VFX Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 s0r|n3l said: Cred ca le ceri prea mult "mecanicilor/electricienilor" din service-uri.Ei nu sunt in stare sa diagnostichezi o amarata de eroare, ci trec direct la schimbatul/reglatul supapelor. E mai simplu si nu se face pe banii lor. Chiar daca peste un nr. de x km. va face la fel. De ce sa verifice ei niste fise, niste bujii, niste tensiuni minime/maxime, niste timpi de injectie, etc...e mai simplu cu schimbatul si nu e nici atat de mare bataia de cap. ciprian_nichita said: Ma faci sa rad.Care mecanici? Eu am scris, dar se pare ca nu ai citit... Link to comment
vic1alb Posted April 22, 2008 Share Posted April 22, 2008 pentru spark 1L, reset ecm. daca scot siguranta EF4 (alim ecm) trebuie sa-i pun si contactul.. vad ca este legata pe 15? ecm.pdfFetching info... Link to comment
kaloman Posted April 22, 2008 Share Posted April 22, 2008 ciprian_nichita said: ... in relanti-cand normal stiu ca trebuie sa fie in jur de 8500rpm Mai ceva ca in F1 !!! Link to comment
virtualx Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 si daca masina e noua cu doar 108km facuti in bucursti, vreau sa ies la drum lung usurel , dau resetu? Link to comment
DevBreak Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 virtualx said: si daca masina e noua cu doar 108km facuti in bucursti, vreau sa ies la drum lung usurel , dau resetu? Dai pentru ca nua re dece sa strice si mai ales ca a venit invatata prost de pe drum (pornit, deplasata cateva sute de metri oprita, manevre de incarcare descarcare... etc) Link to comment
Axel7 Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Stie cineva, spark-ul are ECU asa destept ca la Aveo/Kalos ? Adica sa se aprinda MIL-ul din cauza benzinei si alte chestii.. Eu am 14 500 cu a mea, nu s-a aprins niciodata si sper sa ramana asa. Link to comment
starsteel Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Ne-ai dat pe spate...inca putin si plangi de suparare ca nu s-a aprins beculetul. Link to comment
Axel7 Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 (edited) Hmm, chiar crezi ca plang de suparare? Imi pare rau sa te dezamagesc, dar era doar o simpla intrebare. Vreau sa stiu doar daca sunt la fel. P.S. - Am postat gresit, trebuia la aprindere MIL, imi cer scuze. Dar tot astept un raspuns. Edited April 25, 2008 by Axel7 Link to comment
Abram Burel Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Reset-ul la ECM are sanse sa stinga MIL-ul. Sunt ECM-uri mai "destepte" sau mai "proaste". Alea mai "destepte" ar fi trebuit sa nu... chinuie soferii, pentru ca ei nu e neaparat mecanici amatori. Masinile mai mici nu sunt neaparat mai... proaste. Fiecare intelege ce vrea Link to comment
Axel7 Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Ms pt raspuns. Oricum am avut grija de masina, n-am mers niciodata subturat sau chestii din astea. Benzina buna, ulei bun si asta e. Link to comment
tudor. Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 (edited) Sper sa nu fie prea tampita intrebarea, dar pot face operatiunea, cu motorul la temperatura normala? Adica acolo scrie ca tin motorul pana se incalzeste. Nu pot sa il am la temperatura normala cand ii scot siguranta?Si dupa ce fac operatiunea, nu mai trebuie sa astept si plec direct la drum? Edited May 4, 2008 by tudor. Link to comment
Mircea Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 Nu. Nu faci nimic, cand vei avea motorul rece va merge ca dracu. Link to comment
tudor. Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 Am inteles, trebuie sa trec si prin regimul de mers rece. Multumesc mult. Link to comment
Mircea Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 Bingo! Asta e de fapt esenta procedurii: invatarea turatiei de relanti la rece si corectia ei ulterioara in functie de consumatori (AC). Link to comment
tolin Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 (edited) tudor. said: Adica acolo scrie ca tin motorul pana se incalzeste. Nu pot sa il am la temperatura normala cand ii scot siguranta?Si dupa ce fac operatiunea, nu mai trebuie sa astept si plec direct la drum? Unde scrie ca trebuie sa incalzesti motorul pentru RESET ? Sper sa nu faci confuzie intre doua proceduri diferite: 1- RESET 2- IDLE LEARN Doar procedura de RESET consta in scoaterea sigurantei de la ECM (power-on reset), iar acest lucru poate fi facut oricand, doar, in mers nu. Topicul acesta se refera la procedura de RESET, asa ca, nu vad utila alta discutie care seamana, doar, confuzie. Cel mai bun exemplu se gaseste in sectiunea Cielo, unde este o varza totala pe acest subiect. Edited May 4, 2008 by tolin Link to comment
Abram Burel Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Eu as zice ca ar fi bine chiar sa inchidem. Se stie unde sunt sigurantele. Se stie cum se face. Pentru ce-l mai tinem deschis? Chiar vorbesc serios, chiar daca iar a "vorbit" tolin de... idle learn (jur ca a promis undeva ca nu mai ) Link to comment
tolin Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Eu credeam ca ai remarcat ca m-am abtinut. Link to comment
tudor. Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 (edited) Va multumesc mult. Deci pot face reset fara ca dupa aceea sa trebuiasca sa fac si idle learn. Imi pare rau daca am incurcat lucrurile pe aici. Edited May 5, 2008 by tudor. Link to comment
starsteel Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 (edited) La sfarsitul saptamanii voi avea in sfarsit ocazia sa-i fac si eu un reset ECM urmat de un Idle Learn, hai sa repet aici procedura ca sa-mi transmiteti daca am inteles totul corect: 1. reset ECM prin scoaterea sigurantei F17 (Aveo), din cutia de sigurante aflate pe blocul motor 2. pus contact 5 sec. 3. taiat contact 5 sec. 4. pornit motor cu masina scoasa din viteza si lasat motor sa se incalzesca (asta inseamna ca scala temp. sa ajunga la 1/2 ?) 5. pornesc A/C 10 sec. (dezaburire, pozitia ventilatorului ?) 6. opresc A/C 10 sec. 7. opresc motor 8. merg intr-un regim de 70 km/h, viteza a 4-a, timp de 20-30min., constant, fara frana, etc Daca e ceva gresit astept sugestii si sfaturi. Edited May 14, 2008 by starsteel Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now