Jump to content

Logan 1.4 Mpi


AND

Recommended Posts

..e probabil cea mai usoara masina de condus ...

 

Wanna bet? > :)

 

Cat despre ultima ta intrebare, ei bine am incercat testul elanului cu Espero la viteza mare (mai mare decat cea de test) si masina a raspuns OK. Nu zic admirabil sau alte epitete, zic doar OK. Si era foarte SH la 100k km.

Link to comment
  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

concluzia e clara! tico bate la fund matizu`. raaaau, si asta o spune un posesor de matiz care nu il menajeaza.

 

si inca o chestie and... claculele astea si liniutele... se fac ``la talpa``.

 

daca tu ai vazut tico vs. matiz si posesoru de tico avea impresia ca, (virgula) conduce sportiv la 3000 ture e clar de ce si-a luat-o. :)

Link to comment

Pai mai exact cat vrei sa turezi saraca masinuta? In Tico deja intr-a 3-a la 70 la ora face super urat motoru! Ma deranjeaza zgomotul si e clar ca nu mai vrea ..adica ca vrea a 4-a.

Link to comment

asta sa o spui amicei mele, care in loc sa bage a 5-a pe la 90.. a bagat a 3-a si a mers ceva..(pe autostrada) pana si-a dat seama ca parca masina era limitata... eu in dreapta zic.. baga a 5-a.. ea .. am bagat... mai verifica... ups..

deci crede-ma ca se poate... si totusi nu urla asa tare

Link to comment

Inseamna ca eu sunt mai pretentios cand vine vorba de nivelul de zgomot la interior. Am avut un Oltcit , si nu suportam zgomotul interior! Vara era CRIMA! Cand mergeam cu geamurile deschise , se auzea cum huruia motorul ala de imi venea sa intru cu el in primul stalp si sa-l las acolo! Nici nu ma auzeam cu pasagerul daca mergeam cu un geam mai deschis. :mda: ..deci de aici se trage nevoia mea pt o masina silentioasa. Multora le place zgomotul facut de motorul unei masini puternice..sa-l auda etc , iar mie de exemplu cred ca mi-ar placea mai mult sa nu faca DELOC zgomot in interior. Intotdeauna am preferat ceva mai practic sau elegant decat ceva mai sportiv si "cool" ..ex C4 5 usi (practic) vs. C4 Coupe (cool) .

Link to comment

tu ti-ai propus sa ne testezi pe rand? sa vezi cat rezistam? nu am rabdare sa caut posturile in care ziceai ca iti place cum face motorul la logan, ca se aude, ca bla bla, ca vrei diesel...acum iti place silentiozitatea..

 

te implor, hai sa facem o liniuta! la 70 o sa fiu in a 2-a. cu tico.

Link to comment
@dan gle : Si ce crezi ca daca se afla intr-un sh omu nu mai pierdea controlul masinii ? Daca a fost 'destept' ..a primit ce a meritat!

 

Poate nu m-am exprimat bine si nu am mentionat esentialul: omul a avut inaine Opel Astra, cu care a facut multe mii de Km, si in tara si in afara, fara probleme si supararea lui era ca nu se astepta sa aiba probleme la acele viraje (chiar spunea citez "cu Opelul am facut manevre mult mai periculoase si nu am avut probleme"). Deci el era socat de cat de instabila este masina in viraje scurte si in nici un caz nu s-a asteptat sa nu o poata controla. Mai mult decat atat masinile din fata s-au strecurat fara probleme, la aceeasi viteza.

 

 

Pe mine insa m-au socat avariile pe care le-a avut masina. Spoiler-ul asa cum l-am vazut nu iti ofera nici o protectie (si la majoritatea masinilor spoiler-ul spate e destul de rezistent: am vazut si Cielo-uri, Octavii si Citroen-uri lovite zdravan din spate care nu aveau avarii serioase), pe cand la Logan doar pt ca a sters peretele cu spatele "i-sa umflat fundul ca un gogosar" ca sa citez din nou proprietarul. Iar cel mai mult m-a socat faptul ca s-a strambat capota masinii,de la socurile primite in caroserie, lucru care nu mi se pare de loc normal.

 

Si crede-ma ca nu am nimic cu Loganul. Eu unul m-am bucurat foarte tare la ideea ca o sa putem cumpara si noi o masina noua, autohtona, la standarde occidentale. Dar la cel putin deocamdata pana ma conving ca nu rugineste si ca nu iti asigura un minim de securitate (la nivelul pretului platit) prefer sh-ul meu de 10 ani fara pic de rugina, cu stabilitate in curbe, si cu costuri de intretinere digerabile.

 

:lavolan:

Link to comment

@dann : Imi place linistea intr-o benzinara , insa zgomotul diesel imi place la nebunie. E un paradox.. :P

 

Sunte tentat de propunerea ta , poate stabilim ceva cand scap de ce petrom 95 mai am in rezervor.

 

@Alexx : Nu ca am inteles ca tu ai motor de 80cp . Ce rost are sa pierd la mustata?

 

Ah si am uitat , inca nu am atins 3000km cu el unde in manual scrie ca obtin performantele maxime! ( Merg mult mai des cu Tico , pt ca nu bag benzina din buzunarul meu... :P ) ..dar si asa te fac danne..asta daca n-ai nici o modificare la motor. Daca aveti de gand sa organizati ceva , intr-un loc "safe" , as venii , ca mai am un tovaras care ar fi tentat si el de asa ceva (are 1.6 MPi).

Link to comment

am facut is eu un test al "vacii pi shientru" cu loganul. nimic de spus. frana in curba de la 120 la 0 si spre final (estimez eu 60km/h) luat max invers de volan. toata franarea s-a facut la max, cu abs in functiune. nimic de spus nimic de reprosat, poate doar lipsa esp.

 

@danGLE: nu se pot compara 2 accidente unul cu altul. Si, pentru informarea ta, loganul este conceput dupa tipicul arhitecturilor noi ale renault, deformare maxima la accident pentru absorbtia cat mai mare a energiei de impact. d-aia a obtinut 3 stele, punctaj foarte bun pt o masina low-cost.

Link to comment

Te las in urma mai mult de 2 m , stai linistit :) )

 

Chiar e asa greu de conceput? Tico 0-100 17 sec , 1.4 MPi 0-100 13 sec !

 

Edit : Iarna trecuta , eram cu un prieten intr-un Fiat Tipo model vechi , 130cp si ne-am dat zdravan de tot cu un Tico. Surprinzator pana intr-a 3-a eram inca bara la bara , Tico pleaca super repede de pe loc , insa cand amicu meu i-a dat a 3-a si a calcat-o .. am decolat pur si simplu de langa saracu ticozaur. Din cauza asta zic ca mai mult ca sigur vei avea un avans micut inca de la start pentru ca tasneste mult mai repede masinuta , iar eu am nevoie de drum ca sa te prind din urma . Pe o distanta scurta , pana pe la 70 la ora deja ai fost in fata mea , si incept sa te ajung , insa cu mai mult loc de mers ..80-90-100 .. te las in urma fara probleme.

 

Am mers azi cu un Cielo corean , 210.000km la bord .. facut praf , fara retrovizoare , fara toba finala :) ) .. daca inchideai ochii ziceai ca-i Impreza (asa zicea soferul =)) ) ; insa mi-a placut cutia ! A 2-a e muuult mai lunga decat la Logan , si motorul dezvolta un cuplu putin mai maricel. O sa vad ce poate si a mea dupa 3000km , unii au zis ca abia dupa 10.000 merge cel mai bine si prostii din astea , eu nu mai am rabdare.

Edited by AND
Link to comment
Te las in urma mai mult de 2 m , stai linistit :) )

 

unii au zis ca abia dupa 10.000 merge cel mai bine si prostii din astea , eu nu mai am rabdare.

 

Asa e, in primii 3000km motorul merge greu si trage mai greu. Dupa 10-15 kkm abia merge in parametri optimi motorul.

 

Tu nici nu cunosti masina si deja vrei liniuta? Ia si te linisteste ca te face oricine, mai mergi cu masina, invata ce poate si dupa aia mai vorbim.

 

PS: Nu mai umbla cu prostii, la liniuta se scoate sos din motor, adica in 1, 2 si 3 dusa la limitare deci lasa dracului zgomotul motorului ca nu esti la plimbare linistita daca vrei sa faci o liniuta.

 

PPS: Nu este nimic mai frumos decat zgomotul unui motor pe benzina la peste 5000 de ture mai ales daca are si un esapament pe masura.

Link to comment

@AND mi-au placut povestioarele de la inceput scrise de tine, mai ales de ala cu A4 1.9 TDI.

 

Pai am dat si eu cox cu un Logan si vreau sa zic ca tipul presupun ca s-a laudat la tot orasul ca a facut un Eespero. ideea e ca eu stateam in urma cu jumatate de masina si mergeam pe la 80 Km/h cu a 4 a, si nici nu o calcam la fund si mergeam si paralel, apoi am ridicat putin piciorul din gaz, am trecut in spatele lui, se auzea cum o rupea in doua, am calcat-o putin m-am apropiat, apoi am mers in spatele lui jumatate de oras, era bine ca aveam paravan la radar.

 

Cand dam un pe 100 m sa vad cate masini ramai in spate, si nu am 101 HP ca Audi, am doar 90

 

Serios acum, Loganul nu poate sa fuga pur si simplu, si stai calm cu el sa nu-l strici. Mai bine i-ti cumparai o dacia solenza, aia fuge mai tare. Si e si mai ieftina, si cred ca e si mai buna.

Link to comment

@testdriver : =)) ; Du-te si ia-te la intrecere cu un 1.6 MPi , sa vezi acolo ce frumos ti-o furi. Pe mine ma faci ca ai cu 15 cai in plus. Solenza mai buna decat Logan? Nu stiu ce fumezi acolo , dar vreau si eu! Cred ca e strong stuff! :) )

 

Edit : Acum am vazut ca ai zis 100m ! 100 metri?? Pe o distanta asa mica nu rezolvi nimic cu doar 90cp si o greutate asa de mare. Tico probabil bate tot pe 100m (masini sport excluse).

Edited by AND
Link to comment

deci...

dragul meu

daca ai chef de o liniuta ma dau oricand cu tine

ticoul meu are evacuare directa dar are si aer conditionat(mai grea masina) deci cred ca e ok...

inca odata loganul e fara suparare un frigider cu roti cu un motor cel putin invechit...

 

(ca sa vezi ce baiat bun sunt las filtrul sport acasa si pun un filtru normal...)

 

apropo eu schimb la tico dupa cum urmeaza:

 

I 0-30km\h

II 30-65 km\h

III 65-120 km\h

IV restu

Edited by pesteimputit
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

×
×
  • Create New...