laurentziu83 Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Eu le-am pus deja, ca nu se stie cand voi mai avea ocazia. Link to comment
silviu75 Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 (edited) Tipul asta e cumva all season. Or fi bune de ceva pe zapada? Edited October 31, 2010 by silviu75 Link to comment
Salex Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Pare de vara, nu all season. Link to comment
mr_ Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 nope e de vara, sau allseasons.. adica de vara mai naspa Link to comment
Viktor Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Din cite-mi aduc aminte, acest filmulet a mai fost postat dar nu l-am gasit sa-l readuc in top. Daca-i posibil, necredinciosii ca mine (adica cei ce cred doar in ceia ce vad ) sa observe diferenta aderentei, frinarii celor trei tipuri de anvelope. http://www.youtube.com/watch?v=XBmA6YYBKQA Link to comment
vladawd Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 (edited) Care sunt caracteristicile la care trebuie sa ma uit ca sa stiu ca o janta se va potrivi pe masina mea ? Care sunt specificatiile jantelor originale ? Sugestii de magazine ? Vreau sa-mi cumpar 4 jante de tabla pentru cauciucurile de iarna. Mersi Edited November 2, 2010 by vladawd Link to comment
Viktor Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 On 11/2/2010 at 10:06 AM, vladawd said: Care sunt specificatiile jantelor originale ? Se gaseste inscris chiar pe jantele care le ai, daca-s din tabla, sau pe rezerva daca-i roata normala si nu din aia ingusta. Link to comment
EM!L Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 On 11/2/2010 at 4:11 PM, niki said: Se pare ca scapam Depinde cum priveşti acest aspect. Din punctul meu de vedere se pare că nu. Iar o să stăm cu orele, blocaţi în trafic, din cauza unora care nu reuşesc să plece de la semafor/nu pot urca un drum în rampă şi , dar care, în schimb, se cred posesorii unui deosebit talent nativ în ceea ce priveşte învârtitul covrigului, talent ce le "dictează" că nu e cazul să-şi facă probleme şi să se cramponeze în detalii gen "anvelope adecvate sezonului", etc.. Link to comment
Viktor Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Nemti diplomati. Un articol spune ca in Germania gumele de iarna sint obligatorii pe autobanda, anvelopa, sa nu fie mai batrina de cinci ani iar adincimea profilului de cel putin patru milimetri. Cum s-ar spune, toata lumea va avea anvelope de iarna, la urma toata trebue sa circule omul si daca nu mergi pe autobanda atunci pe unde. Link to comment
silviu75 Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 On 10/31/2010 at 6:44 PM, Salex said: Pare de vara, nu all season. Eu le-am luat pentru spate pentru ca pe fata am asta.. Cele originale de pe spate sunt cam tocite. Sper sa faca o diferenta. Link to comment
Salex Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 N-o sa fie nici o fericire daca iti fuge spatele ... Link to comment
dan_m Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Montat si eu anvelope de iarna pe GTI. Cost 110 ROn, dar eu ma incadram la alta categorie de pret pentru jante de 18". Am gasit dupa multe cautari niste Goodyear Performance UG sau asa ceva. Pret anvelope 820 RON bucata . Cu ocazia cautarilor am remarcat ca la foarte multe site-uri / magazine online ce este afisat pe site nu are nici o legatura cu stocul real, toti sunt plini doar de Nankang si Wanli. Intreband o cunostinta care se ocupa cu asa ceva mi-a spus ca anul acesta producatorii de anvelope au produs mai putin decat de obicei (probabil de frica crizei) si destinatiile prioritare sunt tarile mai civilizate si nu noi. Acum probabil ca nici la noi comerciantii nu au dat in branci sa faca stocuri tot din motive de criza, bani blocati etc. Am investigat si varianta sa iau anvelope si jante pe diametru mai mic dar din pacate nu ieseam la bani mai bine decat in varianta jante de tabla pe 16" unde ieftineam cam 200 ron per roata. Jante mai mici de 16" nu incap (chiar si cele pe 16" zice lumea sa le probezi inainte de a le lua) asa ca am ramas pe 18" cu presiune de 2.6 sa imi clantan dintii. Link to comment
Viktor Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Eu unul, nici nu mai inteleg si nici nu stiu ce sa mai cred. Astia, cind spun una cind spun alta. Pin la urma toata, cine are cit de cit creer, n-are nevoie de vreo lege in privinta anvelopelor de iarna in sezonul rece, se incalta corespunzator si gata. Personal, nu cred ca voi abandona vreodata anvelopele de iarna, in sezonul rece. De-altel, cum iti asterni-asa dormi. Link to comment
Englishman Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Inca e bun pretul pentru 18" si pneuri atat de faine. Abia am gasit si eu ceva pe 17" decent, iar preturile vor urca tare la cauciuc, cel putin asa se aude: http://www.antena3.ro/economic/biz-news/cresc-preturile-la-prezervative-si-pneuri-inundatiile-au-afectat-productia-de-cauciuc-112388.html Link to comment
zeneseu Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 (edited) On 11/3/2010 at 6:45 AM, silviu75 said: Eu le-am luat pentru spate pentru ca pe fata am asta.. ... Sper sa faca o diferenta. Cum zicea Salex, nu prea. Anvelopele sunt de vara. Allweather nu e totuna cu allseason. Ceva impresii de Matador? Le ai de curand sau ai tras vreun sezon cu ele? Edited November 3, 2010 by zeneseu Link to comment
tolin Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Nu vezi ca unii confunda anotimpul rece cu zapada sau mai rau, cu gheata ? Link to comment
Viktor Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 S-a tot scris si s-a tot spus despre anvelope ca deja incep sa le visez si eu. Chiar de crap pietrele de ger, pentru unii nu-i iarna ca nu-i zapada. Istetii, care nu sti altceva decit ca guma-i guma, de-ar studia problema, vor avea cu totul o alta parere despre caucioace, sau nici asta nu iar ajuta prea mult. Felicitari celor care, ne-impinsi de la spate, s-au convins de valoarea/eficienta unei anvelope. Link to comment
GeorgeParaschiv Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Am tot cautat cauciucuri de iarna, in Autovit toti recomanda Tigar sau Riken ( umbla vorba ca sunt facute sub licenta Michelin ). Sunt bune de ceva tinand cont ca sunt din categoria low-cost ? Link to comment
tolin Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 (edited) Automobilistic, anotimpul rece incepe la 1 Nov si se termina la 30 Apr. In toata perioada aceasta poti intalni temperaturi la care un pneu de vara este prea dur ca sa functioneze corect. La o franare de urgenta si 0,5m poate reprezenta o salvare. Edited November 3, 2010 by tolin 1 Link to comment
Razvanb35 Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 On 11/2/2010 at 10:06 AM, vladawd said: Care sunt caracteristicile la care trebuie sa ma uit ca sa stiu ca o janta se va potrivi pe masina mea ? Care sunt specificatiile jantelor originale ? Sugestii de magazine ? Vreau sa-mi cumpar 4 jante de tabla pentru cauciucurile de iarna. Mersi Salut! Iti pot oferi detalii doar pentru aliaj 15" (AVEO LT Full Option) 6jx15, 4x100, et45, gaura centrare 56.5mm. In aceeasi dilema cu jantele de 15" tabla sunt si eu. Mai multe detalii despre table, doar escrocii de la reprezentante le cunosc, insa datele sunt strict secrete, nu de alta, dar toti cei cu Aveo ar cumpara la SH jante de Opel cu prindere 4x100, et49, la juma de pret fata de cat cer ei. Am fost sambata la GTT Pallady hotarat pentru jante tabla 15 si gume, insa ofereau 185/65 R15, dar ioc scrise in Carte, asa ca am renuntat. Am ales varianta pe 14", insa cand am intrebat care este diferenta celor 2 jante (de 14" 160 una sau 200 alta), mi-au picat ochii in gura cand am auzit raspunsul unuia de la reprezenta !!! Sunt preturi diferite, deoarece difera prinderea, una e de Kalos, alta e de Aveo. La auzul acestui stupid raspuns, nu m-am mai putut abtine: Stimate domn (cunosc doar prenume - Nicu), Kalos-ul si Aveo au avut intotdeauna acelasi sistem de prindere 4x100 mm. Asa ca spre ghinionul meu, m-am ridicat frumos de pe scaun si am plecat de la reprezentanta Chevrolet GTT. Rog frumos pe acest forum, indeosebi pe cei care au jante tabla pe 15" din fabrica, sa ne ofere si noua ET-ul lor. Cu multumiri, Razvan PS: Viktor, eu am roata temporara de rezerva, adica de 13" si ingusta. Link to comment
Viktor Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Un citat si nu e singurul! Mihai P., de 28 de ani, este unul dintre clujenii care nu este de acord cu prevederile introduse în proiectul Codului Rutier. “Ca şofer, nu sunt de acord cu aceste modificări pentru că sunt ierni în care nu este zăpadă şi atunci nu îşi au rostul cauciucurile de iarnă. Pai nu sa-l lasi sa stea in mijlocul cimpului sau in munte, pina-i va creste crampoane pe anvelopele de vara?!? Pe astia cu o astfel de conceptie, nu-i ajut nici de-al dracu! 1 Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Ce bullshit la aia, cauciucurile all-season adevarate au marcajul specific, fulgul sau muntele, pentru a putea circula in legalitate pe timp de iarna. Link to comment
Viktor Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Astia o cam dau de gard, ca-i lae, ca-i balae. De vrea sa circule, sa-si schimbe anvelopele dupa care sa faca gura mare catre cei de la intretinerea drumurilor, nu doar mura-n gura. Pai au te ajut, dar daca ne ajutam nu-i mai bine? Sa punem umarul si sa circulam lejer, daca se poate. Link to comment
KumKum Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Uite ce zic astia de cauciucurile all-season... http://www.4tuning.ro/tehnica-auto/cauciucurile-all-season-nu-sunt-bune-pentru-zapada-7606.html Link to comment
tolin Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 "La noi in tara nu-si au rostul pneurile all-season" este o afirmatie valabila. Visul unora de-a pune un pneu valabil oricand, este o utopie aici. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now