vio.p Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 (edited) ... ajut cu placere la orice instructiune de montaj- cu calaretii in special, ca setarea din manual NU e buna. Setarea in "manualul" meu, e la fel ca cea de pe placa ta... . Azi a venit si turometru meu... poate pana de pasti reusesc sa l montez pe masinutza... )"> . Este identic cu cel din pozele dl. Lucian M. PS: A costat 70,69ron ( cu transport). Banda IDU am luat o moca din conputer... se pare ca merge si fara )"> . Edited March 28, 2007 by vio.p Link to comment
johndoe82 Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 ptr zorro... sunt interesat de turometrul realizat de tine, dar pentru un motor diesel. mentionez ca masina este un renault 25 ce are turometru dar analogic. Link to comment
vio.p Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 Gata!!! L am montat ... cam greu... (ne fiind de domeniul meu ) ... Din pacate n am mai avut bateri sa fac un filmulet sau o poza cum arata ... final... . Link to comment
cioby Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Se fabrica matiz cu turometru asta stiu sigur,chestia e ca nu prea dau de nici un furnizor,hai ca un 2 mil ash da pe un bord daca include si montaju,dar..daca gasiti pe cineva va rog sa postati Link to comment
adostar Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Asa ceva nu ai sa gasesti in veci ! Astea din poze sunt executate custom. Link to comment
tolin Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Pentru conversatii offtopic exista mesageria personala. Link to comment
ga^dele Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 @vio.p : arata-ne si locul in care l-ai pus Link to comment
vio.p Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Locul este acelasi ca si in pozele lui Lucian M din pagina 16 a acestui topic, in locul butonului de avarii... pe care l am mutat in dreapta. Poate sa mi spuna si mie cineva daca treptele de viteza 4si 5 la matiz sunt limitate? Azi pe autostrada: -la 120lm/h in tr a 4a -5000rpm,iar la 150km/hin tr a 4a 6600rpm -la 140km/h in tr a5a ... 5000rpm Link to comment
thinking Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 Am citit (mult, dar nu tot) ce ati scris pana acum despre turometre si vad ca exista diferente intre Matizurile euro2 si euro3 in ceea ce priveste masurarea turatiei; stie cineva cum este situatia pentru euro4? Eu am de doua saptamani un Matiz euro4 si am nevoie de un turometru (inca nu am curaj sa fac eu operatiunile, mai ales ca sunt in garantie, asa ca voi merge la un service Daewoo). Trebuie sa ma feresc de anumite produse? Va intampina mesterul dificultati? Link to comment
adostar Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 La euro4 este aceeasi problema ca si la euro3, adica iti trebuie sumatorul lui Abram_Burel, montajul il poti face singur. Link to comment
Gizmo Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 Pai si cum arata montajul ala? Ca eu unul nu am reusit nimic pana acum cu turometrul si tareeeeeeeee m-ar tenta si pe mine. Numai bine. Link to comment
adostar Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 Vezi aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...mp;#entry261431 Post#50 Link to comment
ga^dele Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 tare traba si cu cel digital. e misto ales locul..dar parca mai bine dadea in locul ceasului (cel pentru ora) Link to comment
remix Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 (edited) Am instalat si eu unul model Adelaida cu "mod" tip Lucian M. Toate bune si frumoase la instalare dar nu sunt deloc impresionat de felul in care functioneaza... sau mai bine zis nu sunt impresionat placut. Un minus major ar fi faptul ca refreshul acela de 0.5-1s il face cvasi inutil fiindca iti afiseaza turatia abia dupa ce ai schimbat viteza sau ai ridicat piciorul de pe acceleratie etc... cu alte cuvinte indica o turatie corecta si la timp doar in conditii de turatie constanta. Sa vedem la drum lung daca ma ajuta cu ceva, in conditii de trafic in oras este un indicator foarte aproximativ. Si vorbind de indicatii inca nu sunt convins ca ceea ce arata el acolo pe ecran este si realitatea din motorul meu. La mine relanti sub 1000 rpm nu s-a vazut. In principiu sta undeva spre 1200 si doar cand intra ventilatorul in functiune - deduc eu ca e motorul foarte cald - abia atunci scade spre 1000-1080 rpm. As vrea sa gasesc alt tip de turometru care sa-si fi dovedit exactitatea si sa compar indicatiile. Un alt minus este faptul ca in soare nu se mai vede mare lucru pe LCD-ul respectiv. Momentan este inca in stadiu de "beta", nu sunt foarte multumit. O sa pun si ceva poze desi nu cred ca as aduce vreo revelatie pe acest subiect. De montat eu l-am bagat in bord, in spatele geamului de plastic, in partea de jos intre ceasul de temperatura si vitezometru. Sta in tensiune intre plasticul negru dintre ceasuri si plasticul transparent de peste ele. Recomandarea mea pentru turometru : analog, simplu, cu ac si cadran. Astea digitale sunt foarte pretentioase. Asadar cine are un turometru de incredere instalat pe un Tico este rugat sa ma contacteze sa fac niste comparatii live intre cele doua indicatoare. Edited April 18, 2007 by remix Link to comment
adostar Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 (edited) Eu am avut pe tico turometru analog lampa - pilot, functiona excelent, acum urmeaza sa-l montez pe matiz euro 3 impreuna cu sumatorul lui Abram_Burel. P.S. - vezi postul meu "Post #264" Edited April 18, 2007 by adostar Link to comment
Bogdan_80 Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Salut, Am gasit un turometru cu shift light a ici. Pretul este rezonabil zic eu fata de ce am mai vazut. I-am intrebat daca este compatibil si asta este raspunsul lor:> Buna ziua, > Am rugamintea sa-mi spuneti daca turometrul shift light este > compatibil cu Matiz Daewoo Da este compatibil si alti clienti au montat la matiz turometru cu shift-light, impreuna cu turometru o sa vina si un manual de instalare in mare iti pot spune ca inpulsurile ii vin din bobina asta fiind inca un argument ca este cu siguranta compatibil Cu stima, Ce parere aveti, se merita? P.S. Eu am Matiz Euro 3 Link to comment
ga^dele Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 la pretul ala se merita...intreaba daca stie sa numere 1 singura bobina...sau trebuie cel putin 3...si atuncea bagi un sumator. acuma depinde cat de calitativ sau cata eroare are. dar ce conteaza...arata bine Link to comment
Bogdan_80 Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 In primul rand multumesc ga^dele. Ii intreb si revin cu raspunsul primit. E nasol ca se misca cam greu, eu i-am intrebat de compatibilitate acum vreo saptamana si ceva si azi am primit raspunsul. Link to comment
tico_RS Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Raspuns din experienta proprie: fugi de Carub cat te tin picioarele ! Varza e putin spus, eu am avut ghinionul sa mearga aiurea din prima, dar desfacandu-l am vazut ce constructie infecta are... Link to comment
adostar Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Iti raspund eu, nu merge fara sumator. Link to comment
guru Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Daca turometrul poate functiona si pe motoare cu un cilindru, atunci merge si fara sumator. Link to comment
tolin Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 ... Am gasit un turometru cu shift light ... Ce parere aveti, se merita?P.S. Eu am Matiz Euro 3 Turometrul cu shift light la un motor SOHC si de doar 800 cc este mai mult decat inutil pentru simplul motiv ca la acesta masina turatia de schimb este diferita de la treapta la treapta. In plus, shift light se foloseste pentru a avertiza turatia maxima la care sa schimbi pe cand pe tine te intereseaza turatia minima la care sa schimbi, iar daca prima este una singura, a doua difera ca valoare de la treapta la treapta. Pentru astfel de motoare este bun un turometru care sa te semnalizeze cand ai coborat sub 2500 rpm si nu cand ai depasit 1800 rpm. Link to comment
CrazzyX Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Salut am gasit pe un site acest turometru digital : "Masoara 0-9999 RPM. Afiseaza 0-9999. Afisare led 14mm. Comutare pe functie de voltmetru. Sensibilitate 15 RPM (Dacia, Tico ,Matiz). Precizie 1%. Dim: 86x62 mm. Greutate:65g. Ualim 9-15Vcc " toate datele deste el se pot gasi aici , din cate spun proprietari site-ului acest turometru ar fi compatibil cu Tico si Matiz. Astept parerile voastre . Link to comment
dreaQ Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Sunt pareri despre turometrul asta sigur in paginile mai din spate. http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...st&p=241853 Si mai cauta ca mai sunt... Link to comment
Apocalips Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 @Abram Burel Am dat si eu de adaptorul de turometru pentru Matiz Euro 3 pe care l-ai facut dar am observat ca nu trimiti prin posta (eu sunt din Timisoara). Imi poti spune te rog ce diode trebuie sa cumpar? Daca se poate sa-mi zici ca la prost e si mai bine (adica exact ce trebuie sa spun cand cer diodele de la nenea vanzatoru "Stiti as dori 3 chestii dinalea care fac asa si asa si arata cam asa" - ceva de genu asta). Apoi mai am o nelamurire: la bobina 1 -----|<|------+la bobina 2-----|<|------+ la bobina 3 -----|<|------+ la +12V -----| R |-----+------la turometru La cele 3 diode (partea cu rosu) acele capete vin legate la/intr-un un singur fir? Apoi partea ingrosata cu rezistenta este pe un fir separat (+-ul de la turometru) nu? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now