buleus Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Salt'are.Mai nou de cind a venit frigul am si io o problema mai naspa.Deci pun contactul ,las sa bipuie becurile dau la cheie si se invirte ceva dar am impresia ca nu tot electromotorul...nici nu stiu cum sa va explic...parca se invirte ceva in gol.la a 5-6 cheie poneste si merge bine.Am observat ca daca-i dau chei scurte porneste din prima...da ma rog ii inervant tare .Stie sami zica cineva cam ce bai are si cit ar costa defectu..?merci Link to comment
sorin77 Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Eu la Cielo am experimentat ceva pe undeva asemanator. Cateodata imi pornea motorul dar auzeam un sunet ca si cand ar fi electromotorul pornit. Opream mai incercam de cateva ori si pe urma mergea ok. Problema s-a dovedit a fi provocata de partea electrica a contactului -era ceva topit acolo. Am schimbat partea electrica a contactului si s-a rezolvat problema. La Cielo nu a costat foarte mult ... sper sa te ajute chestia asta. Daca iti ramane electomotorul cuplat nu iti recomand sa mergi asa! Mergi la service si rezolva problema. Link to comment
claz Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Probabil e vorba de solenoid. Nu mai "arunca" bine pinionul in coroana. Incearca o gresare sau bucsare. Preturi nu stiu. Link to comment
buleus Posted March 23, 2006 Author Share Posted March 23, 2006 salutare am un espero din 1996 cutie automata.azi dimineata ploua ingrozitor la cluj.masina sia facut treba fara nici o problema.la un momendat am parcat si acolo a ramas.NU mai face nimik.dau la cheie se aprind becurile din bord si asa ramine nici macar un click nimik... ("> ce sai fac unde sa ma uit Link to comment
sebian Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 La mine, in vremurile bune, cand ma plimbam cu shalupa a fost contactul de vina... Link to comment
pavcostel Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Nasol. Verifica insa sigurante si daca alarma lucreaza. Eu am patit-o de la alarma, pe ploaie. (ma rog lapovita..._ Si contactul, daca nu e intrerupt de alarma. Cu stima, Costel Link to comment
buleus Posted March 23, 2006 Author Share Posted March 23, 2006 alarma lucreaza sau cel putzin usile le inchide si le deschide...sigurantele sunt bune...contactul cum il verific numai prin schimbare? Link to comment
adostar Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 de cand ai bateria ? poate a cazut vreun element. verifica bornele daca sunt stranse bine. Link to comment
Dj_Dark Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 daca se aude clanc , inseamna ca totul e in regula electric doar carbunii din demaror sunt dusi (la dacii se intampla des si cand se intampla pui mana pe ciocan si da-i pana o ia, cunoscatorii stiu ) sau bateria e prea slaba, daca nu se aude absolut nimic...electrica (sigurante, fire contact etc) Link to comment
ovi_jer Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 buleus tu de duci la doctor si spui ca te doare piciorul dar nu spui ca ai dat cu el de bordura? Problema de aici care a fost si cum s-a rezolvat? Link to comment
buleus Posted March 23, 2006 Author Share Posted March 23, 2006 (edited) problema sa rezolvat prin schimbarea bendixului cu unul nou...impreuna cu periile.clickul acela se simte dar nu cum ar trebui stiu la ce va referiti. si inca o chestie cind dau la cheie ma uit la becurile din bord si vad cum se pierde din intensitatea lumini dar slab de tot...bateria e mai veche intradevar dar nu a facut niciodata probleme (relativ veche are 1,5 ani).simtomul unei baterii terminate este asta?....nu ar trebui sa invirta macar?sau cdul,luminile de bord,farurile...ar trebui sa arda in cazul unei baterii vechi cu element dus? Edited March 23, 2006 by buleus Link to comment
nino Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 (edited) Eu am avut o intamplare asemanatoare si era oxidat un contact de la electromotor (e vorba de un papuc prins intr-o piulita)... si tot dupa o ploaie zdravana s-a intamplat... Edited March 23, 2006 by nino Link to comment
pavcostel Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 (edited) Pai stai putin. Se aude ca bendixul actioneaza? Adica acel "clac", nu diversele relee! In cazul asta e mai cotoioasa. Trebuie vazut daca face contact starterul la capat de cursa. Apoi sa nu fie vreo perie care sa nu faca contact... Ar trebui doua persoane, una pune contactul si cealalta sa asculte ce face starterul. Cu stima, Costel P.S. - sau cum bine spune Nino Edited March 23, 2006 by pavcostel Link to comment
buleus Posted March 23, 2006 Author Share Posted March 23, 2006 pai asta spun ca ceva se aude...dar nu clikul binecunoscut...sau mai bine zis nu clikul de la electormotor...se aude cum cupleaza ceva cind pun cheia si invirt dar repet nu clik de electromotor...stiu foarte bine cum ii acel click Link to comment
ovi_jer Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Incearca cu o baterie buna si incarcata si vezi cum se manifesta. Link to comment
buleus Posted March 23, 2006 Author Share Posted March 23, 2006 o sa incerc deseara cu toate ca mi se pare ciudat ca o baterie sa moara asa instant fara nici un semn...iar daca ar fi bateria de ce altele merg...faruri ,cd, etc Link to comment
ovi_jer Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Consumatorii mici merg bine pe o baterie incarcata de suprafata. O masina se diagnosticheaza prin incercari si nu presupuneri sau ghicitori. Link to comment
Dj_Dark Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 (edited) E chestie de curent, nu de tensiune (cum ar spune electricienii) in standby ai probabil 10-12 v tensiune dar in sarcina scade. Cum spune ovi_jer, ia o baterie buna si vezi ce se intampla, e cea mai simpla solutie, daca porneste ai rezolvat-o, daca nu, service sau daca te pricepi, dai demarorul jos (e cam aiurea pozitionat cred ca pe sub masina e singura sansa, nu l-am desfacut niciodata) si il pornesti direct la baterie, n-ar strica o desfacere (cu grija) si o curatate + schimbat carbuni just in case, asta in cazul in care se poate (la d-acia mergea). Ps. incearca sa invarti motorul, poate e bocat (doamne fereste), pui pe cineva sa inpinga si dai cu o treapta superioara (a 4-a de exemplu).. Bafta! later edit! viteza asta la cutia automata cam greu cu a 4-a Edited March 23, 2006 by Dj_Dark Link to comment
buleus Posted March 23, 2006 Author Share Posted March 23, 2006 o sa incerc ambele variante date ne nino si ovi_jer.dar dilema mea este ca sotia mea conducea si acuma mia zis ca a alimentat la pompa si tot asa a facut iar dupa 4-5 chei a luato...binenteles ca nu are nimik cu benzina ci vroiam sa subliniez ca azi a mai facut odata asa Link to comment
buleus Posted March 23, 2006 Author Share Posted March 23, 2006 back with news... ("> ("> am miscat fire...la recomandarea lui nino...nimik am schimbat bateria nimik...la fel moarta.ce naiba poa sa aiba.Ma gindesc la 2 variante 1.am citit undeva ca la cutia automata daca nu e in treapta N sau P nu porneste si asa e .ma gindec ca sa se fii stricat ceva la cutie? 2.Alarma!Pt ca stiu sigur ca atunci cind luam bateria pt o vreme si o puneam inapoi alarma se arma...si bipaia.Acum nimic ca o pun sau nu tot aia e.adica nu simte ca am luat bateria si am puso la loc...sa fie asta? alarma este un alcar nu ma intrebati modelu pt ca nu scrie nimik pe iadoar alcar.se poate sau are acea functie de blocare a pornirii motorului?si daca da cum se scoate sau dezactiveaza?merci pt orice raspuns Link to comment
nino Posted March 24, 2006 Share Posted March 24, 2006 Poate te ajuta... daca zici ca ai CURATAT (!) de oxizi contactele electromotorului... In atasament e extras din manualul de Nubira 1... dar e ceva referitor la comutatorul P/N acolo, care banuiesc ca e la fel si la Espero... Cel mai bine te uiti in manualul de service de la Espero...Il ai? Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 24, 2006 Share Posted March 24, 2006 Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie intr-o zi ploiasa prin toamna, exaxct la fel. S-a rezolvat prin: Contactor aprindere Cielo/Espero: 22.50 la Radacini Plevnei. Manopera Constatare: 0.5 ore - 14.88 RON D/M demaror: 1.3 ore - 38.68 RON D/M contact electric aprindere si pornire: 0.6 ore - 17.85 RON Contactorul avea bornele ruginite. Link to comment
buleus Posted March 25, 2006 Author Share Posted March 25, 2006 Nino gura de aur ai avut... Remediat prin:una bucata mecanic ,cu groapa de lucru...incercat electromotor pe masina...fara contactciprin contact direct.Nu facea nimik.La demontat la curatat cu sprey toate contactele care am zis io ca sunt curate...pus la loc si pornit la prima cheie. multumesc mult la toata lumea pt sfaturile date Link to comment
wolf_florin Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Am o problema cu electromotoru , care la prima pornire invarte in gol, nu invarte motorul, abia la a 2-a cheie invarte motorul dupa care porneste , se aude ca un polizor prima data , ce-ar putea sa fie?CAt costa o reparatie de electromotor in cazul meu? Link to comment
Andrei Silvasanu Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 ...pare sa fie bendix-ul de vina...nu stiu exact ca nu am demontat nici unul pina acum. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now