bodoart Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 (edited) Stie careva care este distanta dintre electrozii bujiilor la un espero de 1.8? Edited February 9, 2006 by bodoart Link to comment
Dj_Dark Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 eu am 1.5 dar nu cred ca are legatura oricum la aprindere electronica min 1mm (in carte scrie parca 1,1 --1,2 mm) Link to comment
bodoart Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 Mersi mult. O sa le verific. Link to comment
Assus Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 In mare am aceeasi problema. Cand am plecat am schimbat bujiile cu Brisk Silver cu gap-ul de 0,9 si timp de 30km CECK-ul statea aprins mai tot timpul. Am inlocuit pe loc cu vechile Champions si timp de 1000 de km nu am mai avut decat imediat la inceput martorul aprins (m-am gandit ca a invatat in mers) Am inlocuit bujiile champions (obosite de altfel) cu NGK BPR6E-11 V LINE care corespund macar teoretic la cod cu cele date in manual de producator si martorul se aprindea mai rar (de max 5 ori in 500 Km) Ma gandeam ca datorita santului din electrod facut la NGK - V line, lungimea scanteii se mareste cu inca 1 mm, ce-a ce mi se pare mult. Pe cutie nu se specifica la lista auto, Nubira si ma tem ca seria asta noua " V LINE " face sa nu mai fie acelasi lucru cu codul de baza BPR6E-11. In cartea Nubirei e dat codul asta dar producatorul este GOLDEN. Stie cineva, daca bujile originale care le-a gasit pe masina cand a luat-o noua erau Golden si aveau un sant in electrod ? Mentionez, ca aparitia CECK-ului, avea loc numai la turatii constante. Asa cum am vazut in alte raspunsuri date pe probleme similare, una dintre variante lua in calcul ca defect sonda lambda dar totusi lipsa aparitiei CECK-ului cu bujiile de la champions, ma face sa cred ca in cazul acesta nu e vorba decat de bujii. Ajuta la schimbarea bujiilor, un reset prin scoaterea bornei + sau - de la baterie ? Link to comment
ovi_jer Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Incearca ,dar probabil e in zadar. La conumul de 1,4l ulei la 1000 km motorul tau trebuie reparat urgent. Link to comment
Alezz Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Mentionez, ca aparitia CECK-ului, avea loc numai la turatii constante. La mine sa aprinde in fiecare zii aproape cu toate ca masina merge ceas...da nu sta aprins se aprinde si se stinge ca si cum ar semnaliza...bine ca am invatat sa il ignor ca daca opresc motorul si il pornesc imediat nu mai face... Link to comment
overdose Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 La mine sa aprinde in fiecare zii aproape cu toate ca masina merge ceas...da nu sta aprins se aprinde si se stinge ca si cum ar semnaliza...bine ca am invatat sa il ignor ca daca opresc motorul si il pornesc imediat nu mai face... Se pare ca se intimpla des la modelele euro 3. Si mie mi se aprinde, am si un amic care si-a luat Nubira 2 si la fel pateste. Sa fie un defect de fabricatie? Link to comment
tolin Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Asta v-ar place voua sa fie. Mergeti la scaner, pana nu-i tarziu, sunt erori in functionare masina. Link to comment
Alezz Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Dupa cum am mai spus masina mere ceas 9,4% urban si 5,4% extra,porneste la sfert,motorul functioneaza impecabil nu trepideaza nu nimic...pana la urma ii scot becu de la check si gata . Link to comment
ileana Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Sa fie un defect de fabricatie? Pe propria piele, "asa face toate" e total eronat! Link to comment
Tommy Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Dupa cum am mai spus masina mere ceas 9,4% urban si 5,4% extra,porneste la sfert,motorul functioneaza impecabil nu trepideaza nu nimic...pana la urma ii scot becu de la check si gata . Scoate-l scoate-l, asa a zis si un amic cu o astra.. si i-a crapat un piston. Link to comment
Toranaga Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 (edited) Eu am avut aproximativ aceasi problema, mi se aprindea acel bec de la check si statea aprins.Dupa ce opream motoru si porneam iar se stingea.Eu am descoperit singur beleaua...una din mufele care intra la bobina de delcou. Mai exact e acolo un fir rosu si mai gros...nu mai facea contact bine in papucu ala al lui.Poate e si la voi ceva asemanator..bafta Edited August 13, 2006 by Toranaga Link to comment
ovi_jer Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Dupa cum vezi se vorbeste de masini cu motoare euro 2/3 fara delcou. Link to comment
Moshu Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Am mai auzit chestia asta ca "e normal sa se mai aprinda". Nu este normal de loc, trebuie sa se aprinda cand este nevoie. Din contra, a mea fiind pe gaz, mi s-a spus de cand am luat-o ca daca "galbenul" se aprinde cand trec pe gaz, sa vin urgent la reglaj. Concluzie: mergeti la tester, checkul lasa sigur un cod de eroare care trebuie depistat. Am patit-o si eu, mi-au gasit pana la urma o problema legata de emulatorul de la gaz. Dar s-a muncit putin, deoarece la tester dadea o eroare legata de inj 2, care de altfel era OK. Link to comment
bella Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Salut, Aseara cand veneam pe DN1, intre Campina si Ploiesti, la un moment dat(v=110Km/h) am simtit ca raman fara GPL in rezervor si am trecut masina, la acea viteza, pe benzina. Pentru 3-5 sec. mi s-a aprins ceck-ul dupa care s-a stins. Nu am observat nicio alta functinare anormala. Este adevarat ca in ultimele 3-4 sapt. am mers f putin pe benzina...exceptand pornirile cred ca am mers maxim 10 Km. Voi ce parere aveti? Multumesc. Link to comment
Moshu Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Si eu am gpl, de-aia ma bag in seama Nu e problema, se poate ca la trecerea pe benzina pana au cuplat injectoarele sa-i dea un impuls lu ala mic si galben. In general "aprinderile scurte ale check-ului nu sunt problematice" mi-au zis mie la service... Asa o fi. Link to comment
bella Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Multumesc domnule ...alte pareri? Link to comment
matrix Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Salut.Cel mai bun sfat, este dupa parerea mea sa te duci cu masina la un tester. Link to comment
bella Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Ca o confirmare la ce a spus Moshu, am gasit in manualul de utilizare confirmarea "oficiala" ca o scurta aprindere a ceck-ului nu ar trebui sa alarmeze... Totusi, avand in vedere momentul in care mi s-a intamplat... Detalii din manual aici: Link to comment
Senna Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Mai intai se poate da reset la ECM, care, ca orice calculator, o mai ia prin balarii. Daca check-ul continua sa se aprinda in continuare mergeti la scanner. Link to comment
ovi_jer Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Daca martorul nu sta aprins eroarea nu este permanenta. Link to comment
bella Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Asadar... fara alte griji sau pana la aprinderea permanenta... Va multumesc la toti care au raspuns. @Ovi: Crezi ca s-a datorat faptului ca nu am mers suficient de mult pe benzina pt a mentine injectoarele "in forma"? Link to comment
ovi_jer Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Ai facut trecerea in mers la turatie? Link to comment
ovi_jer Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 O eroare temporara la trecere cauzata de amestec sarac sau bogat. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now